الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > محمدعماد
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

المحادثة بين محمدعماد و Ahmed_Hegazi
عرض رسائل الزوار 1 إلى 2 من 2
  1. Ahmed_Hegazi
    11-10-15 09:16 PM
    Ahmed_Hegazi
    محمد باشا ازيك ياريس احب اشكر حضرتك جدا لانى استفدت منك كتير امبارح لما اتقابلنا وربنا يجعله فى ميزان حسناتك وفرصه سعيده جدا جدا وان شاء الله نتقابل الطلعه الجايه ان شاء الله
  2. Ahmed_Hegazi
    11-09-12 11:03 AM
    Ahmed_Hegazi
    السلام عليكم استاذ محمد كل سنه وحضرتك طيب
    بصراحه انا مكنتش مهتم بالصيد اوى بس بعد ما اشتركت فى المنتدى وشفت وقرات شويه عن الصيد بصراحه بقيت متشوق جدا انى اتعلم الصيد وانى اتعرف على الناس المحترمين اللى زى حضرتك وعلى فكره انا والدى ساكن فى الشيخ زايد يعنى لو انا رحت هناك فى اى وقت لو حضرتك قريب ممكن نتقابل ونتعرف ودى حاجه تشرفنى جدا ويسعدنى استفيد من خبراتكم لو سمحتولى واسف على الاطاله

الساعة الآن 04:26 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir