الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > hisham
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

المحادثة بين hisham و elexlns1
عرض رسائل الزوار 1 إلى 7 من 7
  1. hisham
    11-06-27 10:16 PM
    hisham
    شكرا لحضرك انت
  2. elexlns1
    11-06-27 10:15 PM
    elexlns1
    شكرااااااااااااا
  3. hisham
    11-06-27 10:14 PM
    hisham
    يعني ربنا معاك في صناعة كل ما هو مفيد للشعب ويزيدك علما
  4. elexlns1
    11-06-27 10:13 PM
    elexlns1
    يعنى اية؟؟؟؟؟؟؟؟
  5. hisham
    11-06-27 10:11 PM
    hisham
    اصل انا كل ما اسال حد من ولاد عمي يقولو مفيش حاجة اسمها كدة .....و ربنا مع حضرتك
  6. elexlns1
    11-06-27 10:08 PM
    elexlns1
    انا اللى عملتها بس لية ؟
  7. hisham
    11-06-27 10:06 PM
    hisham
    هو حضرتك الي مصنع الاجيبشن ستيك ولا مصانع ف مصر ؟؟ ارجو الرد

الساعة الآن 12:58 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir