المحادثة بين attar_eng و احمد هاشم
عرض رسائل الزوار 1 إلى 4 من 4
-
السلام عليكم
هى البندقيه الى عرضها الهانتر بنشان فسفورى
-
طيب هى سعرها كام البى اس الى كانت مع حضرتك وسرعتها كانت كام متر /الثانيه
وايه السبب انك تبعها عشان تجيب نمرة واحده:confused:
وياريت تقلى مدى قوتها يعنى اخرها تصطاد من على بعد كام متر ودقه نشانها
-
السلام عليكم,اسمى محمد أنور وأعمل مهندس كهرباء,وسنى 50 سنة,وهواية الصيد جديدة بالنسبة لى وكنت أمتلك bsa air sporter ,cal 2.2 ولكنى للأسف بعتها لشراء أخرى نمرة واحد وللان بدون بندقية
-
ممكن نتعرف اخى العزيز ويارت ممكن اعرف نوع السلاح الى مع حضرتك