المحادثة بين ALEXMEDD2008 و احمد هاشم
عرض رسائل الزوار 1 إلى 2 من 2
-
استاذ احمد يشرفني معرفتك طبعا.انا احمد من اسكندرية.وبحاول اعلم نفسي بنفسي عن طرق النت او بدور علي كتب تعليم.اتمني لو اقدر افيدك باي معلومة ان كان في استطاعتي وعلمي
-
ممكن نتعرف اخى
وياريت لوعندك معلومات عن البام22 تفدنى بيها تكون مشكورا جدا
واسف على الاطاله