المحادثة بين ALEXMEDD2008 و chemist ahmed fathy
عرض رسائل الزوار 1 إلى 1 من 1
-
ازيك يا دكتور اتمنى انك تكون بخير انا طلعت الجمعه الى فاتت دى برضه بلف فى الشوارع كده والى بيجود بيه الله عليا فلو حابب يعنى نطلع سوى فى يوم انا تحت امرك واتمنالك دوام الصحه والعافيه