المحادثة بين شهريار و Mohamed Alaa Zaazaa
عرض رسائل الزوار 1 إلى 3 من 3
-
اهلا بيك محمد بك انا اسف على التأخير فى الرد انا لما رحت كان قبل الاستفتاء بيومين وكان اللى موجود حلوان معدل و ستار اسبانى والسعر موحد 2700 جنيه لكن حاليا كما سمعت من الزملاء مش موجود حلوان وموجود بريتا 8 ملى واسترا 8 ملى ولازال السعر 2700 جنيه لكن مش على ال 8 ملى طلب لانه صغير وطلقه مش متوفر ......... ممكن تنتظر شويه وتروح تانى تسأل هناك
وبالتوفيق ان شاء الله
اخوك المستشار احمد صادق بهيئة قضايا الدولة
-
أنا رقم موبايلي 0113530903
-
يا باشا أنا اسمي محمد علاء - عضو في مجلس الدولة
كنت عايز أعرف معاليك لما روحت الأسلحة والذخائر لقيت عندهم أنواع إيه وسعرهاكام
علشان أنا إنشاء الله نازل قريب أجيب واحد من عندهم وعايز أعرف إيه إللي عندهم