المحادثة بين مجرم حرب و silver_5000
عرض رسائل الزوار 1 إلى 1 من 1
-
بص يا محمد باشا
اولا انا اسف لو كانت رسالتى ليك من غير معرفة سابقة حاجة تضايقك , بس و الله اتشوقت اوى من موضوع ان دماغك سم ده , اصل انا دايما بحب اعرف كل حاجة عن الاداة اللى معايا و بالتالى بحب افكها و اخترع فيها , و علشان كدة بيقولوا عليا دماغى سم بس و الله من غير اذى لاى حد يعنى بيبقى حب تجربة و حب استطلاع , مش عارف هتبقى قلة ذوق منى او تطفل لو طلبت اننا نكون اصدقاء و نتبادل الخبرات مع بعض و لا ايه , بس ارجو فعلا ان لو ده يضايقك اعذرنى بس الفضول وحش , زى ما الانجليز بيقولوا care kill cat
اخوك م. أحمد رأفت