الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > h.elhouseny
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

المحادثة بين h.elhouseny و silver_5000
عرض رسائل الزوار 1 إلى 1 من 1
  1. silver_5000
    11-03-18 03:20 PM
    silver_5000
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

    مادام حسينى انا فعلا لسة كنت بفكر ف شراء ايكول تونا و لما قريت مشاركتك اهتميت اكتر بس يهمنى اعرف كام حاجة لو مايضايقكيش , اولا هو خزنته كام طلقة و لما بيضرب بلى بيبقى لازم تشدى الاجزاء كل مرة لكا هل لو ركبت الصامولة و بقى صوت بيضرب اوتوماتيك ؟؟؟ و يا ريت لو تقوليلى عايزة تبيعيه بكام لانى بفكر جديا ف انى اشتريه

    م. أحمد رأفت

الساعة الآن 05:54 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir