المحادثة بين randy ortn و drmaged40
عرض رسائل الزوار 1 إلى 5 من 5
-
موافق بس حاسب الحزام بتاعى مفيهاش كلام
-
ماشى يا عم راندى و مستنى الماتش الجاى ............WWE او world champion ship بعد الامتحانات و المكان عند الرست
-
احنا ممكن نظبط مع بعض فى وقت تانى لان الوقت ده امتحانات
-
ده شىء يشرفنى طبعا بس انا للاسف ساكن فى اسكندريه
-
عايزين نصطاد سوا .........انت منين ............... انا من الجيزة