المحادثة بين mad justin و ahmadkhalaf
عرض رسائل الزوار 1 إلى 6 من 6
-
صح كده انا ليه واحد صحبى ساكن فى الشارع اللى بعد منك اللى فيه المدرسة
-
انا فى المندرة عند كلية الدراسات الاسلامية و انت منين فى محمد نجيب عند قهوة ابو شوشه كده
-
-
انا من المندرة انت منين فى سيدى بشر
-
انا من سيدى بشر بحرى
وانت ؟
-
السلام عليكم انت منين من اسكندرية