المحادثة بين medo pasha و old hunter
عرض رسائل الزوار 1 إلى 11 من 11
-
-
-
على العموم ابدأ اتصل بى من الساعة واحدة بعد الظهر الى الساعة خمسة المغرب
ولو مردتش ابعت لى رسالة قولى بس على نفسك عشان اعرفك واكلمك على طول
اوك
-
-
اوك يا ميدو بس متزعلش عشان اتخئرت عليك
-
لا اتصل بى على الساعة واحدة وان مردتش اتصل على الساعة اتنين
-
معلش يا جميل انا حصلي شويه ظرو ملخبطه كده خلتني مش عارف حتي افتح المنتدي هتصل بيك بكره بعد العصر واتفق معاك علي معاد وانا اسف علي التاخير
-
-
-
-