السلام عليكم يا سيادة العميد...انا اردت ان اسالك سؤال بما ان حضرتك عندك خبرة واسعة فى الاسلحة و الذخيرة...ما هو الفرق بين الخرطوش عيار 12 و العيار 16...اصل سمعت من ناس كثير كلام متناقض فى الموصوع ده تحديدا..ناس تقول ال 12 اقوى من ال 16 و ناس تانية تقول لا ال 16 اقوى و تأثيره اكبر مع ان حجمه اصغر...ممكن تفيدنى بخبرتك فى الموضوع ده...و هل العيار ال 16 قد يقتل اذا تم اطلاقه من مسافة قريبة مثل ال 12...و شكرا و اسف على الازعاج
سيادة العميد انا بس اعجبت جدا فوق ما تتخيل بمشاركاتك و بخبرتك و بمبادئك , مكنتش عايز حاجة غير بس اسلم عليك و اشكرك على محاولتك نفع الناس و نقل خبرات سعادتك ليهم طبعا ده بالاضافة لتواضعك اللى شجعنى انى ابعتلك الرسالة دى
سيادة العميد انا بس اعجبت جدا فوق ما تتخيل بمشاركاتك و بخبرتك و بمبادئك , مكنتش عايز حاجة غير بس اسلم عليك و اشكرك على محاولتك نفع الناس و نقل خبرات سعادتك ليهم طبعا ده بالاضافة لتواضعك اللى شجعنى انى ابعتلك الرسالة دى