![]() |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
3 مرفق
ده صور حيطه بعد مضربت عليها بالغلط بطبه ا/مازنجر من مسافه ٥ متر و مرفق ايضا صوره بليه بعد ضرب،و بخصوص نشان لا يمكننى الحكم الان عشان ضربت مره فقط بس حوالى ٩٠% و بخصوص القوه فهيه جيد جدا،بس مع الاسف بيحشر مع طلقات الصوت،تحياتى
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
وجهة نظرى المتواضعة بتقول ان الريتاى بارون بالذات ممكن يحشر فى حالة استخدامه لضرب البلى لسبب بسيط جدا وهو ان الاجزاء المنزلقة للطبنجة ثقيلة الوزن جدا و عشان ترجع للخلف محتاجة ضغط عالى شوية عن بقيت الطبنجات اللى زيها عشان رجوع الاجزاء و خروج الفارغ و ده معناه انه ينبغى تضييق الطبة الداخلية على قد ما تقدر لزيادة الضغط الناتج عند الضرب و رجوع الاجزاء للخلف .
هذه مجرد وجهة نظرى الشخصية وهى ليست عن تجربة فى ضرب البلى بنفس الطبنجة الريتاى |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إخوانى الافاضل يشرفنى الإنضمام للرابطة الجميلة جدا دى وانا اشتريت الريتاى امبارح مفتوح وبالطبه بتاعته وجديد بس عايز اعرف السعر كده كتير ولا لا انا جيبته 1600 جنية وبالعافيه والاسعار فى المحلة رافعه جا أرجو الافادة وجزاكم الله خيرا
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
يعنى فى 500 فرق عن الاسعار فى المنتدى .......
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
+++++++++++++++1
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
طيب على الأسعار دى بقى اللى عايز ريتاى يقولى ...
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
ربنا يخليك يا باشا يارب ، عقبال لما الحكومة ترضى علينا و ترخصلنا الحى .. :) |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخباركم إيه يارجالة؟ عساكم بخير محدش رد عليا اعمل ايه فى موضوع السعر ده ينفع ارجع السلاح ولا اخد فلوس ولا بفرق الفلوس اجيب طلق احسن انا زعلت جدا بسبب الفرق ده وعايز رأيكم
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
المشكلة ان مش انا اللى شاريه ده واحد حبيبى جداً وانا مش عايز اسببله حرج لكن لو عليا انا اعرف اخد الفلوس كلها والسلاح كمان لو توصل الامر لكده بس انا مش عايز مشاكل
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
4 مرفق
ده تجربتى الثانيه بمسدس ريتاى بارون الجديد مع طبه ا/احمد مازنجر،تجربه كانت عن مسافه ٦ متر و تم التجربه على لوح خشب و النتيجه كانت اختراق لوح الخشب من النحيتين و خرمت الحيطه وراء الخشبه بنص مبى تقريبا و النشان كان ممتاز مشاء الله كان حوالى ٢ سم تحت الهدف،تحياتى
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الله ينور يا دكتور
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
خلاص بعد مشفت مشاركاتك غيرت رأي
علي تليفون النهارده علشان الميعاد اللي يناسبك بكرة |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
د.ايهاب بكره الخميس
اخبار مواعيدك ايه |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الله يبارك فيك يا اخى الحبيب عموما الاسعار فعلا رفعت كده جامد عامل 1300 والطبه و15 طلقة ب300 جنيه دلوقتى بقت الطلقة ب12 والمسدس 1600 من غير طبه والله حاجه عجيبة جدا موضوع اسعار الصوت اللى ماكانش ليه لازمه
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
استفسار كمان يا اخى الفاضل موضوع النشان مش مرتاحله خالص حاسس انه بيهيس كده هل ليه حل الموضوع ده؟ مفيش حاجه فى السلاح مزعلانى ابدا غير النقطه دى بس ارجو الافادة
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
بخصوص موضوع الاختراق،ضربت النهارده على ورق اخترقتهم و عدت منهم و خرمت خشبه سمكها ٢ سم و خبطت فرخام كسرت القشره بتاعته
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
ياريت تبعتهالي علي الخاص |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
تقبل مرورى وخالص تحياتى |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
فى حد متبرع نجرب علية ؟؟ :) |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
استاد احمد
لي سوءال عندك هل يوجد عندك ريتاي بارون مفتوح من المصدر و سعره كام بعد إذنك؟ أخوك هاني إكرام |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
مفيش ريتاى بارون مفتوح من المصدر .. |
| الساعة الآن 07:02 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir