الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   رابطة مالكى الاسلحه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=107)
-   -   رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10856)

MBadr 13-01-07 07:51 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.hesham (المشاركة 468993)
يسعدنى الانضمام لهذه الرابطة لامتلاكى مسدس حلوان 51 نيكل مصنع بالكامل حتى الخزنة واهم مايميزه جودة التصنيع والفنش لانه تصنبع قديم (ارقام عربى) ورد فعله عادى جدا وعن تجربة السخونة عادية جدا تعادل سلاحى الاسبانى السابق واليكم بعض الصور قبل وبعد تغير المقبض ومنتظر رآيكم

ماشاء الله مسدس رائع ربنا يبارك

roaa2004t 13-01-10 12:36 AM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
مساء الخير يا جماعة...عايز انضم للرابطة ومش عارف ازاي..لو حد من السادة الكرام اعضاء الرابطة يفهمني انضم ازاي للمجموعة ابقي شاكر جدا...تقبلو مروري

mk11164 13-01-15 11:00 AM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
1 مرفق
يا تري اية رأيكم..؟...:d

عمرو بيه 13-01-15 06:12 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
هو دة حلوااااااااااااااااااان ؟؟ ياااااااا راجل

mk11164 13-01-18 10:29 AM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
ايوة حلوان 920..دي طبنجتي..بس مدلعها شوية..:))))))

عمرو بيه 13-01-18 02:06 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
قول شويتين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

owkean 13-01-21 03:56 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
بجد بقيت تحفه ربنا يباركلك فيها

mgmm 13-02-17 01:01 AM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
ياباشا انت ظبطت الحلوان 920 فين بالظبط واتكلف كام

mgmm 13-02-17 01:15 AM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
يا بهوات لو عايز اظبط الحلوان 920 انكله وأغير المقبض مين احسن واحد انكله عنده واشترى المقبض منين والتكلفة فى حدود كام ؟

Mohamed Hammady 13-02-24 04:46 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mk11164 (المشاركة 471810)
يا تري اية رأيكم..؟...:d

بجد تحفة ربنا يبارك لك فبها ويكفيك شرها .
ياريت تعرفنا دلعتها فين وبكام ، نستفيد من خبرة سعادتك

Mohamed Hammady 13-02-25 02:20 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
أنا امتلك حلوان ٥١ مرخصة ويسعدني انضمامي للرابطة ، برجاء إفادتنا بكيفية الانضمام

owkean 13-03-01 10:34 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
والله الواحد نفسه ينضم للرابطه دي بس صعب

Mohamed Hammady 13-03-05 11:23 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
1 مرفق
إيه رأيكم .........؟؟

loverlover 13-03-05 11:59 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Hammady (المشاركة 485600)
إيه رأيكم .........؟؟

تحفة‏ ‏ماشاء‏ ‏الله

owkean 13-03-06 12:34 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
جمليه ربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها

Mohamed Hammady 13-03-06 10:08 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover (المشاركة 485611)
تحفة‏ ‏ماشاء‏ ‏الله

شكرًا لذوق حضرتك

Mohamed Hammady 13-03-06 10:09 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 485695)
جمليه ربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها

ويبارك فيك

Ahmed younes 13-03-16 11:21 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
السلام عليكم مطلوب طبنجه جلوك 9 ملي حي او سي زذ او اي سلاح يكون خزنة تشيل اكتر من 14 طلقه وذلك للترخيص وتكون بسعر مناسب لمن لديه طلبي التواصل علي الخاص يترك رساله برقم تليفونه وأنا أكلمه

ZoRo 13-03-31 02:28 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
انا عضو جديد أمتلك طبنجة حلوان دنشواي 9مم ( مرخصة ) و أود الإنضمام لرابطتكم المحترمة

ZoRo 13-03-31 02:30 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
جميلة جدا و ربنا يباركلك فيها - بس ممكن تقولي عملت اليد الجميلة دي عند مين و بكام - شكرا على الرد

وكيل النائب العام 13-04-08 03:21 AM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
انا مرخص ومعايا واحدة 51

telefighter 13-04-18 10:46 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
سعر الحلوان 51 القديم بيعمل كام دلوقتى ... سؤال بس للاطلااع على سعره فالسوق

mido492003 13-04-27 12:02 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
1 مرفق
تم توفير خزن سعه 16 و8 و20 طلقة للحلوان 51 او المسمى 8 طلقات ,وطبعاً لابد من توافر الترخيص لحمل السلاح

Hamdy ElSawy 13-05-26 03:37 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
عاجل جدا جدا...

ياجماعة أفيدوني هل أشتري الحلوان 920 أم لا حيث أن معي تصريح الشراء

وأجد هنا كلام كتير جدا ونريد أن نعمل تقييم حقيقي لهذه الطبنجة 920

هل نشتريها أم لا

وهل هي جيدة أم نسك علي الموضوع.

يرجي أفادتي عاجل جدا ، يرجي أفادتنا من السادة الخبراء والمتخصصين بالمنتدي.

ومشكوريين

Hamdy ElSawy 13-05-26 03:48 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
مشكور علي الأفادة.

Mmkoritm 13-06-01 08:55 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mk11164 (المشاركة 471810)
يا تري اية رأيكم..؟...:d

ما شاء الله جميله جدا ياريت تقول لنا جبت المقبض منين و بكام
ولو امكن ممكن احد الاعضاء الكرام يقول لنا هل يمك اعاده طلاء الحلوان 920 الاسود

mostafa_29 13-06-09 02:03 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
اصدقائي و اخواني الاعزاء طبعا انا اتشرف ان اكون واحد من المالكين للطبنجة الحلوان اللي في نظري هي من الطبنجات الجميلة جدا و القوية جدا انا معايا ترخيص بقالي سنتين و كنت حابب اخد رايكم في الطبنجة بتاعتي واعرف لو حبيت ابيعها يكون سعرها كام دلوقتي مع العلم اني معايا ثلاثة خزن اضافية ارجو التقييم.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...09456642_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...10202488_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...97208926_n.jpg

وكيل النائب العام 13-06-18 04:53 AM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
اريد الآنضمام اليكم الساااااادة الكرام .. ولكم جزيل الشكر مرخص حلوان 51

dragonfighter 13-06-25 04:18 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
حد عارف اشترى ماسوره طبنجه ستار 9 م منين

ashour100 13-07-28 11:38 AM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
لدينا طبنجة حلوان 51 مرخصة بحالة ممتازة انتاج قديم عارضنها للبيع يا ترى سعرها في حدود كام تقريباً ؟

mk11164 13-07-28 09:37 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
طبنجتي الحلوان



http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphoto...45286325_n.jpg

بهاء مهنى 13-07-31 01:58 AM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
استفسار حلوان 51 قديم (تصدير ارقام انجليزى) سمعت انه فى 3 امان وهو امان الطارق انه يكون فى المنتصف . الامان على المقبض. ولكن امان الخزنه لمنع سحب الاجزاء للطلقات ده الى معرفوش هل فعلا يوجد امان خزنه

kokyalex 13-08-02 08:58 AM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
ممكن اعرف انا لما اجى اسحب الاجزاء لسحب طلقة لازم الطارق ارجعة وراء ولا اية لان الاجزاء عندى مش بترجع غير لما الطارق يرجع للوراء

mk11164 13-08-02 04:11 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kokyalex (المشاركة 519330)
ممكن اعرف انا لما اجى اسحب الاجزاء لسحب طلقة لازم الطارق ارجعة وراء ولا اية لان الاجزاء عندى مش بترجع غير لما الطارق يرجع للوراء

اكيد لا مش لازم ترجع الطارق ورا,,,مسدسك محتاج تزييت

kokyalex 13-08-03 01:19 AM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
باشا انا مزيت الطبنجة كويس انا مشكلتى انى بشيلى الخزنة بيرجع بحط الخزنة وطبعا الخزنة فاضية مش بيرجع الا لما ارجع الطارق هو لازم الخزنة تكون فيها طلقات علشان يرجع

mk11164 13-08-05 01:16 AM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
لا مش لازم يكون فيها طلقات علشان ترجع..ودي الطبنجة لحد بناع سلاح يبصلك عليها

kokyalex 13-08-05 01:59 AM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
شكرا يا ريس

mk11164 13-08-06 12:36 AM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
العفو يا ياشا

بهاء مهنى 13-08-06 12:51 AM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
عند سحب الاجزاء ومتتسحبش معاك عندما تكون الخزنه فاضيه ممكن يكون عيب الخزنه جرب خزنه تانيه وشوف

adam36 13-08-10 05:44 PM

رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
 
استلمت طبنجة حلوان ميرى اعتقد ان موديلها 51 لكن فية مشكلة انى لازم اشد الاجزاء فى كل طلقة اضربها هل هية دى طبيعتها ولا فية مشكلة فيها ارجوا ان حد يفيدنى


الساعة الآن 01:56 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir