![]() |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
مساء الخير يا جماعة...عايز انضم للرابطة ومش عارف ازاي..لو حد من السادة الكرام اعضاء الرابطة يفهمني انضم ازاي للمجموعة ابقي شاكر جدا...تقبلو مروري
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
1 مرفق
يا تري اية رأيكم..؟...:d
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
هو دة حلوااااااااااااااااااان ؟؟ ياااااااا راجل
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ايوة حلوان 920..دي طبنجتي..بس مدلعها شوية..:))))))
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
قول شويتين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
بجد بقيت تحفه ربنا يباركلك فيها
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ياباشا انت ظبطت الحلوان 920 فين بالظبط واتكلف كام
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
يا بهوات لو عايز اظبط الحلوان 920 انكله وأغير المقبض مين احسن واحد انكله عنده واشترى المقبض منين والتكلفة فى حدود كام ؟ |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
ياريت تعرفنا دلعتها فين وبكام ، نستفيد من خبرة سعادتك |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
أنا امتلك حلوان ٥١ مرخصة ويسعدني انضمامي للرابطة ، برجاء إفادتنا بكيفية الانضمام
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
والله الواحد نفسه ينضم للرابطه دي بس صعب
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
1 مرفق
إيه رأيكم .........؟؟
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
جمليه ربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
السلام عليكم مطلوب طبنجه جلوك 9 ملي حي او سي زذ او اي سلاح يكون خزنة تشيل اكتر من 14 طلقه وذلك للترخيص وتكون بسعر مناسب لمن لديه طلبي التواصل علي الخاص يترك رساله برقم تليفونه وأنا أكلمه
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
انا عضو جديد أمتلك طبنجة حلوان دنشواي 9مم ( مرخصة ) و أود الإنضمام لرابطتكم المحترمة
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
جميلة جدا و ربنا يباركلك فيها - بس ممكن تقولي عملت اليد الجميلة دي عند مين و بكام - شكرا على الرد
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
انا مرخص ومعايا واحدة 51
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
سعر الحلوان 51 القديم بيعمل كام دلوقتى ... سؤال بس للاطلااع على سعره فالسوق
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
1 مرفق
تم توفير خزن سعه 16 و8 و20 طلقة للحلوان 51 او المسمى 8 طلقات ,وطبعاً لابد من توافر الترخيص لحمل السلاح
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
عاجل جدا جدا...
ياجماعة أفيدوني هل أشتري الحلوان 920 أم لا حيث أن معي تصريح الشراء وأجد هنا كلام كتير جدا ونريد أن نعمل تقييم حقيقي لهذه الطبنجة 920 هل نشتريها أم لا وهل هي جيدة أم نسك علي الموضوع. يرجي أفادتي عاجل جدا ، يرجي أفادتنا من السادة الخبراء والمتخصصين بالمنتدي. ومشكوريين |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
مشكور علي الأفادة.
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
ولو امكن ممكن احد الاعضاء الكرام يقول لنا هل يمك اعاده طلاء الحلوان 920 الاسود |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اصدقائي و اخواني الاعزاء طبعا انا اتشرف ان اكون واحد من المالكين للطبنجة الحلوان اللي في نظري هي من الطبنجات الجميلة جدا و القوية جدا انا معايا ترخيص بقالي سنتين و كنت حابب اخد رايكم في الطبنجة بتاعتي واعرف لو حبيت ابيعها يكون سعرها كام دلوقتي مع العلم اني معايا ثلاثة خزن اضافية ارجو التقييم.
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...09456642_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...10202488_n.jpg https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...97208926_n.jpg |
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اريد الآنضمام اليكم الساااااادة الكرام .. ولكم جزيل الشكر مرخص حلوان 51
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
حد عارف اشترى ماسوره طبنجه ستار 9 م منين
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
لدينا طبنجة حلوان 51 مرخصة بحالة ممتازة انتاج قديم عارضنها للبيع يا ترى سعرها في حدود كام تقريباً ؟
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
استفسار حلوان 51 قديم (تصدير ارقام انجليزى) سمعت انه فى 3 امان وهو امان الطارق انه يكون فى المنتصف . الامان على المقبض. ولكن امان الخزنه لمنع سحب الاجزاء للطلقات ده الى معرفوش هل فعلا يوجد امان خزنه
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
ممكن اعرف انا لما اجى اسحب الاجزاء لسحب طلقة لازم الطارق ارجعة وراء ولا اية لان الاجزاء عندى مش بترجع غير لما الطارق يرجع للوراء
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
باشا انا مزيت الطبنجة كويس انا مشكلتى انى بشيلى الخزنة بيرجع بحط الخزنة وطبعا الخزنة فاضية مش بيرجع الا لما ارجع الطارق هو لازم الخزنة تكون فيها طلقات علشان يرجع
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
لا مش لازم يكون فيها طلقات علشان ترجع..ودي الطبنجة لحد بناع سلاح يبصلك عليها
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
شكرا يا ريس
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
العفو يا ياشا
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
عند سحب الاجزاء ومتتسحبش معاك عندما تكون الخزنه فاضيه ممكن يكون عيب الخزنه جرب خزنه تانيه وشوف
|
رد: رابطة مالكي مسدس حلوان (بالترخيص)
استلمت طبنجة حلوان ميرى اعتقد ان موديلها 51 لكن فية مشكلة انى لازم اشد الاجزاء فى كل طلقة اضربها هل هية دى طبيعتها ولا فية مشكلة فيها ارجوا ان حد يفيدنى
|
| الساعة الآن 01:56 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir