![]() |
رد: الاستاذ محمد سعيد
إن شاء الله يكون بخير و ربنا يطمنّا عليه |
رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
اقتباس:
طب افترضنا بقى ولو 1 % انو كلام حقيقى اعتقد وقتها هتقول يريتنى عملتها صح؟ اما بالنسبة بقى انى عايش الوهم فلله الحمد الى قابلنى وعرفنى فى المنتدى عارفين كويس ان حالتى المادية الحمد لله مستورة ومش مستنى انى اتعلق فى وهم زى مبتقول لانى موظف حكومى مهندس بمديرية التضامن كمان عندى ولله الحمد مشروعى الخاص الى معيشنى مستور ولله الحمد يبقى الوهم فى ناس غيرى ممكن يعيشو مش انا ولا اية؟ ههههههههه علمتنى الدنيا انى حتى فى اللعب احاول اخد جزء منة بجدية عسى انى استفاد منو حاجة شكرا لمرورك واتمنى رسالتى ليك توصل |
رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
والموضوع ده فعلاً مفيش منه أى ضرر يعنى حتى على الإقتصاد والكلام ده أصله بصراحة من غير زعل ريحته غريبة يإما بقى إحنا اللى خلاص مخنا وقف عند حد معين
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
بيفتح الايمل بس مش بيرد عليا :(
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
اقتباس:
كلة كدة |
رد: الاستاذ محمد سعيد
اقتباس:
اقتباس:
ممكن حد طيب يدينى ايميله ورقم تليفونه |
رد: الاستاذ محمد سعيد
اقتباس:
ربنا يستر |
بخصوص محمد سعيد
بسم الله الرحمن الرحيم تم التوصل اخيراا لمحمد سعيد و الحمد لله هو كويس بس عامل حادثة بالفيزبا و رجلة تعباة شوية هو مش موجود حاليا عشان النت فاصل عندة الموبيل مكنش معاة عشان كدة مكنش بيرد كان بيفتح و يقفل و مش بيرد على حد لانة كان بيحاول يدخل من الموبيل و كان معلق و مش كويس محمد بيشكر كل الرجالة الى سئلو علية فى غيابة و ياريت يا رجالة ندعيلو بالشفاء ان شاء الله |
رد: الاستاذ محمد سعيد
بجد موضوع مقلق
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
بقولكم ايه يا جماعه شكل استاذ محمد بيمر بأزمه و علشان كده مش عايز يرد علي حد يا ريت لو حد معاه عنوانه و اي واحد قريب منه يطمنا عليه علشان والله الواحد قلقان عليه جدا .... ربنا يرجعهولنا بالسلامه
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
|
رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
اقتباس:
|
رد: بخصوص محمد سعيد
ربنا يشفيه :) وان شاء الله يرجعلنا احسن من الاول :)
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
ربنا يشفيه وان شاء الله يرجعلنا احسن من الاول
|
رد: بخصوص محمد سعيد
ربنا يشفية يااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
ويرجعهولنا بالف سلامة |
رد: بخصوص محمد سعيد
لا بجد انت قلقتونى هوة محمد عامل حادثة بجد ارجو الرد
|
رد: بخصوص محمد سعيد
اقتباس:
اقتباس:
تسلمو يا رجالة و يا ريت تدعولة بالشفاء :) |
رد: الاستاذ محمد سعيد
الحمد للة بس والنبى ابقى سلملى علية يا هشام
|
رد: بخصوص محمد سعيد
اقتباس:
|
رد: بخصوص محمد سعيد
يارب يشفيك ويرجعك لينا بالسلامة يا محمد
والله كنت بدعى لك فى غيابك ترجع بالسلامة ان شاء الله |
رد: بخصوص محمد سعيد
اقتباس:
|
رد: بخصوص محمد سعيد
يا اخى الله يطمن قلبك زى ما طمنت قلبنا... ربنا يتم شفائه على الف خير و الله يعلم معزته عندنا.
|
رد: بخصوص محمد سعيد
اقتباس:
|
رد: بخصوص محمد سعيد
اللهم اشفية وعافية ويرجع منور المنتدي
|
رد: بخصوص محمد سعيد
اقتباس:
|
رد: الاستاذ محمد سعيد
الف سلامه عليه ويارب يكون بخير.
|
رد: بخصوص محمد سعيد
اللهم اشفه شفاء ليس بعده سقما ابدا..اللهم خذ بيده اللهم احرسه بعينيك التى لا تنام .
و اكفه بركنك الذى لا يرام و احفظه بعزك الذى لا يُضام .و اكلأه فى الليل و فى النهار . و ارحمه بقدرتك عليه ّ.أنت ثقته و رجائه يا كاشف الهم . يا مُفرج الكرب يا مُجيب دعوة المُضطرين .اللهم البسه ثوب الصحة والعافية عاجلا غير اجلا ياأرحم الراحمين.. اللهم اشفه اللهم اشفه اللهم اشفه..اللهم امين. |
رد: الاستاذ محمد سعيد
اقتباس:
و اكفه بركنك الذى لا يرام و احفظه بعزك الذى لا يُضام .و اكلأه فى الليل و فى النهار . و ارحمه بقدرتك عليه ّ.أنت ثقته و رجائه يا كاشف الهم . يا مُفرج الكرب يا مُجيب دعوة المُضطرين .اللهم البسه ثوب الصحة والعافية عاجلا غير اجلا ياأرحم الراحمين.. اللهم اشفه اللهم اشفه اللهم اشفه..اللهم امين. |
رد: بخصوص محمد سعيد
اقتباس:
|
رد: بخصوص محمد سعيد
ربنا يشفيه يارب ويرجعلنا باالف مليون سلامة وربنا المنتدى مبيبقاش ليه طعم فى غياب احد الاعضاء
وريارب يرجعلنا سالما غانما وامانة يااستاذ هاشم تبلغه سلامى وتحياتى وربنا يرجعهولنا باالف سلامة |
رد: بخصوص محمد سعيد
اقتباس:
عينيا يا استاذ عمر يوصل :) |
رد: بخصوص محمد سعيد
ربنا يشفية يارب ويرجعه بالسلامه
|
رد: بخصوص محمد سعيد
ابقى سلملى علية وحيات ابوك يا هشام بزعل والله لو مسلمتليش علية او بص ابعت تليفونة
|
رد: بخصوص محمد سعيد
ربنا يقومه بالسلامه يا رب وخير بازن الله
|
رد: بخصوص محمد سعيد
الف سلامه على فاكهة المنتدى,,,,,,,,,,,,,,,,
|
رد: بخصوص محمد سعيد
لا بأس طهور إن شاء الله ونسأل الله العظيم رب العرش العظيم أن يشفيه
|
رد: بخصوص محمد سعيد
الف سلامة عليك يا ابو حميد لسة عارف دلوقتى بس والله
|
رد: بخصوص محمد سعيد
اللة يسلمكم يا رجالة و ان شاء الله هبلغ محمد
|
رد: بخصوص محمد سعيد
ألف مليوووووووون سلامة عليه
وان شاء الله يرجعلنا بالسلامة |
رد: بخصوص محمد سعيد
اقتباس:
|
| الساعة الآن 01:36 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir