الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

dr_mohasan 12-04-03 11:04 AM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
إن شاء الله يكون بخير و ربنا يطمنّا عليه

lilkapo 12-04-03 01:31 PM

رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
 
اقتباس:

wad7 enk msd2 elhbl da w 3ysh elwahm
انا همشى على كلامك انو كل دة هبل كلام جميل مش هعترض علية لانها وجهة نظرك بس انتا او انا او غيرى هنخسر اية كام مرة انتا سجلت فى منتدى او موقع ومستخدمتوش تانى اعتقد كتييييييييييييييييير اووووووى
طب افترضنا بقى ولو 1 % انو كلام حقيقى اعتقد وقتها هتقول يريتنى عملتها صح؟
اما بالنسبة بقى انى عايش الوهم فلله الحمد الى قابلنى وعرفنى فى المنتدى عارفين كويس ان حالتى المادية الحمد لله مستورة ومش مستنى انى اتعلق فى وهم زى مبتقول لانى موظف حكومى مهندس بمديرية التضامن
كمان عندى ولله الحمد مشروعى الخاص الى معيشنى مستور ولله الحمد
يبقى الوهم فى ناس غيرى ممكن يعيشو مش انا ولا اية؟
ههههههههه
علمتنى الدنيا انى حتى فى اللعب احاول اخد جزء منة بجدية عسى انى استفاد منو حاجة
شكرا لمرورك واتمنى رسالتى ليك توصل

bebsi00 12-04-03 01:59 PM

رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
 
والموضوع ده فعلاً مفيش منه أى ضرر يعنى حتى على الإقتصاد والكلام ده أصله بصراحة من غير زعل ريحته غريبة يإما بقى إحنا اللى خلاص مخنا وقف عند حد معين

NEW_Year 12-04-03 05:51 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
بيفتح الايمل بس مش بيرد عليا :(

Angel 12-04-03 05:53 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year (المشاركة 342858)
بيفتح الايمل بس مش بيرد عليا :(

مش انتا لواحدك ‏
كلة كدة

loverlover 12-04-03 05:55 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year (المشاركة 342858)
بيفتح الايمل بس مش بيرد عليا :(

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 342859)
مش انتا لواحدك ‏
كلة كدة

طب ليه كدة ياجماعة فيه ايه اصلا لكل دة
ممكن حد طيب يدينى ايميله ورقم تليفونه

Angel 12-04-03 05:57 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover (المشاركة 342861)
طب ليه كدة ياجماعة فيه ايه اصلا لكل دة
ممكن حد طيب يدينى ايميله ورقم تليفونه

التليفون مقفول و الميل محدش بيرد علية خاالص ‏

ربنا يستر

Angel 12-04-03 08:42 PM

بخصوص محمد سعيد
 
بسم الله الرحمن الرحيم

تم التوصل اخيراا لمحمد سعيد و الحمد لله هو كويس بس عامل حادثة بالفيزبا و رجلة تعباة شوية

هو مش موجود حاليا عشان النت فاصل عندة
الموبيل مكنش معاة عشان كدة مكنش بيرد

كان بيفتح و يقفل و مش بيرد على حد لانة كان بيحاول يدخل من الموبيل و كان معلق و مش كويس


محمد بيشكر كل الرجالة الى سئلو علية فى غيابة

و ياريت يا رجالة ندعيلو بالشفاء ان شاء الله

abdalla nabel 12-04-03 08:43 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
بجد موضوع مقلق

Egyptian_Destroyer 12-04-03 08:49 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
بقولكم ايه يا جماعه شكل استاذ محمد بيمر بأزمه و علشان كده مش عايز يرد علي حد يا ريت لو حد معاه عنوانه و اي واحد قريب منه يطمنا عليه علشان والله الواحد قلقان عليه جدا .... ربنا يرجعهولنا بالسلامه

Angel 12-04-03 08:52 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=26717

lilkapo 12-04-03 08:53 PM

رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
 
اقتباس:

والموضوع ده فعلاً مفيش منه أى ضرر يعنى حتى على الإقتصاد والكلام ده أصله بصراحة من غير زعل ريحته غريبة يإما بقى إحنا اللى خلاص مخنا وقف عند حد معين
كلامك فعلا لو فهمتو صح يبقى فعلا عندك حق جدا

Egyptian_Destroyer 12-04-03 08:54 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
ربنا يشفيه :) وان شاء الله يرجعلنا احسن من الاول :)

Egyptian_Destroyer 12-04-03 08:54 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
ربنا يشفيه وان شاء الله يرجعلنا احسن من الاول

NEW_Year 12-04-03 08:55 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
ربنا يشفية يااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
ويرجعهولنا بالف سلامة

العملاق المصرى 12-04-03 08:58 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
لا بجد انت قلقتونى هوة محمد عامل حادثة بجد ارجو الرد

Angel 12-04-03 08:58 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptian_destroyer (المشاركة 342964)
ربنا يشفيه :) وان شاء الله يرجعلنا احسن من الاول :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year (المشاركة 342966)
ربنا يشفية يااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
ويرجعهولنا بالف سلامة


تسلمو يا رجالة و يا ريت تدعولة بالشفاء :)

العملاق المصرى 12-04-03 08:59 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
الحمد للة بس والنبى ابقى سلملى علية يا هشام

Angel 12-04-03 08:59 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العملاق المصرى (المشاركة 342970)
لا بجد انت قلقتونى هوة محمد عامل حادثة بجد ارجو الرد

اه يا باشا بس هو الحمد لله كويس دلوقتى

ĴΘĶЄЯ 12-04-03 09:03 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
يارب يشفيك ويرجعك لينا بالسلامة يا محمد
والله كنت بدعى لك فى غيابك
ترجع بالسلامة ان شاء الله

Angel 12-04-03 09:08 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص (المشاركة 342978)
يارب يشفيك ويرجعك لينا بالسلامة يا محمد
والله كنت بدعى لك فى غيابك
ترجع بالسلامة ان شاء الله

تسلم يا غالى و انا قولتلة على كل الناس الى سئلة علية :)

hesham[MaFya]a 12-04-03 09:10 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
يا اخى الله يطمن قلبك زى ما طمنت قلبنا... ربنا يتم شفائه على الف خير و الله يعلم معزته عندنا.

Angel 12-04-03 09:16 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hesham[mafya]a (المشاركة 342986)
يا اخى الله يطمن قلبك زى ما طمنت قلبنا... ربنا يتم شفائه على الف خير و الله يعلم معزته عندنا.

تسلم يا غاالى :)

Ahmed El Sarky 12-04-03 09:21 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اللهم اشفية وعافية ويرجع منور المنتدي

Angel 12-04-03 09:25 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 342990)
اللهم اشفية وعافية ويرجع منور المنتدي

تسلم يا استاذ احمد

aymank2 12-04-03 09:35 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
الف سلامه عليه ويارب يكون بخير.

abdalla nabel 12-04-03 09:39 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اللهم اشفه شفاء ليس بعده سقما ابدا..اللهم خذ بيده اللهم احرسه بعينيك التى لا تنام .
و اكفه بركنك الذى لا يرام و احفظه بعزك الذى لا يُضام .و اكلأه فى الليل و فى النهار .
و ارحمه بقدرتك عليه ّ.أنت ثقته و رجائه يا كاشف الهم . يا مُفرج الكرب يا مُجيب دعوة
المُضطرين .اللهم البسه ثوب الصحة والعافية عاجلا غير اجلا ياأرحم الراحمين..
اللهم اشفه اللهم اشفه اللهم اشفه..اللهم امين.

abdalla nabel 12-04-03 09:40 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 342959)

اللهم اشفه شفاء ليس بعده سقما ابدا..اللهم خذ بيده اللهم احرسه بعينيك التى لا تنام .
و اكفه بركنك الذى لا يرام و احفظه بعزك الذى لا يُضام .و اكلأه فى الليل و فى النهار .
و ارحمه بقدرتك عليه ّ.أنت ثقته و رجائه يا كاشف الهم . يا مُفرج الكرب يا مُجيب دعوة
المُضطرين .اللهم البسه ثوب الصحة والعافية عاجلا غير اجلا ياأرحم الراحمين..
اللهم اشفه اللهم اشفه اللهم اشفه..اللهم امين.

Angel 12-04-03 09:41 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla nabel (المشاركة 343004)
اللهم اشفه شفاء ليس بعده سقما ابدا..اللهم خذ بيده اللهم احرسه بعينيك التى لا تنام .
و اكفه بركنك الذى لا يرام و احفظه بعزك الذى لا يُضام .و اكلأه فى الليل و فى النهار .
و ارحمه بقدرتك عليه ّ.أنت ثقته و رجائه يا كاشف الهم . يا مُفرج الكرب يا مُجيب دعوة
المُضطرين .اللهم البسه ثوب الصحة والعافية عاجلا غير اجلا ياأرحم الراحمين..
اللهم اشفه اللهم اشفه اللهم اشفه..اللهم امين.

اااامين ياااااااا رب

omarmagic 12-04-03 10:06 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
ربنا يشفيه يارب ويرجعلنا باالف مليون سلامة وربنا المنتدى مبيبقاش ليه طعم فى غياب احد الاعضاء
وريارب يرجعلنا سالما غانما
وامانة يااستاذ هاشم تبلغه سلامى وتحياتى
وربنا يرجعهولنا باالف سلامة

Angel 12-04-03 10:08 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarmagic (المشاركة 343036)
ربنا يشفيه يارب ويرجعلنا باالف مليون سلامة وربنا المنتدى مبيبقاش ليه طعم فى غياب احد الاعضاء
وريارب يرجعلنا سالما غانما
وامانة يااستاذ هاشم تبلغه سلامى وتحياتى
وربنا يرجعهولنا باالف سلامة


عينيا يا استاذ عمر يوصل :)

مورو 12-04-03 10:29 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
ربنا يشفية يارب ويرجعه بالسلامه

العملاق المصرى 12-04-03 10:49 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
ابقى سلملى علية وحيات ابوك يا هشام بزعل والله لو مسلمتليش علية او بص ابعت تليفونة

medozs 12-04-03 10:53 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
ربنا يقومه بالسلامه يا رب وخير بازن الله

mohamed2010habib 12-04-03 10:55 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
الف سلامه على فاكهة المنتدى,,,,,,,,,,,,,,,,

وليد سعد زغلول 12-04-03 11:00 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
لا بأس طهور إن شاء الله ونسأل الله العظيم رب العرش العظيم أن يشفيه

الرحاله 12-04-03 11:05 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
الف سلامة عليك يا ابو حميد لسة عارف دلوقتى بس والله

Angel 12-04-03 11:27 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اللة يسلمكم يا رجالة و ان شاء الله هبلغ محمد

loverlover 12-04-03 11:35 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
ألف مليوووووووون سلامة عليه
وان شاء الله يرجعلنا بالسلامة

Angel 12-04-04 09:35 AM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover (المشاركة 343116)
ألف مليوووووووون سلامة عليه
وان شاء الله يرجعلنا بالسلامة

تسلم يا كبير :)


الساعة الآن 01:36 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir