الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض محل ابو سيف علي مسدسات الصوت (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=45699)

unknown 12-03-24 08:11 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
مبروك تجديد الاعلان يا ابو سيف وحشتنا يا اخى والله
قولى بقة ايه المسدس الرش الكسر دة نوعه ايه؟

kiko_2015 12-03-24 10:34 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unknown (المشاركة 337041)
مبروك تجديد الاعلان يا ابو سيف وحشتنا يا اخى والله
قولى بقة ايه المسدس الرش الكسر دة نوعه ايه؟

نوعه Gamo AF-10 اسباني بخزنه بتشيل عشر رشات و لا يحتاج لانابيب غاز

جنرال 12-03-24 10:36 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
المسدسات الرش دي بلاستيك ؟

kiko_2015 12-03-24 11:18 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جنرال (المشاركة 337128)
المسدسات الرش دي بلاستيك ؟

المسدسات الرش مصنوعه من الفيبر

Mr.Sherif 12-03-25 12:58 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ال سى زد موجود يا باشا ؟؟

owkean 12-03-25 01:25 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ربنا يبارك في عروضك ياباشا

mr vigo 12-03-26 10:24 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
طلقات تركي اوزكورسان 8 مللي للوالتر p99
بكام ياباشا

ياريت على الخاص لسرعة الرد

احمد قبيصى احمد 12-03-27 04:21 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
من فضل حضرتك يا بشمهندس ابو سيف كنت عايز اشترى الجامو بى تى 90 وعايز اعرف تفاصيل عنه بيضرب كام رشه وبلى ولا رش بس ونظام سحب اجزاء مع كل رشه ولا مره واحده

برجاء الرد عشان اتكلمت على الموبايل مقفول

طلعت مجدي 12-03-27 04:30 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 236473)
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

*مفاجأة العرض ... جميع انواع الطلقات الصوت = 150 جنيه



القسم الاسباني :


مسدس رش كسر هوا (لا يحتاج انابيب غاز) خزنه 10 بلي و رش بسعر 1250 جنيه

مسدس رش غاز pt90 بسعر 1250 جنيه

مسدس رش pt80 غاز بسعر 1250 جنيه


---------------------------------------------------------------------------------------------------


مسدس الماني ريك 8 مل بسعر 700 جنيه

كما يوجد خزن اضافيه

للاستفسار المراسله علي الخاص

لايوجد تركي ولو يوجد ممكن سعر الجكال والبي 29 تحياتي

amz 12-03-27 08:33 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ممكن صورة الريك

owkean 12-03-28 02:38 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يريت كل صوره بنوع المسدس واسمه عشان نعرف نفرق للناس اللي مش متوفر عندها

ابو يحيى 12-03-28 04:59 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
خزنة الريتاي لو سمحت موجوده ولا لأ
وسعرها كام
وشكرا

Mr.Sherif 12-03-28 07:17 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
استاذ ابو سيف .. عندك ريتاى بارون ؟؟
ممكن رقم تليفونك ؟

besho 12-03-29 08:57 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
طلق 8ملي بكام العلبه

اسواق حمزاوى 12-03-30 03:45 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
موفق فى البيع يا ابو سيف

owkean 12-03-30 11:20 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
نفسنا نعمل من خلال المنتدي ده اتفاقيه بين كل التجار تنفع اصدقاء المنتدي نظرا لبعد المسافات وصعوبه الوصل المشترين للتجار

M.SHADY 12-03-30 11:40 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
لو سمحت موجود عندك طلقات صوت المانى و بكام العلبه

bonga69 12-03-31 01:40 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
السلام عليكم
انا كنت عايز مسدس رش والتر ب 99 و جراب فخد و في حاجه اسمهل هوجو , ممكم الاسعار و معرفة كيفية الشراء و شكراً

kiko_2015 12-03-31 06:51 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady (المشاركة 340433)
لو سمحت موجود عندك طلقات صوت المانى و بكام العلبه

يوجد طلق تركي الدهبي و لا يقل جوده عن الالماني بسعر 250 جنيه للعلبه

kiko_2015 12-03-31 06:52 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bonga69 (المشاركة 340762)
السلام عليكم
انا كنت عايز مسدس رش والتر ب 99 و جراب فخد و في حاجه اسمهل هوجو , ممكم الاسعار و معرفة كيفية الشراء و شكراً

للاسف يا صديقي لن تجد الوالتر بي 99 في مصر هذه الايام

kiko_2015 12-03-31 06:52 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr vigo (المشاركة 338288)
طلقات تركي اوزكورسان 8 مللي للوالتر p99
بكام ياباشا

ياريت على الخاص لسرعة الرد

250 جنيه للعلبه ال 8 مل

kiko_2015 12-03-31 07:42 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
تم تجديد العرض اليوم

M.SHADY 12-03-31 02:52 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
تسلم يا باشا على العرض الجامد ده و ربنا يوفق فى البيع

bonga69 12-03-31 03:06 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
طب عايز مسدس رش شكلوا كويس و سعروا كويس و جراب فخد و هوجو

عرفات فايز 12-03-31 04:21 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
لو سمحت البيرونى 9000 النيكل موجود ولو موجود بكام

M.SHADY 12-03-31 07:27 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 340840)
تم تجديد العرض اليوم

يا باشا انا كنت بكلمك من شويه بخصوص العرض بس التليفون بتاعك غير متاح
و دى نمرتى لو حضرتك تحب تتصل بيا 01002299210

kiko_2015 12-04-01 03:08 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عرفات فايز (المشاركة 341082)
لو سمحت البيرونى 9000 النيكل موجود ولو موجود بكام

موجود يا فندم و السعر ف الاعلان

okapi knife 12-04-01 03:13 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ازيك يا معلم انا انس لو تفتكرني المهم اول حاجة البقية في حياتك انا بقالي فترة بكلمك موبيلك مقفول و ياريت اديني ارقامك المفتوحة و شكرا

owkean 12-04-01 12:41 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
والله اسعار ممتازه بس فيهم اللي اسعارة رفعت زي الباروني 85

عرفات فايز 12-04-01 02:08 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
انا عايزالبيرونى 9000 النيكل وعلبة طلق 9 مللى بس لوأمكن توصلهملى سوهاج وانا جاد جدا فى الشراء وجاهز فى اى وقت

M.Hatem 12-04-01 03:02 PM

Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
في بروني 92 او 9000 يكون سلفر مط؟؟؟؟ وهل في ايكول فايبر ساقيه بس مقاس 4.5 ويكون سلفر مط؟؟؟ لو فيه انا جاد في واحد من الاتنين الي قولتلك عليهم وبلغني علي الخاص ياريت

kiko_2015 12-04-02 08:27 AM

رد: Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.hatem (المشاركة 341594)
في بروني 92 او 9000 يكون سلفر مط؟؟؟؟ وهل في ايكول فايبر ساقيه بس مقاس 4.5 ويكون سلفر مط؟؟؟ لو فيه انا جاد في واحد من الاتنين الي قولتلك عليهم وبلغني علي الخاص ياريت

لا مفيش سيلفر مط اساسا في البروني

old hunter 12-04-02 11:06 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اه الي رفع سعر الفيبر كده يا ابو سيف
علي فكره انا مش قصدي انك انت الي رافع السعر انا اصدي طبعا علي الحيتان المحتكرين السوق ربنا علي الظالم ده انا كنت ناوي اشتري والله بس كل لما اقرب من تمنه السعر يزيد شكله مش مكتوبلي

الصقر2000 12-04-02 12:09 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
استفسار يا ريس

المسدس مسدس بروني 9000 مفتوح من المصدر ولا لا . او البروني 85 برده مفتوح من المصدر

عندك مسدس فيرات مجنم وسعره كام وهل كان في مقارنة مع بيروني 9000 ايهما افضل من وجهة نظرك وجزاك الله خيرا

kiko_2015 12-04-02 12:46 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الصقر2000 (المشاركة 342102)
استفسار يا ريس

المسدس مسدس بروني 9000 مفتوح من المصدر ولا لا . او البروني 85 برده مفتوح من المصدر

عندك مسدس فيرات مجنم وسعره كام وهل كان في مقارنة مع بيروني 9000 ايهما افضل من وجهة نظرك وجزاك الله خيرا

البروني بانواعه غير مفتوح من المصدر..لكن اداؤه ممتاز

kiko_2015 12-04-02 12:46 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة old hunter (المشاركة 342074)
اه الي رفع سعر الفيبر كده يا ابو سيف
علي فكره انا مش قصدي انك انت الي رافع السعر انا اصدي طبعا علي الحيتان المحتكرين السوق ربنا علي الظالم ده انا كنت ناوي اشتري والله بس كل لما اقرب من تمنه السعر يزيد شكله مش مكتوبلي

ازيك يا فندم عامل ايه..حضرتك كلمني و انا اقولك هو رفع ف السعر ليه..

owkean 12-04-02 08:29 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يا ابو سيف احنا واثقين فيك وفي اسعارك طبعا لانك راجل قمه الاحترام بس احنا بنتكلم علي المستوردين اللي قلوبهم ماتت بس احنا كنا قايلين في المنتدي قبل كده هانحاول نقاطع التجار دول عشان الاسعار تنزل والدنيا تمشي كويس تقبل مروري وفائق احترامي

bedreamer 12-04-04 05:07 AM

Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
فى برونى 9000
مط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

M.SHADY 12-04-04 10:30 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
انا اشتريت من الاستاذ محمد ابو سيف مسدس كيمار 75 و بصراحه مسدس جميل من واحد اجمل . و راجل قمه فى الاحنرام و الاخلاق . ربنا يوفق فى باقى الحاجات ان شاء الله

kiko_2015 12-04-04 10:37 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
للاسف والله منزلش منو مط..بس في سيلفر اوكسيديه


الساعة الآن 10:45 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir