![]() |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
سوءال تأني معلش لو جبت مقفول أفتحه عند مين يكون ثقة و لا يتلف الماسورة
وألماسورة أقصد الطبة أمرها سهل فهل عندك مسدس ريتاي و سعره كام ؟ و شكرا |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
تفتحة عند الأستاذ مازنجر ، و المسدس ممكن تجيبة من أبو سيف أو هشام سمير لو حضرتك من القاهرة ..
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
و لو لقيت مشكلة فى سعرة قولى ..
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الناس دي المفروض تعملك نسبه.....هههههههههههه
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
ههههههههههههه دة لازم طبعا 50% على كل حاجة تتباع .. أنا مش طماع |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ومتنساش اخوك......برضو من اسكندريه
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
هههههههههههههههههههه
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
1 مرفق
السلام عليكم انا لسة شاري مسدس ريتاي بارون جديد و قولت اشترك معاكو
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ياباشا ده مش ريتاي ........ده تحفه
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
دا عمل كام ياباشا ؟ ومنين ؟ |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
مبروك عليك........
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
مبروك عليك ...........ز
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا عندي ريتاي و اتشرف بالنضمام لكم و ليا سؤال هو الزر اللي فوق الزناد ده وظيفنه ايه
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
يا باشا اللي فوق الزناد علطول مش اللي بيرجع الاجزاء دة وظفتة ان لما تشد الاجزاء تدوس علية علشان يرجع الشكوش بدل ما دوس علي الزناد
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
كلام سليم.......
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
يا اخوانا انا نفسى اشترى سلاح ريتاى بس للاسف الاسعار غاليه جدا لو فى حد يقدر يفيدنى اكون شاكر
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم إخوتى وأحبتى فى الله كل عام وانتم الى الله أقرب وعلى طاعته أدوم يارب تكونوا بخير كلكم انا كنت عايز اعرف حاجه الطبه عندى طالعه حوالى اتنين سنتيمتر من المسدس ده صح ولا فى طبه بتكون مش باينه وبتكون داخل الماسورة وبنفس طولها؟ ياريت الرد وجزاكم الله خيراً
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
+++++++++++++++++1
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
خالص تحياتى |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا عندى المسدس الريتاى فيه مشكلة وبصراحة مش عارفلها حل المسدس بمجرد شد الاجزاء وسحب الطلقة والضرب بيفضل الفارغ جوة الطبنجة لازم اسحب الاجزاء علشان افرغ الطلقة المضروبة وهكذا مع كل مرة واسحب الاجزاء علشان اسحب طلقة طلقة حتى مع استخدامى الطلقات الالمانى لكبر حجمها النسبى ومش عارف بصراحة الحل ايه |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
كلام جميل و100 100 |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الأخ Mazenger وكل الأخوة اللى مركبين طبة للمسدس ريتاى يا ريت لو حد عندة طبة مفتوحة للريتاى
للتواصل MEDO 01000057620 مع الشكر |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا أسف على التطويل انما عاوز اعرف طريقة فك طبة المسدس علشان اقدر اعمل وحدة زيها بس بقطر اصغر من الموجودة عندى ؟؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله و بركاته اسف على التطويل بس عندى مشكله فى الريتاى كلنا عارفين الزرار بتاع الامان اللى فيه مهمته رجوع الشاكوش على مرتين وعدم الطرق على الابره لكن عند استخدامه يقوم برجوع الشاكوش مره واحده مما ينتج عنه الطرق على الابره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ايه الحل |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
أدخل على الورشة حتلاقى الأعضاء عاملين موضوع عن المشكلة دى ..
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
مطلوب شاكوش للريتاي حد بيبيعه او بيصبة ؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم
شكرا للموضوع الممتاز امتلك مسدس Retay Baron cal 9 mm اشتريته بالامس والسعر 1600 جنيه واتشرف بالانضمام معكم في الرابطة ومعنديش فكرة عن البلي يا ريت حد يفهمني لو عاوز اضرب بلي اعمل ايه في المسدس هو الجديد مش عليه الختم وشغال كويس معايا الحمدلله لكن عاوز افهم البلي ونظامه ايه ؟ وجزاكم الله خيرا تحياتي للجميع وهذة صورة المسدس http://www7.0zz0.com/2011/12/25/20/683052047.jpg |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
سؤال فنى .. الريتاى بارون بيضرب اوتوماتيك ولا لازم شد الاجزاء بعد كل طلقة ؟؟ و اعمل الماسوره الداخليه دى فيين ؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
اما بخصوص الماسورة ننتظر الرد من الاعضاء والمشرفين ذو الخبرة بهذا الموضوع...... تحياتي |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
فى أعضاء و ناس كتيرة عندها الطبة الطويلة ( الماسورة الداخلية ) ممكن حضرتك تكلم أى حد فيهم ..
|
| الساعة الآن 03:08 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir