الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=33647)

sappagh 14-10-23 04:57 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
باشا الايجل حفر ولا طباعة وبيضرب طلق دهبى ولا لأ

strangesemsem160 14-12-10 08:43 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
الأستاذ الفاضل. ...أحمد عبد العزيز

رأيكم في موضوعي التالي يهمني جداااااااا

رابط الموضوع

http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=47652

strangesemsem160 14-12-24 01:05 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
الأستاذ أحمد عبد العزيز. .....
ممكن صور ال Zoraki 918
وعامل كام حالياً؟ ؟؟؟؟؟

ولو عايز منه لون معين زي ده. ........ تقدر توفرها

http://i1119.photobucket.com/albums/...uzoraki918.jpg


وفيه بعض الصور للمسدس مثبت تحت الفوهة كشاف ضوئي زي مسدسات القوات الخاصة
هل الكشاف ده ممكن توفره، ؟؟؟؟؟؟؟

وشكرا

عاطف الشاذلى 15-01-15 08:36 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
السلام عليكم كنت عايز اسآل عن البلو f92 سعره اتغير ولا زى ما هو فى العرض بتاع حضرتك ويا ريت عنوان المحل والمواعيد و1000 شكر """""""

aliessam97 15-01-16 08:21 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
سلام عليكم
عند حضرتك جراب فيبر للريتاي بارون

احمد عبد العزيز 15-01-20 04:41 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aliessam97 (المشاركة 571606)
سلام عليكم
عند حضرتك جراب فيبر للريتاي بارون

ان شاء الله

محمد كامل 15-01-20 06:35 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
عاوز اشتري مسدس صوت يكون ايكول جاكال سعره عامل كام في الوقت الحالي

محمد كامل 15-01-20 06:37 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
ممكن اعرف كمان سعر الblow f92

محمد كامل 15-01-20 06:48 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
عاوز بندقيه رش تكون كويسه وسعرها رخيص

محمد كامل 15-01-20 06:54 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
عاوز بندقيه رش سعرها رخيص وكويسه

احمد عبد العزيز 15-01-21 12:44 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد كامل (المشاركة 571699)
عاوز بندقيه رش سعرها رخيص وكويسه

سلفر فالكون نمرة 1 الاصلى وعليها الكتابه بالليزر وليست السادة وشكرا

amir00mito 15-01-27 10:22 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
الراجل ده محترم جدا جدا و انا شخصيا سعيد انو لسه
فی تجار محترمه كده
انا مختش حاجه مع ذلك نصحنی و عرفنی حجات معرفهاش
شكرا جدا لزوق حضرتك و وصلتلك السلام
م/امير

strangesemsem160 15-03-29 04:04 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
السلام عليكم يا أ. أحمد . ....
فيه سؤال مهم ياريت حضرتك تفيدني فيه.....
انا معايا ريتاي ايجل. ....
مسدس تحفة الصراحة.....
المشكلة أنه بقى يحشر طلق كتير....
الأول كان بيحشر كل 5-6 طلقات.....
وبعدين بقى يحشر كل 4 طلقات مثلاً. ...
دلوقتي بقى يحشر كل تالت طلقة.... يعني اضرب طلقة والتانية ويحشر في الثالثة. ....
مع اني باستعمل الطلق الفضي. ....
انا بانضفه كويس على قد ما اقدر. ...تقريبا باغسله بنص علبة اسبراي وازيته كويس.....
بس مش عارف ايه السبب.....
ممكن تفيدني بالله عليك. ....
وجزاك الله خيرا. .....
ولك جزيل الشكر والتقدير. ....

scorpio king 15-04-17 10:47 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
لو سمحت الطلق الدهبى 8 مل دهبى بس غير التركى عامل كام؟؟
وفى طلق 8 مل ايطالى فضى عامل كام؟؟

777 15-04-27 11:47 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
الاستاذ احمد المحترم
هل يوجد طلقات 38 لمسدس فايبر .... وكم سعر الطلقه ... والعلبه .... وشكرا

خالدحامد 15-08-27 05:47 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
:lov::lov::lov::lov::lov::lov:


بتوفيق ان شاء الله ........

mohamedatia 15-09-04 05:13 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
 
فين العرض و الاسعار استاذ احمد


الساعة الآن 12:14 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir