![]() |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
باشا الايجل حفر ولا طباعة وبيضرب طلق دهبى ولا لأ
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
الأستاذ الفاضل. ...أحمد عبد العزيز
رأيكم في موضوعي التالي يهمني جداااااااا رابط الموضوع http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=47652 |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
الأستاذ أحمد عبد العزيز. .....
ممكن صور ال Zoraki 918 وعامل كام حالياً؟ ؟؟؟؟؟ ولو عايز منه لون معين زي ده. ........ تقدر توفرها http://i1119.photobucket.com/albums/...uzoraki918.jpg وفيه بعض الصور للمسدس مثبت تحت الفوهة كشاف ضوئي زي مسدسات القوات الخاصة هل الكشاف ده ممكن توفره، ؟؟؟؟؟؟؟ وشكرا |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
السلام عليكم كنت عايز اسآل عن البلو f92 سعره اتغير ولا زى ما هو فى العرض بتاع حضرتك ويا ريت عنوان المحل والمواعيد و1000 شكر """""""
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
سلام عليكم
عند حضرتك جراب فيبر للريتاي بارون |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
عاوز اشتري مسدس صوت يكون ايكول جاكال سعره عامل كام في الوقت الحالي
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
ممكن اعرف كمان سعر الblow f92
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
عاوز بندقيه رش تكون كويسه وسعرها رخيص
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
عاوز بندقيه رش سعرها رخيص وكويسه
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
الراجل ده محترم جدا جدا و انا شخصيا سعيد انو لسه
فی تجار محترمه كده انا مختش حاجه مع ذلك نصحنی و عرفنی حجات معرفهاش شكرا جدا لزوق حضرتك و وصلتلك السلام م/امير |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
السلام عليكم يا أ. أحمد . ....
فيه سؤال مهم ياريت حضرتك تفيدني فيه..... انا معايا ريتاي ايجل. .... مسدس تحفة الصراحة..... المشكلة أنه بقى يحشر طلق كتير.... الأول كان بيحشر كل 5-6 طلقات..... وبعدين بقى يحشر كل 4 طلقات مثلاً. ... دلوقتي بقى يحشر كل تالت طلقة.... يعني اضرب طلقة والتانية ويحشر في الثالثة. .... مع اني باستعمل الطلق الفضي. .... انا بانضفه كويس على قد ما اقدر. ...تقريبا باغسله بنص علبة اسبراي وازيته كويس..... بس مش عارف ايه السبب..... ممكن تفيدني بالله عليك. .... وجزاك الله خيرا. ..... ولك جزيل الشكر والتقدير. .... |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
لو سمحت الطلق الدهبى 8 مل دهبى بس غير التركى عامل كام؟؟
وفى طلق 8 مل ايطالى فضى عامل كام؟؟ |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
الاستاذ احمد المحترم
هل يوجد طلقات 38 لمسدس فايبر .... وكم سعر الطلقه ... والعلبه .... وشكرا |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
:lov::lov::lov::lov::lov::lov:
بتوفيق ان شاء الله ........ |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً
فين العرض و الاسعار استاذ احمد
|
| الساعة الآن 12:14 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir