الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض محل ابو سيف علي مسدسات الصوت (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=45699)

kiko_2015 12-04-04 10:53 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady (المشاركة 343274)
انا اشتريت من الاستاذ محمد ابو سيف مسدس كيمار 75 و بصراحه مسدس جميل من واحد اجمل . و راجل قمه فى الاحنرام و الاخلاق . ربنا يوفق فى باقى الحاجات ان شاء الله

انا اللي اتشرفت بحضرتك يا فندم والله

kiko_2015 12-04-04 10:54 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
حد يجيب المطافي يا جماعه...ابو سيف حرق السوق في الصفحه الاولي

kiko_2015 12-04-04 10:55 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
حد يجيب المطافي يا جماعه...ابو سيف حرق السوق في الصفحه الاولي

kiko_2015 12-04-04 10:56 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
حد يجيب المطافي يا جماعه...ابو سيف حرق السوق في الصفحه الاولي!!

kiko_2015 12-04-04 10:56 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okapi knife (المشاركة 341443)
ازيك يا معلم انا انس لو تفتكرني المهم اول حاجة البقية في حياتك انا بقالي فترة بكلمك موبيلك مقفول و ياريت اديني ارقامك المفتوحة و شكرا

الرقم في الاعلان يا انس كلمني الموبيل مفتوح

kiko_2015 12-04-04 10:57 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الصقر2000 (المشاركة 342102)
استفسار يا ريس

المسدس مسدس بروني 9000 مفتوح من المصدر ولا لا . او البروني 85 برده مفتوح من المصدر

عندك مسدس فيرات مجنم وسعره كام وهل كان في مقارنة مع بيروني 9000 ايهما افضل من وجهة نظرك وجزاك الله خيرا

الايطالي مش مفتوح من المصدر و معنديش فيرات للاسف

kiko_2015 12-04-04 10:58 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
حد يجيب المطافي يا جماعه...ابو سيف حرق السوق في الصفحه الاولي!!!!!!!!!!!!!

Max.1 12-04-04 05:34 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ههههههههههههههههههههههه ابو سيف يا جامد ولعها ولعها

owkean 12-04-04 06:55 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ياابوسيف يا كبير يا جامد

owkean 12-04-04 06:57 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ربنا يباركلك في العرض بس ليا استفسار البروني 9000 مفتوح المصدر ولا لا والماسوره ثابته ولا متحركه ولو معدل هايكون معاه فاتوره تثبت اني شاريه كده ولا اللي يمسكه معايا يقول انه معدل وهل يمكن الشحن للصعيد وشكرا وربنا يباركلك وسامحني لجهلي

old hunter 12-04-05 02:51 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 342119)
ازيك يا فندم عامل ايه..حضرتك كلمني و انا اقولك هو رفع ف السعر ليه..

الله يسلمك يباشا انا ليا الشرف اني اكلمك بس معاك يا ابوسيف انت شخصيه محترمه وشرف اي حد انه يعرفها

mido axis 12-04-05 03:50 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الله عليك بالتوفيق ان شاء الله اسعار ممتاااااااااازة

kiko_2015 12-04-05 09:07 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 343508)
ربنا يباركلك في العرض بس ليا استفسار البروني 9000 مفتوح المصدر ولا لا والماسوره ثابته ولا متحركه ولو معدل هايكون معاه فاتوره تثبت اني شاريه كده ولا اللي يمسكه معايا يقول انه معدل وهل يمكن الشحن للصعيد وشكرا وربنا يباركلك وسامحني لجهلي


هو ماسوره عاديه ثابته...و للاسف مفيش شحن

owkean 12-04-05 02:02 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ليه كده بس يا ابوسيف كا نفسي يكون في شحن لاني كان نفسي فيها
طيب الكيمار مفتوح ولا لا وماسورته متحركه ولا لا ومتهيالي اني في حد في المنتدي قال انه يمكن الشحن من خلال شركة رابيدوا

kiko_2015 12-04-05 02:43 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 343896)
ليه كده بس يا ابوسيف كا نفسي يكون في شحن لاني كان نفسي فيها
طيب الكيمار مفتوح ولا لا وماسورته متحركه ولا لا ومتهيالي اني في حد في المنتدي قال انه يمكن الشحن من خلال شركة رابيدوا

معنديش حاجه ماسوره متحركه...والطلق طلق صوت فقط..و معنديش شحن

fishtic 12-04-05 03:23 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
عرض جامد يابوسيف
السي زد كيمار 9 مللي اصلا ولا 8 متعدل؟

kiko_2015 12-04-05 03:26 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic (المشاركة 343932)
عرض جامد يابوسيف
السي زد كيمار 9 مللي اصلا ولا 8 متعدل؟

سيبك انت يا رامي..فين الطلق الالماني الصوت ؟؟

owkean 12-04-05 06:09 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
شكرا يا عم محمد ابوسيف علي ردك ليا وانا اسف لاشتراكي بالموضوع

overseas82 12-04-06 02:47 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
باشا ممكن اعرف عندك بلو سي وسعره كام و مفتوح ولا لا

mohamed99910 12-04-06 04:19 PM

Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
عرض اكثر من رائع بالتوفيق فى البيع
بس ليا سؤال الاقى عندك خزن برونى 9000 ولو فيه بكام؟؟؟؟؟؟؟

Egyptian_Destroyer 12-04-06 11:40 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
من فضلك هو المسدس الريك عياره ايه و الخزنه كام رصاصه

esam5025 12-04-07 01:55 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أبو يوسف أنا محتاج طبة لمسدس صوت ماركة أيكول ديكل وتمن الطبة كام أرجو الرد اذا سمحت

kiko_2015 12-04-07 02:10 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 343974)
شكرا يا عم محمد ابوسيف علي ردك ليا وانا اسف لاشتراكي بالموضوع

اسف علي ايه...انت منور الموضوع والله

kiko_2015 12-04-07 02:11 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة overseas82 (المشاركة 344325)
باشا ممكن اعرف عندك بلو سي وسعره كام و مفتوح ولا لا

يوجد بلوسي بسعر 1500 جنيه

kiko_2015 12-04-07 02:17 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptian_destroyer (المشاركة 344541)
من فضلك هو المسدس الريك عياره ايه و الخزنه كام رصاصه

عيارو 8 مم صوت و الخزنه 6 طلقات..المسدس مقفول ويضرب طلق صوت فقط

kiko_2015 12-04-07 02:19 AM

رد: Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed99910 (المشاركة 344348)
عرض اكثر من رائع بالتوفيق فى البيع
بس ليا سؤال الاقى عندك خزن برونى 9000 ولو فيه بكام؟؟؟؟؟؟؟

للاسف والله لا يوجد خزن اضافيه من البروني 9000

esam5025 12-04-07 03:46 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أخوتى الأعزاء .....أنا متاج طبة لمسدس صوت أيكول ديكل والطبة ثمنها كام وبتتباع فين
أرجو الرد منكم أيها الاخوة الأعزاء
ولكم جزيل الشكر والتقدير

M.SHADY 12-04-07 11:22 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
عروضك كلها جامده يا استاذ محمد و بالتوفيق ان شاء الله فى البيع

عرفات فايز 12-04-07 11:46 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
معلش يااستاذ محمد محمود ماقدرش يجيلك امبارح ان شاء الله هاخليه يتصل بيك النهارده ويتفق معاك هايجيلك امته

owkean 12-04-07 12:42 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 344632)
اسف علي ايه...انت منور الموضوع والله

ربنا يباركلك يا ابو سيف ويحسنلك السوق

mohamed99910 12-04-07 04:26 PM

Re: رد: Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 344638)
للاسف والله لا يوجد خزن اضافيه من البروني 9000

لا يوجد نهائى وللا عند حضرتك

mohammed leithy 12-04-07 09:57 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
السلام عليكم
انا دكتور محمد ممكن يا استاذ ابو سيف ترشحلي اجيب بلو سي ولا والتر بي 99 8مللي وايه الفرق بين ال بي29 والبي 99 واسعارهم ايه ربنا يكرمك علي سعة صدرك

kiko_2015 12-04-08 02:01 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed leithy (المشاركة 345045)
السلام عليكم
انا دكتور محمد ممكن يا استاذ ابو سيف ترشحلي اجيب بلو سي ولا والتر بي 99 8مللي وايه الفرق بين ال بي29 والبي 99 واسعارهم ايه ربنا يكرمك علي سعة صدرك

بص يا سيدي..البي 29 و البي 99 زي بعض جدا..لو ارشحلك ارشحلك البلوسي لانه 9 مل في ظل ان الوالتر 8 مل و الطلق ال 8 مل نادر حاليا

ahmed essam 12-04-08 03:52 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
أستاذ أبو سيف هل عندك فالترو رش أو والتر رش

mohammed leithy 12-04-08 08:08 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 345189)
بص يا سيدي..البي 29 و البي 99 زي بعض جدا..لو ارشحلك ارشحلك البلوسي لانه 9 مل في ظل ان الوالتر 8 مل و الطلق ال 8 مل نادر حاليا

الف الف شكر علي النصيحه والله يا اخي انا متوسم الخير فيك لو سمحت انا عاوز البلو سي السلفر عندك ولا لا وبكام ولك جزيل الشكر

kiko_2015 12-04-09 12:39 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed essam (المشاركة 345434)
أستاذ أبو سيف هل عندك فالترو رش أو والتر رش


ان شاء الله سيتم توفير الفالترو الرش هذا الاسبوع

kiko_2015 12-04-09 12:40 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed leithy (المشاركة 345540)
الف الف شكر علي النصيحه والله يا اخي انا متوسم الخير فيك لو سمحت انا عاوز البلو سي السلفر عندك ولا لا وبكام ولك جزيل الشكر

البلو سي المتوفر اللون الاسود فقط...يوجد بروني 9000 ايطالي سيلفر

mohammed leithy 12-04-09 12:42 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ممكن بلو سي سلفر ممكن اعرف سعره

owkean 12-04-09 04:09 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
لو وجد هتلاقيه في حدود 1600

ايهاب عبدربه 12-04-11 06:46 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
بالتوفيق في البيع


الساعة الآن 08:09 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir