![]() |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
مشكورين جداً
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم ورحمة االله وبركاته
أنا حازم من المحله ، وأنا أعتز فعلا بهذا المسدس الجميل وعلي فكره يا أستاذ محمد أنا قدامي المسدس ده متعدل وبيضرب بلي عند واحد صحبي وكان عايز يبيعه بالمناسبه |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
أصدقائى مالكى الريتاى
السلام عليكم ورحمة الله كنت قد سألت عن تعديل طبة الريتاى بأخرى لضرب البلى أرجوا الإفادة مع الشكر |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
عاجبنى قوى الجراب اللى فيه مكان للخزنه ده و واخد المسدس كله فى حضنه :d الاقيه فين فى الاسكندريه ده ؟؟؟ انا دخت مش لاقى جرابات نظيفه خالص :( ... جراب لله يا محسنين |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ما امكانية انى اجيب خزنه للريتاى ؟؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اهلا بمالكى الريتاى الجدد
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ههههههههه انت حبيبي هلسوعك بس هههههههههه
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
أجرررررررررررررررررى يا معلم ....... :) |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
المسدس ظهر فية مشكلة في سوستة الخزنة اتصلحت مرتين في اسبوع واحد لو فية حد عندة نفس العيب يقول
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
يا جماعة أنا شفت المسدس مع شخص فسألته للبيع قلي هات 500$ و مبروك عليك قلتله انت بتستهبل ؟ سعره في السوق 150$ قلي المسدس هذا حي ، قلتله ياعم الحاج الريتاي بارون مسدس صوت ، راح ساحب المخزن و انصدمت لما شفته مركب طلقات 9 ملم حي قصير قلتله انت مجنون ؟ المسدس ممكن ينفجر فيك فضحك و اعطاني المسدس قلي شوفه بينفجر ولا لا !؟
سحبت الأجزاء و نظرت في الماسورة انصدمت :eek: الماسورة مافيها قلاووظ الطبة ؟! الماسورة فولاذ صلب فيها لولبة الطلق الحي !؟ ركبت المخزن و سحبت الأجزاء و اخذ الطلقة بكل سلاسة و سحبت كذا مرة بسرعة و رمى الطلقات عالأرض عادي جداً و تأكدت من الاسم مرة ثانية و بالظبط محفور عليه حفر Retay Baron Cal. 9mm P.A.K Made in Czechoslovakia و السيريال نمبر طبعاً تشيكوسلوفاكيا هذه واضحة انها مضافة عليه و المسدس أسود في أسود لن أسأل هنا كيييييييييف صار حي ؟! سؤالي فقط هل المسدس ماسورته ثابته فيه أم قابلة للاستبدال ؟ :confused: |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا لو عايز اجيب خزانة جديدة للريتاي اجيبها منين و بكام؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ابو سيف بى 150
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم
كيف الشباب انا اشتريت مسدس صوت retay baron وضربت به طلقتان نوع vip هذه صورة http://s1.bagdady.com/up/uploads/bagdady13263213711.jpg http://s1.bagdady.com/up/uploads/bagdady13263213722.jpg http://s1.bagdady.com/up/uploads/bagdady13263213723.jpg http://s1.bagdady.com/up/uploads/bagdady13263213724.jpg اشتريته بدون طلقات 70$ هل سعرة جيد ؟؟ مع العلم هو جديد انا فتحته ع ايدي |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=aajxW8MYH0k
الموضوع كبير جداا وانا موش عارف حد عرض الفيديو ده ولا لا بس انا هحطه تانى للافاده |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ما شاء الله لا قوة الا بالله مشكووووووووووووووووور وبارك الله فيك. |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
موجود فى أوروبا ب 40 يورو
حضرتك من دولة ايه ؟ |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
حبي اني من العراق
40 يورو 50$ او اكثر ؟؟ |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اوروبا غير الدول العربية فى اسعار السلاح التركى بصفة عامة سواء كان صوت او حى
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
ممكن طريقة تفكيكه ؟؟؟ وشكرا |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
السلام عليكم مبروك عليك اخى الحبيب وعلى فكره هو اكثر من رائع واليك فيديو طريقة فكه وتركيبه |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا اشتريته امبارح فقط
هو جميل و يحسس حامله بالقوه بس عيبه اللى لاحظته ان دهانه غير ثابت و اقل خدش او احتكاك بيظهر فيه |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اولا : انا مبسوط جدا عشان لقيت الرابطة اللى بتجمع كل محبى الريتاى برون
ثانيا : انا معايا الريتاى اللى مكتوب على الدبشك بتاعه ريتاى اللى بيقولو علية الريتاى القديم بجد المسدس دة تحفة و صوتو جامد جدااا ومفهوش مشاكل. |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
لا مسدس روعـــــة :cool::cool:
لكن المشكلة الي بتصير في زار الشاكوش وهو العيب الوحيد |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم
فى سؤال جه فى دماغى احب اسأل عليه كام واحد معاه الريتاى قابل مشكله الشاكوش دى وبعد فتره استخدام اد ايه ارجوا من الاخوة الافاده؟ |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
طبعا كان في موضوع مشروح في الحالة وكيفية معالجتها |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
مساء الفل يا احلى رابطه .. انا لسه جايب الريتاى بارون و هو فعلاً مسدس جميل .
انا كنت بسال هل فى طبه تضرب صوت و بلى من غير ما تحشر طلقات الصوت ؟؟ |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
أنا عضو جديد فى المنتدى وعندى الريتاى بارون و أعتقد انه من أفضل مسدسات الصوت المتوفرة فى مصر
|
Re: رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
هو ينفع اضرب طلق 8مم من مسدس 9مم ؟؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
| الساعة الآن 04:33 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir