الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10855)

Mr.Sherif 11-12-27 04:54 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
مشكورين جداً

katiosha 11-12-29 10:09 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
السلام عليكم ورحمة االله وبركاته
أنا حازم من المحله ، وأنا أعتز فعلا بهذا المسدس الجميل
وعلي فكره يا أستاذ محمد أنا قدامي المسدس ده متعدل وبيضرب بلي عند واحد صحبي وكان عايز يبيعه بالمناسبه

MEDO_JACKEL 11-12-29 12:44 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
أصدقائى مالكى الريتاى
السلام عليكم ورحمة الله
كنت قد سألت عن تعديل طبة الريتاى بأخرى لضرب البلى
أرجوا الإفادة
مع الشكر

اسكندرانى 1 12-01-02 03:52 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jamayka (المشاركة 180371)
الصور اهى يا باشا
اعذرونى بقى الكاميرا مش معايا فصورت بالموبايل

http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1749
http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1748
http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1750


عاجبنى قوى الجراب اللى فيه مكان للخزنه ده و واخد المسدس كله فى حضنه :d الاقيه فين فى الاسكندريه ده ؟؟؟

انا دخت مش لاقى جرابات نظيفه خالص :( ... جراب لله يا محسنين

Mr.Sherif 12-01-02 07:26 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ما امكانية انى اجيب خزنه للريتاى ؟؟

ahmedmh_ali 12-01-02 01:29 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.sherif (المشاركة 273178)
ما امكانية انى اجيب خزنه للريتاى ؟؟

عليك و على أبو سيف ..

darkshaft 12-01-02 09:29 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اهلا بمالكى الريتاى الجدد

Ahmed El Sarky 12-01-02 09:34 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.Sherif (المشاركة 273178)
ما امكانية انى اجيب خزنه للريتاى ؟؟

لو مالقيتش اصبر انا بحاول اعمل واحدة ...........ويارب اخلصها بقي :mad: ههههههههه

Mr.Sherif 12-01-02 09:34 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 273433)
عليك و على أبو سيف ..

مين ابو سيف و مكانه فين ؟؟

ahmedmh_ali 12-01-02 09:36 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.sherif (المشاركة 273837)
مين ابو سيف و مكانه فين ؟؟

راجع قسم الأسلحه النارية و محدثات الصوت ...

ahmedmh_ali 12-01-02 09:36 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 273836)
لو مالقيتش اصبر انا بحاول اعمل واحدة ...........ويارب اخلصها بقي :mad: ههههههههه

بتعمل خزنة ريتاى .. طب أعملى واحدة كيا سيراتوا كاملة أوتامتيك بعد لما تخلص بالله عليك ..

ahmedmh_ali 12-01-02 09:37 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=18419

Ahmed El Sarky 12-01-02 09:39 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 273841)
بتعمل خزنة ريتاى .. طب أعملى واحدة كيا سيراتوا كاملة أوتامتيك بعد لما تخلص بالله عليك ..

هههههههه تعالي وانا اوريك اختراعاتي يا بوحميد

ahmedmh_ali 12-01-02 09:42 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 273844)
هههههههه تعالي وانا اوريك اختراعاتي يا بوحميد

لا ياعم لتكون بتضرب :)

Ahmed El Sarky 12-01-02 09:52 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ههههههههه انت حبيبي هلسوعك بس هههههههههه

ahmedmh_ali 12-01-02 09:52 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 273855)
ههههههههه انت حبيبي هلسوعك بس هههههههههه

نعم ؟ أنت حتهزر معايا و لا اية !!




























أجرررررررررررررررررى يا معلم ....... :)

Mohamed Gamal Nahal 12-01-03 08:00 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
المسدس ظهر فية مشكلة في سوستة الخزنة اتصلحت مرتين في اسبوع واحد لو فية حد عندة نفس العيب يقول

smsm saber 12-01-03 08:56 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed gamal nahal (المشاركة 274797)
المسدس ظهر فية مشكلة في سوستة الخزنة اتصلحت مرتين في اسبوع واحد لو فية حد عندة نفس العيب يقول

انا عاوز السوستة بتعت الخزنة بكام وفين انا في مدنية نصر

Bill 12-01-06 08:45 PM

Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
يا جماعة أنا شفت المسدس مع شخص فسألته للبيع قلي هات 500$ و مبروك عليك قلتله انت بتستهبل ؟ سعره في السوق 150$ قلي المسدس هذا حي ، قلتله ياعم الحاج الريتاي بارون مسدس صوت ، راح ساحب المخزن و انصدمت لما شفته مركب طلقات 9 ملم حي قصير قلتله انت مجنون ؟ المسدس ممكن ينفجر فيك فضحك و اعطاني المسدس قلي شوفه بينفجر ولا لا !؟

سحبت الأجزاء و نظرت في الماسورة انصدمت :eek:
الماسورة مافيها قلاووظ الطبة ؟! الماسورة فولاذ صلب فيها لولبة الطلق الحي !؟

ركبت المخزن و سحبت الأجزاء و اخذ الطلقة بكل سلاسة و سحبت كذا مرة بسرعة و رمى الطلقات عالأرض عادي جداً و تأكدت من الاسم مرة ثانية و بالظبط محفور عليه حفر

Retay Baron Cal. 9mm P.A.K
Made in Czechoslovakia
و السيريال نمبر

طبعاً تشيكوسلوفاكيا هذه واضحة انها مضافة عليه و المسدس أسود في أسود

لن أسأل هنا كيييييييييف صار حي ؟! سؤالي فقط هل المسدس ماسورته ثابته فيه أم قابلة للاستبدال ؟

:confused:

bonga69 12-01-10 10:52 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
انا لو عايز اجيب خزانة جديدة للريتاي اجيبها منين و بكام؟

smsm saber 12-01-10 10:53 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ابو سيف بى 150

meee5ia 12-01-11 11:37 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
السلام عليكم

كيف الشباب

انا اشتريت مسدس صوت retay baron وضربت به طلقتان نوع vip
هذه صورة
http://s1.bagdady.com/up/uploads/bagdady13263213711.jpg

http://s1.bagdady.com/up/uploads/bagdady13263213722.jpg

http://s1.bagdady.com/up/uploads/bagdady13263213723.jpg

http://s1.bagdady.com/up/uploads/bagdady13263213724.jpg
اشتريته بدون طلقات 70$ هل سعرة جيد ؟؟ مع العلم هو جديد انا فتحته ع ايدي

mzkader 12-01-12 07:48 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة meee5ia (المشاركة 280768)
السلام عليكم

كيف الشباب

انا اشتريت مسدس صوت retay baron وضربت به طلقتان نوع vip
هذه صورة
http://s1.bagdady.com/up/uploads/bagdady13263213711.jpg

http://s1.bagdady.com/up/uploads/bagdady13263213722.jpg

http://s1.bagdady.com/up/uploads/bagdady13263213723.jpg

http://s1.bagdady.com/up/uploads/bagdady13263213724.jpg
اشتريته بدون طلقات 70$ هل سعرة جيد ؟؟ مع العلم هو جديد انا فتحته ع ايدي

بالنسبة لأسعار مصر سعر ممتاز طبعا

Alex General 12-01-12 10:18 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=aajxW8MYH0k
الموضوع كبير جداا وانا موش عارف حد عرض الفيديو ده ولا لا بس انا هحطه تانى للافاده

الشيخ ابو على 12-01-12 11:35 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ما شاء الله لا قوة الا بالله
مشكووووووووووووووووور
وبارك الله فيك.

Compact 12-01-13 12:37 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
موجود فى أوروبا ب 40 يورو

حضرتك من دولة ايه ؟

meee5ia 12-01-13 02:48 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
حبي اني من العراق

40 يورو 50$ او اكثر ؟؟

Compact 12-01-13 07:00 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اوروبا غير الدول العربية فى اسعار السلاح التركى بصفة عامة سواء كان صوت او حى

meee5ia 12-01-13 09:57 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 282141)
اوروبا غير الدول العربية فى اسعار السلاح التركى بصفة عامة سواء كان صوت او حى

مشكور ع المعلومة القيمة

ممكن طريقة تفكيكه ؟؟؟ وشكرا

amt_babe 12-01-14 07:48 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة meee5ia (المشاركة 282275)
مشكور ع المعلومة القيمة

ممكن طريقة تفكيكه ؟؟؟ وشكرا



السلام عليكم

مبروك عليك اخى الحبيب وعلى فكره هو اكثر من رائع واليك فيديو طريقة فكه وتركيبه


khaled_sabry 12-01-14 09:26 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
انا اشتريته امبارح فقط
هو جميل و يحسس حامله بالقوه
بس عيبه اللى لاحظته ان دهانه غير ثابت و اقل خدش او احتكاك بيظهر فيه

زكى 12-01-15 01:25 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اولا : انا مبسوط جدا عشان لقيت الرابطة اللى بتجمع كل محبى الريتاى برون
ثانيا : انا معايا الريتاى اللى مكتوب على الدبشك بتاعه ريتاى اللى بيقولو علية الريتاى القديم
بجد المسدس دة تحفة و صوتو جامد جدااا ومفهوش مشاكل.

meee5ia 12-01-15 09:34 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
لا مسدس روعـــــة :cool::cool:

لكن المشكلة الي بتصير في زار الشاكوش وهو العيب الوحيد

amt_babe 12-01-15 09:45 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
السلام عليكم

فى سؤال جه فى دماغى احب اسأل عليه كام واحد معاه الريتاى قابل مشكله الشاكوش دى وبعد فتره استخدام اد ايه
ارجوا من الاخوة الافاده؟

meee5ia 12-01-16 09:34 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amt_babe (المشاركة 283883)
السلام عليكم

فى سؤال جه فى دماغى احب اسأل عليه كام واحد معاه الريتاى قابل مشكله الشاكوش دى وبعد فتره استخدام اد ايه
ارجوا من الاخوة الافاده؟

أخي انا لم تقابلني الحالة دي لكن حد ئلي افتح المسدس ونظفو من البارود او الكبريت الي عليه وان شاء الله متحصل الحالة دي

طبعا كان في موضوع مشروح في الحالة وكيفية معالجتها

Mr.Sherif 12-01-21 01:01 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
مساء الفل يا احلى رابطه .. انا لسه جايب الريتاى بارون و هو فعلاً مسدس جميل .
انا كنت بسال هل فى طبه تضرب صوت و بلى من غير ما تحشر طلقات الصوت ؟؟

تامر عصام 12-01-24 09:04 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
أنا عضو جديد فى المنتدى وعندى الريتاى بارون و أعتقد انه من أفضل مسدسات الصوت المتوفرة فى مصر

khaled_sabry 12-01-24 01:59 PM

Re: رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.sherif (المشاركة 288329)
مساء الفل يا احلى رابطه .. انا لسه جايب الريتاى بارون و هو فعلاً مسدس جميل .
انا كنت بسال هل فى طبه تضرب صوت و بلى من غير ما تحشر طلقات الصوت ؟؟

ركب طبت بلى طويله و راها طبه بلى قصيره

Mr.Sherif 12-01-26 01:17 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
هو ينفع اضرب طلق 8مم من مسدس 9مم ؟؟

mzkader 12-01-26 01:56 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.Sherif (المشاركة 292467)
هو ينفع اضرب طلق 8مم من مسدس 9مم ؟؟

لــــــــاـــــــــ


الساعة الآن 04:33 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir