![]() |
جوازة فيس
مدمن فيس بوك راح يخطب
أبو البنت سأله : إنت بتعمل إيه في حياتك ؟؟ . . ... . . . . . . . . . . قاله : والله يا عمى أنا من البروفايل للبيج و من البيج للبروفايل لا بروح يوتيوب ولا ماسنجر .. ماليش أصحاب هاكرز .. ولا بروفايلات مزوره واسألوا عنى في الفيس سمعتى زي الفل نقرأ الفاتحه يا عمى ولا عند حضرتك أى كومنت ؟ ابو البنت قاله : لايك وشير يابني |
رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
باقى يومين الى مسجلش يسجل والى مفعلش عضويتو من الايميل يفعلها
9/4 مش بعيد وهيبان مين الصدق والكدب مش هتخسر حاجة لو سجلت ولو حتى مستعملتوش تانى اهو يبقى جربت حظك يمكن والله اة تقريبا رسالة التفعيل مش بتتبعت على الهوت ميل لان فى ناس اشتكت من الموضوع دة فيريت تحاول تسجل بايميل ياهو ان امكن |
رد: لمحبى الاغانى الاجنبية
اقتباس:
http://www.mediafire.com/?kpoibttaojxkc4o |
رد: لمحبى الاغانى الاجنبية
ماليش دعوة انا عايز الموسيقى بتاعتى لحسن ازعق والم المنتديات عليكوا
هههههههههههههههههههههه |
رد: جوازة فيس
ههههههههههههههههه جاامدة
|
رد: لمحبى الاغانى الاجنبية
عاوز اغنية بوب مارلي اللي كانت في فيلم عبود على الحدود اسمها said said said بس اللي في الفيلم علشان في منها واحدة تانية مش نفس الللحن
|
عاااااااااااااااااااااااااااجل
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...75209981_n.jpg عاااااااااااااااااااااااااااجل اعلن مصدر مسئول داخل شركة بيبسى للمياه الغازية....... ان الشركة وضعت مادة سامة فى ....... البيبسى من غير ما يقصدوا والمادة دى هتسبب الوفاة ف الحال ياريت تبعت كمان الرسالة ... ... ...... دى لكل اللى عندك يمكن تنقذ حياة واحد بدل ما تشيل ذنبه(الحياة اليوم)يا جماعة الكلام دة بجد والله انشرها على بروفايلات اصحابك كله انشرها علي كل الجروبات…... وهذا الخبر اعلن على قناة الحياة فى برنامج الحياة اليوم........انقلوها قدر المستطاع!!!!!!!!! |
رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل
شكرا على النصيحة بس الكلام دا فى البيبسى بس ولا باقى المشروبات الغازية كمان
|
رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل
البيبسي بس
|
رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل
طيب يا كيمو انت سمعت الكلام دا بنفسك ولا اه النظام
عشان انت عارف الفيس واشعاتو تخيل والله العظيم بلاقى احاديث موضوعه فى أجعل صفحه النبى هى واحباب الرسول |
رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل
اقتباس:
ده اللي بيعمل كدة هيموت كافر وكرمي ب 50 دانة في النار |
رد: هندي يؤلف قصيدة !..
ههههههههههههههههههههههههه
لا جامده اوى فكرتنى بالواد الى بيغنى فيسبوكى ههه بجد جامده |
ﻛﺎﻥ ﻫﻨﺎﻙ ﺭﺟﻞ ﻳﺒﻜﻲ
ﻛﺎﻥ ﻫﻨﺎﻙ ﺭﺟﻞ ﻳﺒﻜﻲ ﻋﻠﻰ ﻗﺒﺮ ﻓﻘﺎﻝ ﻟﻪ ﺍﻟﺸﻴﺦ : " ﻳﺎ ﻫﺬﺍ ﻣﺎ ﻳﺒﻜﻴﻚ !!؟ ... ﻗﺎﻝ ﺍﻟﺮﺟﻞ : ... ... ﺃﺑﻜﻲ ﻋﻠﻰ ﻣﻦ ﺃﺣﺒﺒﺖ ﻓﻔﺎﺭﻗﻨﻲ ! ﻓﻘﺎﻝ ﻟﻪ ﺍﻟﺸﻴﺦ : ﺫﻧﺒﻚ ﺃﻧﻚ ﺃﺣﺒﺒﺖ ﻣﻦ ﻳﻤﻮﺕ ﻟﻮ ﺃﻧﻚ ﺃﺣﺒﺒﺖ ﺍﻟﺤﻲ ﺍﻟﺬﻱ ﻻﻳﻤﻮﺕ . ﻟﻤﺎ ﻓﺎﺭﻗﻚ ﺃﺑﺪﺁ ﻓﻤﺎ ﺑﺎﻗﻲ ﺇﻻ ﻭﺟﻬﻪ ﺳﺒﺤﺎﻧﻪ ﻭ ﺗﻌﺎﻟﻰ . " ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺍﺭﺯﻗﻨﺎ ﺣﺒﻚ ﻭ ﺣﺐ ﻣﻦ ﻳﺤﺒﻚ ﻭ ﺣﺐ ﻋﻤﻞ ﻳﻘﺮﺑﻨﺎ ﺇﻟﻰ ﺣﺒﻚ .. ﻗﻮﻟﻮﺍ ﺁﻣﻴﻦ |
"المرأة " تأخذ كل شئ من "الرجل" !!
"المرأة " تأخذ كل شئ من "الرجل" !! . . . . . . . . . . . "قلبه" لو حبها و"كرامته" لو عاكسها ، و"راحة باله" لما يفكر فيها ، و"تحويشة عمره" لو يخطبها ، و"مرتبه" لو اتجوزها ، و " معاشه " لو مات ، وفى الأخر تقولك خدنا ايه من الرجاله غير وجع القلب !! |
رد: "المرأة " تأخذ كل شئ من "الرجل" !!
هههههههههه فعلا
|
رد: ﻛﺎﻥ ﻫﻨﺎﻙ ﺭﺟﻞ ﻳﺒﻜﻲ
امين يارب العرش العظيم
|
رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل
بتروج اوشوعات يابو نسمة هههههههه
|
رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل
انا سمعت الموضوع ده من فترة كبيرة يا باشا
يعنى شهرين او اكتر .. بس مكنش فى بعدها اى اخبار بس خلينا متفائلين مش يمكن بيجربو سم جديد ع المصريين اصل مبقاش فى حاجة بتنفع معانا ولا اكل ملوث ولا مياه فاسدة ولا حتى ضرب نار بقى بيأثر فينا مش عارف ربنا يعين الناس دى علينا |
رد: ﻛﺎﻥ ﻫﻨﺎﻙ ﺭﺟﻞ ﻳﺒﻜﻲ
اللهم امين
موضوع جميل تسلم ايدك |
رد: هندي يؤلف قصيدة !..
[جامدة تسلم ايدك الله ينور
|
رد: "المرأة " تأخذ كل شئ من "الرجل" !!
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه
|
رد: "المرأة " تأخذ كل شئ من "الرجل" !!
هههههههههه
وعجبـــــــــــــــــى |
رد: لمحبى الاغانى الاجنبية
اقتباس:
http://www.mediafire.com/?6t6wv379e64vnuu |
رد: "المرأة " تأخذ كل شئ من "الرجل" !!
ههههههههههههههههههههههههههه
|
رد: بخصوص محمد سعيد
ان شاء الله عودة محمد سعيد قريبة جداااااا
|
رد: بخصوص محمد سعيد
نحن جميعاً فى انتظاره
|
رد: بخصوص محمد سعيد
اقتباس:
|
رد: بخصوص محمد سعيد
اقتباس:
|
رد: بخصوص محمد سعيد
ان شاء الله انا كلمتة وقالى انة ان شاء الله هيكون موجود بليل باذن الله
|
مشكلة فى الكمبيوتر بتاعى
اعضاء المنتدى
فية مشكلة حاصلة عندى فى الكمبيوتر وهى لما اجى اشغل الكمبيوتر واول ما يشتغل ابص الاقى رسالة جاتلى فى الاول خالص مكتوب فيها unkown boiss error =boiss error code 5678 المهم وما يدخلش على الويندوز خالص بل بالعكس يفضل ثوانى كدة ويجبلى شاشة زرقاء ويعمل ريستارت للجهاز المهم لما بطفى الجهاز وبعد كدة افك الرامة واركبها تانى اشيل كابل الداتا اللى متوصل فى الهارد واركبة تانى بيقوم الجهاز يشتغل المهم رحت بالجهاز من حوالى اسبوع لمحل صيانة فى مول العصر وشرحتلة القصة اية قالى سبهولى المهم سبتة 3 ايام وفى الاخر كلمتة قالى انة اتصلح بس المشكلة اصلان لسة موجودة برضة بس الغريبة ان وانا هناك فى الصيانة وقبل ما اخد الجهاز قلتلة جربة المهم لما جربة مظهرتش عندة الرسالة بتاعت البيوس ايروور دية فانا محتاج خبراتكم فى الموضوع دة واية معناها رسالة البيوس دية وشكرا مقدما |
رد: كول تون موبنيل ببلاش @_@
اى خدمه يا جماعه وقريب عجبلكم حجات تانيه جديده
|
مســـــــــــــــــــــــــــاعده
السلام عليكم
يا جماعه انا كنت عامل ايميل على الفيس بوك من زمان و نسيت الباسورد بتاعه حد عنده طريقه اعرف بيه الباسورد رجاء سرعه الرد |
رد: مســـــــــــــــــــــــــــاعده
لو معاك الياهو او الهوت مسل اعمل نسيت كلمة المرور forget bassowrd و هيتبعتلك فى رسالة
بالتوفيق |
رد: مســـــــــــــــــــــــــــاعده
اقتباس:
شكرا لحضرتك |
رد: مســـــــــــــــــــــــــــاعده
لا يبقى كدة كل سنة و حضرتك طيب و انسى الاكونت دة !!!!
|
رد: مســـــــــــــــــــــــــــاعده
:( ------------------
|
رد: مشكلة فى الكمبيوتر بتاعى
حاجة من الاتنين ياما حجر الساعة الموجود عندك خلص و عايز يتغير
ياما البيوس عايزة تتشحن و الواد بتاع الصيانة بيبل الحجر بتاع الساعة من تحت بلسانة بيخلية يشتغل فترة قصيرة لحد مانتا تستلم الجهاز لو بعد لوحة الانتر بتاعت الويندوز يبقى الويندوز سقط و عايز يتغير بالتوفيق و انا متابع معاك المشكلة لحد ما تتحل بامر الله |
رد: مشكلة فى الكمبيوتر بتاعى
صح يا استاذ انجل هو فعلان وانا هناك وقبل ما استلم الجهاز فك الحجر وبلة بلسانة كانك كنت معايا والله
بس انا عايز اءقولك انى قبل ما اروح عند المحل بتاع الصيانة دة كنت رحت لمحل صيانة عندنا فى المنطقة وفضلت قاعد معاة علشان هو برضة قالى ان البيوس عايز يتشحن وفعلان كان معاة جهاز زى الماذر بورد بس على صغير وفك البيوس بتاع الكمبيوتر بتاعى وحطة على الجهاز اللى معاة دة وبعد ما العد خلص مية فى المية وركب البيوس تانى عندى برضة نفس المشكلة وفضل يفك كذا بيوس من كذا مذربورد عندة وبرضة نفس المشكلة وهو اللى اقترح على انى اودية مول سوق العصر على اساس ان محلات الصيانة هناك كتير بس زى ما قلت ان بعد ما فضل 3 ايام عندة وجيت هنا البيت نفس المشكلة برضة وعلى فكرة انا جبت حجر جديد وركبتة وبرضة نفس الرسالة مش عارف يا استاذ انجل والله والواحد اتخنق |
رد: مشكلة فى الكمبيوتر بتاعى
طبعا انا مش هقدر اتكلم لان هاشم باشا حببنا رد عليك الرد المظبوط السليم
وبردو هاشم وانا معاك لو في اي حاجة |
رد: مســـــــــــــــــــــــــــاعده
طيب فاكر بيانات الايمل الياهو او الهوت ميل ؟
بحيث نرجع الايمل الياهو او الهوت ميل بالانفو بتاعك بعد كدا نرجع الفيس بالايمل وابعتلي الايمل هجرب حاجة كدا فية شكرا |
| الساعة الآن 09:00 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir