الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

omarmagic 12-04-06 11:59 PM

جوازة فيس
 
مدمن فيس بوك راح يخطب

أبو البنت سأله : إنت بتعمل إيه في حياتك ؟؟
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
قاله : والله يا عمى أنا من البروفايل للبيج و من البيج للبروفايل

لا بروح يوتيوب ولا ماسنجر .. ماليش أصحاب هاكرز .. ولا بروفايلات مزوره

واسألوا عنى في الفيس سمعتى زي الفل

نقرأ الفاتحه يا عمى ولا عند حضرتك أى كومنت ؟
ابو البنت قاله : لايك وشير يابني

lilkapo 12-04-07 12:10 AM

رد: لو الادارة هتمانع تحزفو وانا اسف لجهلى
 
باقى يومين الى مسجلش يسجل والى مفعلش عضويتو من الايميل يفعلها
9/4 مش بعيد وهيبان مين الصدق والكدب
مش هتخسر حاجة لو سجلت ولو حتى مستعملتوش تانى اهو يبقى جربت حظك يمكن والله
اة تقريبا رسالة التفعيل مش بتتبعت على الهوت ميل لان فى ناس اشتكت من الموضوع دة فيريت تحاول تسجل بايميل ياهو ان امكن

abo salah 12-04-07 12:12 AM

رد: لمحبى الاغانى الاجنبية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa osman (المشاركة 344552)
لو سمحت انا كنت سمعت اغنية على ال mbc max وهو كان الاعلان بتاعها اللى هو love movies love max وهو لسة جديد واللى بتغنى واحد ست وانا سمعت كلمة منها كانت (for life ) وهكون شاكر لحضرتك جدا لو عرفت تجبها او حتى لو معرفتش كفاية ان حضرتك فكرت فى كدة ودة لو دل على شى هيدل على كرمك واخلاقك الرفيعة ........... وشكرا

ياباشا انا لقيت اغنية mbc max بس معرفش هى ولا ايه انا هرفعها دلوقتى
http://www.mediafire.com/?kpoibttaojxkc4o

الصياد المقنع 12-04-07 12:20 AM

رد: لمحبى الاغانى الاجنبية
 
ماليش دعوة انا عايز الموسيقى بتاعتى لحسن ازعق والم المنتديات عليكوا
هههههههههههههههههههههه

mido axis 12-04-07 12:41 AM

رد: جوازة فيس
 
ههههههههههههههههه جاامدة

Karim Eid 12-04-07 01:01 AM

رد: لمحبى الاغانى الاجنبية
 
عاوز اغنية بوب مارلي اللي كانت في فيلم عبود على الحدود اسمها said said said بس اللي في الفيلم علشان في منها واحدة تانية مش نفس الللحن

Karim Eid 12-04-07 01:04 AM

عاااااااااااااااااااااااااااجل
 



https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...75209981_n.jpg
عاااااااااااااااااااااااااااجل اعلن مصدر مسئول داخل شركة بيبسى للمياه الغازية....... ان الشركة وضعت مادة سامة فى ....... البيبسى من غير ما يقصدوا والمادة دى هتسبب الوفاة ف الحال ياريت تبعت كمان الرسالة ... ... ...... دى لكل اللى عندك يمكن تنقذ حياة واحد بدل ما تشيل ذنبه(الحياة اليوم)يا جماعة الكلام دة بجد والله انشرها على بروفايلات اصحابك كله انشرها علي كل الجروبات…... وهذا الخبر اعلن على قناة الحياة فى برنامج الحياة اليوم........انقلوها قدر المستطاع!!!!!!!!!

mido axis 12-04-07 01:09 AM

رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل
 
شكرا على النصيحة بس الكلام دا فى البيبسى بس ولا باقى المشروبات الغازية كمان

Karim Eid 12-04-07 01:49 AM

رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل
 
البيبسي بس

khawagah 12-04-07 01:55 AM

رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل
 
طيب يا كيمو انت سمعت الكلام دا بنفسك ولا اه النظام
عشان انت عارف الفيس واشعاتو تخيل والله العظيم بلاقى
احاديث موضوعه فى أجعل صفحه النبى هى واحباب الرسول

Karim Eid 12-04-07 01:57 AM

رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khawagah (المشاركة 344623)
طيب يا كيمو انت سمعت الكلام دا بنفسك ولا اه النظام
عشان انت عارف الفيس واشعاتو تخيل والله العظيم بلاقى
احاديث موضوعه فى أجعل صفحه النبى هى واحباب الرسول

انت بتتكلم جد لااله الا الله
ده اللي بيعمل كدة هيموت كافر وكرمي ب 50 دانة في النار

khawagah 12-04-07 02:00 AM

رد: هندي يؤلف قصيدة !..
 
ههههههههههههههههههههههههه
لا جامده اوى فكرتنى بالواد الى
بيغنى فيسبوكى ههه بجد جامده

NEW_Year 12-04-07 07:39 AM

ﻛﺎﻥ ﻫﻨﺎﻙ ﺭﺟﻞ ﻳﺒﻜﻲ
 
ﻛﺎﻥ ﻫﻨﺎﻙ ﺭﺟﻞ ﻳﺒﻜﻲ ﻋﻠﻰ ﻗﺒﺮ ﻓﻘﺎﻝ ﻟﻪ
ﺍﻟﺸﻴﺦ :
" ﻳﺎ ﻫﺬﺍ ﻣﺎ ﻳﺒﻜﻴﻚ !!؟
... ﻗﺎﻝ ﺍﻟﺮﺟﻞ :
...
... ﺃﺑﻜﻲ ﻋﻠﻰ ﻣﻦ ﺃﺣﺒﺒﺖ ﻓﻔﺎﺭﻗﻨﻲ !
ﻓﻘﺎﻝ ﻟﻪ ﺍﻟﺸﻴﺦ :
ﺫﻧﺒﻚ ﺃﻧﻚ ﺃﺣﺒﺒﺖ ﻣﻦ ﻳﻤﻮﺕ
ﻟﻮ ﺃﻧﻚ ﺃﺣﺒﺒﺖ ﺍﻟﺤﻲ ﺍﻟﺬﻱ ﻻﻳﻤﻮﺕ .
ﻟﻤﺎ ﻓﺎﺭﻗﻚ ﺃﺑﺪﺁ ﻓﻤﺎ ﺑﺎﻗﻲ ﺇﻻ ﻭﺟﻬﻪ ﺳﺒﺤﺎﻧﻪ
ﻭ ﺗﻌﺎﻟﻰ . "
ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺍﺭﺯﻗﻨﺎ ﺣﺒﻚ ﻭ ﺣﺐ ﻣﻦ ﻳﺤﺒﻚ ﻭ ﺣﺐ
ﻋﻤﻞ ﻳﻘﺮﺑﻨﺎ ﺇﻟﻰ ﺣﺒﻚ .. ﻗﻮﻟﻮﺍ ﺁﻣﻴﻦ

NEW_Year 12-04-07 07:43 AM

"المرأة " تأخذ كل شئ من "الرجل" !!
 
"المرأة " تأخذ كل شئ من "الرجل" !!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"قلبه" لو حبها

و"كرامته" لو عاكسها ،

و"راحة باله" لما يفكر فيها ،

و"تحويشة عمره" لو يخطبها ،

و"مرتبه" لو اتجوزها ،

و " معاشه " لو مات ،

وفى الأخر تقولك خدنا ايه من الرجاله غير وجع القلب !!










the ghost 12-04-07 09:57 AM

رد: "المرأة " تأخذ كل شئ من "الرجل" !!
 
هههههههههه فعلا

the ghost 12-04-07 09:59 AM

رد: ﻛﺎﻥ ﻫﻨﺎﻙ ﺭﺟﻞ ﻳﺒﻜﻲ
 
امين يارب العرش العظيم

Angel 12-04-07 10:10 AM

رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل
 
بتروج اوشوعات يابو نسمة هههههههه

ĴΘĶЄЯ 12-04-07 11:33 AM

رد: عاااااااااااااااااااااااااااجل
 
انا سمعت الموضوع ده من فترة كبيرة يا باشا
يعنى شهرين او اكتر .. بس مكنش فى بعدها اى اخبار
بس خلينا متفائلين مش يمكن بيجربو سم جديد ع المصريين
اصل مبقاش فى حاجة بتنفع معانا ولا اكل ملوث ولا مياه فاسدة
ولا حتى ضرب نار بقى بيأثر فينا
مش عارف ربنا يعين الناس دى علينا

ĴΘĶЄЯ 12-04-07 11:33 AM

رد: ﻛﺎﻥ ﻫﻨﺎﻙ ﺭﺟﻞ ﻳﺒﻜﻲ
 
اللهم امين
موضوع جميل تسلم ايدك

abdella300 12-04-07 01:10 PM

رد: هندي يؤلف قصيدة !..
 
[جامدة تسلم ايدك الله ينور

abdella300 12-04-07 01:11 PM

رد: "المرأة " تأخذ كل شئ من "الرجل" !!
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

said ali 12-04-07 01:17 PM

رد: "المرأة " تأخذ كل شئ من "الرجل" !!
 
هههههههههه

وعجبـــــــــــــــــى

abo salah 12-04-07 02:43 PM

رد: لمحبى الاغانى الاجنبية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Eid (المشاركة 344605)
عاوز اغنية بوب مارلي اللي كانت في فيلم عبود على الحدود اسمها said said said بس اللي في الفيلم علشان في منها واحدة تانية مش نفس الللحن

هى دى الوحيدة اللى لقيتها
http://www.mediafire.com/?6t6wv379e64vnuu

mido axis 12-04-07 02:58 PM

رد: "المرأة " تأخذ كل شئ من "الرجل" !!
 
ههههههههههههههههههههههههههه

Angel 12-04-07 03:06 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
ان شاء الله عودة محمد سعيد قريبة جداااااا

هشام سمير 12-04-07 03:42 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
نحن جميعاً فى انتظاره

loverlover 12-04-07 03:46 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 344845)
نحن جميعاً فى انتظاره

+11111111111111111111111111

abdalla nabel 12-04-07 04:04 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 344839)
ان شاء الله عودة محمد سعيد قريبة جداااااا

قريبا جدا ان شاء الله يمكن اليوم

Angel 12-04-07 04:13 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
ان شاء الله انا كلمتة وقالى انة ان شاء الله هيكون موجود بليل باذن الله

الصياد المقنع 12-04-07 04:40 PM

مشكلة فى الكمبيوتر بتاعى
 
اعضاء المنتدى
فية مشكلة حاصلة عندى فى الكمبيوتر وهى لما اجى اشغل الكمبيوتر واول ما يشتغل ابص الاقى رسالة جاتلى فى الاول خالص مكتوب فيها
unkown boiss error =boiss error code 5678 المهم وما يدخلش على الويندوز خالص بل بالعكس يفضل ثوانى كدة ويجبلى شاشة زرقاء ويعمل ريستارت للجهاز
المهم لما بطفى الجهاز وبعد كدة افك الرامة واركبها تانى اشيل كابل الداتا اللى متوصل فى الهارد واركبة تانى بيقوم الجهاز يشتغل
المهم رحت بالجهاز من حوالى اسبوع لمحل صيانة فى مول العصر وشرحتلة القصة اية قالى سبهولى
المهم سبتة 3 ايام وفى الاخر كلمتة قالى انة اتصلح بس المشكلة اصلان لسة موجودة برضة
بس الغريبة ان وانا هناك فى الصيانة وقبل ما اخد الجهاز قلتلة جربة المهم لما جربة مظهرتش عندة الرسالة بتاعت البيوس ايروور دية فانا محتاج خبراتكم فى الموضوع دة واية معناها رسالة البيوس دية وشكرا مقدما

سندباد زمانى 12-04-07 06:01 PM

رد: كول تون موبنيل ببلاش @_@
 
اى خدمه يا جماعه وقريب عجبلكم حجات تانيه جديده

z3bola 12-04-07 06:13 PM

مســـــــــــــــــــــــــــاعده
 
السلام عليكم

يا جماعه انا كنت عامل ايميل على الفيس بوك من زمان و نسيت الباسورد بتاعه حد عنده طريقه اعرف بيه الباسورد رجاء سرعه الرد

Angel 12-04-07 06:22 PM

رد: مســـــــــــــــــــــــــــاعده
 
لو معاك الياهو او الهوت مسل اعمل نسيت كلمة المرور ‏forget bassowrd و هيتبعتلك فى رسالة

بالتوفيق

z3bola 12-04-07 06:24 PM

رد: مســـــــــــــــــــــــــــاعده
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 344912)
لو معاك الياهو او الهوت مسل اعمل نسيت كلمة المرور ‏forget bassowrd و هيتبعتلك فى رسالة

بالتوفيق

مهو المصيبه انى ناسى الباسورد بتاع الميل
شكرا لحضرتك

Angel 12-04-07 06:31 PM

رد: مســـــــــــــــــــــــــــاعده
 
لا يبقى كدة كل سنة و حضرتك طيب و انسى الاكونت دة !!!!‏

z3bola 12-04-07 06:33 PM

رد: مســـــــــــــــــــــــــــاعده
 
:( ------------------

Angel 12-04-07 06:45 PM

رد: مشكلة فى الكمبيوتر بتاعى
 
حاجة من الاتنين ياما حجر الساعة الموجود عندك خلص و عايز يتغير ‏

ياما البيوس عايزة تتشحن و الواد بتاع الصيانة بيبل الحجر بتاع الساعة من تحت بلسانة بيخلية يشتغل فترة قصيرة لحد مانتا تستلم الجهاز

لو بعد لوحة الانتر بتاعت الويندوز يبقى الويندوز سقط و عايز يتغير

بالتوفيق و انا متابع معاك المشكلة لحد ما تتحل بامر الله

الصياد المقنع 12-04-07 06:55 PM

رد: مشكلة فى الكمبيوتر بتاعى
 
صح يا استاذ انجل هو فعلان وانا هناك وقبل ما استلم الجهاز فك الحجر وبلة بلسانة كانك كنت معايا والله
بس انا عايز اءقولك انى قبل ما اروح عند المحل بتاع الصيانة دة كنت رحت لمحل صيانة عندنا فى المنطقة وفضلت قاعد معاة علشان هو برضة قالى ان البيوس عايز يتشحن وفعلان كان معاة جهاز زى الماذر بورد بس على صغير وفك البيوس بتاع الكمبيوتر بتاعى وحطة على الجهاز اللى معاة دة وبعد ما العد خلص مية فى المية وركب البيوس تانى عندى برضة نفس المشكلة وفضل يفك كذا بيوس من كذا مذربورد عندة وبرضة نفس المشكلة وهو اللى اقترح على انى اودية مول سوق العصر على اساس ان محلات الصيانة هناك كتير بس زى ما قلت ان بعد ما فضل 3 ايام عندة وجيت هنا البيت نفس المشكلة برضة وعلى فكرة انا جبت حجر جديد وركبتة وبرضة نفس الرسالة مش عارف يا استاذ انجل والله والواحد اتخنق

NEW_Year 12-04-07 07:05 PM

رد: مشكلة فى الكمبيوتر بتاعى
 
طبعا انا مش هقدر اتكلم لان هاشم باشا حببنا رد عليك الرد المظبوط السليم
وبردو هاشم وانا معاك لو في اي حاجة

NEW_Year 12-04-07 07:06 PM

رد: مســـــــــــــــــــــــــــاعده
 
طيب فاكر بيانات الايمل الياهو او الهوت ميل ؟
بحيث نرجع الايمل الياهو او الهوت ميل بالانفو بتاعك
بعد كدا نرجع الفيس بالايمل
وابعتلي الايمل هجرب حاجة كدا فية
شكرا


الساعة الآن 09:00 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir