![]() |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ربنا يباركلك يا ابو سيف
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
الله ينور يا ابو سيف يا جامد ممكن تحجزلى 200 علبه بعد ازنك |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
5 في 40 علبه كراتين في انتظاؤك يابو ساجد...بس انا اسمي عم مجاهد و بحب اقف جنب الشباب الصغير ...العووووو جه |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
ربنا يخليك يا لهو مش انتا برضو اللهو الخفى ههههه |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ايه الطلق السحرى ده وازاى يعنى منغير طبه هو طلق بلى ؟ ولو بلى ..ومنغير طبه ..مفيش ضرر على المساوره !! ارجو التوضيح
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ربنا يباركلك في سوق عرضك ويرحمنا من الاسعار اللي بترفع بين يوم والتاني
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ما المقصود بالطلق السحرى ممكن تشرح شاكر فضل سيادتكم
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ما المقصود بالطلق السحرى ممكن تشرح شاكر فضل سيادتكم[
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ابوسيف اول ما يفضي هايجاوب علي سؤالك لانه بجد راجل قمه في الاحترام
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ها يا ابو سيف البرونى ال 9000 جة الاسود منة ولا لسة اانت قلتلى هيجى الخميس
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ياريت نعرف ايه الطلق السحرى وصور ليها
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ما المقصود بالطلق السحرى ممكن تشرح شاكر فضل سيادتكم
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
الحمد لله مطلعتش انا لوحدى الى مش فاهم يعنى ايه الطلق السحرى :d
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
بظبط زي ماشرح كيمو .. طلق به مقذوف 6مل شديد ومؤثر جدا وميجيش حاجه جنب البلي وبيضرب من غير طبه نهائي وطبعا لازم يكون مفتوح عشان المقذوف يخرج .. وشغال علي البروني 85 والايكول بي 229 والبروني 9000 :p:p
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
بص حضرتك هوه لازم الشرح يبقى غامض عشان يفرقع بس الخلاصه اللى انا فهمتها انع طلق عادى جدا بس المقذوف نفسه اللى متزود على الطلقه من ماده القصدير ودى ماده طريه شويه فنظريا موش بتاثر على الماسوره اما بقى الحجم بتاع المقذوف ف 6 ملى فى 13 ملى دا كتير قوى وهيزود حجم الطلقه وموش هتركب فى الخزنه بس لو الكلام دا حقيقى اعتقد ان تاثيرها هيبقى قوى جدااا بس برضوا موش هتبقى دقيقه عشان مفيش شخشخانات
بالنسبه للسعر بقى 500 كتير قوى بس اكيد لما هينتشر هيرخص :) |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
استاذ alex General كلام حضرتك مظبوط ف نقطتين :1-انه صحي جدا ع الماسوره
2-و ان تاثيره مدمر و بدون طبه بس كلام حضرتك مش مظبوط في نقطتين : 1- انه مش بيدخل في الخزنه ده كلام خاطئ 2-ان انا كلامي غامض عشان اعمل فرقعه و ان عمل الطلقه دي شيء سهل او من غير حسابات دقيقه جدا و بعدين هو اصلا مش قصدير هو حاجه تانيه بس سر ههههههه |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
شكلك اشتريت مني السحري قبل كده يا لئيم..هو انت مصطفي الاسمر ؟؟ |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ده تاثير الطلق السحري علي خشبة سرير (ملا) من 15 متر
وطبعا بدون طبه |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
GISON
ده طلق صوت عادي 9 ملي شوفت الطلقه الصوت مش بيبقا فيها بلاستكه خضره هما بقا بينزله البلاستكه دي لتحت شويه وبيثبته المقذوف اللي مصنوع من ماده سر زي ما بيقول كيكو ههههههه لأ يا كيكو مش انا مصطفي الاسمر انا مصطفي حاجه تانيه :p |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
لا انتو اكيد بتهظرو مستحيل انا فهمت انا فهمت !! :d >>طيب ياريت بقى صوره كمان اوضح لحاجه متدمره كده لان الموله مش واضحه او اضرب في نفس المله بس مثلا من 5 متر عشان التدمير يبان اوضح
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ياتارا بيشتغل مع الريتاي
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
مع الطلق السحري ..وداعا لطبة الصعايده...و اهلا بالفنكوش |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
انا سمعت ان في اجتماع للعصابه ف الحي السابع...انا شاكب راكب معاكو |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ههههههههههههه والله مفيش حد ظهر علشان البوليس كبس ههههه
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
الموضوع كان عامل 71 صفحه...فجأه بقدرة قادر بقي 68 صفحه هههههههههه 3 صفحات طاروا ههههههههه
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
علشان البرفيكس يكون ليا يا ابو سيف عند مانع :)
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
ايه البريفكس ده يا هشام...صنف جديد...علي العموم مفيش حاجه تغلي عليك يا صاحبي |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ايه الشغل العالى ده يا باشا . ربنا يوفق ان شاء الله
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ياتارا الطلق السحري ينفع للريتاي وياتارا ينفع ناهد نصف علبة
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
الله ينور يابوب
|
Re: العرض العالمي من ابو سيف
الاخوة الافاضل قرات عن الطلق السحرى وانا بفكر اشترى بلو سى فضى لان شكلة عاجبنى بس يا ترى ينفع معاه الطلق السحرى ولو ما ينفعش ينفع مع اية
|
رد: Re: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
| الساعة الآن 09:45 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir