الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض محل ابو سيف علي مسدسات الصوت (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=45699)

owkean 12-04-12 07:59 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ربنا يباركلك يا ابو سيف

ابو ساجد 12-04-13 03:02 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 236473)
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
الاوكازيون الكبيييييييييييييييييييييييييير

*مفاجأة العرض ... علبة الطلق الصوت التركي الاوزكورسان ب 105 جنيه فقط


القنبله الثانيه ... تم توفير الطلق السحري..يضرب بدون طبه خالص..500 جنيه للعلبه

يشتغل مع (الجاكال و البي 29 و الريتاي و البروني 85 و الفيرات و البروني 9000 )


مسدسات الصوت :

اولا القسم التركي :

الفيرات ماجنم 1425 جنيه

العملاق الديكل 1350 جنيه

الفولجا ب 750 جنيه فقط

الريتاي بارون 1200 جنيه فقط

الفايبر الساقيه مظبوط 1400 جنيه



ايكول اردا 8 مم رهيب ساقيه بسعر 600 جنيه


ثانيا : القسم الايطالي

مسدس كيمار 75 (السي زد ) الايطالي 9 مل بسعر 1400 جنيه

البروني 9000 الانيق ب 1650 جنيه 9 مل

البروني 85 القوي 1300 جنيه


مسدس ريك الماني 8 مل صوت بسعر 700 جنيه






القسم الاسباني :


مسدس رش كسر هوا gamo af-10 (لا يحتاج انابيب غاز) خزنه 10 بلي و رش بسعر 1250 جنيه

مسدس رش غاز pt90 بسعر 1250 جنيه

مسدس رش pt80 غاز بسعر 1250 جنيه


---------------------------------------------------------------------------------------------------




كما يوجد خزن اضافيه

للاستفسار د/شديد 01116058207 بعد الساعه 2 ظهرا

الله ينور يا ابو سيف يا جامد ممكن تحجزلى 200 علبه بعد ازنك

kiko_2015 12-04-13 03:05 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو ساجد (المشاركة 347657)
الله ينور يا عم مجاهد يا جامد ممكن تحجزلى 200 علبه بعد ازنك


5 في 40 علبه كراتين في انتظاؤك يابو ساجد...بس انا اسمي عم مجاهد و بحب اقف جنب الشباب الصغير ...العووووو جه

ابو ساجد 12-04-13 03:13 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 347659)

5 في 40 علبه كراتين في انتظاؤك يابو ساجد...بس انا اسمي عم مجاهد و بحب اقف جنب الشباب الصغير ...العووووو جه

ربنا يخليك يا لهو مش انتا برضو اللهو الخفى ههههه

gison 12-04-13 03:59 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ايه الطلق السحرى ده وازاى يعنى منغير طبه هو طلق بلى ؟ ولو بلى ..ومنغير طبه ..مفيش ضرر على المساوره !! ارجو التوضيح

owkean 12-04-13 01:33 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ربنا يباركلك في سوق عرضك ويرحمنا من الاسعار اللي بترفع بين يوم والتاني

عادل محمد سلامة 12-04-13 05:37 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ما المقصود بالطلق السحرى ممكن تشرح شاكر فضل سيادتكم

عادل محمد سلامة 12-04-13 05:39 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ما المقصود بالطلق السحرى ممكن تشرح شاكر فضل سيادتكم[

owkean 12-04-13 11:20 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ابوسيف اول ما يفضي هايجاوب علي سؤالك لانه بجد راجل قمه في الاحترام

عمر طارق 12-04-14 12:45 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ها يا ابو سيف البرونى ال 9000 جة الاسود منة ولا لسة اانت قلتلى هيجى الخميس

elmasrey123 12-04-14 01:40 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ياريت نعرف ايه الطلق السحرى وصور ليها

msobhy 12-04-14 03:00 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ما المقصود بالطلق السحرى ممكن تشرح شاكر فضل سيادتكم

gison 12-04-14 11:45 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الحمد لله مطلعتش انا لوحدى الى مش فاهم يعنى ايه الطلق السحرى :d

kiko_2015 12-04-15 12:12 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل محمد سلامة (المشاركة 347874)
ما المقصود بالطلق السحرى ممكن تشرح شاكر فضل سيادتكم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 348361)
ياريت نعرف ايه الطلق السحرى وصور ليها

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة msobhy (المشاركة 348398)
ما المقصود بالطلق السحرى ممكن تشرح شاكر فضل سيادتكم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gison (المشاركة 348720)
الحمد لله مطلعتش انا لوحدى الى مش فاهم يعنى ايه الطلق السحرى :d

الاجابه : مع الطلق السحري .. مش هتحتاج طبة الصعايده ولا طبة الفنكوش

gison 12-04-15 12:25 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

الاجابه : الطلق السحري هو طلق صوت دهبي يحتوي قصدير بقطر 6 مل و طول 13 مل بيضرب علي اي طبنجه بدون طبه ولا يوجد مقارنه بينه و بين الطلق البلي ي التاثير
ياريتك ما جاوبت لغبتطنى اكتر :d >>يعنى القصدير ده بيعمل ايه يعنى مش فاهم ؟ يعنى لازم تكون الماسوره مفتوحه ؟ ولا بيتضرب لو مقفوله بردو ؟ وبياذى الشخص الى قدامك لو قريب ولا ايه

mostafa gamal 12-04-15 12:58 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
بظبط زي ماشرح كيمو .. طلق به مقذوف 6مل شديد ومؤثر جدا وميجيش حاجه جنب البلي وبيضرب من غير طبه نهائي وطبعا لازم يكون مفتوح عشان المقذوف يخرج .. وشغال علي البروني 85 والايكول بي 229 والبروني 9000 :p:p

gison 12-04-15 01:02 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

بظبط زي ماشرح كيمو .. طلق به مقذوف 6مل شديد ومؤثر جدا وميجيش حاجه جنب البلي وبيضرب من غير طبه نهائي وطبعا لازم يكون مفتوح عشان المقذوف يخرج .. وشغال علي البروني 85 والايكول بي 229 والبروني 9000
ربنا يبشرك يا معلم ...بس بردو مفتهمتش ..اكيد العيب فى مخى انا مش فيكو :d >>>بس يعنى هو ايه الطلق ال6 ده ؟ الى هو الكبسوله الصغننطه دى ؟ يعنى مثلا بيطلع 5 كبسلوات فى الطلقه الوحده ؟ وياترى فى حد جربها عملى على لوح خشب مثلا وخرمتو ؟ ياريت الافاده يا رجاله

Alex General 12-04-15 01:44 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
بص حضرتك هوه لازم الشرح يبقى غامض عشان يفرقع بس الخلاصه اللى انا فهمتها انع طلق عادى جدا بس المقذوف نفسه اللى متزود على الطلقه من ماده القصدير ودى ماده طريه شويه فنظريا موش بتاثر على الماسوره اما بقى الحجم بتاع المقذوف ف 6 ملى فى 13 ملى دا كتير قوى وهيزود حجم الطلقه وموش هتركب فى الخزنه بس لو الكلام دا حقيقى اعتقد ان تاثيرها هيبقى قوى جدااا بس برضوا موش هتبقى دقيقه عشان مفيش شخشخانات

بالنسبه للسعر بقى 500 كتير قوى بس اكيد لما هينتشر هيرخص :)

kiko_2015 12-04-15 01:50 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
استاذ alex General كلام حضرتك مظبوط ف نقطتين :1-انه صحي جدا ع الماسوره

2-و ان تاثيره مدمر و بدون طبه

بس كلام حضرتك مش مظبوط في نقطتين : 1- انه مش بيدخل في الخزنه ده كلام خاطئ

2-ان انا كلامي غامض عشان اعمل فرقعه و ان عمل الطلقه دي شيء سهل او من غير حسابات دقيقه جدا

و بعدين هو اصلا مش قصدير هو حاجه تانيه بس سر ههههههه

kiko_2015 12-04-15 01:54 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa gamal (المشاركة 348784)
بظبط زي ماشرح كيمو .. طلق به مقذوف 6مل شديد ومؤثر جدا وميجيش حاجه جنب البلي وبيضرب من غير طبه نهائي وطبعا لازم يكون مفتوح عشان المقذوف يخرج .. وشغال علي البروني 85 والايكول بي 229 والبروني 9000 :p:p


شكلك اشتريت مني السحري قبل كده يا لئيم..هو انت مصطفي الاسمر ؟؟

kiko_2015 12-04-15 01:58 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ده تاثير الطلق السحري علي خشبة سرير (ملا) من 15 متر

وطبعا بدون طبه

amin hegazy 12-04-15 02:06 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 348833)
ده تاثير الطلق السحري علي خشبة سرير (ملا) من 15 متر

وطبعا بدون طبه

الله ينور وشغل عالي بالتوفيق دائما

mostafa gamal 12-04-15 02:55 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
GISON
ده طلق صوت عادي 9 ملي شوفت الطلقه الصوت مش بيبقا فيها بلاستكه خضره هما بقا بينزله البلاستكه دي لتحت شويه وبيثبته المقذوف اللي مصنوع من ماده سر زي ما بيقول كيكو ههههههه
لأ يا كيكو مش انا مصطفي الاسمر انا مصطفي حاجه تانيه :p

gison 12-04-15 06:52 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
لا انتو اكيد بتهظرو مستحيل انا فهمت انا فهمت !! :d >>طيب ياريت بقى صوره كمان اوضح لحاجه متدمره كده لان الموله مش واضحه او اضرب في نفس المله بس مثلا من 5 متر عشان التدمير يبان اوضح

guns 12-04-15 03:11 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ياتارا بيشتغل مع الريتاي

kiko_2015 12-04-15 03:23 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة guns (المشاركة 349076)
ياتارا بيشتغل مع الريتاي

لا للاسف لا الريتاي ولا البلو ولا التونا ولا الفولجا و لا الكومباكت

kiko_2015 12-04-15 03:25 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
مع الطلق السحري ..وداعا لطبة الصعايده...و اهلا بالفنكوش

Ahmed El Sarky 12-04-15 03:36 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 349086)
مع الطلق السحري ..وداعا لطبة الصعايده...و اهلا بالفنكوش

عبقرينو وعصابة القناع الاسود هههههههههههههههه واحشني يا كبيييييييييييير

kiko_2015 12-04-15 03:47 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 349093)
عبقرينو وعصابة القناع الاسود هههههههههههههههه واحشني يا كبيييييييييييير


انا سمعت ان في اجتماع للعصابه ف الحي السابع...انا شاكب راكب معاكو

Ahmed El Sarky 12-04-15 03:48 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ههههههههههههه والله مفيش حد ظهر علشان البوليس كبس ههههه

kiko_2015 12-04-15 04:58 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الموضوع كان عامل 71 صفحه...فجأه بقدرة قادر بقي 68 صفحه هههههههههه 3 صفحات طاروا ههههههههه

هشام سمير 12-04-15 05:01 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
علشان البرفيكس يكون ليا يا ابو سيف عند مانع :)

kiko_2015 12-04-15 05:07 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 349155)
علشان البرفيكس يكون ليا يا ابو سيف عند مانع :)

ايه البريفكس ده يا هشام...صنف جديد...علي العموم مفيش حاجه تغلي عليك يا صاحبي

هشام سمير 12-04-15 05:11 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 349160)
ايه البريفكس ده يا هشام...صنف جديد...علي العموم مفيش حاجه تغلي عليك يا صاحبي

الله يكرمك ابن اصول وكل واجب يا ابو سيف اسكت مش انا اتسرقت

M.SHADY 12-04-15 06:05 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ايه الشغل العالى ده يا باشا . ربنا يوفق ان شاء الله

guns 12-04-15 09:43 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ياتارا الطلق السحري ينفع للريتاي وياتارا ينفع ناهد نصف علبة

kiko_2015 12-04-16 01:45 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة guns (المشاركة 349368)
ياتارا الطلق السحري ينفع للريتاي وياتارا ينفع ناهد نصف علبة

للاسف ما ينفعش للريتاي

ابو ساجد 12-04-16 01:57 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الله ينور يابوب

ehabnet1966 12-04-17 01:28 AM

Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
الاخوة الافاضل قرات عن الطلق السحرى وانا بفكر اشترى بلو سى فضى لان شكلة عاجبنى بس يا ترى ينفع معاه الطلق السحرى ولو ما ينفعش ينفع مع اية

mostafa gamal 12-04-17 01:43 AM

رد: Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehabnet1966 (المشاركة 350154)
الاخوة الافاضل قرات عن الطلق السحرى وانا بفكر اشترى بلو سى فضى لان شكلة عاجبنى بس يا ترى ينفع معاه الطلق السحرى ولو ما ينفعش ينفع مع اية

لأ مينفعشي مع البلو سي .. ينفع مع الفرات وجاكال والبروني 85 و 9000 وبي 29 :)


الساعة الآن 09:45 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir