الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10855)

Mr.Sherif 12-01-26 10:00 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
شكــــــــــراً :)

amt_babe 12-01-26 10:04 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة meee5ia (المشاركة 284723)
أخي انا لم تقابلني الحالة دي لكن حد ئلي افتح المسدس ونظفو من البارود او الكبريت الي عليه وان شاء الله متحصل الحالة دي

طبعا كان في موضوع مشروح في الحالة وكيفية معالجتها


السلام عليكم

والله هى فكره تحترم مشكورا اخى العزيز

تامر عصام 12-01-29 09:45 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
السلام عليكم يا أشيك رابطة أنا عضو جديد بعد أذنكم ولكن لم أجد منتدى من قبل بهذه الأخلاق وهذا ما يجذبنى للمنتدى أنا عندى الريتاى بارون من شهرين و أتنمى ان يكون جميع الأعضاء أصدقاء لى

Mr.Sherif 12-01-29 10:51 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر عصام (المشاركة 295264)
السلام عليكم يا أشيك رابطة أنا عضو جديد بعد أذنكم ولكن لم أجد منتدى من قبل بهذه الأخلاق وهذا ما يجذبنى للمنتدى أنا عندى الريتاى بارون من شهرين و قمت بفتحه بنفسى وكانت العملية صعبة جدا على الرغم من أنى لو ذهبت بيه لخراط لما أخذ من وقته اكثر من دقيقتين و لكن صعب طبعا انى أجد خراط يوافق على العمليه دى من غير ما يشتغلنى ولكن فى النهاية والحمد لله فتحت المسدس و ركبت طبة طويله وهذه هى الصور و وضعت فيها الكروس الموجود فى الماسورة لكى تعرفوا شكلها الحقيقى لأنى كنت أظنها صغيرة ولكنى أكتشفت أنها حوالى 3 سم و أتنمى ان يكون جميع الأعضاء أصدقاء لى

الف مبرووووك

16109 12-01-29 11:06 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر عصام (المشاركة 295264)
السلام عليكم يا أشيك رابطة أنا عضو جديد بعد أذنكم ولكن لم أجد منتدى من قبل بهذه الأخلاق وهذا ما يجذبنى للمنتدى أنا عندى الريتاى بارون من شهرين و قمت بفتحه بنفسى وكانت العملية صعبة جدا على الرغم من أنى لو ذهبت بيه لخراط لما أخذ من وقته اكثر من دقيقتين و لكن صعب طبعا انى أجد خراط يوافق على العمليه دى من غير ما يشتغلنى ولكن فى النهاية والحمد لله فتحت المسدس و ركبت طبة طويله وهذه هى الصور و وضعت فيها الكروس الموجود فى الماسورة لكى تعرفوا شكلها الحقيقى لأنى كنت أظنها صغيرة ولكنى أكتشفت أنها حوالى 3 سم و أتنمى ان يكون جميع الأعضاء أصدقاء لى

ياريت حضرتك تقولنا فتحتو ازاااي ؟؟

Nowheretorun 12-01-31 06:14 PM

Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ارجوا من سيادتكم رسم توضيحي لطبه ريتاي بارون الطويله ولكم جزيل الشكر

Compact 12-01-31 06:41 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر عصام (المشاركة 295264)
السلام عليكم يا أشيك رابطة أنا عضو جديد بعد أذنكم ولكن لم أجد منتدى من قبل بهذه الأخلاق وهذا ما يجذبنى للمنتدى أنا عندى الريتاى بارون من شهرين و قمت بفتحه بنفسى وكانت العملية صعبة جدا على الرغم من أنى لو ذهبت بيه لخراط لما أخذ من وقته اكثر من دقيقتين و لكن صعب طبعا انى أجد خراط يوافق على العمليه دى من غير ما يشتغلنى ولكن فى النهاية والحمد لله فتحت المسدس و ركبت طبة طويله وهذه هى الصور و وضعت فيها الكروس الموجود فى الماسورة لكى تعرفوا شكلها الحقيقى لأنى كنت أظنها صغيرة ولكنى أكتشفت أنها حوالى 3 سم و أتنمى ان يكون جميع الأعضاء أصدقاء لى


الله ينور يا أ\ تامر واكيد اتعلمت كتير من فتح المسدس و ارتباطك النفسى بالمسدس زاد و مش حيهون عليك بيعه

Nowheretorun 12-01-31 09:12 PM

Re: رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اتصل علي 01012219205 وان شاء الله نفيدك

ahmedmh_ali 12-01-31 11:13 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
مبروك للجميع ...

تامر عصام 12-02-01 08:37 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 297749)
الله ينور يا أ\ تامر واكيد اتعلمت كتير من فتح المسدس و ارتباطك النفسى بالمسدس زاد و مش حيهون عليك بيعه

كلام حضرتك صحيح 100% طبعا لأن حضرتك خبرة أما أنا فهذه أول تجربة لى

superman2 12-02-03 06:54 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
====================

تامر عصام 12-02-03 08:54 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة superman2 (المشاركة 299978)
مش هتكلم كتير ... ايه رأيكم في التعديل ده ؟؟؟

فكرة قنبلة فعلا ولكن ألم تخاف من فشل المحاولة وتدمير المسدس و حضرتك بتعدل بهذا الشكل وطبعا الله ينور عليك

MAGNUM 350 DIANA 12-02-06 05:21 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اعضاء رابطة افضل مسدس تركى موجود فى السوق
كنت عايز اسأل الاعضاء اللى عندهم ريتاى مفتوح و بيضرب بلى نمرة 2
اخبار النيشان و الدقة ايه ؟
اشكركم مقدما

هاوى بس غاوى 12-02-07 12:59 PM

Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
الى عنده مسدس ريتاى اصدار قديم ويكون لونه اسود مط ياريت يقولى 01226751560
وشكراااا

Night-Hunter 12-02-19 03:29 PM

Re: رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 211545)
اخيرا جبت الريتاى و هو عاجبنى قوى خصوصا انو special edition لونه mix tone. انا جبته من الاستاذ اشرف السعدنى و هو راجل قمة فى الاحترام و كمان سعره حلو و التعامل معاه ممتاز. طبعا كان ماسورة مقفولة و فتحتها غير ركبتله طبة من البشمهندس احمد مازنجر و هو ايضا راجل قمة فى الاحترام و النتيجة ممتازة.

السلام عليكم
ارجو منك تليفون الاستاذ اشرف السعدنى لاني دايخ علي ريتاي بارون بس يكون special edition مثل اللي اشتريته و شكرا

ahmed maaty 12-02-29 09:34 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
السلام عليكم اولا
انا معايا ريتاي بس عاوز ابيعه للاسف انا كان نفسي اخليه بس مضطر و انا شخصيا ملقتلهوش عيب لدلوقتي

ahmed maaty 12-02-29 09:36 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed maaty (المشاركة 322628)
السلام عليكم اولا
انا معايا ريتاي بس عاوز ابيعه للاسف انا كان نفسي اخليه بس مضطر و انا شخصيا ملقتلهوش عيب لدلوقتي

نسيت اقول انو 228

mo7amed 7amdy 12-03-01 06:56 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
انا معايا الريتاي ...هو مسدس جميل جدا.......بس عاوز اسال سؤال لوشيلت الشئ اللي جوه الماسوره ده وجيت اضرب بيه فيها حاجه

هاوى بس غاوى 12-03-02 05:20 PM

Re: رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed maaty (المشاركة 322628)
السلام عليكم اولا
انا معايا ريتاي بس عاوز ابيعه للاسف انا كان نفسي اخليه بس مضطر و انا شخصيا ملقتلهوش عيب لدلوقتي

حضريتك الريتاى الى معاك اصدار قديم ولا جديد ومفتوح ولا مقفول وشكرا

mo7amed 7amdy 12-03-07 02:37 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
الجديد ومقفول............

mo7amed 7amdy 12-03-07 02:41 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
انا كان عندي طلق صوت وقعته فتره كبيره وبعدين جيت اضرب بيه لقيت صوت المسدس انخفض فلو سمحتم حد يقولي دا من المسدس ولا الطلق مع العلم انا اما اشتريت المسدس كان صوته عاااااالي جدا....ارجوا الافاده لو تكرمتم............وهى الرطوبه لها تاثير ع الطلقه وايه تاثيرها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

mo7amed 7amdy 12-03-07 02:48 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
الجاكوش افضل ميزه في المسدس..مش زي المسدسات الاخري تستعمل زرار الامان كام مره وبعدين يبوظ وافضل زرار امان....دي وجهه نظري

MEDO_JACKEL 12-03-07 04:40 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
الأستاذ / مازنجر
سألت حضرتك عن تغيير طبة مفتوحة للمسدس الريتاى بارون لضرب البلى
حاولت أكلم حضرتك تليفونك دايمآ مقفول
أرجوا من حضرتك التواصل ( 010000057620 ) أو الرد
مع الشكر
أحمد

MHesham 12-03-15 01:26 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
يا جماعة ممكن حد يقولى سعره كام دلؤقتى المسدس ده علشان نفسي اشتريه

hosam hamza 12-03-15 04:50 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اعتقد فى حدود 1200

malkmoda 12-03-22 03:47 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
يسعدني ان انضم الي رابطة الريتاي بارون انا لسة مشتريه من 3 شهور بس

Night-Hunter 12-03-23 04:41 PM

Re: رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhesham (المشاركة 332108)
يا جماعة ممكن حد يقولى سعره كام دلؤقتى المسدس ده علشان نفسي اشتريه

السلام عليكم
سعره مفتوح و بطبة عند م/محمد ابوسيف كان 1200 من شهر
و مقفول عند المدمر بنفس السعر...حسب انت عايزه مقفول ام مفتوح
يمكن مراجعتهم في السعر الان لتغيره دائما

Mon 12-03-25 07:00 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ya gam3aa ana gebt retay baron bydraab bullets el fehaa belyaa bas 7'lasthaa we msh 3aref agebhaa meneen momkin 7ad yesa3edni fel mawdoo3 dah l2enoo meday2ni gedaan we la,maa badraab beh soot msh bytlaa3 el faree3' we yes7aab zarf tani

Mon 12-03-25 07:13 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ya gama3aa momkin 7ad ye2olly el tal2at el fehaa bely beta3et el retay baron de agebhaa meneen men cairo law sama7tom 3ashan e;l ma3iaa khles we msh la2y menoo khales

M.Hatem 12-03-25 08:30 AM

Re: رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mon (المشاركة 337309)
ya gama3aa momkin 7ad ye2olly el tal2at el fehaa bely beta3et el retay baron de agebhaa meneen men cairo law sama7tom 3ashan e;l ma3iaa khles we msh la2y menoo khales

المسدس بتاعك مفتوح ومتركبلو طبه بلي ؟؟؟لو كدا يبقا شوف عروض البيع هنا في المنتدي بيبعو علب الطلق البلي

WEKA 12-04-23 01:14 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
هل بيضرب صوت وبلى بنفس الطبه ؟؟

WEKA 12-04-23 01:21 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
3 مرفق
السلام عليكم
هوا سلاح شكله قوى - وزنه ثقيل نسبيا - خزنته 15 - مفهوش زرار امان بس ممكن تعوضها بأنك تخلى الشكوش لتحت بأستمرار - خفيف فى شد الاجزاء - سريع فى ضرب الطلقات .

فى المجمل هوا سلاح جيد جدا

WEKA 12-04-23 02:06 PM

رد: Re: رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
استاذ khaled_sabry انا عندى نفس المشكله وهى ان فارغ الصوت مبيطلعش فى وجود طبة البلى - وهل توجد عند حضرتك طبات لتشغيل المسدس صوت وبلى بنفس الطبه ؟؟

تحياتى

محمد الهمشرى 12-04-25 02:43 AM

Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
صباح الفل على اجمل اعضاء واجمل منتدى انا رايح بكره ان شاء الله اشتري ريتاي بس من الطبيعي انا مقلق ف لو حد عنده معلومه ازاي افحصه واعرف اذا كان فرز اول ولا لا ومستعمل ولا لا ابقى شاكر ليكم جداً ياناس يا محترمه وانا بجد ليا الشرف اني انضم للرابطه الجميله دي واكتر حاجه شدتني ليها الناس اللي زي الفل والاحترام المتبادل بين الناس




ياريت لو الناس ترد عليا قبل ما اروح اشتري

محمد الهمشرى 12-04-25 05:28 AM

Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
أنا يشرفني اني انضم للرابطه مع اجمل اعضاء واجمل منتدى مع السلاح القيم الريتاي بارون

darkshaft 12-05-01 01:26 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ياااه الرابطه كبرت اوى،و ده دليل على سمعه المسدس الحسنه،انا المسدس ده معايه من فتره و الصراحه ١٠/١٠،و جربت بيه البلى و حتلقونى حاطط صور للتجربه هنا بس فالاول للحابب يشوف اى الحصل،و اما بخصوص ان الفارغ بتاع طلقات الصوت مش بيطلع لما بتصربه بطبه البلى فده طبيعى،البلى يضرب بطبه البلى و الصوت يضرب بطبه الصوت،و اهم حاجه المحافظه عالسلاح و تنظيفه بعد الاستغدام،تحياتى.

Aymanelamin 12-05-19 12:03 AM

Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
:confused:

hosam hamza 12-05-19 12:38 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اخى الفاضل
مسدس فوق الممتاز
توكل على الله

darkshaft 12-05-19 05:45 PM

رد: Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد الهمشرى (المشاركة 355318)
أنا يشرفني اني انضم للرابطه مع اجمل اعضاء واجمل منتدى مع السلاح القيم الريتاي بارون

اولا الف مبروك عالسلاح و مبروك الانضمام لينا،ثانيا انا شايف انك كاتب ان عندك ايكول جاكل،اى رأيك فالاثنين؟ و جبته مسوره مفتوحه ولا مقفوله؟

صلاح علي 12-05-20 07:55 AM

Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
الجاكال مسدس جمييل جدا بس يعيبه انه احيانا بيعمل جام والحركه دي بتضايقني جدا بس في المجمل هو سلاح كويس اما بانسبه للريتاي انا جبته مفتوح وهو مسدس فوق الممتاز


الساعة الآن 03:30 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir