![]() |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
شكــــــــــراً :)
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
السلام عليكم والله هى فكره تحترم مشكورا اخى العزيز |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم يا أشيك رابطة أنا عضو جديد بعد أذنكم ولكن لم أجد منتدى من قبل بهذه الأخلاق وهذا ما يجذبنى للمنتدى أنا عندى الريتاى بارون من شهرين و أتنمى ان يكون جميع الأعضاء أصدقاء لى
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ارجوا من سيادتكم رسم توضيحي لطبه ريتاي بارون الطويله ولكم جزيل الشكر
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
الله ينور يا أ\ تامر واكيد اتعلمت كتير من فتح المسدس و ارتباطك النفسى بالمسدس زاد و مش حيهون عليك بيعه |
Re: رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اتصل علي 01012219205 وان شاء الله نفيدك
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
مبروك للجميع ...
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
====================
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اعضاء رابطة افضل مسدس تركى موجود فى السوق
كنت عايز اسأل الاعضاء اللى عندهم ريتاى مفتوح و بيضرب بلى نمرة 2 اخبار النيشان و الدقة ايه ؟ اشكركم مقدما |
Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الى عنده مسدس ريتاى اصدار قديم ويكون لونه اسود مط ياريت يقولى 01226751560
وشكراااا |
Re: رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
ارجو منك تليفون الاستاذ اشرف السعدنى لاني دايخ علي ريتاي بارون بس يكون special edition مثل اللي اشتريته و شكرا |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم اولا
انا معايا ريتاي بس عاوز ابيعه للاسف انا كان نفسي اخليه بس مضطر و انا شخصيا ملقتلهوش عيب لدلوقتي |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا معايا الريتاي ...هو مسدس جميل جدا.......بس عاوز اسال سؤال لوشيلت الشئ اللي جوه الماسوره ده وجيت اضرب بيه فيها حاجه
|
Re: رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الجديد ومقفول............
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا كان عندي طلق صوت وقعته فتره كبيره وبعدين جيت اضرب بيه لقيت صوت المسدس انخفض فلو سمحتم حد يقولي دا من المسدس ولا الطلق مع العلم انا اما اشتريت المسدس كان صوته عاااااالي جدا....ارجوا الافاده لو تكرمتم............وهى الرطوبه لها تاثير ع الطلقه وايه تاثيرها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الجاكوش افضل ميزه في المسدس..مش زي المسدسات الاخري تستعمل زرار الامان كام مره وبعدين يبوظ وافضل زرار امان....دي وجهه نظري
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الأستاذ / مازنجر
سألت حضرتك عن تغيير طبة مفتوحة للمسدس الريتاى بارون لضرب البلى حاولت أكلم حضرتك تليفونك دايمآ مقفول أرجوا من حضرتك التواصل ( 010000057620 ) أو الرد مع الشكر أحمد |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
يا جماعة ممكن حد يقولى سعره كام دلؤقتى المسدس ده علشان نفسي اشتريه
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اعتقد فى حدود 1200
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
يسعدني ان انضم الي رابطة الريتاي بارون انا لسة مشتريه من 3 شهور بس
|
Re: رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
سعره مفتوح و بطبة عند م/محمد ابوسيف كان 1200 من شهر و مقفول عند المدمر بنفس السعر...حسب انت عايزه مقفول ام مفتوح يمكن مراجعتهم في السعر الان لتغيره دائما |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ya gam3aa ana gebt retay baron bydraab bullets el fehaa belyaa bas 7'lasthaa we msh 3aref agebhaa meneen momkin 7ad yesa3edni fel mawdoo3 dah l2enoo meday2ni gedaan we la,maa badraab beh soot msh bytlaa3 el faree3' we yes7aab zarf tani
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ya gama3aa momkin 7ad ye2olly el tal2at el fehaa bely beta3et el retay baron de agebhaa meneen men cairo law sama7tom 3ashan e;l ma3iaa khles we msh la2y menoo khales
|
Re: رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
هل بيضرب صوت وبلى بنفس الطبه ؟؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
3 مرفق
السلام عليكم
هوا سلاح شكله قوى - وزنه ثقيل نسبيا - خزنته 15 - مفهوش زرار امان بس ممكن تعوضها بأنك تخلى الشكوش لتحت بأستمرار - خفيف فى شد الاجزاء - سريع فى ضرب الطلقات . فى المجمل هوا سلاح جيد جدا |
رد: Re: رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
استاذ khaled_sabry انا عندى نفس المشكله وهى ان فارغ الصوت مبيطلعش فى وجود طبة البلى - وهل توجد عند حضرتك طبات لتشغيل المسدس صوت وبلى بنفس الطبه ؟؟
تحياتى |
Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
صباح الفل على اجمل اعضاء واجمل منتدى انا رايح بكره ان شاء الله اشتري ريتاي بس من الطبيعي انا مقلق ف لو حد عنده معلومه ازاي افحصه واعرف اذا كان فرز اول ولا لا ومستعمل ولا لا ابقى شاكر ليكم جداً ياناس يا محترمه وانا بجد ليا الشرف اني انضم للرابطه الجميله دي واكتر حاجه شدتني ليها الناس اللي زي الفل والاحترام المتبادل بين الناس
ياريت لو الناس ترد عليا قبل ما اروح اشتري |
Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
أنا يشرفني اني انضم للرابطه مع اجمل اعضاء واجمل منتدى مع السلاح القيم الريتاي بارون
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ياااه الرابطه كبرت اوى،و ده دليل على سمعه المسدس الحسنه،انا المسدس ده معايه من فتره و الصراحه ١٠/١٠،و جربت بيه البلى و حتلقونى حاطط صور للتجربه هنا بس فالاول للحابب يشوف اى الحصل،و اما بخصوص ان الفارغ بتاع طلقات الصوت مش بيطلع لما بتصربه بطبه البلى فده طبيعى،البلى يضرب بطبه البلى و الصوت يضرب بطبه الصوت،و اهم حاجه المحافظه عالسلاح و تنظيفه بعد الاستغدام،تحياتى.
|
Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
:confused:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اخى الفاضل
مسدس فوق الممتاز توكل على الله |
رد: Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الجاكال مسدس جمييل جدا بس يعيبه انه احيانا بيعمل جام والحركه دي بتضايقني جدا بس في المجمل هو سلاح كويس اما بانسبه للريتاي انا جبته مفتوح وهو مسدس فوق الممتاز
|
| الساعة الآن 03:30 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir