الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

NEW_Year 12-04-07 07:09 PM

رد: "المرأة " تأخذ كل شئ من "الرجل" !!
 
هههههههههههههههههههههههههههههه
شرفني مروركم علي الموضوع

NEW_Year 12-04-07 07:10 PM

رد: ﻛﺎﻥ ﻫﻨﺎﻙ ﺭﺟﻞ ﻳﺒﻜﻲ
 
منورين يا شباب
وشرفني مروركم علي المووضوع

الصياد المقنع 12-04-07 07:11 PM

رد: مشكلة فى الكمبيوتر بتاعى
 
مهو يا احبابى ان الجهاز شغال دلوقتى لكن انا لما باجى اشغل الجهاز والاقى الرسالة بتاعت unkown boiss error اللى بتيجيلى لما باجى اشغل الجهاز بيطلع عينى لانى بقعد افك الرامة والكابل بتاع الداتا اللى متركب فى الهارد علشان يشتغل
لكن انا مش عايز الرسالة دية تيجيلى اصلان
طب سوال هل الباور سبلاى ممكن يكون منة
او المشترك اللى فى الفيشة ممكن يكون من المشترك مثلا مش عارف فية اية

pooforever_2010 12-04-07 07:26 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
السلام عليكم اخوتى الكرام
ربنا اعلم انتم وحشتونى قد ايه
مش عارف اعمل ايه والله انا دمعت وانا بقرا الموضوع
مكنتش متخيل انكم تنازلتم كده واعبرتونى اخ ليكم
ربنا ميحرمنيش منكم
تحياتى لاخى الكريم عبدالله باشا
تحياتى يا احلى اخوات فالدنيا

عادل عبده 12-04-07 07:28 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
ايه ده ياض يامحمد
انت مش بتحيينى ليه فى وسط الناس
لازم يعنى اضربك كل مره كده
حبيبى يا حماده المنتدى ولع من كتر نورك
نيهاهاهاهاه هاهاهاها ههههههههههههههههه

pooforever_2010 12-04-07 07:31 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
السلام عليكم اخوتى الكرام
مش عارف اقول ايه ولا عارف اتكلم ربنا اعلم بحالتى
والله كلام الدنيا ميوفيش حقكم وغلاوتكم عندى

تحياتى لكل اللى سال عليا
وكل الشكر


للاستاذ هوجان
واخى الحبيب عبدالله نبيل
والاستاذ الكبير واخى الكبير عادل عبده
وحبيب قلبى ابو بطه كريم عيد
والستاذ المحترم العملاق المصرى
واخى الكريم قناص الظلم
واستاذى الفاضل احمد باشا سركى
وطبعا اخى الحبيب جدا هاشم انجل اللى بيطمن عليا كل يوم مرتين تلاته


ربنا يكرمك ويجازيكم خير لانكم اتصلتم بى واطمنتم عليا

تحياتى

pooforever_2010 12-04-07 07:32 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
عشان انت معفن ومكلمتنيش غير تلات مرات بس
وبص الاول يا معفن كده
ههههههههه
http://www.egypthunt.net/showthread....d=1#post344954

pooforever_2010 12-04-07 07:33 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
انتظروا موضوع متواضع من اخوكم لرد جميلكم عليا
يا رب بس اقدر ارسم بسمه صغيرة على وجوهكم
تحياتى

عادل عبده 12-04-07 07:34 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
على فكره عيب يا زميل والله مكلم اكتر من تليت مرات بكتيرررررررررررررررررررررررررررررررر
بس كانو بيبقوورا بعض
وبعدين ده انت اللى فى الحته الشمال يابو نسمه يا غالى

محمد ياقوت 12-04-07 07:34 PM

رد: مشكلة فى الكمبيوتر بتاعى
 
اخى الكريم حل المشكله يكون كالتالى غير البطريه الصغيره شبيه بطاريه الساعه
اخلع الرامه ومسحها بنقطه كوحل ابيض وركبها تانى
ثم غير نسخه الوندوز

pooforever_2010 12-04-07 07:36 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
شكلى حقتل نسمه قريب
ههههههههههههههههههههه

Angel 12-04-07 07:41 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 344954)
السلام عليكم اخوتى الكرام
مش عارف اقول ايه ولا عارف اتكلم ربنا اعلم بحالتى
والله كلام الدنيا ميوفيش حقكم وغلاوتكم عندى

تحياتى لكل اللى سال عليا
وكل الشكر


للاستاذ هوجان
واخى الحبيب عبدالله نبيل
والاستاذ الكبير واخى الكبير عادل عبده
وحبيب قلبى ابو بطه كريم عيد
والستاذ المحترم العملاق المصرى
واخى الكريم قناص الظلم
واستاذى الفاضل احمد باشا سركى
وطبعا اخى الحبيب جدا هاشم انجل اللى بيطمن عليا كل يوم مرتين تلاته


ربنا يكرمك ويجازيكم خير لانكم اتصلتم بى واطمنتم عليا

تحياتى

اخيراا ‏
و بعد طوووول انتظاار عودة البوووو محمد سعيد

نورت الدنيا ملها يا عم محمد
و انتا طبعااا عارف معزتك عندى من غير ماتكلم ولا كلمة يا محمد ‏
حمدالله على السلامة يا كبير

pooforever_2010 12-04-07 07:43 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
حبيبى يا اتش ربنا يكرمك
شكرا يا باشا على كل المكالمات للاطمئنان عليا
معلش انا بس حبقى موجود قليل عشان الظروف اللى عارفها
بس بعملكم موضوع كده تفتكرونى بيه
يا رب يعجبكم
تحيات يا اتش

NEW_Year 12-04-07 07:51 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
مششششششششششششش مصدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددق

احلي واجمل وارق واشيك باك حبيب قلبي يا محمد والله
والف مليون سلامة عليك واتمني من الله انك تكون بخير دلوقتي باذن الرحمن يارب

الصياد المقنع 12-04-07 07:51 PM

رد: مشكلة فى الكمبيوتر بتاعى
 
مهو يا استاذ محمد ياقوت انا فعلان عملت كدة قبل ما اروح لاى محل صيانة اشتريت حجر جديد
وقمت رشيت ريحة على فرشة اسنان ومسحت الرامة وكنت لما اجى اشغل الجهاز كنت الاقى نفس الرسالة
ولما اجى اسطب ويندوز بعد ما يخلص تنزيل الملفات اللى هى بتكون فى الاول خالص واتنتا بتسطب ابص الاقية يجبلى شاشة زرقاء

pooforever_2010 12-04-07 07:54 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
ربنا يخليك يا ميزو واحشنى كتير يا حبى

omarmagic 12-04-07 08:01 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
حبيبى يااستاذ محمد والله الف حمدالله على رجوعك لينا باالف سلامة ياكبير وانا والله كنت ببعتلك السلام مع استاذ هاشم شكله موصلكش وانا زعلان بقى ههههههههه مقدرش ازعلى منك والله ياكبير ويحمدالله على سلمتك ياكبير
ويارب متغبش عننا تانى
اخوك فى الله عمر

محمد ياقوت 12-04-07 08:04 PM

رد: مشكلة فى الكمبيوتر بتاعى
 
بعد ما غيرت البطاريه ظبط نظام البوت poot بتاع الجهاز لو عملت كده ولسه بتطلع الرساله يبقى الجهاذ محتاج شحن بويس

الصياد المقنع 12-04-07 08:06 PM

رد: مشكلة فى الكمبيوتر بتاعى
 
يعنى اية ظبط نظام البوت poot

Egyptian_Destroyer 12-04-07 08:10 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
حمد لله علي السلامه محمد باشا ....... نورت الدنيا كلها :) و الواحد والله كان قلقان عليك

محمد ياقوت 12-04-07 08:12 PM

رد: مشكلة فى الكمبيوتر بتاعى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الصياد المقنع (المشاركة 344976)
يعنى اية ظبط نظام البوت poot

ههههههههههههههههههههههههه نظام البوت ده مسؤال عن عمل البوت للجهاذ يعنى تعمل بوت من اى امر للفلاشه او السى دى

loverlover 12-04-07 08:23 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
حمد لله على السلامة منورررررررررررر ياكبيييييييييير

omarmagic 12-04-07 08:27 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
حمد الله على سلامتك ياكبير وانا والله كنت بسئل عادل عبده على عنوانك علشان ننزلك زيارة بس هوا مكنش يعرف العنوان والحمد لله انك بقيت بالف سلامة وان شاء الله متغبش عننا تانى

omarmagic 12-04-07 08:37 PM

رد: "المرأة " تأخذ كل شئ من "الرجل" !!
 
ههههههه فعلا والله
ملهمش امان

Angel 12-04-07 08:45 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarmagic (المشاركة 344974)
حبيبى يااستاذ محمد والله الف حمدالله على رجوعك لينا باالف سلامة ياكبير وانا والله كنت ببعتلك السلام مع استاذ هاشم شكله موصلكش وانا زعلان بقى ههههههههه مقدرش ازعلى منك والله ياكبير ويحمدالله على سلمتك ياكبير
ويارب متغبش عننا تانى
اخوك فى الله عمر

قولتلة يا عمر و اسئلة :)

Angel 12-04-07 08:45 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 344962)
حبيبى يا اتش ربنا يكرمك
شكرا يا باشا على كل المكالمات للاطمئنان عليا
معلش انا بس حبقى موجود قليل عشان الظروف اللى عارفها
بس بعملكم موضوع كده تفتكرونى بيه
يا رب يعجبكم
تحيات يا اتش


انتا عارف يا حبيبى انك فى الحتة الى فى الشمال و احنا مع بعض فى كل الاحوال يعنى :)

واللهى عم المنتدى مالهوش اى طعم من غيرك

Angel 12-04-07 08:53 PM

رد: مشكلة فى الكمبيوتر بتاعى
 
فى كابل داتا بايظ غيرة و لو مظبطش يبقى وادى البوردة لواحد يعمل عليها تيست بكرت تيستر و يشحنلك البيوس

loverlover 12-04-07 08:53 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
ألف مليووووووووووووووووووووووون حمدلله على السلاااااااااااااامة
نورت بيتك ياكبييييييييييير
وواحشنى والله جداااااااااااااااا
بجد نورت

مورو 12-04-07 10:31 PM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
حمدالله ع السلامة ياكبير

مورو 12-04-07 10:33 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
حمدالله ع السلامة يامحمد
رجعت من شرم امتى

pooforever_2010 12-04-07 11:32 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarmagic (المشاركة 344974)
حبيبى يااستاذ محمد والله الف حمدالله على رجوعك لينا باالف سلامة ياكبير وانا والله كنت ببعتلك السلام مع استاذ هاشم شكله موصلكش وانا زعلان بقى ههههههههه مقدرش ازعلى منك والله ياكبير ويحمدالله على سلمتك ياكبير
ويارب متغبش عننا تانى
اخوك فى الله عمر

حبيبى يا عمر وربنا وصلى سلام كل الناس
وحتى من غير ميوصل كفايه انى فقلبكم وربنا عندى بالدنيا

pooforever_2010 12-04-07 11:33 PM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover (المشاركة 345011)
ألف مليووووووووووووووووووووووون حمدلله على السلاااااااااااااامة
نورت بيتك ياكبييييييييييير
وواحشنى والله جداااااااااااااااا
بجد نورت

حبيبى والله يا باشا
وربنا فبالى واول مهاشم قلى عليك قلتله رجاله اسكندريه كلهم رجاله

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو (المشاركة 345066)
حمدالله ع السلامة يامحمد
رجعت من شرم امتى

ماشى يا عم مورو اللى يشفعلك انك شبراوى الجنسيه
ههههههههههههههه

NEW_Year 12-04-07 11:52 PM

رد: "المرأة " تأخذ كل شئ من "الرجل" !!
 
ههههههههههههههههههههه

pooforever_2010 12-04-08 12:04 AM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
شكرا لكل الاخوه الكرام ربنا يخليكم ليا

pooforever_2010 12-04-08 12:05 AM

رد: دردشه واستفسار
 
برجاء من الاخوه الالتزام بهذا الموضوع بالنسبه للمشاراكات القصيرة
والصورة الواحده وعدم عمل موضوع كامل ليهم
وشكرا لحسن تعاونكم معنا

pooforever_2010 12-04-08 12:30 AM

رد: دردشه واستفسار
 
واحدة بتقول لجوزها ..!!
تعرف إن في عصر العباسين ..
كان ليهم ألقاب .. زي " المعتصم بالله " " والواثق بالله " ..
تفتكر لو أنا منهم كنت لُقبت بإيه .؟!
... .
... ... ... ... .
.
.
.
.
.
.
قالها : إنتي حاجه من الإتنين ..!!
يا " أعوذ بالله ... يامنك لله ..

pooforever_2010 12-04-08 12:45 AM

رد: دردشه واستفسار
 
حبيب هارتى



http://im18.gulfup.com/2012-04-08/133383857932.jpgرفع الصور

pooforever_2010 12-04-08 12:53 AM

رد: دردشه واستفسار
 
الشخص الوحيد الذى يصلح لرآسة الجمهورية :)

عارفين مين الوحيد اللى يصلح لرآسة الجمهورية




























تتوقعوا مين
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.


.
...

.
.
.
.
.
.

..

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.

.
.
.
.

..

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.


سعد الصغير لية بقى ؟؟؟




















علشان بينفع فـ شتة او صيف

pooforever_2010 12-04-08 12:57 AM

رد: دردشه واستفسار
 
مره واحد اتخطف ,, عرف يتصل بأهله من ورا العصابة

بيقول لأبوه : الحقنى يا بابا انا فى خطر
.
.
... ... ... .
.
.
ابوه قاله : خطر ولا اليمن
امه قاعدة جنب ابوه سمعته قالتله : يمن جهينه ولا يمن رايب !

الواد قفل الخط فى وشهم
وخرج للعصابه وقالهم : اقتل يا عم منك له دى عيله هبلة
رئيس العصابه قاله : هبلة كامل ؟ ولا هبلة حبيبة عنتر ؟

فـانتحر الواد بقى

الرحاله 12-04-08 12:58 AM

رد: دردشه واستفسار
 
ويبقى السلام الجمهورى .. العلم العلم العلم ... احمر ... اسود ...


الساعة الآن 09:22 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir