![]() |
Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم
هو انتم زهقتم ان مفيش حد معه ريتاي غيركم لا زادو واحد المسمد ده يعتبر السادس على العالم في الترتيب انا امتلك sig p228 و نفسي اعمله طبه و خايف |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
بالتوفيق ان شاء الله ...
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
هو فعلا مسدس خالى من العيوب غير انه مفهوش زر امان ولو سمحت ياباشا انا عايز اركب طبه له ازاى
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
سلام عليكم , لو سمحتم كنت بفكر اشتري الريتاي بس سمعت عن مشاكل فالشاكوش بتاعه , ايه رايكم فيه ؟ و هو ولا الp29 ?
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا بردو خايف من موضوع الشاكوش ده ... ياريت حد يفهمني تلكفه التصليح قد ايه و الموضوع سهل و لا مشكله كبيره ....؟؟؟؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
محدش عايز يرد علينا ليه :)))
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
حصل المشكلة فلمسدس بعد درب خزنتين بس
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ياريت لو حد عندة الطبة البتتركب بتاعت البلى
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
عند اى تاجر فى المنتدى |
Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليك يا صيادين مصر دي اول مره ليا في الجروب وتقريبا في الموقع كله ..انا محمد علام ..عموما انا متابع ردودكم من زمان اوي على جوجل وكمان يومين ان شاء الله هشتري الريتاي بارون شكرا ليكم بجد انتم عرفتوني مميزات السلاح دا و عيوبه وكيفية اصلاحها عن طريق الصور والفديوهات اللي انتم نزلتوها بجد فادتني جدا وحببتني في السلاح..عموما انا مش هطول عليكم اعتبروني اخوكم الصغير اللي لسه منضملكم جديد...شكرا
|
Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
افرحولي يا جماعه انا اشتريت ريتاي بارون الاصدار القديم من اخ وصديق فاضل بس ما شاء الله حاجه وهم اووي ربنا يباركلي فيه ويكفيني شره
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
من فضلكم : اجيب ريتاي اصدار جديد ولا اشوف حاجه تانيه ؟؟؟؟؟ و موضوع الشاكوش ده بيتصلح بسهوله ولا مشكله كبيره ؟؟
لاني سمعت ان الريتاي الجديد تعبان و فيه مشكله كبيره في الشاكوش ؟؟ ياريت تفيدوني :) شكرا :) |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم
لو سمحت انا عايز اشترى المسدس الريتاى وعايز مكان موثوق اشترى منه وازاى اعرف انه اصلى مش مضروب فى اعضاء بتتكلم عن مسدس مضروب وتقفيل سئ |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
5 مرفق
يشرفنى ويسعدنى ان اعلن انضمامى الى رابطة الريتاى بارون وبجد يا جماعة المسدس محترم جدا فى صوته وخامته وتقفيله واشكر كل الزملاء فى هده الرابطة على معلوماتهم القيمة جدا التى اضافوها مما ساعدنى على اختيار هذا المسدس
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا والله اشتريت ال retay baron بعد مجربت نوعين تانيين من مسدسات الصوت ولقيت انه مسدس كويس جدا ومفيهوش عيب واحسن طلقه بتضرب فيه الطلقه الصفراءhttp://www.replicaairguns.com/storag...=1317840952807
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا امتلك الريتاي وهو مسدس ممتاز بس عندي مشكلة في موضوع ضرب البلي
انا عندي طبة طويلة وطبة صغيرة وعايز المسدس يضرب بلي وصوت بدون ما اغير الطبات ياريت لو حد يقدر يفدني ولو حد عنده ابعاد الطبة الطويلة علشان عايز اعمل واحدة صلب ياريت يقولي و وشكرا |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ياريت حد يقولى الريتا بارون سعره كام اليوم ارجو الرد على الخاص
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا معايا :)
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اسعار الريتاي كام اليومين دول
ممكن الاخوة الافاضل يفيدونا في تلك |
Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ممكن يعمل فى حدود من 1100 الى 1200 حسب التاجر والعروض
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
حد يعرض السعر يا جماعة
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم - السادة الافاضل - أرجو إذا كان احد الاخوة الافاضل يريد بيع مسدس ريتاري بارون الاصدار القديم فارجو التوصل معه للاتفاق على شرائه - ولكم منى كل التقدير والاحترام EZZATSOLIMAN101@yahoo.com
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
مـطــلوب مسدس ريتاى بارون SigSauer_228
جديد أو مستعمل بحاله جيدة الاصدار القديم ياريت لو مفتوح من المصدر - EZZATSOLIMAN01220163030 |
Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
مافيش ريتاى بارون مفتوح من المصدر وبيجى مقفول من بلاده وبيتفتح هنا
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
salam alikom
Ana eshtaret Retay Baron men esbo3 ,we el baya3 2aly eno mafto7 men masdar we beydrab soot we belley bas ana 7abet at2aked we faket el taba la2etha osayra we msh wasla le beet el nar ,fa aked da kda msh haydrab belley kont 3awz a3raf arakblo taba tawela feen we be kam we gazakom allah 7'er we sorry 3la el english ma3ndesh arabic letters Salam Alikom |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا اخوكم محمد عبدة
من السويس وامتلك retay baron cal . 9mm محفور عليه sigp228 وقد واجهتنى فيه مشكله صغيره انه عندما اضرب به طلقه لا يسحب الطلقه اللى بعدها فأرجو من الاعضاء ان يشاركونى الراى واريد ان افهم هل العيب من السلاح ام من الطلقه وشكراً:ordi: |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ازاى اوصل لاحمد مازنجر دة يا جماعه انا عاوز استفسر منه على حاجه مهمه جدا ياريت لو الرقم او يكلمنى
وشكرا |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الاستاز اللي بيقول جرب الطلق الدهبي على الريتاي
انا جربت الطلق الدهبي والطلقه دخلت الماصوره واتحشرت الريتاي انا ضارب عليه لحد دلوقت ازيد من 170 طلقه وبجيب ديما التركي الفضر وجيت اجرب الدهبي الطلقه رشقت وطلعتها بالعافيه |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
والله المسدس حلو انا مش هعيب فيه لكن مللاحظة شخصية ليا عليه ان الجزي اللي في منيم كعب الطلقة اللي بيخرج من بوز ابره ضرب النار هو عباره عن جلبه من الحديد مجوفة من الجسم الخارجي من المنتصف واتصب عليها الاجزاء المتحركة ومع العلم بضعف التيله اللي بتثبت الابرة لانها صغيرة ومش نافذى للناحيتين كالبريتا مثلا لو مكانها تاكل بتبقي الابرة بتحمل اكتر عالمنيم دا وبتخلعه من مكانه احيانا ولصغر الجزء الالومينيوم اللي تحتها بيبقي صعب تتصلح بطبه قلاووظ مخرومه مثلا او ماشابه وبيضطر صاحبها انه يغير أجزاء ودا مبيظهرش علي طول بياخد وقت برده و بيفرق حسب استعمالك ومحافظتك وانا عدلت دا لصديق باننا نفدنا جرم التيلة وعملنالها نفس نظام البريتا ال 84 بعد ما باظت وارة زي بتاعة البريتا ومن يومها بيحرت بيها ولا جرالها حاجة وتحياتي لاصحاب الرابطة المحترمين
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
| الساعة الآن 04:19 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir