الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10855)

kozmos 12-05-21 09:55 PM

Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
السلام عليكم
هو انتم زهقتم ان مفيش حد معه ريتاي غيركم
لا زادو واحد
المسمد ده يعتبر السادس على العالم في الترتيب
انا امتلك sig p228
و نفسي اعمله طبه و خايف

hai_rak 12-05-22 07:29 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
بالتوفيق ان شاء الله ...

juba1212 12-05-27 12:00 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زكى (المشاركة 283563)
اولا : انا مبسوط جدا عشان لقيت الرابطة اللى بتجمع كل محبى الريتاى برون
ثانيا : انا معايا الريتاى اللى مكتوب على الدبشك بتاعه ريتاى اللى بيقولو علية الريتاى القديم
بجد المسدس دة تحفة و صوتو جامد جدااا ومفهوش مشاكل.

هو المسدس الرتاى بيضرب سريع زى الالى وعادى ولا عادى بس جبت واحد والبياع قلى بيضرب عادى بس وضرب معايا سريع رجعت للبياع قلى يبقى فى مشكلة فلمسدس وعندى مشكلة تانية الشكوش بيضرب لوحدة

hema777h 12-05-27 05:06 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة juba1212 (المشاركة 374521)
هو المسدس الرتاى بيضرب سريع زى الالى وعادى ولا عادى بس جبت واحد والبياع قلى بيضرب عادى بس وضرب معايا سريع رجعت للبياع قلى يبقى فى مشكلة فلمسدس وعندى مشكلة تانية الشكوش بيضرب لوحدة

المشكلة عند حضرتك في الشاكوش وبتتكلف تصليح 50 جنية ان شاء الله ووقت ما تحب انك تقوم بتصليحة ارجو الاتصال علي 01093635793

atef2 12-05-31 12:22 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
هو فعلا مسدس خالى من العيوب غير انه مفهوش زر امان ولو سمحت ياباشا انا عايز اركب طبه له ازاى

freedom-fighter 12-06-01 09:42 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
سلام عليكم , لو سمحتم كنت بفكر اشتري الريتاي بس سمعت عن مشاكل فالشاكوش بتاعه , ايه رايكم فيه ؟ و هو ولا الp29 ?

Egyptian_Destroyer 12-06-01 09:49 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
انا بردو خايف من موضوع الشاكوش ده ... ياريت حد يفهمني تلكفه التصليح قد ايه و الموضوع سهل و لا مشكله كبيره ....؟؟؟؟

freedom-fighter 12-06-02 04:39 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
محدش عايز يرد علينا ليه :)))

hema777h 12-06-02 04:58 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 374678)
المشكلة عند حضرتك في الشاكوش وبتتكلف تصليح 50 جنية ان شاء الله ووقت ما تحب انك تقوم بتصليحة ارجو الاتصال علي 01093635793

ادي الرد علي سوالك

hema777h 12-06-02 04:59 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة freedom-fighter (المشاركة 378049)
سلام عليكم , لو سمحتم كنت بفكر اشتري الريتاي بس سمعت عن مشاكل فالشاكوش بتاعه , ايه رايكم فيه ؟ و هو ولا الp29 ?

الريتاي افضل من ال p29 بكتير انصحك بالريتاي

freedom-fighter 12-06-02 05:01 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 378485)
الريتاي افضل من ال p29 بكتير انصحك بالريتاي

حلو في ضرب البلي و اعتمادي ؟ و هل لازم اشد اجزاء في كل طلقة ولا لاء ؟ و حوار الشاكوش دا ايه ؟؟ :)) معلش حتعب حضرتك معايا ؟

hema777h 12-06-02 05:08 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة freedom-fighter (المشاركة 378487)
حلو في ضرب البلي و اعتمادي ؟ و هل لازم اشد اجزاء في كل طلقة ولا لاء ؟ و حوار الشاكوش دا ايه ؟؟ :)) معلش حتعب حضرتك معايا ؟

الشاكوش بعد فترة بيتاكل القاعدة بتاعتو وبعدين بتتركب قاعدة جديدة ب50 جنية وهو افضل في البلي بعد عمل طبة محترمة لية طبعا

juba1212 12-06-10 11:51 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
حصل المشكلة فلمسدس بعد درب خزنتين بس

juba1212 12-06-10 11:59 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ياريت لو حد عندة الطبة البتتركب بتاعت البلى

m.gad 12-06-11 12:29 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة juba1212 (المشاركة 384080)
ياريت لو حد عندة الطبة البتتركب بتاعت البلى

عند اى تاجر فى المنتدى

mohamed allam 12-06-11 09:54 PM

Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
السلام عليك يا صيادين مصر دي اول مره ليا في الجروب وتقريبا في الموقع كله ..انا محمد علام ..عموما انا متابع ردودكم من زمان اوي على جوجل وكمان يومين ان شاء الله هشتري الريتاي بارون شكرا ليكم بجد انتم عرفتوني مميزات السلاح دا و عيوبه وكيفية اصلاحها عن طريق الصور والفديوهات اللي انتم نزلتوها بجد فادتني جدا وحببتني في السلاح..عموما انا مش هطول عليكم اعتبروني اخوكم الصغير اللي لسه منضملكم جديد...شكرا

mohamed allam 12-06-18 01:43 AM

Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
افرحولي يا جماعه انا اشتريت ريتاي بارون الاصدار القديم من اخ وصديق فاضل بس ما شاء الله حاجه وهم اووي ربنا يباركلي فيه ويكفيني شره

Egyptian_Destroyer 12-06-18 09:35 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
من فضلكم : اجيب ريتاي اصدار جديد ولا اشوف حاجه تانيه ؟؟؟؟؟ و موضوع الشاكوش ده بيتصلح بسهوله ولا مشكله كبيره ؟؟
لاني سمعت ان الريتاي الجديد تعبان و فيه مشكله كبيره في الشاكوش ؟؟
ياريت تفيدوني :)

شكرا :)

elsoltan 12-06-27 07:24 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
السلام عليكم

لو سمحت انا عايز اشترى المسدس الريتاى وعايز مكان موثوق اشترى منه

وازاى اعرف انه اصلى مش مضروب

فى اعضاء بتتكلم عن مسدس مضروب وتقفيل سئ

hema777h 12-06-27 08:01 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=30750

دااا عرض بيع للريتاي بارون

MBadr 12-07-01 01:34 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
5 مرفق
يشرفنى ويسعدنى ان اعلن انضمامى الى رابطة الريتاى بارون وبجد يا جماعة المسدس محترم جدا فى صوته وخامته وتقفيله واشكر كل الزملاء فى هده الرابطة على معلوماتهم القيمة جدا التى اضافوها مما ساعدنى على اختيار هذا المسدس

kokiman 12-07-31 09:10 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
انا والله اشتريت ال retay baron بعد مجربت نوعين تانيين من مسدسات الصوت ولقيت انه مسدس كويس جدا ومفيهوش عيب واحسن طلقه بتضرب فيه الطلقه الصفراءhttp://www.replicaairguns.com/storag...=1317840952807

mido_tantawy2000 12-08-02 06:09 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
انا امتلك الريتاي وهو مسدس ممتاز بس عندي مشكلة في موضوع ضرب البلي ‏
انا عندي طبة طويلة وطبة صغيرة وعايز المسدس يضرب بلي وصوت بدون ما اغير الطبات
ياريت لو حد يقدر يفدني
ولو حد عنده ابعاد الطبة الطويلة علشان عايز اعمل واحدة صلب ياريت يقولي و
وشكرا

hassan ahmed 12-08-11 01:50 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ياريت حد يقولى الريتا بارون سعره كام اليوم ارجو الرد على الخاص

Fady Police 12-08-12 02:53 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
انا معايا :)

تامر الكيلاني 12-08-13 12:18 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اسعار الريتاي كام اليومين دول
ممكن الاخوة الافاضل يفيدونا في تلك

هاوى بس غاوى 12-08-13 07:52 PM

Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ممكن يعمل فى حدود من 1100 الى 1200 حسب التاجر والعروض

Hasahmed 12-08-16 03:11 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
حد يعرض السعر يا جماعة

ezzatsoliman 12-08-28 10:03 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
السلام عليكم - السادة الافاضل - أرجو إذا كان احد الاخوة الافاضل يريد بيع مسدس ريتاري بارون الاصدار القديم فارجو التوصل معه للاتفاق على شرائه - ولكم منى كل التقدير والاحترام EZZATSOLIMAN101@yahoo.com

ezzatsoliman 12-08-28 10:12 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
مـطــلوب مسدس ريتاى بارون SigSauer_228

جديد أو مستعمل بحاله جيدة

الاصدار القديم ياريت لو مفتوح من المصدر - EZZATSOLIMAN01220163030

هاوى بس غاوى 12-09-03 04:54 PM

Re: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
مافيش ريتاى بارون مفتوح من المصدر وبيجى مقفول من بلاده وبيتفتح هنا

roaaroma2005 12-09-06 09:35 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 378493)
الشاكوش بعد فترة بيتاكل القاعدة بتاعتو وبعدين بتتركب قاعدة جديدة ب50 جنية وهو افضل في البلي بعد عمل طبة محترمة لية طبعا

يعنى بعد حوالى كام خزنة بالتقريب ؟:confused:

A_Ibrahem 12-09-09 09:06 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
salam alikom

Ana eshtaret Retay Baron men esbo3 ,we el baya3 2aly eno mafto7 men masdar we beydrab soot we belley

bas ana 7abet at2aked we faket el taba la2etha osayra we msh wasla le beet el nar ,fa aked da kda msh haydrab belley

kont 3awz a3raf arakblo taba tawela feen we be kam

we gazakom allah 7'er

we sorry 3la el english ma3ndesh arabic letters

Salam Alikom

yuogioh 13-04-07 01:09 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
انا اخوكم محمد عبدة
من السويس وامتلك retay baron cal . 9mm محفور عليه sigp228
وقد واجهتنى فيه مشكله صغيره انه عندما اضرب به طلقه لا يسحب الطلقه اللى بعدها
فأرجو من الاعضاء ان يشاركونى الراى واريد ان افهم هل العيب من السلاح ام من الطلقه

وشكراً:ordi:

mzkader 13-04-07 03:12 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yuogioh (المشاركة 493797)
انا اخوكم محمد عبدة
من السويس وامتلك retay baron cal . 9mm محفور عليه sigp228
وقد واجهتنى فيه مشكله صغيره انه عندما اضرب به طلقه لا يسحب الطلقه اللى بعدها
فأرجو من الاعضاء ان يشاركونى الراى واريد ان افهم هل العيب من السلاح ام من الطلقه

وشكراً:ordi:

هاتلاقى الطبة واسعة حاول تجيب طبة صوت قطرها أقل و المشكلة هاتتحل إن شاء الله

yuogioh 13-04-07 03:13 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ازاى اوصل لاحمد مازنجر دة يا جماعه انا عاوز استفسر منه على حاجه مهمه جدا ياريت لو الرقم او يكلمنى
وشكرا

الجنزوري 13-04-15 09:57 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
الاستاز اللي بيقول جرب الطلق الدهبي على الريتاي
انا جربت الطلق الدهبي والطلقه دخلت الماصوره واتحشرت الريتاي انا ضارب عليه لحد دلوقت ازيد من 170 طلقه وبجيب ديما التركي الفضر وجيت اجرب الدهبي الطلقه رشقت وطلعتها بالعافيه

coyote160 13-04-17 06:31 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
والله المسدس حلو انا مش هعيب فيه لكن مللاحظة شخصية ليا عليه ان الجزي اللي في منيم كعب الطلقة اللي بيخرج من بوز ابره ضرب النار هو عباره عن جلبه من الحديد مجوفة من الجسم الخارجي من المنتصف واتصب عليها الاجزاء المتحركة ومع العلم بضعف التيله اللي بتثبت الابرة لانها صغيرة ومش نافذى للناحيتين كالبريتا مثلا لو مكانها تاكل بتبقي الابرة بتحمل اكتر عالمنيم دا وبتخلعه من مكانه احيانا ولصغر الجزء الالومينيوم اللي تحتها بيبقي صعب تتصلح بطبه قلاووظ مخرومه مثلا او ماشابه وبيضطر صاحبها انه يغير أجزاء ودا مبيظهرش علي طول بياخد وقت برده و بيفرق حسب استعمالك ومحافظتك وانا عدلت دا لصديق باننا نفدنا جرم التيلة وعملنالها نفس نظام البريتا ال 84 بعد ما باظت وارة زي بتاعة البريتا ومن يومها بيحرت بيها ولا جرالها حاجة وتحياتي لاصحاب الرابطة المحترمين

superman2 13-04-18 04:17 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة coyote160 (المشاركة 497070)
والله المسدس حلو انا مش هعيب فيه لكن مللاحظة شخصية ليا عليه ان الجزي اللي في منيم كعب الطلقة اللي بيخرج من بوز ابره ضرب النار هو عباره عن جلبه من الحديد مجوفة من الجسم الخارجي من المنتصف واتصب عليها الاجزاء المتحركة ومع العلم بضعف التيله اللي بتثبت الابرة لانها صغيرة ومش نافذى للناحيتين كالبريتا مثلا لو مكانها تاكل بتبقي الابرة بتحمل اكتر عالمنيم دا وبتخلعه من مكانه احيانا ولصغر الجزء الالومينيوم اللي تحتها بيبقي صعب تتصلح بطبه قلاووظ مخرومه مثلا او ماشابه وبيضطر صاحبها انه يغير أجزاء ودا مبيظهرش علي طول بياخد وقت برده و بيفرق حسب استعمالك ومحافظتك وانا عدلت دا لصديق باننا نفدنا جرم التيلة وعملنالها نفس نظام البريتا ال 84 بعد ما باظت وارة زي بتاعة البريتا ومن يومها بيحرت بيها ولا جرالها حاجة وتحياتي لاصحاب الرابطة المحترمين

كلام سليم 100% وانا فعلا غيرت الاجزاء المتحركة بسبب هذا العيب ونفسي فعلا اعمل الموضوع ده في الجديد لاني عملته في البريتا وشغال فل بس المشكله كش لاقي حد يعملها لي

coyote160 13-04-18 06:41 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة superman2 (المشاركة 497361)
كلام سليم 100% وانا فعلا غيرت الاجزاء المتحركة بسبب هذا العيب ونفسي فعلا اعمل الموضوع ده في الجديد لاني عملته في البريتا وشغال فل بس المشكله كش لاقي حد يعملها لي

ان شاء الله لو قدرت اني اجيبلك صور اللي عملته افرجهالك ان شاء الله لكن للاسف انا مصورتهاش و اليومين دول مقدرش اروحله لظروف صحية لكن احاول لو جالي اجيبه منه و نصور القديمه البايظة للناس وانا كنت خايف ان الكلام مايعجبش الناس ويقولوا اني بسوء سمعه الطبنجة لكن ردك يؤكد الكلام بتاعي مشكور وحافظ عليها قدر الامكان و متضربش بيها عالفاضي


الساعة الآن 04:19 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir