الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

pooforever_2010 12-04-08 12:59 AM

رد: دردشه واستفسار
 
هههههههههههههههههه
اصلى يا عم محمد
ههههههههههههههههههههه

mido axis 12-04-08 12:59 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 345140)
مره واحد اتخطف ,, عرف يتصل بأهله من ورا العصابة

بيقول لأبوه : الحقنى يا بابا انا فى خطر
.
.
... ... ... .
.
.
ابوه قاله : خطر ولا اليمن
امه قاعدة جنب ابوه سمعته قالتله : يمن جهينه ولا يمن رايب !

الواد قفل الخط فى وشهم
وخرج للعصابه وقالهم : اقتل يا عم منك له دى عيله هبلة
رئيس العصابه قاله : هبلة كامل ؟ ولا هبلة حبيبة عنتر ؟

فـانتحر الواد بقى


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جااامدة وحمدالله على السلامة

الرحاله 12-04-08 01:01 AM

رد: دردشه واستفسار
 
1 مرفق
دة التطور الطبيعى

pooforever_2010 12-04-08 01:01 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido axis (المشاركة 345145)
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جااامدة وحمدالله على السلامة

ربنا يخليك يا ميدو
عامل ايه يا باشا

pooforever_2010 12-04-08 01:02 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 345148)
دة التطور الطبيعى


ههههههههههههههههههههههههههههه
جامده جدا يا عم محمد
وربنا اصلى يا كبير
هههههههههههه

mido axis 12-04-08 01:11 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 345149)
ربنا يخليك يا ميدو
عامل ايه يا باشا

الحمد الله انا تمام

mido axis 12-04-08 01:12 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 345148)
دة التطور الطبيعى

ههههههههههههههههههههههههههههههههه حلوة

Karim Eid 12-04-08 02:00 AM

رد: دردشه واستفسار
 
معلومة ع السريع ..
..عندما ينهمر الجليد..!!


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...79448459_n.jpg


يحيط سائقو السيارات إطارات سياراتهم بسلاسل معدنية، تنغرس فى الجليد، فتمنع انزلاق السيارة على الأسطح الجليدية الملساء، و إلا تصبح القيادة مستحيلة.

Karim Eid 12-04-08 02:26 AM

رد: دردشه واستفسار
 
فى حالة فوز عمر سليمان لا قدر الله بالرئاسة عليك تتبع الخطوات التالية :-

1- تغير صورة بروفايلك بصورة أى فل من الفلول

2- إعلان أن حسابك كان مسروق على الفيس بوك و إيميلك من يوم 25 يناير

3- إعلان إنك إسترديت حسابك على الفيس بوك وليس لك أى صلة باللى فات

5- لو كان ليك تصريح فى الصحف والمجلات ضد الفلول فقم بتنزيل خبر تكذيب

6- لو لك لقاء فى التليفزيون إعلن أن هناك شخص ما إنتحل خلقتك وشخصيتك

7- لو معاك أى منشور ضد الفلول لا تقم بإحراقه قم بمضغه وإبتلاعه فوراً

8- إنزل لأصحابك القدام بتوع آسفين يا مخلوع ورجع علاقتك بيهم تانى

9- إقطع علاقتك بكل أصحابك الثوار لأنها خلاص أيام ومش هتشوفهم تانى

10- ماتسيبش دقيقة تمر من حياتك إلا وإنت بتقول الشهادة وبتذكر الله

11- إوعى تنسى تتأسف للراجل اللى واقف ورا عمر سليمان على كل كلمة قولتها فى حقه

الرحاله 12-04-08 02:36 AM

رد: دردشه واستفسار
 
طب ما نروح نعيش فى حته تانيه يا عم كريم ونخلص ويبقى اريح

abdalla nabel 12-04-08 09:12 AM

رد: الاستاذ محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 344950)
السلام عليكم اخوتى الكرام
ربنا اعلم انتم وحشتونى قد ايه
مش عارف اعمل ايه والله انا دمعت وانا بقرا الموضوع
مكنتش متخيل انكم تنازلتم كده واعبرتونى اخ ليكم
ربنا ميحرمنيش منكم
تحياتى لاخى الكريم عبدالله باشا
تحياتى يا احلى اخوات فالدنيا

محمد انت انسان غلي عندي جدا وربنا يديم المحبه والحمد لله علي سلمتك

Karim Eid 12-04-08 09:21 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 345215)
طب ما نروح نعيش فى حته تانيه يا عم كريم ونخلص ويبقى اريح

ههههههههههههههه
شكلنا هنعمل كدة في الاخر والروؤساء يصحو من النوم مايلقوش حد يحكمو ويجيبو بقى عقد عمل في الخليج
هههههههههههههههههه

Karim Eid 12-04-08 09:24 AM

رد: بخصوص محمد سعيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 344954)
السلام عليكم اخوتى الكرام
مش عارف اقول ايه ولا عارف اتكلم ربنا اعلم بحالتى
والله كلام الدنيا ميوفيش حقكم وغلاوتكم عندى

تحياتى لكل اللى سال عليا
وكل الشكر


للاستاذ هوجان
واخى الحبيب عبدالله نبيل
والاستاذ الكبير واخى الكبير عادل عبده
وحبيب قلبى ابو بطه كريم عيد
والستاذ المحترم العملاق المصرى
واخى الكريم قناص الظلم
واستاذى الفاضل احمد باشا سركى
وطبعا اخى الحبيب جدا هاشم انجل اللى بيطمن عليا كل يوم مرتين تلاته


ربنا يكرمك ويجازيكم خير لانكم اتصلتم بى واطمنتم عليا

تحياتى

ابو بطة تاني
انت مبتحرمش يابني انت
ههههههههههههههههه
المهم تقوملنا بالسلامة يا حبي

pooforever_2010 12-04-08 12:33 PM

رد: دردشه واستفسار
 
السلام عليكم

والد اخونا العزيز هشام سمير
يمر بازمه صحيه
ربنا يشفيه ويقومه للعائله الكريمه
بخير صحه وسلامه

قولوا امين

pooforever_2010 12-04-08 02:34 PM

رد: دردشه واستفسار
 
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

abdalla nabel 12-04-08 03:24 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 345341)
السلام عليكم

والد اخونا العزيز هشام سمير
يمر بازمه صحيه
ربنا يشفيه ويقومه للعائله الكريمه
بخير صحه وسلامه

قولوا امين

اللهم رب الناس اذهب البأس اشف أنت الشافي لا شفاء إلا شفاؤك ، شفاء لا يغادر سقما

pooforever_2010 12-04-08 05:39 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla nabel (المشاركة 345420)
اللهم رب الناس اذهب البأس اشف أنت الشافي لا شفاء إلا شفاؤك ، شفاء لا يغادر سقما

تسلم يا عبدالله باشا دائما سباق للخير
تحياتى

the ghost 12-04-08 05:54 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 345478)
تسلم يا عبدالله باشا دائما سباق للخير
تحياتى

عندك طلعة ولا ايه يا كبير عاوز فى ايه 9 رجالة

pooforever_2010 12-04-08 07:46 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the ghost (المشاركة 345486)
عندك طلعة ولا ايه يا كبير عاوز فى ايه 9 رجالة

لا مش طالعه
يسجلوا فالموقع ده من الرابط اللى فاخر التوقيع

Karim Eid 12-04-08 08:03 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 345341)
السلام عليكم

والد اخونا العزيز هشام سمير
يمر بازمه صحيه
ربنا يشفيه ويقومه للعائله الكريمه
بخير صحه وسلامه

قولوا امين

اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين وارحمه موتانا وموتى المسلمين ويارب يقوم بالسلامة

pooforever_2010 12-04-08 09:16 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اللى يعرف ايه ده
وهربان منين
ليه مكفائه منى



http://im16.gulfup.com/2012-04-08/1333912440451.jpgرفع الصور

Angel 12-04-08 09:23 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 345584)
اللى يعرف ايه ده
وهربان منين
ليه مكفائه منى



http://im16.gulfup.com/2012-04-08/1333912440451.jpgرفع الصور


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
سيقيم علينا الحد او الاتنين او الثلاثاء http://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gif

pooforever_2010 12-04-08 09:25 PM

رد: دردشه واستفسار
 
لا الجمعه وحيبقى معانا بس حربطه هو وعادل عبده واعلمكم فيهم النيشان

Angel 12-04-08 09:27 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 345589)
لا الجمعه وحيبقى معانا بس حربطه هو وعادل عبده واعلمكم فيهم النيشان


اماا نشوف بس على الله ميبرطوناش انا و انتا فى بعض ههههههههههههههههههههههه :d

pooforever_2010 12-04-08 09:28 PM

رد: دردشه واستفسار
 
يا بنى دول نافخين سيلكون
يعنى خيش وقش
ههههههههههههههه

Angel 12-04-08 09:32 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 345592)
يا بنى دول نافخين سيلكون
يعنى خيش وقش
ههههههههههههههه

لا يا صديقى دة مش سيلكيون دة منشطات :)

Karim Eid 12-04-08 11:20 PM

رد: دردشه واستفسار
 
ايــــــــــــــــــــــــــــه الفضـــــــــــــــــــــــايح دي
منك لله يا هاشم
وانت يا محمد يوم الجمعة ان شاء الله لو شوفتك يعني قول يا رب ما اشوفك احسن
كدة
استرو عليا الهي يستر عليكم
ههههههههههههههه

Angel 12-04-08 11:43 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid (المشاركة 345652)
ايــــــــــــــــــــــــــــه الفضـــــــــــــــــــــــايح دي
منك لله يا هاشم
وانت يا محمد يوم الجمعة ان شاء الله لو شوفتك يعني قول يا رب ما اشوفك احسن
كدة
استرو عليا الهي يستر عليكم
ههههههههههههههه

دانتا حبيبنا يا كريم هههههههههههههههه
بنوريهم بس انك اسطورة بجد مش كدة و كدة ههههههههههههههههههههه
حبيب قلبى يابو بطة

Karim Eid 12-04-08 11:49 PM

رد: دردشه واستفسار
 
ايوة ايوة كلني في الكلام بس انا مش فايقلك النهاردة بكرة ربك يسهلها

هشام سمير 12-04-09 12:02 AM

رد: دردشه واستفسار
 
ههههههههههههههه ايه يا كريم هما ملهم ومالك

Angel 12-04-09 12:06 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 345673)
ههههههههههههههه ايه يا كريم هما ملهم ومالك

بيخوفنا بعضلاتة يا هشااام ‏

هينفع كدة بقى !!!! بيبلطج علينا

Angel 12-04-09 12:07 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid (المشاركة 345664)
ايوة ايوة كلني في الكلام بس انا مش فايقلك النهاردة بكرة ربك يسهلها

دانتا الاسطورة
ابو بطة
مشرف سوق العبور

حاجة اصلى يعنى مش هاى كوبى

mido axis 12-04-09 04:21 PM

رد: دردشه واستفسار
 
شاب نشأ على المعاصي
تزوج امرأة صالحة فأنجبت له مجموعة
من الأولاد من بينهم ولد أصم أبكم

فحرصت أمه على تنشئته نشأة صالحة
... فعلمته الصلاة والتعلق بالمساجد منذ نعومة أظفاره

وعند بلوغه السابعة من عمره صار يشاهد ما عليه
والده من انحراف ومنكر فكرر النصيحة بالإشارة لوالده
للإقلاع عن المنكرات والحرص على الصلوات ولكن دون جدوى .

وفي يوم من الأيام جاء الولد وصوته مخنوق
ودموعه تسيل ووضع المصحف أمام والده وفتحه
على سورة مريم ووضع أصبعه على قوله تعالى " يا أبت إني أخاف
أن يمسك عذاب من الرحمن فتكون للشيطان ولياً " ، وأجهش بالبكاء .

فتأثر الأب لهذا المشهد وبكى معه .. وشاء الله سبحانه
أن تتفتح مغاليق قلب الأب على يد هذا الابن الصالح
فمسح الدموع من عيني ولده ، وقبّله وقام معه إلى المسجد .

وهذه ثمرة صلاح الزوجة فاظفر بذات الدين تربت يداك .

mido axis 12-04-09 04:44 PM

رد: دردشه واستفسار
 
تخطف ,, عرف يتصل بأهله من ورا العصابة
بيقول لأبوه : الحقنى يا بابا انا فى خطر
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
ابوه قاله : خطر ولا اليمن
امه قاعدة جنب ابوه سمعته قالتله : يمن جهينه ولا يمن رايب !

الواد قفل الخط فى وشهم
وخرج للعصابه وقالهم : اقتل يا عم منك له دى عيله هبلة
رئيس العصابه قاله : هبلة كامل ؟
الواد انتحر :d

the ghost 12-04-09 06:50 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido axis (المشاركة 345971)
تخطف ,, عرف يتصل بأهله من ورا العصابة
بيقول لأبوه : الحقنى يا بابا انا فى خطر
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
ابوه قاله : خطر ولا اليمن
امه قاعدة جنب ابوه سمعته قالتله : يمن جهينه ولا يمن رايب !

الواد قفل الخط فى وشهم
وخرج للعصابه وقالهم : اقتل يا عم منك له دى عيله هبلة
رئيس العصابه قاله : هبلة كامل ؟
الواد انتحر :d

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه

Karim Eid 12-04-10 12:26 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 345673)
ههههههههههههههه ايه يا كريم هما ملهم ومالك

مش عارف والله ايه الناس الغريبة دي
هههههههههه

Karim Eid 12-04-10 12:26 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 345677)
بيخوفنا بعضلاتة يا هشااام ‏

هينفع كدة بقى !!!! بيبلطج علينا

انا
ده انا غلبـــــــــــــــــــــان

Karim Eid 12-04-10 12:27 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 345679)
دانتا الاسطورة
ابو بطة
مشرف سوق العبور

حاجة اصلى يعنى مش هاى كوبى

منك لله يالي في بالي خليت اللي يسوى واللي مايسواش يتريق عليا
ههههههههههههههههه

Angel 12-04-10 10:22 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Eid (المشاركة 346148)
منك لله يالي في بالي خليت اللي يسوى واللي مايسواش يتريق عليا
ههههههههههههههههه


مالكش دعوة بالى فبالك دة ههههههههههههههههه
http://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gif

و مين الى ميسواش دة يا كيييييم !!!!!!!!!

Karim Eid 12-04-10 10:55 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 346240)
[b]


و مين الى ميسواش دة يا كيييييم !!!!!!!!!

كيييم
يخربيت التعليم المجاني اللي بوظ دماغ الناس
هههههههههههههه


الساعة الآن 09:51 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir