![]() |
Re: العرض العالمي من ابو سيف
عرض ممتاز يا ابو سيف وانا الحقيقة متابع اسعار تجار المنتدى بقالى مدة كبيرة وكنت مستنى سعر البرونى 9000
ينزل وانت الحمد لله عارض سعر لايقبل المنافسة فعلا بالتوفيق للعرض الجامد ماشاء الله بس كنت عاوز صورة للبرونى وعاوز اعرف اذا كان 8 ملى ومتعدل9 ولا لا وشكرا |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
الكيمار 75 ممكن صوره ليه وهل هو 8 مللي ولا 9
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
الطلق الصوت الدهبي او الفضي ب 100 جنيه يا جدعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
البروني 9000 هو 9 مل ف الاصل
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
موفق ان شاء الله تعالي |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
الله ينور عليك يابو سيف اسعار زى الفل انشاء الله نشترى منك قريب
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
بالتوفيق يا ابو سيف .... انت راجل محترم ...... وربنا يبارك لك
تحياتى |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ايه الحلاوه دى يا معلم . ربنا يكرمك و يحسن سوقهم
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
لله عليك اجمد عرض فالمنتدى،هوه الطلق الذهبى ده التركى صح؟ و ممكن صور للبرونى و الكيمار،الف شكر و بالتوفيق دائما.
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
هل يوجد 8 ملى طلقات
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
احنا متعودين منك علي كده دايما يا ابوسيف
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ألف شكر للأستاذ محمد أبو سيف على الفولجا الأسود
منتظر باقى الحاجات اللى وعدتنى تجهزها ( الجراب والطلقات الدهبي ) في أقرب فرصة وبدوام التوفيق |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
على فكرة لم أجد صديقك بعد صلاة العشاء فى الشركة
ربما استعجل فى الإنصراف لتأخر الصلاة فى المسجد |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
عرض جميل ... موفق فى البيع انشاء الله
انا عاوز طلق ذهبى .... و كنت عاوز استفسر عن الصواريخ اللى بتتركب فى الكاس انا معايا منها بس مش جربتها ولا عارف استخدمها ازاى او فى ايه ؟؟؟؟ و اسف جدا على الاطالة |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ياباو سيف
الكيمار 75 مفتوح ولا لا وايه اخباره في موضوع حشر الطلقات ولو حبيت حاجه تضرب بلي يبقي الكيمار ولا البلوسي |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
موفق ان شاء الله
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
شكرا لكل الردود .. و نتمني نكون عند حسن ظن العملاء دائما
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ربنا يوفقك في عروضك
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
لو سمحت هو الجاكال ديوال ال ب 1450 ده ماسوره مفتوحه ولا مقفول :) ؟
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
بالتوفيق فى البيع
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
بصراجة احسن اسعار في المنتدى كله دي اسعار بتنافس حتى المستعمل الله ينور عليك بجد
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ياباشا انا كلمتك النهارده كتييييييييييييير وموبايلك كان مقفول خير ان شاء الله
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
طيب انا عندي كاناس ماغنوم 9 مللي و هو عايز ابرة ضرب و شاكوش و في قطعة له ناقصة الي هي بتوقف التعميرة عند النص الي هي بتبقي فوق المقبض ممكن الاقي الحاجات دي موجوده عندك و كمان اللون بتاعة طلع اعمل ايه و شكرا
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
لو سمحت يا استاذ ابو سيف انا عندي كاناس ماغنوم 9 مللي و في حاجات اتهالكت فيه و عايز اغيرها زي ابرة الضرب و السوستة بتاعتها و الشاكوش و في قطعة الي بتوقف التعميرة عند النصف الي هي بتبقي فوق المقبض موجوده عندك الحاجات دي و ممكن هتكلف كام و في استفسار كما هي لونها طلع خالص اعمل فيه ايه و شكر
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
الأخ الكريم ابو سيف انا محتاج علبة طلق صوت دهبي ضروري بالله عليك لأني مسافر بكره العصر ومسافر في طريق جديد انا ومعايا الولاد فقلقان شوية انا معايا جاكال ديول ماسورتو مقفولة اديني رقم موبايلك اكلمك انا ... انا رقمي 01117773782 اسمي محمد صلاح mimic |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ااااااااااا
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
انا عايز اشترى يابشا رقم حضرتك كام علشان اتصل
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
فى طلقات 8 مم o.z.k
الدهبى وبكام |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
يوجد طلقات 8 مم يوماريكس الماني بسعر 6 جنيه
|
Re: العرض العالمي من ابو سيف
ممكن أسألك على البلو سى 06 هل هوا مسدس حلو ولا لا وهل مفتوح من المصدر ولا بيتعدل هنا ولو مفتوح بيضرب بلى نمره كام ومداه قد ايه ومعلش هاتعبك لو اعرف سعره كام وهل ممكن اجبلو خزنه أضافيه ولا لا وسعر الخزنه كام
مستنى ردك يا باشا وتسلم |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
تحطيم الاسعار بجد
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
رقم التليفون ياجنرال
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
يا باشا هو ايه الفرق بين الطلق الدهبي والفضي يا ريت تبعتلي ع الخاص وانا عايز علبه
|
رد: Re: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ابو سيف حضرتك تقدر تفرلنا برونى 92 9ملى وشكرا
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
موفق في البيع ان شاء الله
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
تم ارسال اكثر من رسالة بالمطلوب و ابو سيف لا يرد لعل المانع خير ولا هي عروض وهمية
|
| الساعة الآن 09:42 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir