الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض محل ابو سيف علي مسدسات الصوت (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=45699)

bedreamer 12-05-11 07:53 AM

Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
عرض ممتاز يا ابو سيف وانا الحقيقة متابع اسعار تجار المنتدى بقالى مدة كبيرة وكنت مستنى سعر البرونى 9000
ينزل وانت الحمد لله عارض سعر لايقبل المنافسة فعلا
بالتوفيق للعرض الجامد ماشاء الله
بس كنت عاوز صورة للبرونى وعاوز اعرف اذا كان 8 ملى ومتعدل9 ولا لا
وشكرا

owkean 12-05-11 11:45 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الكيمار 75 ممكن صوره ليه وهل هو 8 مللي ولا 9

kiko_2015 12-05-11 05:42 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الطلق الصوت الدهبي او الفضي ب 100 جنيه يا جدعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

kiko_2015 12-05-11 05:43 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
البروني 9000 هو 9 مل ف الاصل

hema777h 12-05-11 08:54 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 236473)
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

تيجي في الشتا .. تيجي في الصيف...مسدساتك عند ابو سيف

افضل الاسعار و اجود الخامات بضمان ابو سيف

اي علبة طلق...دهبي او فضي..ب 100 جنيه فقط

تأكد من انك تشتري من ابو سيف و احذروا التقليد..
التركي :
الجاكال ديوال السريع و البطئ بسعر 1450 جنيه

البلو سي بسعر 1350 جنيه

الفيرات ماجنم بسعر 1250 جنيه

فايبر الساقيه 1200 جنيه

فولجا 625 جنيه

الديكل 1200 جنيه

الريتاي بارون بسعر 1000 جنيه


البي 29 بسعر 900 جنيه فقط

جميع انواع الطلق الصوت و الجرابات و الخزن و ادوات تنظيف مسدسات الصوت باسعار لا تقبل المنافسه ولا تقبل القسمه علي 2

الاسباني :

مسدس رش جامو بي تي 90 بسعر 1000 جنيه

مسدس رش جامو بي تي 80 بسعر 1000 جنيه


الايطالي :

بروني 9000 بسعر 1450 جنيه

بروني 85 بسعر 1250 جنيه

كيمار 75 بسعر 1100 جنيه

معا لحملة ابو سيف لرئاسة رابطة مسدسات الصوت

سنبيع كراما..


م- ابو سيف المراسله علي الخاص و البيع لاعضاء المنتدي المسجلين فقط و الافضليه للاعضاء القدامي


موفق ان شاء الله تعالي

zaza_moon2020 12-05-12 12:20 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الله ينور عليك يابو سيف اسعار زى الفل انشاء الله نشترى منك قريب

احمد قبيصى احمد 12-05-12 08:23 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
بالتوفيق يا ابو سيف .... انت راجل محترم ...... وربنا يبارك لك
تحياتى

M.SHADY 12-05-12 08:48 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ايه الحلاوه دى يا معلم . ربنا يكرمك و يحسن سوقهم

darkshaft 12-05-12 06:15 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
لله عليك اجمد عرض فالمنتدى،هوه الطلق الذهبى ده التركى صح؟ و ممكن صور للبرونى و الكيمار،الف شكر و بالتوفيق دائما.

smsm saber 12-05-12 06:28 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
هل يوجد 8 ملى طلقات

owkean 12-05-12 07:01 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
احنا متعودين منك علي كده دايما يا ابوسيف

gogan2005 12-05-13 11:26 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ألف شكر للأستاذ محمد أبو سيف على الفولجا الأسود
منتظر باقى الحاجات اللى وعدتنى تجهزها ( الجراب والطلقات الدهبي ) في أقرب فرصة
وبدوام التوفيق

gogan2005 12-05-13 11:38 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
على فكرة لم أجد صديقك بعد صلاة العشاء فى الشركة
ربما استعجل فى الإنصراف لتأخر الصلاة فى المسجد

kiko_2015 12-05-13 12:12 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gogan2005 (المشاركة 366663)
ألف شكر للأستاذ محمد أبو سيف على الفولجا الأسود
منتظر باقى الحاجات اللى وعدتنى تجهزها ( الجراب والطلقات الدهبي ) في أقرب فرصة
وبدوام التوفيق

الجراب و الطلقات الدهبي جاهزين يا فندم..نتمني تشرفنا مرع تانيه ..شكرا

mido_649 12-05-13 01:17 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
عرض جميل ... موفق فى البيع انشاء الله

انا عاوز طلق ذهبى .... و كنت عاوز استفسر عن الصواريخ اللى بتتركب فى الكاس انا معايا منها بس مش جربتها ولا عارف استخدمها ازاى او فى ايه ؟؟؟؟ و اسف جدا على الاطالة

owkean 12-05-13 01:36 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ياباو سيف
الكيمار 75 مفتوح ولا لا وايه اخباره في موضوع حشر الطلقات
ولو حبيت حاجه تضرب بلي يبقي الكيمار ولا البلوسي

Mohamed Osama 12-05-14 04:55 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
موفق ان شاء الله

kiko_2015 12-05-14 08:16 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
شكرا لكل الردود .. و نتمني نكون عند حسن ظن العملاء دائما

owkean 12-05-14 01:34 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ربنا يوفقك في عروضك

ahmed gamal 12-05-14 08:05 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
لو سمحت هو الجاكال ديوال ال ب 1450 ده ماسوره مفتوحه ولا مقفول :) ؟

أشرف صبرى 12-05-15 02:13 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
بالتوفيق فى البيع

mr_sam 12-05-15 03:07 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
بصراجة احسن اسعار في المنتدى كله دي اسعار بتنافس حتى المستعمل الله ينور عليك بجد

mohamed salah hassan 12-05-16 02:28 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ياباشا انا كلمتك النهارده كتييييييييييييير وموبايلك كان مقفول خير ان شاء الله

kiko_2015 12-05-16 08:07 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed salah hassan (المشاركة 368222)
ياباشا انا كلمتك النهارده كتييييييييييييير وموبايلك كان مقفول خير ان شاء الله

موبيلي مفتوح دلوقتي

etch 12-05-16 10:46 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
طيب انا عندي كاناس ماغنوم 9 مللي و هو عايز ابرة ضرب و شاكوش و في قطعة له ناقصة الي هي بتوقف التعميرة عند النص الي هي بتبقي فوق المقبض ممكن الاقي الحاجات دي موجوده عندك و كمان اللون بتاعة طلع اعمل ايه و شكرا

etch 12-05-16 11:19 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
لو سمحت يا استاذ ابو سيف انا عندي كاناس ماغنوم 9 مللي و في حاجات اتهالكت فيه و عايز اغيرها زي ابرة الضرب و السوستة بتاعتها و الشاكوش و في قطعة الي بتوقف التعميرة عند النصف الي هي بتبقي فوق المقبض موجوده عندك الحاجات دي و ممكن هتكلف كام و في استفسار كما هي لونها طلع خالص اعمل فيه ايه و شكر

mimic 12-05-16 11:32 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الأخ الكريم ابو سيف انا محتاج علبة طلق صوت دهبي ضروري بالله عليك لأني مسافر بكره العصر ومسافر في طريق جديد انا ومعايا الولاد فقلقان شوية انا معايا جاكال ديول ماسورتو مقفولة اديني رقم موبايلك اكلمك انا ... انا رقمي 01117773782 اسمي محمد صلاح mimic

etch 12-05-16 11:52 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ااااااااااا

tigeer 12-05-16 02:57 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
انا عايز اشترى يابشا رقم حضرتك كام علشان اتصل

mohamedatia 12-05-16 05:16 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
فى طلقات 8 مم o.z.k
الدهبى
وبكام

kiko_2015 12-05-16 07:53 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يوجد طلقات 8 مم يوماريكس الماني بسعر 6 جنيه

wessam_m_emad 12-05-16 09:48 PM

Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
ممكن أسألك على البلو سى 06 هل هوا مسدس حلو ولا لا وهل مفتوح من المصدر ولا بيتعدل هنا ولو مفتوح بيضرب بلى نمره كام ومداه قد ايه ومعلش هاتعبك لو اعرف سعره كام وهل ممكن اجبلو خزنه أضافيه ولا لا وسعر الخزنه كام
مستنى ردك يا باشا وتسلم

طارق عنتر 12-05-16 11:51 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
تحطيم الاسعار بجد

tigeer 12-05-17 02:00 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
رقم التليفون ياجنرال

Mohamed Osama 12-05-17 02:13 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يا باشا هو ايه الفرق بين الطلق الدهبي والفضي يا ريت تبعتلي ع الخاص وانا عايز علبه

kiko_2015 12-05-17 08:06 AM

رد: Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wessam_m_emad (المشاركة 368543)
ممكن أسألك على البلو سى 06 هل هوا مسدس حلو ولا لا وهل مفتوح من المصدر ولا بيتعدل هنا ولو مفتوح بيضرب بلى نمره كام ومداه قد ايه ومعلش هاتعبك لو اعرف سعره كام وهل ممكن اجبلو خزنه أضافيه ولا لا وسعر الخزنه كام
مستنى ردك يا باشا وتسلم

البلو سي ممتاز جدا طبعا و سعره موجود ف العرض..و من المصدر طبعا

kiko_2015 12-05-17 08:07 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed osama (المشاركة 368708)
يا باشا هو ايه الفرق بين الطلق الدهبي والفضي يا ريت تبعتلي ع الخاص وانا عايز علبه

ده طلق صوت و ده طلق صوت...كله بيضرب في الاخر

ramadan 12-05-17 10:44 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ابو سيف حضرتك تقدر تفرلنا برونى 92 9ملى وشكرا

tamer farag 12-05-18 12:18 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
موفق في البيع ان شاء الله

tamertayel 12-05-18 01:07 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
تم ارسال اكثر من رسالة بالمطلوب و ابو سيف لا يرد لعل المانع خير ولا هي عروض وهمية


الساعة الآن 09:42 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir