الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10855)

superman2 13-04-19 07:33 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة coyote160 (المشاركة 497394)
ان شاء الله لو قدرت اني اجيبلك صور اللي عملته افرجهالك ان شاء الله لكن للاسف انا مصورتهاش و اليومين دول مقدرش اروحله لظروف صحية لكن احاول لو جالي اجيبه منه و نصور القديمه البايظة للناس وانا كنت خايف ان الكلام مايعجبش الناس ويقولوا اني بسوء سمعه الطبنجة لكن ردك يؤكد الكلام بتاعي مشكور وحافظ عليها قدر الامكان و متضربش بيها عالفاضي

الف شكر لك وفي انتظار الصور

mustafa single 13-05-19 03:03 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
لو سمحت المسدس عندى مش بيضرب وراء بعض. ..بيضرب طلقة واحده ويتحشر بعد كده اتنين فى بعض مش عارف ايه السبب مع انى رابط الطبه حلو مع العلم المسدس مفتوح ومتركبله طبه بلى .....ارجو الرد شكرا

lord of the war 13-05-19 03:24 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mustafa single (المشاركة 504187)
لو سمحت المسدس عندى مش بيضرب وراء بعض. ..بيضرب طلقة واحده ويتحشر بعد كده اتنين فى بعض مش عارف ايه السبب مع انى رابط الطبه حلو مع العلم المسدس مفتوح ومتركبله طبه بلى .....ارجو الرد شكرا

نفش المشكله عندي ف البلو سي

Egyptian_Destroyer 13-05-19 09:43 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
السلام عليكم

من فضلكم ايه الفرق بين الاصدار القديم و hk الجديد ... و شكرا

mohamed homos 13-07-12 02:00 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
أنا اخوكم محمد حمص من السويس وعندي مسدس ريتاري براون منذ عام2011 وبصراحة انتوا فعلا اللي عرفتوني قيمة هذا السلاح انا كنت معجب بيه لتشابهه مع الجلوك والزيج زاور ونفسي بصراحة احولوا ليضرب بلي فهل ممكن اعرف الطريقة السهله والامنه علي السلاح

الجنزوري 13-07-12 05:35 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
حد عندو كوبري للريتاي بارون ؟ الاجزاء يعني؟

mohamed homos 13-07-13 04:57 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اَللّهُمَّ اجعَلني فيهِ مِنَ المُستَغْفِرينَ ، وَ اجعَلني فيهِ مِن عِبادِكَ الصّالحينَ القانِتينَ ، وَ اجعَلني فيهِ مِن اَوْليائِكَ المُقَرَّبينَ ، بِرَأفَتِكَ يا اَرحَمَ الرّاحمينَ

mohamed homos 13-07-13 04:57 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
أستَغفرُ الله ؛ مِن كُلّ يُوم أهَدرتَهُ بِسخَف الدُنيَا ؛ وَ أسَرفتَهُ فِي ؛ الأشِياء السِيئَه وَ أتُوبُ إلِيكَ رَبيّ ♥:) !

mohamed homos 13-07-29 05:09 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
نغلق أعيننا عندما نبكي وعندما نحلم وعندما نتمنى وعندما نتعانق، لأن الأشياء الجميلة في الحياة لا نراها بالعين، بل نشعر بها بالقلب - جبران خليل جبران:sante:

احمد فتحي 13-07-29 10:57 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
سؤال انا دلوقتي الخزنه مبتجبش معايا غير 11طلقه بالظبط
حد الخزنه جابت معاه اكتر من كده ؟

mohamed homos 13-07-30 01:40 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
الليلة وترية فلا تسوا الدعاء

mohamed homos 13-08-02 06:01 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
:lov::lov::lov::lov::lov:"إن بيوت الجنة تبنى بالذكر، إذا أمسك الذاكر عن الذكر أمسكت الملائكة عن البناء" ~ ابن القيم

mohamed homos 13-08-02 05:23 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
:mechan::mechan::mechan::mechan::mechan:للى يحب الفلوس .... يتجوز سعوديه

اللي يحب الرقة .... يتجوز فرنسيه

اللي يحب الرزانة ..... يتجوز انجليزيه
...
اللي يحب الجاذبية .... يتجوز اسبانيه

اللي يحب الطبخ ..... يتجوز ايطاليه

اللي يحب الدلال ... يتجوز لبنانيه

اللي يحب السحر .... يتجوز مغربيه

واللي يحب يكسب ثواب ..... يتجوز مصريه

و اهو كله بثوابه .. يتردلك في عينك وفي عافيتك .. قادر يا كريم

Mostafa Elbana 13-08-04 10:45 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اليوم أعلن إنضمامى رسميا لرابطة مالكى الريتاى بارون بعد ما إشتريته طازة إمبارح الحمدلله من عند الأستاذ الجميل محمد ياقوت وبعد مساعدة كبيرة من الأستاذ المحترم وليد سالم وإن شاء الله فى أقرب وقت هصورة وأنزل الصور

Mostafa Elbana 13-08-04 10:46 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد فتحي (المشاركة 518524)
سؤال انا دلوقتي الخزنه مبتجبش معايا غير 11طلقه بالظبط
حد الخزنه جابت معاه اكتر من كده ؟

أنا لسة جايبه إمبارح وحطيت فى الخزنة 14 طلقة علشان ألين السوستة شوية :d

mohamed homos 13-08-10 02:56 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
:music1::music1::music1::music1::music1::music1::m usic1::music1:
كل عام وجميع أعضاء منتدي الصيدي في مصر بشكل عام وأعضاء رابطة مالكي ريتاري بكل صحة وسلامة

احمد فتحي 13-08-10 05:33 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
الحته الي تحت دي اسمها السقاطه ياكبير
معموله علشان تفك المسدس

khaled . cena 13-08-13 03:59 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
انا اشتريت حته ريتاى من عند الاستاذ محمد ياقوت من اسبوعين كده تقريبا (يوم الجمعه اللى قبل العيد ) والمسدس تماااااام و شغال زى الفل بس الراجل كنت حاسس انو عايز يطردنى من المحل اول لما قولتلو مفتوح و يضرب بلى و كده و قالى لو خرجت بالمسدس من المحل مترجعليش بيه تانى يعنى من الاخر اخذته و قولت ربنا يستر . و انا راجع فى الطريق لقيت الدبشك مشروخ شرخ بسيط كده كنت هرجعله بس قلت خلاص مش مهم دى حاجه بسيطه والحمد لله .

Mostafa Elbana 13-08-13 01:37 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled . Cena (المشاركة 521364)
انا اشتريت حته ريتاى من عند الاستاذ محمد ياقوت من اسبوعين كده تقريبا (يوم الجمعه اللى قبل العيد ) والمسدس تماااااام و شغال زى الفل بس الراجل كنت حاسس انو عايز يطردنى من المحل اول لما قولتلو مفتوح و يضرب بلى و كده و قالى لو خرجت بالمسدس من المحل مترجعليش بيه تانى يعنى من الاخر اخذته و قولت ربنا يستر . و انا راجع فى الطريق لقيت الدبشك مشروخ شرخ بسيط كده كنت هرجعله بس قلت خلاص مش مهم دى حاجه بسيطه والحمد لله .

بصراحة أنا مشترى مسدس ريتاى بارون من عند أستاذ محمد ياقوت برضه وتقريبا فى نفس الفترة برضه من أسبوعين ل10 أيام والمسدس بسم الله ماشاء الله ضربت بيه بالتمام والكمال 42 طلقة فى فترة تتراوح بين الأسبوعين وال 10 أيام وبصراحة حاجة محترمة جداً

khaled . cena 13-08-13 04:25 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa elbana (المشاركة 521427)
بصراحة أنا مشترى مسدس ريتاى بارون من عند أستاذ محمد ياقوت برضه وتقريبا فى نفس الفترة برضه من أسبوعين ل10 أيام والمسدس بسم الله ماشاء الله ضربت بيه بالتمام والكمال 42 طلقة فى فترة تتراوح بين الأسبوعين وال 10 أيام وبصراحة حاجة محترمة جداً

الف مبروك يا ا / مصطفى . بس فى كان سؤال كده معلش . هو ادى لى حضرتك فاتوره او ايصال و اخذته على كام و معاه ايه ؟

Mostafa Elbana 13-08-13 06:08 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled . Cena (المشاركة 521462)
الف مبروك يا ا / مصطفى . بس فى كان سؤال كده معلش . هو ادى لى حضرتك فاتوره او ايصال و اخذته على كام و معاه ايه ؟

الله يبارك فيك ياباشا ولا مفيش فاتورة أنت لو عايز فاتورة بتدفع فرق فى السعر علشان الضريبة والشغل ده كله والحتة اللى أخدتها على 900 تقريبا وكان معاها الزيت والفرشة والعلبة طبعا وأنا بقولك السعر 900 تقريبا لأنى لميت شوية حاجات أسبراى وجرابات وعلب طلق وكاس صواريخ وكعب حديد

khaled . cena 13-08-13 07:10 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa elbana (المشاركة 521480)
الله يبارك فيك ياباشا ولا مفيش فاتورة أنت لو عايز فاتورة بتدفع فرق فى السعر علشان الضريبة والشغل ده كله والحتة اللى أخدتها على 900 تقريبا وكان معاها الزيت والفرشة والعلبة طبعا وأنا بقولك السعر 900 تقريبا لأنى لميت شوية حاجات أسبراى وجرابات وعلب طلق وكاس صواريخ وكعب حديد

نفس السعر اللى انا اشتريت بيه انا جبته حفر يا ترى حضرتك جيبته حفر ولا كتابه

Mostafa Elbana 13-08-13 08:58 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled . cena (المشاركة 521484)
نفس السعر اللى انا اشتريت بيه انا جبته حفر يا ترى حضرتك جيبته حفر ولا كتابه

حفر برضه ياباشا

elmasrey123 13-08-13 09:15 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ياقوت من الناس المحترمة جدا

Mostafa Elbana 13-08-13 09:21 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 521497)
ياقوت من الناس المحترمة جدا

حقيقة مؤكدة :d

khaled . cena 13-08-14 01:49 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 521497)
ياقوت من الناس المحترمة جدا

هو الراجل محترم و كل حاجه بس كانت معاملته معايا ناشفه شويه و كان شبه عايز يطردنى كنت كل شويه اقول له مثلا ده محل ابو سيف و ابو فارس بيبيعوه ب اقل من كده يقولى خلاص يا عم روح هاته من هناك و لما قولتله هشترى و نجرب بئه قالى هيه رصاصه واحده اللى هتضرب قولتلويا باشا اقل حاجه اثنين عشان اطمن قالى لا و راح شايله فى الباترينه تانى ومرضيش الا لما قلتله الرصاصه التانيه على حسابى والله و فى الاخر قالى لو لقيت فيه حاجه انا مليش دعوه مع ان هو كاتب على المنتدى كلام غير كده خالص و فعلا و انا راجع فى الطريق لقيت فى شرخ بسيط فى الدبشك البلاستيك :pleur1: و كنت هرجعلو بس قولت خلاص فاكس و كمان الجيش كان قفل الطريق . معلش انا طولت عليكم :pleur:

وليد سالم 13-08-14 02:06 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled . Cena (المشاركة 521526)
هو الراجل محترم و كل حاجه بس كانت معاملته معايا ناشفه شويه و كان شبه عايز يطردنى كنت كل شويه اقول له مثلا ده محل ابو سيف و ابو فارس بيبيعوه ب اقل من كده يقولى خلاص يا عم روح هاته من هناك و لما قولتله هشترى و نجرب بئه قالى هيه رصاصه واحده اللى هتضرب قولتلويا باشا اقل حاجه اثنين عشان اطمن قالى لا و راح شايله فى الباترينه تانى ومرضيش الا لما قلتله الرصاصه التانيه على حسابى والله و فى الاخر قالى لو لقيت فيه حاجه انا مليش دعوه مع ان هو كاتب على المنتدى كلام غير كده خالص و فعلا و انا راجع فى الطريق لقيت فى شرخ بسيط فى الدبشك البلاستيك :pleur1: و كنت هرجعلو بس قولت خلاص فاكس و كمان الجيش كان قفل الطريق . معلش انا طولت عليكم :pleur:

يا استاذ خالد الفتره اللي انت ذكرتها حضرتك وقت شراء المسدس من عند ياقوت كانت فتره مش تمام بالنسبة لياقوت نفسة لانة كان عصبي جدا بسبب اشياء اخري والانسان اللي بيتعصب بسرعة اعلم انه قلبة طيب جدا بس وقت عصبيتة بيبان عكس ذلك
وياقوت واحد من اكتر التجار المحترمين علي المنتدي ومتعود دائما يفتش في بضاعتة قبل بيعها للزباين عشان الامانة وعدم وجود اي شيئ يشوبها او عيب فيها ولو كنت رجعتلة عشان الدبشك مكنش قالك حاجة ابدا وكان غيرهولك
ولكن اي استفسار عن البلي او طبب البلي داخل المحل بيعصب ياقوت جدا ومبيحبش يتكلم فية لانه مخالف للقانون وياقوت بيحب يكون دوغري تماما ولا يخالف القانون حتي ولو من خلال الحديث
فالتمس لاخيك العذر فياقوت لم يقصد المعاملة الجافة التي وصفتها ولكنها طبيعة البشر اذا حدثتهم في شيئ يكرهونة تعصبوا في الرد فياقوت اشد التجار كرها للمسدسات المعدلة وطلقات البلي والحديث حولها من اساسة ... واتمني لك كل التوفيق

khaled . cena 13-08-14 02:25 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 521532)
يا استاذ خالد الفتره اللي انت ذكرتها حضرتك وقت شراء المسدس من عند ياقوت كانت فتره مش تمام بالنسبة لياقوت نفسة لانة كان عصبي جدا بسبب اشياء اخري والانسان اللي بيتعصب بسرعة اعلم انه قلبة طيب جدا بس وقت عصبيتة بيبان عكس ذلك
وياقوت واحد من اكتر التجار المحترمين علي المنتدي ومتعود دائما يفتش في بضاعتة قبل بيعها للزباين عشان الامانة وعدم وجود اي شيئ يشوبها او عيب فيها ولو كنت رجعتلة عشان الدبشك مكنش قالك حاجة ابدا وكان غيرهولك
ولكن اي استفسار عن البلي او طبب البلي داخل المحل بيعصب ياقوت جدا ومبيحبش يتكلم فية لانه مخالف للقانون وياقوت بيحب يكون دوغري تماما ولا يخالف القانون حتي ولو من خلال الحديث
فالتمس لاخيك العذر فياقوت لم يقصد المعاملة الجافة التي وصفتها ولكنها طبيعة البشر اذا حدثتهم في شيئ يكرهونة تعصبوا في الرد فياقوت اشد التجار كرها للمسدسات المعدلة وطلقات البلي والحديث حولها من اساسة ... واتمني لك كل التوفيق

يا ا / وليد انا معيبتش فى الراجل هو كفايا المسدس اللى اشتريته منه شغااال تمام الحمد لله بسم الله ماشاء الله انا مش قصدى اعيب فى الراجل انا بس بحكى اللى حصل معايا وواضح ان حضرتك تعرفه شخصيا و باين على حضرتك انسان مهذب و محترم و الطيور على اشكالها تقع

وليد سالم 13-08-14 02:47 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled . Cena (المشاركة 521535)
يا ا / وليد انا معيبتش فى الراجل هو كفايا المسدس اللى اشتريته منه شغااال تمام الحمد لله بسم الله ماشاء الله انا مش قصدى اعيب فى الراجل انا بس بحكى اللى حصل معايا وواضح ان حضرتك تعرفه شخصيا و باين على حضرتك انسان مهذب و محترم و الطيور على اشكالها تقع



يا صديقي الله يكرم اصلك الطيب علي كلامك الجميل وانا لم اذكر في كلامي انك عبت في الراجل ولكني قصدت ان اوضح لك سبب ما حدث من ياقوت واغضبك او جعلك واخد علي خاطرك فقط لا غير

khaled . cena 13-08-14 03:02 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 521540)
يا صديقي الله يكرم اصلك الطيب علي كلامك الجميل وانا لم اذكر في كلامي انك عبت في الراجل ولكني قصدت ان اوضح لك سبب ما حدث من ياقوت واغضبك او جعلك واخد علي خاطرك فقط لا غير

ربنا يخليك و حصل خير و انا انشاء الله هروحله قريب عشان هاخد من عنده كام حاجه و انشاء الله نبئه سمنه على عسل

وليد سالم 13-08-14 03:22 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled . Cena (المشاركة 521542)
ربنا يخليك و حصل خير و انا انشاء الله هروحله قريب عشان هاخد من عنده كام حاجه و انشاء الله نبئه سمنه على عسل


بعون الله يا صديقي

khaled . cena 13-08-23 11:48 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
انا جربت بالريتاى بارون تاثير الرصاص الصوت على زجاجه مياه بلاستك مليانه مياه و لسه متفتحتش يعنى ناشفه و مش سهل انها تتخرم و النتيجه ان انا اتبهدلت ميه . انا صورتها فيديو بس مش عارف ارفعه بس اخدت سكرين شوت للحظه الضرب و بعد الضرب و اسيبكم مع الصور
http://up-10.com/upfiles2012/vOp94072.jpg

http://up-10.com/upfiles2012/Vl094072.jpg
http://up-10.com/upfiles2012/8Uv94072.jpg

mohamed homos 13-08-29 11:59 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled . cena (المشاركة 523318)
انا جربت بالريتاى بارون تاثير الرصاص الصوت على زجاجه مياه بلاستك مليانه مياه و لسه متفتحتش يعنى ناشفه و مش سهل انها تتخرم و النتيجه ان انا اتبهدلت ميه . انا صورتها فيديو بس مش عارف ارفعه بس اخدت سكرين شوت للحظه الضرب و بعد الضرب و اسيبكم مع الصور
http://up-10.com/upfiles2012/vOp94072.jpg

http://up-10.com/upfiles2012/Vl094072.jpg
http://up-10.com/upfiles2012/8Uv94072.jpg

retay baron the king of guns:music1::music1::music1::music1::music1::music 1::music1::music1::music1::music1::music1::music1: :music1:

khaled . cena 13-08-30 01:28 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ارجو التقييييييم :)

sheko88 13-08-30 01:02 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
السلام عليكم .حبيت اشارك ف الموضوع واحط صور مسدسى وهو اول قطعة امتلكها ف مسدسات الصوت
http://im41.gulfup.com/bU6Ae.jpg
http://im41.gulfup.com/gzNVZ.jpg
http://im41.gulfup.com/XysT4.jpg

khaled . cena 13-08-30 02:44 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sheko88 (المشاركة 524377)
السلام عليكم .حبيت اشارك ف الموضوع واحط صور مسدسى وهو اول قطعة امتلكها ف مسدسات الصوت
http://im41.gulfup.com/bu6ae.jpg
http://im41.gulfup.com/gznvz.jpg
http://im41.gulfup.com/xyst4.jpg

اهلا بيك يا باشا يا ريت تقولنا جيبته بكام و منين و ايه اخباره معاك بيحشر ولا ايه عشان نعرف اصدار الطباعه ده ايه اخباره

elmasrey123 13-08-30 02:48 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
بالتوفيق يابوب ربنا يديلك خيره ويكفيك شره

ميشو الحاوى 13-08-30 04:08 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sheko88 (المشاركة 524377)
السلام عليكم .حبيت اشارك ف الموضوع واحط صور مسدسى وهو اول قطعة امتلكها ف مسدسات الصوت
http://im41.gulfup.com/bU6Ae.jpg
http://im41.gulfup.com/gzNVZ.jpg
http://im41.gulfup.com/XysT4.jpg

ده انا هتجنن من الريتاى ده انا عندى اخو المسدس ده بس بدل الكتابه حفر وهى هى نفس شكل العصفوره ونفس الفتحه اللى ه كان حته متاكله من الاجزاء من قدام اللى هى عامله زى نص قوس وجايبه ع اساس انه اصدار فديم(تانى)ولما شوفت الاصدار التانى لقيته العصفوره اللى هى بطلعها عشان تفك المسدس مش الشكل ده خالص شكلها ف القديم قطعه واحده ومفهوش الحته المتاكله اللى هى عامله زى نص القوس دى
معرفش بئه اللى عندى ده اصدار تانى بس كانو منزلينه شكله كده ولا فيه ناس معدله عليه وماسحه الكتابه وعملاها حفر وبيتباع ع انه اصدار قديم:punnch:

Mostafa Elbana 13-08-30 07:22 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميشو الحاوى (المشاركة 524453)
ده انا هتجنن من الريتاى ده انا عندى اخو المسدس ده بس بدل الكتابه حفر وهى هى نفس شكل العصفوره ونفس الفتحه اللى ه كان حته متاكله من الاجزاء من قدام اللى هى عامله زى نص قوس وجايبه ع اساس انه اصدار فديم(تانى)ولما شوفت الاصدار التانى لقيته العصفوره اللى هى بطلعها عشان تفك المسدس مش الشكل ده خالص شكلها ف القديم قطعه واحده ومفهوش الحته المتاكله اللى هى عامله زى نص القوس دى
معرفش بئه اللى عندى ده اصدار تانى بس كانو منزلينه شكله كده ولا فيه ناس معدله عليه وماسحه الكتابه وعملاها حفر وبيتباع ع انه اصدار قديم:punnch:

وأنا عندى أخوه فى الشكل بس الكوبرى محفور عليه Retay Baron HK cal .9mm P.A.K
هههههههههههه

Mostafa Elbana 13-08-30 07:31 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
شبه ده بس أسود مط وقبل كلمة cal فى hk وهموت وأعرف ده الإصدار الكام ههههههههههههه

http://im34.gulfup.com/X3Gb3.jpg



http://im34.gulfup.com/KyKCZ.jpg


الساعة الآن 04:38 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir