![]() |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
لو سمحت المسدس عندى مش بيضرب وراء بعض. ..بيضرب طلقة واحده ويتحشر بعد كده اتنين فى بعض مش عارف ايه السبب مع انى رابط الطبه حلو مع العلم المسدس مفتوح ومتركبله طبه بلى .....ارجو الرد شكرا
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم
من فضلكم ايه الفرق بين الاصدار القديم و hk الجديد ... و شكرا |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
أنا اخوكم محمد حمص من السويس وعندي مسدس ريتاري براون منذ عام2011 وبصراحة انتوا فعلا اللي عرفتوني قيمة هذا السلاح انا كنت معجب بيه لتشابهه مع الجلوك والزيج زاور ونفسي بصراحة احولوا ليضرب بلي فهل ممكن اعرف الطريقة السهله والامنه علي السلاح
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
حد عندو كوبري للريتاي بارون ؟ الاجزاء يعني؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اَللّهُمَّ اجعَلني فيهِ مِنَ المُستَغْفِرينَ ، وَ اجعَلني فيهِ مِن عِبادِكَ الصّالحينَ القانِتينَ ، وَ اجعَلني فيهِ مِن اَوْليائِكَ المُقَرَّبينَ ، بِرَأفَتِكَ يا اَرحَمَ الرّاحمينَ
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
أستَغفرُ الله ؛ مِن كُلّ يُوم أهَدرتَهُ بِسخَف الدُنيَا ؛ وَ أسَرفتَهُ فِي ؛ الأشِياء السِيئَه وَ أتُوبُ إلِيكَ رَبيّ ♥:) !
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
نغلق أعيننا عندما نبكي وعندما نحلم وعندما نتمنى وعندما نتعانق، لأن الأشياء الجميلة في الحياة لا نراها بالعين، بل نشعر بها بالقلب - جبران خليل جبران:sante:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
سؤال انا دلوقتي الخزنه مبتجبش معايا غير 11طلقه بالظبط
حد الخزنه جابت معاه اكتر من كده ؟ |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الليلة وترية فلا تسوا الدعاء
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
:lov::lov::lov::lov::lov:"إن بيوت الجنة تبنى بالذكر، إذا أمسك الذاكر عن الذكر أمسكت الملائكة عن البناء" ~ ابن القيم
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
:mechan::mechan::mechan::mechan::mechan:للى يحب الفلوس .... يتجوز سعوديه
اللي يحب الرقة .... يتجوز فرنسيه اللي يحب الرزانة ..... يتجوز انجليزيه ... اللي يحب الجاذبية .... يتجوز اسبانيه اللي يحب الطبخ ..... يتجوز ايطاليه اللي يحب الدلال ... يتجوز لبنانيه اللي يحب السحر .... يتجوز مغربيه واللي يحب يكسب ثواب ..... يتجوز مصريه و اهو كله بثوابه .. يتردلك في عينك وفي عافيتك .. قادر يا كريم |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اليوم أعلن إنضمامى رسميا لرابطة مالكى الريتاى بارون بعد ما إشتريته طازة إمبارح الحمدلله من عند الأستاذ الجميل محمد ياقوت وبعد مساعدة كبيرة من الأستاذ المحترم وليد سالم وإن شاء الله فى أقرب وقت هصورة وأنزل الصور
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
:music1::music1::music1::music1::music1::music1::m usic1::music1:
كل عام وجميع أعضاء منتدي الصيدي في مصر بشكل عام وأعضاء رابطة مالكي ريتاري بكل صحة وسلامة |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
الحته الي تحت دي اسمها السقاطه ياكبير
معموله علشان تفك المسدس |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا اشتريت حته ريتاى من عند الاستاذ محمد ياقوت من اسبوعين كده تقريبا (يوم الجمعه اللى قبل العيد ) والمسدس تماااااام و شغال زى الفل بس الراجل كنت حاسس انو عايز يطردنى من المحل اول لما قولتلو مفتوح و يضرب بلى و كده و قالى لو خرجت بالمسدس من المحل مترجعليش بيه تانى يعنى من الاخر اخذته و قولت ربنا يستر . و انا راجع فى الطريق لقيت الدبشك مشروخ شرخ بسيط كده كنت هرجعله بس قلت خلاص مش مهم دى حاجه بسيطه والحمد لله .
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ياقوت من الناس المحترمة جدا
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
وياقوت واحد من اكتر التجار المحترمين علي المنتدي ومتعود دائما يفتش في بضاعتة قبل بيعها للزباين عشان الامانة وعدم وجود اي شيئ يشوبها او عيب فيها ولو كنت رجعتلة عشان الدبشك مكنش قالك حاجة ابدا وكان غيرهولك ولكن اي استفسار عن البلي او طبب البلي داخل المحل بيعصب ياقوت جدا ومبيحبش يتكلم فية لانه مخالف للقانون وياقوت بيحب يكون دوغري تماما ولا يخالف القانون حتي ولو من خلال الحديث فالتمس لاخيك العذر فياقوت لم يقصد المعاملة الجافة التي وصفتها ولكنها طبيعة البشر اذا حدثتهم في شيئ يكرهونة تعصبوا في الرد فياقوت اشد التجار كرها للمسدسات المعدلة وطلقات البلي والحديث حولها من اساسة ... واتمني لك كل التوفيق |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
يا صديقي الله يكرم اصلك الطيب علي كلامك الجميل وانا لم اذكر في كلامي انك عبت في الراجل ولكني قصدت ان اوضح لك سبب ما حدث من ياقوت واغضبك او جعلك واخد علي خاطرك فقط لا غير |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
بعون الله يا صديقي |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا جربت بالريتاى بارون تاثير الرصاص الصوت على زجاجه مياه بلاستك مليانه مياه و لسه متفتحتش يعنى ناشفه و مش سهل انها تتخرم و النتيجه ان انا اتبهدلت ميه . انا صورتها فيديو بس مش عارف ارفعه بس اخدت سكرين شوت للحظه الضرب و بعد الضرب و اسيبكم مع الصور
http://up-10.com/upfiles2012/vOp94072.jpg http://up-10.com/upfiles2012/Vl094072.jpg http://up-10.com/upfiles2012/8Uv94072.jpg |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ارجو التقييييييم :)
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
السلام عليكم .حبيت اشارك ف الموضوع واحط صور مسدسى وهو اول قطعة امتلكها ف مسدسات الصوت
http://im41.gulfup.com/bU6Ae.jpg http://im41.gulfup.com/gzNVZ.jpg http://im41.gulfup.com/XysT4.jpg |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
بالتوفيق يابوب ربنا يديلك خيره ويكفيك شره
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
معرفش بئه اللى عندى ده اصدار تانى بس كانو منزلينه شكله كده ولا فيه ناس معدله عليه وماسحه الكتابه وعملاها حفر وبيتباع ع انه اصدار قديم:punnch: |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
هههههههههههه |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
شبه ده بس أسود مط وقبل كلمة cal فى hk وهموت وأعرف ده الإصدار الكام ههههههههههههه
http://im34.gulfup.com/X3Gb3.jpg http://im34.gulfup.com/KyKCZ.jpg |
| الساعة الآن 04:38 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir