الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض محل ابو سيف علي مسدسات الصوت (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=45699)

kiko_2015 12-05-18 01:04 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamertayel (المشاركة 369174)
تم ارسال اكثر من رسالة بالمطلوب و ابو سيف لا يرد لعل المانع خير ولا هي عروض وهمية

هي فعلا عروض وهميه وانا مش هبيعلك

omarmagic 12-05-18 01:22 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
حصل خير يااستاذ ابو سيف
وانتا راجل محترم ومحدش يقدر يشكك فى عروضك

owkean 12-05-18 02:21 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ياابو سيف اخبار الشحن ايه

kiko_2015 12-05-18 02:52 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 369340)
ياابو سيف اخبار الشحن ايه

معنديش شحن والله للاسف

Night-Hunter 12-05-18 04:43 PM

Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
بسم الله ما شاء الله...دائما عروضك جميلة يا م.ابوسيف...و دائما بتكسر الاسعار...ربنا يوفقك

mr_sam 12-05-19 01:07 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الكيمار 75 عند حضرتك ده 9مم ولا 8مم

owkean 12-05-19 01:45 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
هايكون معاه فاتوره بيع عشان يوصلي في شركة شحن لو حبيت حد يشحنهولي

kiko_2015 12-05-19 03:53 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 369776)
هايكون معاه فاتوره بيع عشان يوصلي في شركة شحن لو حبيت حد يشحنهولي

للاسف معنديش شحن والله

kiko_2015 12-05-19 03:54 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_sam (المشاركة 369616)
الكيمار 75 عند حضرتك ده 9مم ولا 8مم

الكيمار 9 مم

owkean 12-05-19 04:29 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
طيب مفتوح ولا مقفول وهل بيصلح لضرب البلي بدون تعديل زي البلوسي ولا لازم تعديل وحضرتك تنصحني بايه فيهم كيمار ولا بلوسي

Egyptian_Destroyer 12-05-19 11:20 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
من فضلك الطلق ال 8 ملي الذهبي عامل كام ؟؟؟ للعلبه شكرا:)

kiko_2015 12-05-20 01:54 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptian_destroyer (المشاركة 370026)
من فضلك الطلق ال 8 ملي الذهبي عامل كام ؟؟؟ للعلبه شكرا:)



للاسف معنديش طلق 8 مم خالص

mohamedatia 12-05-20 07:33 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
هل يوجد طلقات 8 مم تركى الصفره
وبكام

eng.essam 12-05-20 10:19 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
بالتوفيق فالبيع ياغالي تقبل مروري

عبووود 12-05-20 10:24 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يا ريت التليفون يا باشا عاوز عليه طلق صوت

owkean 12-05-20 01:12 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
شكرا لاهتمام والرد

kiko_2015 12-05-20 01:25 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبووود (المشاركة 370231)
يا ريت التليفون يا باشا عاوز عليه طلق صوت

01116058207 ده رقمي

hell007_hell 12-05-20 01:32 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ا/ علاء استفسار بسيط هو الاردا ( النمنم 6 طلقات ولا 5 طلقات )

وهل متوفر منه السيلفر ولا الموجود اسود بس

و جزاك الله كل خير

owkean 12-05-20 01:50 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ممكن يا ابو سيف صور لانواع وتحديد ان كان مفتوح ولا مقفول

Egyptian_Destroyer 12-05-20 05:09 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 370088)


للاسف معنديش طلق 8 مم خالص

شكرا لاهتمام حضرتك :)

owkean 12-05-20 07:49 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
في انتظار الجديد يا ابو سيف

hesham d 12-05-21 01:41 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
لو سمحت يا استاذ/ كيكو

سعر خزنة الجاكال دول بكام ؟
سعر الجراب للجاكال دول بكام ؟
سعر فرشاة التنظيف والزيت وكاس الخرطوش ومفتاح فك أجزاء المسدس بكام ؟
سعر العلبه الخاصه بالمسدس بكام ؟

أرجوا الأجابه بالتفصيل .... نظرا لأنى محتاج الأشياء دى كل على حدى .....

owkean 12-05-21 02:16 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ربنا يوفقك وابو سيف راجل محترم

zaza_moon2020 12-05-21 03:05 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اسعر جمدة طحن وتستاهل الشراء انشاء الله وربنا يكرمك محمد باشا

kiko_2015 12-05-21 11:38 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hesham d (المشاركة 370938)
لو سمحت يا استاذ/ ابو سيف

سعر خزنة الجاكال دول بكام ؟
سعر الجراب للجاكال دول بكام ؟
سعر فرشاة التنظيف والزيت وكاس الخرطوش ومفتاح فك أجزاء المسدس بكام ؟
سعر العلبه الخاصه بالمسدس بكام ؟

أرجوا الأجابه بالتفصيل .... نظرا لأنى محتاج الأشياء دى كل على حدى .....

الخزنه 110
الجراب الجنب 20
الجراب الكتف 45
عدة تنظيف (فرشاه+زيت)+كاس صواريخ +مفتاح فك اجزاء = 20 جنيه

fishtic 12-05-22 01:03 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 371227)
الخزنه 110
الجراب الجنب 20
الجراب الكتف 45
عدة تنظيف (فرشاه+زيت)+كاس صواريخ +مفتاح فك اجزاء = 20 جنيه

اسعار كويسة جدا
ربنا يباركلك

خالدحامد 12-05-22 02:41 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ابو سيف مركة مسجلة

owkean 12-05-22 11:52 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ربنا يوفقك يا ابو سيف

hesham d 12-05-23 09:42 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 371227)
الخزنه 110
الجراب الجنب 20
الجراب الكتف 45
عدة تنظيف (فرشاه+زيت)+كاس صواريخ +مفتاح فك اجزاء = 20 جنيه



شكرا جدا لحضرتك

owkean 12-05-23 11:32 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
منتظرين تفجير عرض جديد

طارق عنتر 12-05-23 06:26 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
100 100 الاسعار دى وتعتبر هى الافضل فى السوق

oloosa 12-06-01 06:53 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
االله اكبر عليك يا كبير هو ده الحنا عايزينه منك

اسواق حمزاوى 12-06-01 09:43 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الكبير كبير يا ابو سيف وخيرك على الكل بس مين يعترف بجميل

ان شاء الله مرسى كسبان ههههههههههههه

roaaroma2005 12-06-02 12:29 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اسعارك جامدة قوى قوى
بس ليا سؤال بالنسبة للطلق
الطلق الدهبي او فضي..ب 100 جنيه
اللى هو ياس pak ولا اوزكريشان ؟
عشان مش فاهم النوع

kiko_2015 12-06-02 02:14 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة roaaroma2005 (المشاركة 378141)
اسعارك جامدة قوى قوى
بس ليا سؤال بالنسبة للطلق
الطلق الدهبي او فضي..ب 100 جنيه
اللى هو ياس pak ولا اوزكريشان ؟
عشان مش فاهم النوع

شكرا جدا يا فندم...الطلق تركي اوزكورسان

احمد قبيصى احمد 12-06-02 02:18 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
استاذ محمد ابو سيف .......... هل متوافر لديك مسدسات رش جامو ........ كما هو موجود بالعرض
وشكرا يا باشا

kiko_2015 12-06-02 02:26 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oloosa (المشاركة 377944)
االله اكبر عليك يا كبير هو ده الحنا عايزينه منك

الله الله ...انتو كيتو؟؟ طب مس كونتو تقولوا ؟؟ تعالي ل حمو أحبيبي...ولا انت مبتجيش غير بالشكليطه ؟؟

هههههه منور العرض يا علاء باشا

التركى 12-06-02 10:52 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الله ينور يا ابو سيف...

owkean 12-06-02 10:58 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
طيب وشحن المحافظات

kiko_2015 12-06-02 01:16 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد قبيصى احمد (المشاركة 378200)
استاذ محمد ابو سيف .......... هل متوافر لديك مسدسات رش جامو ........ كما هو موجود بالعرض
وشكرا يا باشا

متوفر يا احمد باشا ان شاء الله


الساعة الآن 10:44 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir