الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10855)

elmasrey123 13-08-30 08:29 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
الخامس او السادس او السابع الواحد بطل يعد

Mostafa Elbana 13-08-31 12:00 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 524509)
الخامس او السادس او السابع الواحد بطل يعد

ده أنا ولا ميشو ؟ ههههههههه

elmasrey123 13-08-31 12:05 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mostafa Elbana (المشاركة 524628)
ده أنا ولا ميشو ؟ ههههههههه

الى هو pak

Mostafa Elbana 13-09-01 03:08 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 524629)
الى هو pak

طيب أنت اللى جبته لنفس بقى علشان فى سؤال محيرنى هههههههههههه
الإصدار ده أستخدمله عادى طلق تركى ذهبى العلبة السوداء وفضى العلبة الصفراء ؟؟
أنا بستخدمله الذهبى العلبة السوداء ومقلق أجرب العلبة الصفراء اوذكريشان p.a علشان ده مكتوب عليه pak

elmasrey123 13-09-01 03:20 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa elbana (المشاركة 524844)
طيب أنت اللى جبته لنفس بقى علشان فى سؤال محيرنى هههههههههههه
الإصدار ده أستخدمله عادى طلق تركى ذهبى العلبة السوداء وفضى العلبة الصفراء ؟؟
أنا بستخدمله الذهبى العلبة السوداء ومقلق أجرب العلبة الصفراء اوذكريشان p.a علشان ده مكتوب عليه pak

من الاخر كده الفضى زبااااااااااااااااااااااااااله ولا افضله شخصيا لاى مسدس
الpak اشد فاقصدة انه بتضرب اقوى نوع مفيش خوف

Mostafa Elbana 13-09-01 03:37 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 524846)
من الاخر كده الفضى زبااااااااااااااااااااااااااله ولا افضله شخصيا لاى مسدس
الpak اشد فاقصدة انه بتضرب اقوى نوع مفيش خوف

طيب لو إتزنقت ينفع أضرب من العلبة الصفراء مانت شايف الأسعار

elmasrey123 13-09-01 04:28 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa elbana (المشاركة 524848)
طيب لو إتزنقت ينفع أضرب من العلبة الصفراء مانت شايف الأسعار

بص دى حرية لكن الابيض اصلا بيبهدل المسدس وبيهبب ويسيب اثر

Mostafa Elbana 13-09-01 06:50 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 524862)
بص دى حرية لكن الابيض اصلا بيبهدل المسدس وبيهبب ويسيب اثر

أبيض إيه مش العلبة الصفراء دى لون الطلق فضى

ميشو الحاوى 13-09-01 07:10 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa elbana (المشاركة 524878)
أبيض إيه مش العلبة الصفراء دى لون الطلق فضى

ماهو بيتقال عليها ابيض او فضى زى الطلق التركى الذهبى بيتقال عليه ذهبى او اصفر

lord of the war 13-09-01 11:28 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
يا جماعه انا معايا 2 كوبري للريتاي اتش كاي جداد زيرو لونهم اسود للي محتاجهم انا ممكن ابيع الواحد ب 250 للضروره اللي عايز يبتعلي رساله ع الخاص

alphonse 13-09-02 05:39 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
مساء الفل يا احلي شباب وأحلي منتدي ..
مطلوب ريتاي بارون او بلوسي للبلد ب بريتا92 إيطالي - مسوره ثابته

khaled . cena 13-09-02 05:50 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alphonse (المشاركة 525033)
مساء الفل يا احلي شباب وأحلي منتدي ..
مطلوب ريتاي بارون او بلوسي للبلد ب بريتا92 إيطالي - مسوره ثابته

ممكن صوره للبريتا يا باشا لو سمحت و حالته ايه . انا معايا ريتاى بارون حفر حاله ممتازه

alphonse 13-09-02 07:42 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
حاله ممتازة .. ومسدس قيم ومحترم جداً جداً .. أنا هلعت لك الصور وكل حاجه علي الخاص

ابو بلال 13-09-02 10:58 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
مسدس جميل جدااا و خاماتو تقيلة و مناسب جداا للاستعمال الشخصى
العيوب زى ما قال الاستاذ scorpion انو مفهوش زرار امان

elmasrey123 13-09-02 11:02 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بلال (المشاركة 525063)
مسدس جميل جدااا و خاماتو تقيلة و مناسب جداا للاستعمال الشخصى
العيوب زى ما قال الاستاذ scorpion انو مفهوش زرار امان

ياجماعه امان ايه الى بتسالو عليه ده امانه احلى امان امان الشاكوش الى يرجع الشاكوش ماكانه ده مش موجود فى اى مسدس ولو انته بتسال على امان للاجزاء والله انا عمرى ماستخدمته فى المسدسات التانية واول حاجة بتبوظ وتطير هو امان الاجزاء الى بيبقه على الابره

sheko88 13-09-28 12:31 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 525064)
ياجماعه امان ايه الى بتسالو عليه ده امانه احلى امان امان الشاكوش الى يرجع الشاكوش ماكانه ده مش موجود فى اى مسدس ولو انته بتسال على امان للاجزاء والله انا عمرى ماستخدمته فى المسدسات التانية واول حاجة بتبوظ وتطير هو امان الاجزاء الى بيبقه على الابره

كلامك مظبوط يامصرى انا شايف انه امان تمام اسحب الطلقة لبيت النار ورجع الشاكوش وعند الحاجة سحب الشاكوش باليد فقط واضرب :lov:

sheko88 13-09-28 12:52 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled . cena (المشاركة 524421)
اهلا بيك يا باشا يا ريت تقولنا جيبته بكام و منين و ايه اخباره معاك بيحشر ولا ايه عشان نعرف اصدار الطباعه ده ايه اخباره

انا شاريه مستعمل ياباشا والله المسدس كويس جدا معايا ومحشرش غير طلقة واحده ف ضرب 46 طلقة رغم انى بستخدم الطلق التركى الفضى pa وهو الصح للريتاى بارون استخدام pak

فكرى الفساخ 13-11-28 12:31 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته . انا سمعت عنك كتير يا استاذ مازنجر وعن اختراعك بتركيب ماسورة صلب بالريتاى بارون .
العرض : اشتريت مسدس ريتاى بارون الاصدار الجديد . والحمد لله مقتنع بيه وسعيد . فكيت الطبة القلاووظ ونظرت داخل الماسورة وجدت صباع مائل \ قرب بيت النار . فعلمت ان الماسورة مقفولة . جبت المغناطيس فلزق فى الماسورة بقوة . فعرفت انها حديد قوى .
السؤال : هل يمكن لسيادتك ازالة الحاجز الذى على شكل \ داخل الماسورة وتركيب الماسورة صناعة حضرتك . ويعمل المسدس بعد ذلك جيدا . ولو سمحت كم يتكلف ؟
وشكرا لسيادتكم ولكل فنى جميل يضيف ويعمر ويصلح ..

فكرى الفساخ 13-11-28 12:45 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة devilgrand (المشاركة 169828)
السلام عليكم
كل سنه وانتم طيبين الاول
انا كنت عايز ارد على الاخ العزيز اللي بيقول ان الريتاي مفيهوش زرار امان ممكن اعرفك ان الامان بتاعه في الزناد جرب كده من غير ما تشد الاجزاء واضرب هتلاقي ان الشاكوش بتاعه مبيتحركش مش زي التانيين دي ميزه جامده جدا من وجهة نظري
وانا كمان عندي تشكيله من السلاح الصوت والحي وهحطلكم حبة صور من اللي عندي بس طبعا هبدأ بموضوع الجروب بتاعنا اللي هو الريتاي



معلش انا مش عارف احط الصور اصلي جديد على الموقع اللي يعرف يقولي في الرد بتاعه

فعلا الريتاى بارون امانه ذاتيا . لايمكن الضرب بالزناد الا اذ عمرته - شديت الاجزاء - وحتى لو فرض وشديت الاجزاء وعمرت ورجعت فى كلامك ومش عاوز تضرب يمكن ارجاع الشاكوش ببطء دون ضرب الطلقة . وهذه ميزة عظيمة فى هذا المسدس التحفة . وشكرا عملية ارجاع الشاكوش ببطء بواسطة الزرار المخصص لذلك فى الريتاى بارون فقط . شكرا

فكرى الفساخ 13-11-28 12:50 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany (المشاركة 164126)
فعلآ وانا شفت عند السجلابى وحسيت ان شكله معفآ جدآ وتقفيله سيئ وشفت عنده انواع كتيره شكلها غير مريح بالمره وبتكلم عن سجلابى اسكندريه وشفته عند فتح الله امام نادى الصيد الشكل مختلف تمامآ جوده التقفيل واضحه جدآ

يا خوفى يا بدران . ليكون اللى انا اشتريته مضروب . هو لونه اسود . ومكتوب عليه من فوق بالابيض retay baron h k ومن الاسفل رقم مسلسل ايضا باللون الابيض . مقفول وماسورته حديد قوية جدا وضرب الطلقات ونطر الفوارغ بكفاءة عالية ووزنه حوالى كيلو وكام جرام . لكن لاحظت عدم كتابة بلد الصنع عليه .فسألت البائع فقال لى ان هذه الطرازات شعبية رخيصة الثمن ؟!!!
رجاء الافادة من السادة ذوى الخبرة . وشكرا .

فكرى الفساخ 13-11-28 01:12 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اشكرك يا استاذ زيدان محمد على ردك الرائع والجميل المتفائل . حيث تقول انه لا يوجد فى الدنيا شء كامل . وتنصح بالاستمتاع بالايجابيات والتغاضى عن السلبيات . الانسان مننا عامل زى اللى قرأ كتاب فى الطب عن الامراض فتوهم ان امراض الدنيا كلها عنده ! انا شخصيا بعد قراءاتى عن المسدسات الصوت ورؤيتهم بالصور وعلى الطبيعة ومقارنة الاسعار استقر رأيى على شراء الريتاى بارون . وطالما عزمت فتوكلت على الله واشتريته . بصراحة شكله جميل . تحفة فنية رائعة واداؤه سليم وصوته شديد وشكله مهيب ومتوسط الوزن . وينطر كعب الطلقة بسلاسة ويعمل اوتوماتيك عادى جدا . وربنا يكفينا شر الاعطال . وشكرا لسيادتك .

فكرى الفساخ 13-11-28 01:29 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
طبعا ليك حق . ما انت افوكاتو شغلتك الكلام . عموما شكرا على هذا التوجيه الكريم . على الاقل اتعلمنا منك شيء . شكرا جزيلا يا سيادة الافوكاتو . وان كنت افضل كتابة الاسم . انا شخصيا اكتب اسمى عادى لانى لا اخاف الا من الله واقول رايى الذى اعتقد انه صحيح بكل صراحة . وسلام ..

فكرى الفساخ 13-11-28 01:39 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
انا رأيى ان الشنطة اللى معاه تحفظه احسن من الجراب . صح ؟ والا انا غلطان .
رجاء الافادة .. وشكرا

فكرى الفساخ 13-11-28 01:43 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
على فكرة .. مش المهم لون الطلقة المهم مقاسها . استعمل مقاس لانه يوجد قصير واطول . النوع ا هو الذى يعمل جيدا بالريتاى . انا جربت الاتحاد الاوربى فوق الممتاز . وشكرا

فكرى الفساخ 13-11-28 01:49 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
من فضلكم . الريتاى به زرار فوق الكعب مباشرة . وظيفته لما تضغط عليه . يعيد الاجزاء المتحركة المشدودة الى الامام . عندى بيعلق . ساعة يشتغل وساعة لا يشتغل . هو مش مهم قوى لاننى حين اشد الاجزاء مللى واحد للخلف تعود للامام بكل بساطة . لكنى حمبلى عاوز كل حاجة تبقى تمام . حد عنده حل ؟ رجاء .. افيدونى افادكم الله ودمتم بخير .
الحمد لله اصلحته وبقى زى الفل والفضل للاستاذ ابو عمار .

فكرى الفساخ 13-11-28 02:03 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashrafbahaa (المشاركة 193718)
انا معايا الريتاي بارون p228 هوه فعلا مالهوش قطع غيار ولا صيانه انا مش محتاج لسه الحمد لله بس كنت بسأل علي خزنهاحتياطي قالولي لسه مانزلهوش حاجه خالص
وياريت لو حد ينزلنا صور لطريقة تنظيفه مفكوك او بدون فك

يا سيدى كل حاجته موجودة . ويوجد استاذ ممتاز اخلاقه عالية جدا وخبير فى كل المسدسات ولا يبخل على احد بمعلوماته اسمه الاستاذ محمد مكاوى تجده فى صفحة ورشة الاسلحة ممكن يفيدك . وشكرا

فكرى الفساخ 13-11-28 02:15 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
ياعم حتشيل الماسورة ازاى وهى لازقة فى المسدس . يعنى حنقطعها بالمنشار ونجيب ماسورة ثانية ونلحمها . ولماذا هذا اللف والدوران ؟ ما نشيلها بالبنطة بالشنيور كده بهدوء . رجاء من الاعضاء المجربين الافادة ولكم جميعا الشكر

فكرى الفساخ 13-11-28 03:02 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
يا اخوانا زرار رد الاجزاء الاوتوماتيك لا يعمل . احيانا يعمل . المسدس عال العال . ما عدا هذا العيب . يا اخوانا رجاء الافادة . هل مش عارف استعمله ام هذا عيب . عموما حتى لو عيب هو ليس عيب جوهرى لانى ارد الاجزاء بجذبه للخلف مللى فيسقط الزر وتعود الاجزاء لماكنها عادى زى الفل . وشكرا
الحمد لله تم اصلاحه وبقى زى الفل .

فكرى الفساخ 13-11-28 03:15 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
يا اخوانا ما بلاش كلمة الباشا دى .ا نا بيجيلى حساسية من هذه الكلمة . انا طول عمرى شغال مع العسكريين ولم انطقها ابدا . كنت اقول يا فندم او سيادتك او اى حاجة عدا كلمة باشا دى . تحسسك انك اقل من الناس دى . رجاء عدم مخاطبة الاخرين بهذه الكلمة السيئة ولا سيما انها من عصر العثمانيين الاتراك الذين يناصبوننا العداء حاليا . وشكرا

فكرى الفساخ 13-11-30 09:12 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 525064)
ياجماعه امان ايه الى بتسالو عليه ده امانه احلى امان امان الشاكوش الى يرجع الشاكوش ماكانه ده مش موجود فى اى مسدس ولو انته بتسال على امان للاجزاء والله انا عمرى ماستخدمته فى المسدسات التانية واول حاجة بتبوظ وتطير هو امان الاجزاء الى بيبقه على الابره

ينصر دينك يا استاذ مصرى كلامك صح الصح . ده احس امان فى جميع المسدسات امان الريتاى بارون . الزرار الذى يرجع الشاكوش برفق دون الطرق على ابرة ضرب النار . الله عليك . ومنكم نستفيد. وشكرا

elmasrey123 13-11-30 10:22 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
المسدس ده حدوته ياجماعه بجد

فكرى الفساخ 13-12-01 06:00 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo_jackel (المشاركة 327414)
الأستاذ / مازنجر
سألت حضرتك عن تغيير طبة مفتوحة للمسدس الريتاى بارون لضرب البلى
حاولت أكلم حضرتك تليفونك دايمآ مقفول
أرجوا من حضرتك التواصل ( 010000057620 ) أو الرد
مع الشكر
أحمد

استاذ ميدو جاكل . عن تجربة . شيل الطبة الصغيره اللى فى فوهة المسدس . لقم الماسورة من الامام ببلية على نفس المقاس . بها خلوص بسيط - انا مش عارف نمرتها . نشن على لوح خشب امام الحائط . وسوف تنبهر من النتيجة . ونطلب منكم الدعاء لنا . وبالتوفيق ان شاء الله .والسلام
هى بلية نمرة 4

LEGION 13-12-08 01:44 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
علي فكرة يا جماعة أنا إشتريت ريتاي بارون من يومين بس و إمبارح جربته في فرح
4 خزن متتالية بدون أي عطل أو مشكلة خالص
خلونا نجيب من الآخر ... ده مسدس صوت ... يعني كمعادن تصنيع و قوم تحمل ضغط و تفريغ هواء هو معد لإطلاق كبسولات صوتية من عيار 9 مم
إنما بقي تقوللي بلي و طابة و زلومة و كلام فارغ ... كل ده و لا ليه أي معني
و علي فكرة أنا إشتريت ريتاي بارون إصدار جديد و لون نيكل في إسود
و ضرب معايا 66 طلقة في أقل من ساعة و لم يحدث بيه أي عطل ...

ببساطة لأني إستخدمته في الإستخدام المصنع من أجله و هو طلقات الصوت
شركة ريتاي مش مهابيل علشان يستخدموا خامات تتحمل إطلاق بلي و ذخيرة حية في تصنيع طبنجة صوت ..
رجاءا يا ريت نفكر بالمنطق

elmasrey123 13-12-08 04:38 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة LEGION (المشاركة 538884)
علي فكرة يا جماعة أنا إشتريت ريتاي بارون من يومين بس و إمبارح جربته في فرح
4 خزن متتالية بدون أي عطل أو مشكلة خالص
خلونا نجيب من الآخر ... ده مسدس صوت ... يعني كمعادن تصنيع و قوم تحمل ضغط و تفريغ هواء هو معد لإطلاق كبسولات صوتية من عيار 9 مم
إنما بقي تقوللي بلي و طابة و زلومة و كلام فارغ ... كل ده و لا ليه أي معني
و علي فكرة أنا إشتريت ريتاي بارون إصدار جديد و لون نيكل في إسود
و ضرب معايا 66 طلقة في أقل من ساعة و لم يحدث بيه أي عطل ...

ببساطة لأني إستخدمته في الإستخدام المصنع من أجله و هو طلقات الصوت
شركة ريتاي مش مهابيل علشان يستخدموا خامات تتحمل إطلاق بلي و ذخيرة حية في تصنيع طبنجة صوت ..
رجاءا يا ريت نفكر بالمنطق

الكلام اتفق معاك فيه بس نصه ملوش علاقه اصلا بالموضوع بتاع الرابطة هنا بس عامة ربنا يباركلك :lov::lov::lov:

LEGION 13-12-09 11:07 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
معاك حق أغلب كلامي لا يتعلق بموضوع الرابطة ... بس ليه علاقة بالمناقشات إللي دارت بين الأعضاء هنا ... بعتذر لو كنت خرجت عن مضمون موضوعات الرابطة و يشرفني إني أكون معاكوا ..

LEGION 13-12-09 11:52 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
صورة للمسدس

hesham khedr 13-12-10 09:17 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يشرفنى ان انضم لرابطة الريتاى بس الصراحة عندى مشكلة لما اشتريت المسدس وجربته بالطلق التركى الفضى طلقتين ورا بعض ما شاء الله ضرب ونطر الفارغ وعلق الاجزاء لغاية دلوقتى تمام
جيت اجرب الطلق الذهبى هو اعرض من الفضى وبسحب على البارد (يعنى بحط الطلقات فى الخزنة واسحب الاجزاء بايدى عشان اسحب الطلقلت من الخزنة ورا بعض وينطر طلقة طلقة من غير ما اضربهم) بيحشر اول طلقة فى بيت النار ويسحب التانية وراها ويحشر والاجزاء مابترجعش

ممكن اعرف حل المشكلة دى ايه ؟؟؟؟؟

abo amar 13-12-10 09:57 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hesham khedr (المشاركة 539083)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يشرفنى ان انضم لرابطة الريتاى بس الصراحة عندى مشكلة لما اشتريت المسدس وجربته بالطلق التركى الفضى طلقتين ورا بعض ما شاء الله ضرب ونطر الفارغ وعلق الاجزاء لغاية دلوقتى تمام
جيت اجرب الطلق الذهبى هو اعرض من الفضى وبسحب على البارد (يعنى بحط الطلقات فى الخزنة واسحب الاجزاء بايدى عشان اسحب الطلقلت من الخزنة ورا بعض وينطر طلقة طلقة من غير ما اضربهم) بيحشر اول طلقة فى بيت النار ويسحب التانية وراها ويحشر والاجزاء مابترجعش

ممكن اعرف حل المشكلة دى ايه ؟؟؟؟؟

مسدس حضرتك عياره p.a.k. ولا p.a

hesham khedr 13-12-10 11:24 AM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar (المشاركة 539085)
مسدس حضرتك عياره p.a.k. ولا p.a

شكرا لاهتمام حضرتك وسرعة الرد لكن انا مش عارف العيار للمسدس لكن الطلقة P.A.


هو نفس المسدس اللى فى الرابط ده انا اشتريته
http://egyhunt.net/showthread.php?t=43975

abo amar 13-12-10 03:45 PM

رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hesham khedr (المشاركة 539100)


شكرا لاهتمام حضرتك وسرعة الرد لكن انا مش عارف العيار للمسدس لكن الطلقة P.A.


هو نفس المسدس اللى فى الرابط ده انا اشتريته
http://egyhunt.net/showthread.php?t=43975

يبقي طبنجه حضرتك. P.a.k مينفعش اضرب الا طلق فضي ومكن تعمل تعديل صغير فب بيت النار علشان تضرب طلق عياره p.a
بالتوفيق


الساعة الآن 05:25 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir