الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

Angel 12-04-19 05:48 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdoo (المشاركة 351685)
احييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه :eek::eek::eek::eek::eek:

دة فى الظروف العادية انما حاليا فى قانون الطؤارى 3 سنوات مقفولين :)

Angel 12-04-20 01:03 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the ghost (المشاركة 352182)
طيب لو حاطط فرد خرطوش فى العربية بتاعتى او طبنجة بلى او حى؟


المؤبد المتين يا صديقى http://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gif

هاشوف اسود 25 سنة فى حياتك :rolleyes:

NEW_Year 12-04-22 02:50 PM

الفرق بين الحبيب والخاطب والمتزوج
 
الفرق بين الحبيب والخاطب والمتزوج

:D :D :D





http://i40.tinypic.com/sf8009.jpg


هههههههههههههههههههههههههه

pooforever_2010 12-04-22 03:01 PM

رد: الفرق بين الحبيب والخاطب والمتزوج
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NEW_Year (المشاركة 353600)
الفرق بين الحبيب والخاطب والمتزوج

:D :D :D





http://i40.tinypic.com/sf8009.jpg


هههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههه

Abdoo 12-04-22 03:41 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel (المشاركة 351793)
دة فى الظروف العادية انما حاليا فى قانون الطؤارى 3 سنوات مقفولين :)

اومال لو اتمسك بسلاح من غير ترخيص اعداااااام بقى ولا ايه :confused::confused::eek::eek:

Angel 12-04-22 09:11 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdoo (المشاركة 353625)
اومال لو اتمسك بسلاح من غير ترخيص اعداااااام بقى ولا ايه :confused::confused::eek::eek:

على حسب بقة !!

NEW_Year 12-04-22 10:05 PM

ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة
ازيكم جميعا اتمني تكونوا بخير وفي تمام الصحة

النهاردة حصل موقف مش لذيذ وانا حبيت ابلغكم كلكم علشان تكونوا واخدين بالكم لو حصل معاكم حاجة زي كدا

جة اتصال علي التليفون الارضي
انسة اتصلت احنا من بريد كريدي اجريكول
البنك متعاقد مع بريد جديد والفيزا عليها مصاريق مستحقة الدفع
وقالوا الاسم بتاعنا يعني الي اتصلت قالت استاذ فعلان الفلاني فبالطبع انت هتدي الامان خالص
المهم
طيب عاوزين ناخد العنوان وامتة حضرتك بتكون متواجد في البيت علشان نبعتلك عامل البريد
لتحصيل المصاريف المستحقة
طبعا هما المفروض بيتبعت جواب مش اتصال ما علينا
اخدو العنوان بالكامل وميعاد التواجد وكل شيئ ودي غلطة مني ان اديت البيانات


قعدت ثواني افكر مع نفسي وحسيت بالغلط
اتصلت علي طول بالبنك علشان اعرف هل المكالمة دي صحيحة من البنك ولا موضوع نصب من الاخر
وعمل تشيك علي المكالمات الي هما اتصالوا بيا فيها
وقالوا مفيش اتصال من البنك اتعمل ليا
ولما تيجي تتصل بالبنك في الاول بيقولك
ارجو عدم اعطاء البيانات الخاصة بك لاي حد
يعني ولا اسم ولا عنوان ولا ميعاد التواجد بالمنزل امتة

فياريت من الاخوة الاعضاء وطقم الادارة
اي حاجة شبة كدا تكونوا حارصين علي عدم الوقوع في الخطأ الي وقعت فية
وعدم اعطاء البيانات الشخصية بكم لاي حد الا بعد التاكد التام 100% انه تبع المصلحة الحكومة كذا

وانتو عارفين ان الدنيا مفهاش امان دلوقتي فطبعا عارفين ميعاد عدم التواجد في المنزل امتة
والله اعلم لتنفيظ خطة او ما شبة ذلك والموضوع دا بعد لما سالت سمعت انو حصل مع كذا حد

وحبيت ابلغ اخواتي في المنتدي لتفادي الوقوع في الخطاء
والسلام عليكم ورحمة الله و بركاتة
اللهم بلغت اللهم فاشهد

اخوكم ميزو

NEW_Year 12-04-22 10:06 PM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
ارجو عدم مسح هذا الموضوع من القسم
وان امكن تثبيت الموضوع لفترة حتي لو قصيرة
للاحتياط
وشكرا

Angel 12-04-22 10:09 PM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
خلى بالك يا عم ميزو و ربنا يستر
و لو حد جالك البيت اربطة فى بعضة و علقة

mido axis 12-04-22 10:11 PM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
النصب موجود فى كل المجالات و الناس بتنصب حب للهواية دا غير بقا الناس اللى بيتصلوا كل يوم على الموبيل و الارضى مبروك كسبت على شوية مقالب من صحابك تخلى الواحد يكره التليفون و اللى اخترع التليفون ربنا يسترها ان شاء الله

NEW_Year 12-04-22 10:17 PM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
والله ياحبيب قلبي ربنا موجود
بس الفكرة اني حبيت احذر اخواتي هنا في المنتدي
لانكم غالين عندي جدا ويعلم ربنا بجد والله

magdyfer3on 12-04-22 10:35 PM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
ربنا يستر علينا أجمعين

doos99 12-04-22 10:45 PM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
استاذ ميزو هذه في الغالب الاعم محاوله لاخد معلومات عند ميعاد تواجدك في المنزل لمحاوله سرقتك فرجاء خاص لمده شهر علي الاقل حاول تغير مواعيد خروجك في البيت او لما تخرج يكون والدك او حد من اخواتك في البيت لمنع سرقتك لا قدر الله و انصحك تسجل الرقم اللي اتصل بيك لانه لا قدر الله لو حصل حاجه هيكون هوه الخيط اللي يوصل للجناه
تحياتى ليك

isaad 12-04-22 10:49 PM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
ربنا يكرمك على النصيحه الجامده يا اسناذ ميزو ربنا يباركلك يا غالي تقبل مروري

NEW_Year 12-04-22 11:04 PM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
ربنا يكرمكم كلكم
وربنا يسترها علينا وعلي الناس كلها

ahmed6394 12-04-22 11:27 PM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
ميزو لما يجيى ابقى انده عليا و انا هظبطهملك من غير شوشرة و هقدر أعرف كل حاجة عنهم

NEW_Year 12-04-23 12:01 AM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
دا علي اساس انك هيرو هههههههههههههه
ماشي يااحمد
ياحبيبي انا مش قلقان من اي شيئ وسايبها علي الله وانت عارف كويس اني اعرف اتصرف تمام
بس الفكر انا بنقلها لاخواتي في المنتدي هنا علشان محدش يقع في الخطأ دا
لاني معتبرهم كلهم اخواتي والله

Karim Eid 12-04-23 12:17 AM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
متشكرين جدا على النصيحة يا غالي

سندباد زمانى 12-04-23 12:48 AM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
ربنا يسترها معانا كلنا احنا والمسلمين جميعنا

NEW_Year 12-04-23 12:13 PM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
العفو ياكريم باشا

امين يا سندباد

msgm 12-04-23 12:51 PM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
والدتي اتعمل عليها عملية احتيال في مبلغ كبير بنفس الأسلوب .. هما اتضح انهم بيفتحوا الدليل و باخدوا مه الإسم و التليفون و يتصلوا زز و انت تطمن لما يبقوا عارفين الإسم والعنوان تليفون البيت . و بعدها بيطلبوا تاكيد شوية معلومات بيسألوا عن رقم الفيزاو تاريخ الإنتهاء و الإسم على البطاقة و التلات ارقام الي في ظهر البطاقة ..

msgm 12-04-23 12:53 PM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
و على فكرة الإتصال كان من private number

M.Hatem 12-04-23 12:56 PM

Re: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
ربنا يلطف بينا

Shooter1 12-04-23 01:27 PM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
باشا انتا ممكن تاخد الرقم اللى اتصل بيك وتدخل على موقع 140 اونلاين وتخش على فاتورة التليفون وتكتب الرقم هيظهر لك الاسم وبكده يبقى معاك الرقم والاسم لو لقدر الله حصل اى حاجة

hema777h 12-04-23 01:37 PM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Shooter1 (المشاركة 354206)
باشا انتا ممكن تاخد الرقم اللى اتصل بيك وتدخل على موقع 140 اونلاين وتخش على فاتورة التليفون وتكتب الرقم هيظهر لك الاسم وبكده يبقى معاك الرقم والاسم لو لقدر الله حصل اى حاجة

+++++++++++++1

وليد سعد زغلول 12-04-23 01:39 PM

رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
 
جزاك الله خيرًا على النصيحة وربنا يسترها إن شاء الله وتقبل تحياتي ودمت في أمان الله

kiko_2015 12-04-23 02:12 PM

الي محمد مجدي عبد الباقي
 
في واحده اتصلت بيا و سالتني اذا كنت اعرف حد اسمه " محمد مجدي عبد الباقي "

لانهم لاقوا شنطتو في محطة مترو الجيزه و كان من ضمن الورق رقم تليفوني

طبعا انا معرفش حد بالاسم ده بس ممكن يكون عضو ع المنتدي اشتري مني حاجه قبل كده و كان كاتب رقمي

لو حد يعرفوا يا ريت يقوللو

hazeeeeem 12-04-23 06:43 PM

رد: الي محمد مجدي عبد الباقي
 
جزاكم الله خيرا يا باشا

Orabi 12-04-23 07:28 PM

رد: الي محمد مجدي عبد الباقي
 
جزاك الله خيراً

عادل عبده 12-04-23 07:53 PM

رد: الي محمد مجدي عبد الباقي
 
ممكن يكون الواد ميدو مجدى هدور على نمرته ولو لقيتها هكلمه
شكرا يابو سيف
ربنا يجازيك خير

abdalla nabel 12-04-24 06:58 PM

رد: دردشه واستفسار
 
مــا أصعــب ان تعيــش فـي حيـــرة تقـــودك الــى الجنـــون مــن شخـــص

مجنـــون , يــــوما تــــراه يُحبـــك و يــــوما لا تــــدري مـــن يكـــــون

Angel 12-04-24 09:06 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla nabel (المشاركة 354968)
مــا أصعــب ان تعيــش فـي حيـــرة تقـــودك الــى الجنـــون مــن شخـــص

مجنـــون , يــــوما تــــراه يُحبـــك و يــــوما لا تــــدري مـــن يكـــــون


يا حكمك يا عم عبدالله :)

adhmm 12-04-25 02:49 PM

الحل ايه؟
 
انا ملاحظ ان كل شوية حد يبعت موضوع بيوضح فيه انه اتمسك ببندقيتة و اتعرض لمضايقات من قبل الشرطة مع العلم ان اعضاء المنتدى ناس محترمة و ان الموضوع بالنسبة لهم مجرد هواية الا انى بصراحة كدة خايف انزل بالبندقية لانى لا احب ان ياتى احد يكلمنى بطريقة غير مهذبة و يتحكم فيه العملية مش طالبه .
يا ريت المختصين القانونين يقولو لنا ننزل نصطاد ولا نبقى فى منازلنا ننظف و نشحم البتادق و نقول من خرج من داره قل مقداره .
انا خلاص هتجنن (توك توك - بلطجية - تحرش - رشوة - فساد - فقر - مخدرات - قوادين ) كل ده اصبح تمام و اتحل و الصيد اصبح جريمة حاجة تقرف .

mohamed55 12-04-25 02:55 PM

رد: الحل ايه؟
 
هي الحكومه كده بتحب تهزر كتيير بس هزرها تقيل شويه

mido axis 12-04-25 06:45 PM

رد: دردشه واستفسار
 
عيب علينا اوى بجد

كل يوم الشمس تشرق
.
.
.

.
.
.

.
.
و محدش يناولها كوباية ميا xp

Angel 12-04-25 07:22 PM

رد: دردشه واستفسار
 
تشرق و مية !!!!!!! هبقى اخبط على ظهرها عينيا ‏

Abdoo 12-04-25 07:27 PM

رد: دردشه واستفسار
 
في ذكري تحرير سيناء لن ننسى الأستاذ نبيل الحلفاوي

ودوره في الطريق إلى إيلات، الذي حبس أنفاس أجيال كاملة

وخاطر بحياته من أجل توسيع خرم العسلية :D


http://www3.0zz0.com/2012/04/25/17/202413271.jpg

Ahmed El Sarky 12-04-25 07:37 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abdoo (المشاركة 355559)
في ذكري تحرير سيناء لن ننسى الأستاذ نبيل الحلفاوي

ودوره في الطريق إلى إيلات، الذي حبس أنفاس أجيال كاملة

وخاطر بحياته من أجل توسيع خرم العسلية :D


http://www3.0zz0.com/2012/04/25/17/202413271.jpg

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

Angel 12-04-25 08:50 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdoo (المشاركة 355559)
في ذكري تحرير سيناء لن ننسى الأستاذ نبيل الحلفاوي

ودوره في الطريق إلى إيلات، الذي حبس أنفاس أجيال كاملة

وخاطر بحياته من أجل توسيع خرم العسلية :d


http://www3.0zz0.com/2012/04/25/17/202413271.jpg


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلووووة حلوووووووووووة :)

Abdoo 12-04-25 08:52 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel (المشاركة 355604)

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلووووة حلوووووووووووة :)



thnxxxxxxx:rolleyes:


الساعة الآن 10:44 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir