![]() |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
المؤبد المتين يا صديقى http://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gif هاشوف اسود 25 سنة فى حياتك :rolleyes: |
الفرق بين الحبيب والخاطب والمتزوج
هههههههههههههههههههههههههه |
رد: الفرق بين الحبيب والخاطب والمتزوج
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة ازيكم جميعا اتمني تكونوا بخير وفي تمام الصحة النهاردة حصل موقف مش لذيذ وانا حبيت ابلغكم كلكم علشان تكونوا واخدين بالكم لو حصل معاكم حاجة زي كدا جة اتصال علي التليفون الارضي انسة اتصلت احنا من بريد كريدي اجريكول البنك متعاقد مع بريد جديد والفيزا عليها مصاريق مستحقة الدفع وقالوا الاسم بتاعنا يعني الي اتصلت قالت استاذ فعلان الفلاني فبالطبع انت هتدي الامان خالص المهم طيب عاوزين ناخد العنوان وامتة حضرتك بتكون متواجد في البيت علشان نبعتلك عامل البريد لتحصيل المصاريف المستحقة طبعا هما المفروض بيتبعت جواب مش اتصال ما علينا اخدو العنوان بالكامل وميعاد التواجد وكل شيئ ودي غلطة مني ان اديت البيانات قعدت ثواني افكر مع نفسي وحسيت بالغلط اتصلت علي طول بالبنك علشان اعرف هل المكالمة دي صحيحة من البنك ولا موضوع نصب من الاخر وعمل تشيك علي المكالمات الي هما اتصالوا بيا فيها وقالوا مفيش اتصال من البنك اتعمل ليا ولما تيجي تتصل بالبنك في الاول بيقولك ارجو عدم اعطاء البيانات الخاصة بك لاي حد يعني ولا اسم ولا عنوان ولا ميعاد التواجد بالمنزل امتة فياريت من الاخوة الاعضاء وطقم الادارة اي حاجة شبة كدا تكونوا حارصين علي عدم الوقوع في الخطأ الي وقعت فية وعدم اعطاء البيانات الشخصية بكم لاي حد الا بعد التاكد التام 100% انه تبع المصلحة الحكومة كذا وانتو عارفين ان الدنيا مفهاش امان دلوقتي فطبعا عارفين ميعاد عدم التواجد في المنزل امتة والله اعلم لتنفيظ خطة او ما شبة ذلك والموضوع دا بعد لما سالت سمعت انو حصل مع كذا حد وحبيت ابلغ اخواتي في المنتدي لتفادي الوقوع في الخطاء والسلام عليكم ورحمة الله و بركاتة اللهم بلغت اللهم فاشهد اخوكم ميزو |
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
ارجو عدم مسح هذا الموضوع من القسم
وان امكن تثبيت الموضوع لفترة حتي لو قصيرة للاحتياط وشكرا |
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
خلى بالك يا عم ميزو و ربنا يستر
و لو حد جالك البيت اربطة فى بعضة و علقة |
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
النصب موجود فى كل المجالات و الناس بتنصب حب للهواية دا غير بقا الناس اللى بيتصلوا كل يوم على الموبيل و الارضى مبروك كسبت على شوية مقالب من صحابك تخلى الواحد يكره التليفون و اللى اخترع التليفون ربنا يسترها ان شاء الله
|
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
والله ياحبيب قلبي ربنا موجود
بس الفكرة اني حبيت احذر اخواتي هنا في المنتدي لانكم غالين عندي جدا ويعلم ربنا بجد والله |
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
ربنا يستر علينا أجمعين
|
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
استاذ ميزو هذه في الغالب الاعم محاوله لاخد معلومات عند ميعاد تواجدك في المنزل لمحاوله سرقتك فرجاء خاص لمده شهر علي الاقل حاول تغير مواعيد خروجك في البيت او لما تخرج يكون والدك او حد من اخواتك في البيت لمنع سرقتك لا قدر الله و انصحك تسجل الرقم اللي اتصل بيك لانه لا قدر الله لو حصل حاجه هيكون هوه الخيط اللي يوصل للجناه
تحياتى ليك |
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
ربنا يكرمك على النصيحه الجامده يا اسناذ ميزو ربنا يباركلك يا غالي تقبل مروري
|
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
ربنا يكرمكم كلكم
وربنا يسترها علينا وعلي الناس كلها |
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
ميزو لما يجيى ابقى انده عليا و انا هظبطهملك من غير شوشرة و هقدر أعرف كل حاجة عنهم
|
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
دا علي اساس انك هيرو هههههههههههههه
ماشي يااحمد ياحبيبي انا مش قلقان من اي شيئ وسايبها علي الله وانت عارف كويس اني اعرف اتصرف تمام بس الفكر انا بنقلها لاخواتي في المنتدي هنا علشان محدش يقع في الخطأ دا لاني معتبرهم كلهم اخواتي والله |
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
متشكرين جدا على النصيحة يا غالي
|
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
ربنا يسترها معانا كلنا احنا والمسلمين جميعنا
|
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
العفو ياكريم باشا
امين يا سندباد |
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
والدتي اتعمل عليها عملية احتيال في مبلغ كبير بنفس الأسلوب .. هما اتضح انهم بيفتحوا الدليل و باخدوا مه الإسم و التليفون و يتصلوا زز و انت تطمن لما يبقوا عارفين الإسم والعنوان تليفون البيت . و بعدها بيطلبوا تاكيد شوية معلومات بيسألوا عن رقم الفيزاو تاريخ الإنتهاء و الإسم على البطاقة و التلات ارقام الي في ظهر البطاقة ..
|
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
و على فكرة الإتصال كان من private number
|
Re: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
ربنا يلطف بينا
|
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
باشا انتا ممكن تاخد الرقم اللى اتصل بيك وتدخل على موقع 140 اونلاين وتخش على فاتورة التليفون وتكتب الرقم هيظهر لك الاسم وبكده يبقى معاك الرقم والاسم لو لقدر الله حصل اى حاجة
|
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
اقتباس:
|
رد: ارجو دخول جميع الاعضاء وطقم الادارة
جزاك الله خيرًا على النصيحة وربنا يسترها إن شاء الله وتقبل تحياتي ودمت في أمان الله
|
الي محمد مجدي عبد الباقي
في واحده اتصلت بيا و سالتني اذا كنت اعرف حد اسمه " محمد مجدي عبد الباقي " لانهم لاقوا شنطتو في محطة مترو الجيزه و كان من ضمن الورق رقم تليفوني طبعا انا معرفش حد بالاسم ده بس ممكن يكون عضو ع المنتدي اشتري مني حاجه قبل كده و كان كاتب رقمي لو حد يعرفوا يا ريت يقوللو |
رد: الي محمد مجدي عبد الباقي
جزاكم الله خيرا يا باشا
|
رد: الي محمد مجدي عبد الباقي
جزاك الله خيراً
|
رد: الي محمد مجدي عبد الباقي
ممكن يكون الواد ميدو مجدى هدور على نمرته ولو لقيتها هكلمه
شكرا يابو سيف ربنا يجازيك خير |
رد: دردشه واستفسار
مــا أصعــب ان تعيــش فـي حيـــرة تقـــودك الــى الجنـــون مــن شخـــص
مجنـــون , يــــوما تــــراه يُحبـــك و يــــوما لا تــــدري مـــن يكـــــون |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
يا حكمك يا عم عبدالله :) |
الحل ايه؟
انا ملاحظ ان كل شوية حد يبعت موضوع بيوضح فيه انه اتمسك ببندقيتة و اتعرض لمضايقات من قبل الشرطة مع العلم ان اعضاء المنتدى ناس محترمة و ان الموضوع بالنسبة لهم مجرد هواية الا انى بصراحة كدة خايف انزل بالبندقية لانى لا احب ان ياتى احد يكلمنى بطريقة غير مهذبة و يتحكم فيه العملية مش طالبه .
يا ريت المختصين القانونين يقولو لنا ننزل نصطاد ولا نبقى فى منازلنا ننظف و نشحم البتادق و نقول من خرج من داره قل مقداره . انا خلاص هتجنن (توك توك - بلطجية - تحرش - رشوة - فساد - فقر - مخدرات - قوادين ) كل ده اصبح تمام و اتحل و الصيد اصبح جريمة حاجة تقرف . |
رد: الحل ايه؟
هي الحكومه كده بتحب تهزر كتيير بس هزرها تقيل شويه
|
رد: دردشه واستفسار
عيب علينا اوى بجد
كل يوم الشمس تشرق . . . . . . . . و محدش يناولها كوباية ميا xp |
رد: دردشه واستفسار
تشرق و مية !!!!!!! هبقى اخبط على ظهرها عينيا
|
رد: دردشه واستفسار
في ذكري تحرير سيناء لن ننسى الأستاذ نبيل الحلفاوي
ودوره في الطريق إلى إيلات، الذي حبس أنفاس أجيال كاملة وخاطر بحياته من أجل توسيع خرم العسلية :D http://www3.0zz0.com/2012/04/25/17/202413271.jpg |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه حلووووة حلوووووووووووة :) |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
thnxxxxxxx:rolleyes: |
| الساعة الآن 10:44 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir