الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض محل ابو سيف علي مسدسات الصوت (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=45699)

احمد عزيز 12-06-02 02:42 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
المسدس الكيمار 75 مفتوح ومعاه الطبة بتعته ولا لا؟

owkean 12-06-02 02:52 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
البلوسي بيضرب بلي بعد تعديله ولا من غبر تعديل

kiko_2015 12-06-02 03:49 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عزيز (المشاركة 378419)
المسدس الكيمار 75 مفتوح ومعاه الطبة بتعته ولا لا؟

مفتوح يا فندم لكن السعر لا يشمل الطبه

owkean 12-06-02 05:49 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
استاذ محمد خالص تحياتي لحضرتك
بس ليا سؤال هو الفرات ماجنوم حضرتك كاتب سعره 1250 هل السعر ده للمسدس المفتوح ولا المقفول

mr_sam 12-06-02 09:47 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اهم حاجة الشحن للمحافظات دي او توصيل الطلبات للتسهيل

Egyptian_Destroyer 12-06-02 10:13 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
من فضلك الكيمار75 كام طلقه في الخزنه و هو بيضرب الي ؟؟؟؟؟؟ و في توصيل للاسكندريه ؟؟

owkean 12-06-03 12:26 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
منتظرين ردك يا ابوسيف

kiko_2015 12-06-03 12:59 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptian_destroyer (المشاركة 378629)
من فضلك الكيمار75 كام طلقه في الخزنه و هو بيضرب الي ؟؟؟؟؟؟ و في توصيل للاسكندريه ؟؟

مش بيضرب الي يا فندم...هو 10 طلقات..و ان شاء الله في توصيل للاسكندريه قريبا

ahmed gamal 12-06-03 01:31 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
نفس السؤال الفيرات ماجنم 1250 مفتوح ولا مقفول ؟ والشكل الجديد ولا القديم ؟ :)

أبو سلطان 12-06-03 02:33 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
أ . محمد بارك الله فيك وزادك حبا وإحتراما من الجميع
يا ريت أعرف شئ ؟
أيهم أفضل فى الخامة بتاعته الفايبر و لا البرونى ماجنوم؟
هل موجود عندك نمنم ولا لأ ولو موجود لونه ايه؟
الفايبر 2.5 بوصة؟ ومفتوح وتسنتر ولا لأ؟
أسف على الأسئلة الكثيرة
وجزاكم الله خيرا

kiko_2015 12-06-03 08:17 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو سلطان (المشاركة 378756)
أ . محمد بارك الله فيك وزادك حبا وإحتراما من الجميع
يا ريت أعرف شئ ؟
أيهم أفضل فى الخامة بتاعته الفايبر و لا البرونى ماجنوم؟
هل موجود عندك نمنم ولا لأ ولو موجود لونه ايه؟
الفايبر 2.5 بوصة؟ ومفتوح وتسنتر ولا لأ؟
أسف على الأسئلة الكثيرة
وجزاكم الله خيرا

اولا شكرا لك علي كلامك اخي الكريم ..
شوف يا سيدي
الافضل طبعا مليون مره هو الفايبر التركي..وعلي فكره الايطالي الماجنم ضعيف جدا و مقفول مش بيتفتح

معنديش نمنم للاسف
الفايبر 2.5 بوصه فضي
مش متسنتر بس ينفه يتسنتر عادي

kiko_2015 12-06-03 08:24 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يا جماعه الفرات ماجنم المفتوح الشكل الجديد بسعر 1300 جنيه

زياد عثمان مهنا 12-06-03 10:33 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
بما ان مفيش اسود مطفي في نيكل او اي لون مطفي من الفرات ماجنم

kiko_2015 12-06-03 10:50 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زياد مبتدئ صيد (المشاركة 378854)
بما ان مفيش اسود مطفي في نيكل او اي لون مطفي من الفرات ماجنم

الفيرات ماجنم في مصر كلها مفيش منو مطفي اي لون..المتوفر فقط اسود لامع الشكل الجديد

owkean 12-06-03 12:51 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ايه الشكل الجديد ده يا كبير

Egyptian_Destroyer 12-06-03 07:58 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الف شكر لسرعه رد حضرتك .... ان شاء الله بعد الامتحانات اظبط الكلام و اتصل بحضرتك بس انت ادعيلي اجيب مجموع :)

الغاوى 12-06-03 10:56 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
من فضل حضرتك سؤالين:

1- ما هو أنسب نوع طلقات صوت (وليست للبلى) للطبنجه ايكول جاكال ديوال؟
2- أنا عندى طلقات mfs 9 mm P.A. المجرى و لم أجربها بعد فهل هى مناسبه للايكول جاكال ديوال أم لا؟
و اذا كانت غير مناسبه فلماذا؟

و شــــــــــــــــــــــــــــــــــكرا

nazekbakr 12-06-04 12:16 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ممكن اعرف سعر مقبض الحلوان 9مم الحلوان 51 القديم فردة المقبض الشمال سعرها كام مشكور

owkean 12-06-04 01:09 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
في شحن محافظات ولا لسه يابو سيف

top Secret 12-06-04 01:22 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 379355)
في شحن محافظات ولا لسه يابو سيف

يا استاذ اوكين حتي لو قالك ابو سيف هوصله ليك لحد باب البيت مش هتشتري هههههه انا ملاحظك بتفضل تسأل كل التجار واستفسارات كأنك هتشتري دبابه بقالك فتره :)

بضحك معاك

Bebeto 12-06-04 01:35 AM

Re: رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة top Secret (المشاركة 379364)
يا استاذ اوكين حتي لو قالك ابو سيف هوصله ليك لحد باب البيت مش هتشتري هههههه انا ملاحظك بتفضل تسأل كل التجار واستفسارات كأنك هتشتري دبابه بقالك فتره :)

بضحك معاك

ههههههههههههههههههههههههههه

mr_sam 12-06-04 02:20 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ياجماعه انا برضو سالت على موضوع الشحن للشراء الجاد ايه اللي يضحك في كده وبعدين مصاريف الانتقال والمواصلات الخاصة بالمندوب اللي هيسلم الشاري على حساب الشاري وليست على حساب البائع ياريت ننظر في الموضوع بجدية شوية وده لاسباب كتير في محافظات كتير مفيهاش محلات كتير او المحلات فاتحه للصيانه فقط زي الشرقية والمحلات بصراحه بقوا في قمة الجشع

أبو سلطان 12-06-04 03:07 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 378835)
اولا شكرا لك علي كلامك اخي الكريم ..
شوف يا سيدي
الافضل طبعا مليون مره هو الفايبر التركي..وعلي فكره الايطالي الماجنم ضعيف جدا و مقفول مش بيتفتح

معنديش نمنم للاسف
الفايبر 2.5 بوصه فضي
مش متسنتر بس ينفه يتسنتر عادي


جزاكم الله كل خير
يا ريت رقم تليفون حضرتك
ومكانك على الخاص لو تحب
رقمى هو 01116187893 أخوك عصام رمضان المحامى

kokohonda 12-06-04 03:39 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
جزاكم الله كل خير
يا ريت رقم تليفون حضرتك
ومكانك على الخاص لو تحب علشان ان شاء الله هشتري كيمار 75 او بيروني 85 و ممكن تقولي اختار انهي فيهم

kiko_2015 12-06-04 10:00 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة top secret (المشاركة 379364)
يا استاذ اوكين حتي لو قالك ابو سيف هوصله ليك لحد باب البيت مش هتشتري هههههه انا ملاحظك بتفضل تسأل كل التجار واستفسارات كأنك هتشتري دبابه بقالك فتره :)

بضحك معاك

هههههههههههههه واالله العظيم احلي كومنت في العالم...هههههههه

kiko_2015 12-06-04 10:01 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kokohonda (المشاركة 379421)
جزاكم الله كل خير
يا ريت رقم تليفون حضرتك
ومكانك على الخاص لو تحب علشان ان شاء الله هشتري كيمار 75 او بيروني 85 و ممكن تقولي اختار انهي فيهم

رقمي 01116058207

kiko_2015 12-06-04 10:03 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_sam (المشاركة 379400)
ياجماعه انا برضو سالت على موضوع الشحن للشراء الجاد ايه اللي يضحك في كده وبعدين مصاريف الانتقال والمواصلات الخاصة بالمندوب اللي هيسلم الشاري على حساب الشاري وليست على حساب البائع ياريت ننظر في الموضوع بجدية شوية وده لاسباب كتير في محافظات كتير مفيهاش محلات كتير او المحلات فاتحه للصيانه فقط زي الشرقية والمحلات بصراحه بقوا في قمة الجشع

اولا شكرا علي مشاركتك في الموضوع يا صديقي...
ثانيا ان شاء الله عندي شحن فقط الي الاسكندريه من خلال مندوب

owkean 12-06-04 11:47 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ابو سيف انا بحب موايعك وردودك المحترمه وبحب شخصيتك عاليه الزروق
بس ليا رجاء اخوي هايحللك كل مشاكل الشحن في شركه ميدل ايست بتشحن اي حاجه وبيتم التحصيل من المستلم قيمه الشيء المرسل ليه حسب الفاتوره وقيمه الشحن حتي وان كان الشيء ده سلاح بس يكون معاه فاتوره مبايعه
وشكرا ليك يا ابوسيف

kiko_2015 12-06-04 11:49 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 379565)
ابو سيف انا بحب موايعك وردودك المحترمه وبحب شخصيتك عاليه الزروق
بس ليا رجاء اخوي هايحللك كل مشاكل الشحن في شركه ميدل ايست بتشحن اي حاجه وبيتم التحصيل من المستلم قيمه الشيء المرسل ليه حسب الفاتوره وقيمه الشحن حتي وان كان الشيء ده سلاح بس يكون معاه فاتوره مبايعه
وشكرا ليك يا ابوسيف

والله العظيم انت راجل زي العسل

mohamedatia 12-06-04 01:40 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedatia (المشاركة 370151)
هل يوجد طلقات 8 مم تركى الصفره
وبكام

تجديد الطلب يا ابوسيف
هل يوجد طلق 8 مم ozk الذهبى شكل الالمانى
وبكام
شكرا ياباشا

kiko_2015 12-06-04 01:47 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedatia (المشاركة 379623)
تجديد الطلب يا ابوسيف
هل يوجد طلق 8 مم ozk الذهبى شكل الالمانى
وبكام
شكرا ياباشا

للاسف والله مش موجود...لكن يوجد طلقات 8 مل الماني بسعر 6 جنيه للطلقه

mohamedatia 12-06-04 02:38 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
بعد اذنك الطلق 8 مم التركى العادى العلبه بكام

kiko_2015 12-06-04 03:42 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedatia (المشاركة 379646)
بعد اذنك الطلق 8 مم التركى العادى العلبه بكام

هي مش عندي دلوقتي..بس هتلاقيها ف حدود 130 ل 150 جنيه

smsm saber 12-06-04 03:44 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
هو النمنم مش موجود لية انا عاوز واحد

yehia 12-06-04 11:30 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ليك رساله على الخاص يابو سيف

owkean 12-06-05 01:01 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 379566)
والله العظيم انت راجل زي العسل

انت اللي اجمل يا ابوسيف بس عايزين رد علي شحن الصعيد لاننا فعلا صعب سفرنا وحرام ترمينا في ايد من لا يرحم هنا

خالدحامد 12-06-05 05:37 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
:confused::confused::confused:

mohamedatia 12-06-05 07:44 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 379703)
هي مش عندي دلوقتي..بس هتلاقيها ف حدود 130 ل 150 جنيه

اشكرك ياباشا على الرد
انت شخصيه محترمه جداااااا

tamertayel 12-06-05 10:39 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
عروض غير صادقة سبق ان طلبت علي الخاص اكثر من ثلاث مرات بدون اي اجابة

kiko_2015 12-06-05 11:25 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamertayel (المشاركة 380216)
عروض غير صادقة سبق ان طلبت علي الخاص اكثر من ثلاث مرات بدون اي اجابة

yes i know...i dont want to sale to you...go and buy from any one else


الساعة الآن 02:32 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir