الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

ahmed yasser 12-04-25 11:40 PM

رد: دردشه واستفسار
 
لو سمحتو يا جماعة ماحدش يعرف المطوة السوستة اللى شبه بتاعت عادل امام بتتباع فين او اى حد عندو زيها جديد او مستعمل ارجو الرد وشكرا

Angel 12-04-25 11:43 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed yasser (المشاركة 355710)
لو سمحتو يا جماعة ماحدش يعرف المطوة السوستة اللى شبه بتاعت عادل امام بتتباع فين او اى حد عندو زيها جديد او مستعمل ارجو الرد وشكرا


كانت معروضة The Ghost كان بيبعها ب 50 جنية يا باشا :)

ahmed yasser 12-04-26 12:36 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 355713)
كانت معروضة the ghost كان بيبعها ب 50 جنية يا باشا :)

مانا كلمتو وطلع فى الفيوم وانا ماقدرش اروح الفيوم انا بدور على حد فى القاهرة او الزقازيق

Angel 12-04-26 08:39 AM

رد: دردشه واستفسار
 
مش عارف نزل طلب فى السوق و شوف لو حد يعرف يجبهالك

pooforever_2010 12-04-26 01:33 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abdoo (المشاركة 355559)
في ذكري تحرير سيناء لن ننسى الأستاذ نبيل الحلفاوي

ودوره في الطريق إلى إيلات، الذي حبس أنفاس أجيال كاملة

وخاطر بحياته من أجل توسيع خرم العسلية :D


http://www3.0zz0.com/2012/04/25/17/202413271.jpg

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

Orabi 12-04-26 03:36 PM

يا رب تعجبكم
 
الأعضاء المحترمين و إخوتي بهذا المنتدي المحترم
هذه الروابط موجوده بقسم اللغه الإنجليزيه أضافها العضو و الزميل أ/mazhar وهي عباره عن كيفيه زخرفة المسدسات، صناعة الطلقات و كذلك ميكانيكية عمل السلاح أثناء إطلاق النار. طبعاً أنا بتأسف إن الفيديو بالإنجليزي بس هو فعلاً مفهوم و كمان إحنا عارفين إن فيديو الحاجات دي للأسف مفيش منه حاجات بالعربي. بكرر أسفي بس أنا لاقيت الفيديوهات حلوه فحبيت تشاركوني الإستمتاع بها.
متنسوش تقييم أ/mazhar هناك و العبد لله هنا
تقبلوا تحياتي

http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=27761

http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=27760

Abdoo 12-04-26 04:10 PM

رد: دردشه واستفسار
 
ما أجمل النظافة ..

ولكن :

ما أعظمها عندما تكون ..

في القلوب

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...20783898_n.jpg

Abdoo 12-04-26 04:12 PM

رد: دردشه واستفسار
 
خاصم رجل زوجته فغضبت و كتمت و جعلت تضع ملابسها
في الحقيبة عازمه على الذهاب إلى بيت أهلها

و أحس زوجها بالأمر ً فبادرها بكلمه جميله
و ابتسامه لطيفة ثم سألها ً ماذا تفعلين :)

فقالت : ادخل ملابس الصيف و اخرج ملابس الشتاء

:)

رقيقــــاات هُن
( ترضيهن الكلمه و تكفيهن الإبتسامه )

التلطف مع الإناث و الرفق بهن دليل على اكتمال الرجولة

قال صلى الله عليه و سلم :
" ما اكرمهن الا كريم ، و ما أهانهن الا لئيم "
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...66271540_n.jpg

ĴΘĶЄЯ 12-04-26 04:27 PM

رد: يا رب تعجبكم
 
روووووووووووووووووووووووووووعه
دى حاجة فوق الروعة طريقة التصنيع والزخرفة والكتابة
كلها جميلة جدا جدا
تسلم ايدكم
تحياتى ..

Orabi 12-04-26 04:35 PM

رد: يا رب تعجبكم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص (المشاركة 356105)
روووووووووووووووووووووووووووعه
دى حاجة فوق الروعة طريقة التصنيع والزخرفة والكتابة
كلها جميلة جدا جدا
تسلم ايدكم
تحياتى ..

شكرًا لذوق حضرتك و بكرر شكري لأستاذ/mazhar اللي نزل الفيديوهات دي في قسم الإنجليزي.

شكرًا لمرورك يا فندم نورت الموضوع

pooforever_2010 12-04-28 12:11 AM

رد: دردشه واستفسار
 
سالت الزوجه زوجها
اذا مت كم تنتظر حتى تتزوج الثانيه
قال لها : الى ان يجف تراب قبرك
قالت: اتوعدني بهذا..؟؟
وبعد ما توفت الزوجه
صار الزوج يزور القبر كل يوم ل مده سنه
والقبر دائما مبلول !!! ولا يجف !!!
وفي يــوم من الأيــام جاء الزوج الى المقبره مساءً
وجــد اخوها في المــقبره.
ساله:مــاذا تفعل هنا؟
قال:

.
..
.
..
.


..
.
.
..
..
انفذ وصية اختي ( كل يومين ابلل تراب قبرها)

pooforever_2010 12-04-28 12:15 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اتنين صحاب أغبية ...

الاول بيسأل التانى : هو ابوك مكبر علينا كده ليه ؟

التانى : ليه بس حصل ايه ؟

الاول : من ساعة ما مات مبقاش يعدى يسلّم زى الاول

pooforever_2010 12-04-28 12:25 AM

رد: دردشه واستفسار
 
ايام الشتاء

الامريكى لابس الكوفية والبالطو وبيشرب حاجات سخنة
.
.
.
.
.
الروسى قاعد في البار وبيشرب ويسكى
.
.
.
.
.
.
احنا بقي بالصلاه ع النبي :d

نمشي ف الشارع فاتحين بؤنا

نشوف فى دخان طالع من بؤنا ولا لأ !!!!!

الشعب المصرى ... ام الاجنبى

pooforever_2010 12-04-28 12:30 AM

رد: دردشه واستفسار
 
pooforever_2010

pooforever_2010 12-04-28 12:36 AM

رد: دردشه واستفسار
 
حقيقه علميه
الموبايل افضل من الصديق بدليل ان لما موبايلك بيقع بتموت وكان روحك هتروح وراه لكن لما صاحبك بيقع بتموت من الضحك

Karim Eid 12-04-28 02:14 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 357162)
حقيقه علميه
الموبايل افضل من الصديق بدليل ان لما موبايلك بيقع بتموت وكان روحك هتروح وراه لكن لما صاحبك بيقع بتموت من الضحك

ههههههههههههههههههههه

Angel 12-04-28 12:50 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 357162)
حقيقه علميه
الموبايل افضل من الصديق بدليل ان لما موبايلك بيقع بتموت وكان روحك هتروح وراه لكن لما صاحبك بيقع بتموت من الضحك


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تصدق نظرية برضة :rolleyes:

pooforever_2010 12-04-28 01:29 PM

رد: دردشه واستفسار
 
[حوار بين عيل رخم و امه
.
.
.
.
..........
.
.

الطفل : ماما عاوز اشرب
الام : بطبخ .. قوم هات لنفسك تشرب
الطفل : بتفرج علي التلفزيون .. هاتيلي اشرب وارجعي تانى المطبخ
الام : و بعدين بقي معاك .. هاجي اضربك
الطفل : طيب و انتي جايه تضربيني هاتيلى معاكى اشرب
pooforever_2010

Angel 12-04-28 01:38 PM

رد: دردشه واستفسار
 
على سيره البنات
.
.
.
.
... ربنا يخليهم ويكونوا ديما بخير
.
.
.
.
كانت في بنت حاطه على البروفايل بتعها ....
انا حلم كل شاب عربي.... !!
.
.
.
.
الأخت بي أم دبليو مثلاً ؟؟؟؟

Abdoo 12-04-28 02:32 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel (المشاركة 357363)
على سيره البنات
.
.
.
.
... ربنا يخليهم ويكونوا ديما بخير
.
.
.
.
كانت في بنت حاطه على البروفايل بتعها ....
انا حلم كل شاب عربي.... !!
.
.
.
.
الأخت بي أم دبليو مثلاً ؟؟؟؟

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هه عثل

NEW_Year 12-04-28 06:17 PM

رد: دردشه واستفسار
 
خدمة من الاعضاء الافاضل
السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة
لو سمحت عاوز اعرف اشكال الطيور الي ملهاش اصحاب
لتفادي ضرب طيور بتاعت ناس
وشكرا لكم

Angel 12-04-28 06:35 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year (المشاركة 357523)
خدمة من الاعضاء الافاضل
السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة
لو سمحت عاوز اعرف اشكال الطيور الي ملهاش اصحاب
لتفادي ضرب طيور بتاعت ناس
وشكرا لكم


هتلاقى فوق منقارها حتة كدة مدورة شكلها غريب
الحمام المتربى مبتبقاش عندة الحتة دى :)

بالتوفيق

NEW_Year 12-04-28 06:43 PM

رد: دردشه واستفسار
 
تسلم ياهاشم باشا
طيب ممكن توضيح بالصور بينهم علشان اقدر اميز اكتر بينهم

Angel 12-04-28 06:54 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year (المشاركة 357542)
تسلم ياهاشم باشا
طيب ممكن توضيح بالصور بينهم علشان اقدر اميز اكتر بينهم

واللهى يا باشا مش معايا صور بس انا قولتلك الى اعرفة لا اكتر :)

NEW_Year 12-04-28 06:58 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اوك ياباشا تسلم هاشم بية
سمعات قبل إعطائها إلىيجب أن تضع للبعض سمعات قبل إعطائها إلى Angel م

كان ودي اقيمك بس ابو سمعات طلع للاسف

Angel 12-04-28 06:59 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year (المشاركة 357555)
اوك ياباشا تسلم هاشم بية
سمعات قبل إعطائها إلىيجب أن تضع للبعض سمعات قبل إعطائها إلى angel م

كان ودي اقيمك بس ابو سمعات طلع للاسف

يا عم ميزوو عينيا ليك :)

mido axis 12-04-29 12:19 AM

رد: دردشه واستفسار
 
البنت لما تعيط :d

الامريكية : تولع سيجارة

الهولندية : تروح تقعد على البحر

الفرنسية : تسمع موسيقى و تهدي نفسها
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
العربية : تصور عينيها بالموبايل و تكتب على الفيس بوك مخنوقة و تخش المطبخ تقعد تاكل

Angel 12-04-29 09:57 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido axis (المشاركة 357710)
البنت لما تعيط :d

الامريكية : تولع سيجارة

الهولندية : تروح تقعد على البحر

الفرنسية : تسمع موسيقى و تهدي نفسها
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
العربية : تصور عينيها بالموبايل و تكتب على الفيس بوك مخنوقة و تخش المطبخ تقعد تاكل

مانا قولت كدة برضة
عمالين ياكلو ياكلو ياكلو لحد ما هينفجرو خلاااص

Abdoo 12-04-29 04:17 PM

رد: دردشه واستفسار
 
سبحان الله .... سُـلحُفاه تأكل خس xD


http://www14.0zz0.com/2012/04/29/14/487726730.jpg

hema777h 12-04-29 04:23 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdoo (المشاركة 358072)
سبحان الله .... سُـلحُفاه تأكل خس xd


http://www14.0zz0.com/2012/04/29/14/487726730.jpg

دي انت الي مربيها ولا صورة عادية

mido axis 12-04-29 09:50 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdoo (المشاركة 358072)
سبحان الله .... سُـلحُفاه تأكل خس xd


http://www14.0zz0.com/2012/04/29/14/487726730.jpg

لا يا اخى هذا ليس خس هذا كراط

Angel 12-04-29 09:56 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido axis (المشاركة 358409)
لا يا اخى هذا ليس خس هذا كراط

لا يا اخر انة جرجير http://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gif

والى هيشتم بالام هضربة بالنااار :mad:

Abdoo 12-04-29 10:38 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 358421)
لا يا اخر انة جرجير http://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gif

والى هيشتم بالام هضربة بالنااار :mad:

يلا يا كذا يا بلدك كذا

Karim Eid 12-04-30 01:50 AM

رد: دردشه واستفسار
 
طيب انا هنزل الصورة بتاعة السلحفاة دي

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile...16_57627_n.jpg

ههههههههههههههههههههه

Abdoo 12-04-30 02:19 AM

رد: دردشه واستفسار
 
قالولـــى ابعــد عــن الشــر وغنيلـــــه.. !!

غنيــتلــه ... لقيتــه جــاى يرقصلــــى xD

jhoncarbntr 12-05-01 01:20 AM

لا يعنـــــي ان من يـغيب عنك لا يحــبك
 
1 مرفق


طفــــــل يجــــهل " المـوت "

فـــقالو له : أمـــك في الســـــماء ..

ظن انها لا تحبــه ( فتركته ) تحت السـماء
...
كان يعاتبها دائمــا حتى نزل المــطر !

... فقـــال : هذه دمـوع أمي هي تريــــدني و لكنها لا تعـرف الطـــــريق !:'(


منقول من ال facebook

m.gad 12-05-01 02:22 AM

رد: لا يعنـــــي ان من يـغيب عنك لا يحــبك
 
الانسان لايعرف قيمة الشئ الا عند فقده

Karim Eid 12-05-01 02:41 AM

رد: لا يعنـــــي ان من يـغيب عنك لا يحــبك
 
http://i46.photobucket.com/albums/f118/anoud/cry3.jpg

Karim Eid 12-05-01 02:42 AM

رد: دردشه واستفسار
 

لحظات الاستعداد لكل امتحان ^_^
:D
:D
:D
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...44540068_n.jpg


M.Hatem 12-05-01 04:39 AM

(البرص)
 
الساده اعضاء المنتدي الصيادين لو في حد يعرف طريقه للتخلص السريع من البرص والوقيه منها يفيدنا لان الصيف دخل اهو والواحد ابتدي يشوفهم بصراحه مخلوقات معفنه خالص


الساعة الآن 11:38 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir