الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض محل ابو سيف علي مسدسات الصوت (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=45699)

memo shaker 12-06-05 11:32 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamertayel (المشاركة 380216)
عروض غير صادقة سبق ان طلبت علي الخاص اكثر من ثلاث مرات بدون اي اجابة

أستاذ محمد .. راجل محترم جدا وبيرد بكل زوق ... انتا كل مشاركاتك 4 يعني لسه جديد ف المنتدي فبلاش اتهام بدون وعي

H_SRM 12-06-05 02:09 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
بصراحة اتهام غريب وخاطيء الاخ ابو سيف سمعته معروفة الحمد لله بالمنتدى ومافيش حد مابيشكرش فيه فاتهام مرفوض وغريب ومش مقبول لاننا هنا اخوة وعارفين سلوك واخلاق بعض وانت جديد اهلا وسهلا بيك بس مالكش حق تغلط في اي حد فينا ..

roaaroma2005 12-06-05 02:18 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamertayel (المشاركة 380216)
عروض غير صادقة سبق ان طلبت علي الخاص اكثر من ثلاث مرات بدون اي اجابة


لا طبعا انا مش معاك فى الكلام دا نهائى
الاستاذ ابو سيف بيرد على اى حد وبعدين ياباشا فيه
حاجة اسمها ظروف ممكن تكون بعتله 3 مرات زى ما بتقول ورا بعض
وهو مش موجود على الجهاز طول الوقت وك شوية زى اغلبنا
وعلى فكرة انا متعاملتش معاه غير فى سؤال ورد عليا فى نفس اليوم


adel152 12-06-05 02:23 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamertayel (المشاركة 380216)
عروض غير صادقة سبق ان طلبت علي الخاص اكثر من ثلاث مرات بدون اي اجابة

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 380235)
yes i know...i dont want to sale to you...go and buy from any one else

استاذ تامر بدون اتهامات. الاخ ابوسيف رد بكل وضوح انه لا يريد التعامل معك ويمكنك الذهاب والشراء من اى شخص أخر وأعتقد انه له كامل الحرية فى اختيار من يتعامل معه فى البيع والشراء.

kiko_2015 12-06-05 02:44 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يا جماعه شكرا جدا علي ردودكم و و بشكر الجميع...و مش عايزين نكبر الموضوع...و ممكن يكون الاستاذ تامر معذور و انا بتأسفلو و بقولو حضرتك ممكن تشتري من اي عرض تاني..شكرا مره اخري للجميع

Egyptian_Destroyer 12-06-05 05:33 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
استاذ ابوسيف الحقيقه بيرد علي الاستفسارات بكل رحابة صدر عن تجربه :)

yehia 12-06-05 09:42 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
تسلم ايدك يابو سيف يا راجل يا بركه


تم شراء البلو سي الف شكر

ابو يحيى 12-06-06 03:13 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الراجل انا اتعاملت معاه كتير ماشوفتش منه حاجه وحشه أصلي يا ابو سيف

خالدحامد 12-06-06 12:22 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ههههههههه اعدأك كيترو يا ابو سيف بس انتة مركة مسجلة الشجارة المثمرة وانتة عارف البقى سلام

mohamedatia 12-06-06 01:02 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اسعارك جامده ياباشا
موفق

owkean 12-06-06 01:13 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
استاذ ابو سيف ممكن من فضك تقدملي نصيحه لو عايز اشتري حاجه بس في كل الاحوال هاتكون من عندك يبقي تنصحني بي بلوسي 6 ولا فرات ماجنوم بس يكون حاجه تضرب بلي او مطاط يبقي ايهم افضل وشكرا لحضرتك

top Secret 12-06-06 03:35 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 380964)
استاذ ابو سيف ممكن من فضك تقدملي نصيحه لو عايز اشتري حاجه بس في كل الاحوال هاتكون من عندك يبقي تنصحني بي بلوسي 6 ولا فرات ماجنوم بس يكون حاجه تضرب بلي او مطاط يبقي ايهم افضل وشكرا لحضرتك

مش بقولك والله انت عثل عثل ، تسمحلي انصحك عشان انا ليا طوله بال شويه ، انصحك بأي مسدس انت ترتحله شكليا المسدسات كلها زي بعض ، بألله عليك انوي انت بس وملكش دعوة لو باز منك هبعتلك نرمتي في مستج انا اللي هبدله ليك بس انت انوي أنوي ا

pooforever_2010 12-06-06 03:45 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة top secret (المشاركة 381059)
مش بقولك والله انت عثل عثل ، تسمحلي انصحك عشان انا ليا طوله بال شويه ، انصحك بأي مسدس انت ترتحله شكليا المسدسات كلها زي بعض ، بألله عليك انوي انت بس وملكش دعوة لو باز منك هبعتلك نرمتي في مستج انا اللي هبدله ليك بس انت انوي أنوي ا

ههههههههههههههههههههه
انت مشكله يا راجل

kiko_2015 12-06-06 04:14 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 381065)
ههههههههههههههههههههه
انت مشكله يا راجل


هههههههههههههههههههه

pooforever_2010 12-06-06 04:19 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 381102)

هههههههههههههههههههه

ينفع يعنى يا ابو سيف

owkean 12-06-06 07:32 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 381104)
ينفع يعنى يا ابو سيف

لو كان هو ده رده علي التعليقات اللي اتكتبت يبقي انا اسف اني اشتركت في موضوع حضرتك والواحد يشارك في مواضيع يلاقي فيها ناس بتحترم بعض وشكرا لطقم الاداره اللي ليه ناس بيعديلها وناس بيعقب عليها وشكرا لكل واحد عقب علي استفساري بس لو انتم عايزين تعرفوا كلمه تاجر بالمنتدي يعني ايه ( تاجر ) ت تقي * ا امين * ج جريء * ر رحيم بس للاسف محدش بيكون كده حاليا

owkean 12-06-06 07:34 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 381102)

هههههههههههههههههههه

لو كان هو ده رده علي التعليقات اللي اتكتبت يبقي انا اسف اني اشتركت في موضوع حضرتك والواحد يشارك في مواضيع يلاقي فيها ناس بتحترم بعض وشكرا لطقم الاداره اللي ليه ناس بيعديلها وناس بيعقب عليها وشكرا لكل واحد عقب علي استفساري بس لو انتم عايزين تعرفوا كلمه تاجر بالمنتدي يعني ايه ( تاجر ) ت تقي * ا امين * ج جريء * ر رحيم بس للاسف محدش بيكون كده حاليا
وشكرا ليك يا ابو سيف يا محترم

top Secret 12-06-06 07:53 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 381065)
ههههههههههههههههههههه
انت مشكله يا راجل

هههههه دنا بقدمله النصيحه بس اصلي شايفه محتار بقاله فتره :o

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 381219)
لو كان هو ده رده علي التعليقات اللي اتكتبت يبقي انا اسف اني اشتركت في موضوع حضرتك والواحد يشارك في مواضيع يلاقي فيها ناس بتحترم بعض وشكرا لطقم الاداره اللي ليه ناس بيعديلها وناس بيعقب عليها وشكرا لكل واحد عقب علي استفساري بس لو انتم عايزين تعرفوا كلمه تاجر بالمنتدي يعني ايه ( تاجر ) ت تقي * ا امين * ج جريء * ر رحيم بس للاسف محدش بيكون كده حاليا

يا استاذ owkean الحكايه مش مستهله انك تزعل من الكومنت كده انا بهرز معاك بجو من الدعابه اصل شايفك محتار بقالك مده وكل مقرا كومنت ليك بصراحه بستغرب من طوله بال التجار والرد عليك ومحير نفسك وشاغل نفسك .... ( الخ ) . ثانيا الموضوع مش عايز كل الجد ده منك زي مبقولك بهزر معاك واللي شاف الكومنت ضحك عليه من مجرد الدعابه والناس هنا محترمه مفيش مانع انحنا نهزر مع بعض في حدود الادب والدعابه علي البوستات والطلبات وكده خد الموضوع ببساطه وهزر انت كمان الدنيا مش مستهله كل الحيره ديه والجد ،، بعتزرك لو فهمت الكلام غلط او تريقه

yehia 12-06-06 07:53 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يا باشا متزعلش

كل دا اكيد بداعى الهزار معاك

hafez 12-06-06 08:05 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
والله اعلم عشان برضه مبقاش ظالم حد اعتقد ان الناس كانت بتهرج فقط ميقصدوش يتريقه علي حد او حاجه الا اذا فيه حاجه بين الاعضاء انا مش عارفها ولكن انا اللي اعرفو عن ابو سيف من الاعضاء انو راجل محترم.. متعملتيش معاه شخصيا قبل كده..... بس اعضاء كتير بيشكرو في اخلاقو..... وانشاء الله هو ميقصدش الاستهزاء

mostafa gamal 12-06-06 08:22 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 381219)
لو كان هو ده رده علي التعليقات اللي اتكتبت يبقي انا اسف اني اشتركت في موضوع حضرتك والواحد يشارك في مواضيع يلاقي فيها ناس بتحترم بعض وشكرا لطقم الاداره اللي ليه ناس بيعديلها وناس بيعقب عليها وشكرا لكل واحد عقب علي استفساري بس لو انتم عايزين تعرفوا كلمه تاجر بالمنتدي يعني ايه ( تاجر ) ت تقي * ا امين * ج جريء * ر رحيم بس للاسف محدش بيكون كده حاليا

مفيش حاجه يا مينا انت حساس ليه الناس بتهزر ، ابو سيف قمة الاحترام ومبتفرقش معاه يعني حد يشترك ولا لأ ، والادارة مش مصتقصداك يعني :rolleyes: الراجل شكله بيهزر

kiko_2015 12-06-07 01:01 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
والله العظيم يا مينا انا بعزك و بهزر معاك وانا بتشرف بكل ردودك...لو سمحت ابعتلي رقمك اعتذر لحضرتك بالتليفون


الاعضاء هنا اسره واحده وكلنا بنهزر مع بعض مفيش فرق بيننا...انت بس من سوهاج و دمك حامي شريه..حقك علينا

kiko_2015 12-06-07 01:10 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
و ليك عليا يا عم خصم محترم علي اي مسدس تحب تشتريه من عندي...

hafez 12-06-07 02:58 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اكتر حاجه بحبها في المنتدي ان كل اعضاء المنتدي اللي قابلتهم حتي الان ناس محترمه حتي اللي معرفهمش شخصيا...... ربنا ميجيب زعل بين الاعضاء ابدا انشاء الله و يديم تلمعروف اللي قولي يا ابو سيف باشا انت سويسي....???

amrarafa 12-06-07 02:59 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
رقم تلفونك كام ياباشا وعلبه طلق بلي نمره 2 بكام لو سمحت ارجو الرد لاني محتاجها ضروري

top Secret 12-06-07 04:49 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 381432)
و ليك عليا يا عم خصم محترم علي اي مسدس تحب تشتريه من عندي...

ابسط يا عم مينا وعاشت الاسامي خد خصم من علي قفايا :eek:

kiko_2015 12-06-07 08:32 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrarafa (المشاركة 381497)
رقم تلفونك كام ياباشا وعلبه طلق بلي نمره 2 بكام لو سمحت ارجو الرد لاني محتاجها ضروري

رقم تليفوني 01116058207

kiko_2015 12-06-07 08:33 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hafez (المشاركة 381496)
اكتر حاجه بحبها في المنتدي ان كل اعضاء المنتدي اللي قابلتهم حتي الان ناس محترمه حتي اللي معرفهمش شخصيا...... ربنا ميجيب زعل بين الاعضاء ابدا انشاء الله و يديم تلمعروف اللي قولي يا ابو سيف باشا انت سويسي....???


ايوه يا ا/حافظ سويسي اساسا من الغريب..اتشرفت بمعرفة حضرتك

owkean 12-06-07 09:46 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يا جماعه ولا اسف ولا حاجه بين الاخوات مافيش اسف بس الواحد كان عايز يعرف معزته عندكم شويه وشكرا ليك يا ابوسيف علي تقديرك الغالي ليا ودي شهاده اعتز بيها منك وبامانه اول نزوله ليا القاهره لازم اجيلك واتعرف عليك شخصيا ويكون ليا الشرف وباسف لكل واحد في الاعضاء او طاقم الاداره سببتله شعور بالزنب

smsm saber 12-06-07 11:15 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
المسدس الرش ده جامد اخر مليون حاجه ..........انا مش عرف انام عامل انشان لم الناس اشتكوا النشان 100%
و ارخص من ميشيل بى 400 جنية ........ انا كاسلام انبسطت ههههههههه....... شكرا يا ابو سيف .

kiko_2015 12-06-07 11:37 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm saber (المشاركة 381655)
المسدس الرش ده جامد اخر مليون حاجه ..........انا مش عرف انام عامل انشان لم الناس اشتكوا النشان 100%
و ارخص من ميشيل بى 400 جنية ........ انا كاسلام انبسطت ههههههههه....... شكرا يا ابو سيف .

يا اسلام تحت امرك...و الف مبروك عليك

owkean 12-06-07 11:37 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ربنا يباركلك فيه يا كبير

hafez 12-06-07 02:18 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 381586)

ايوه يا ا/حافظ سويسي اساسا من الغريب..اتشرفت بمعرفة حضرتك

و انا من السويس يا باشا و رلف مبروك مقدما علي الافتتاح.....و ربنا يديم المعروف.... ربنا يوفقك انشاء الله

jamayka 12-06-07 02:32 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
كده يابو سيف !! قعدت اشبه عالصورة و عالبطانية فى الاخر طلعت بتاعتى هههههههههه ربنا يحسنلك السوق يا ريس و يرزقك
ليك رسالة عالخاص

owkean 12-06-07 04:52 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ياابو سيف الفرات ماجنوم ده القديم ولا الجديد

S P E E D 12-06-07 08:44 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ممكن اسعار الطلق يا باشا ؟

kiko_2015 12-06-07 09:42 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 381826)
ياابو سيف الفرات ماجنوم ده القديم ولا الجديد

ده الشكل الجديد

S P E E D 12-06-07 09:48 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 381961)
ده الشكل الجديد

ياريت يا ابوسيف ممكن تعرفني الفرق بين انواع الطلق الى موجودة زي اوزكريشان و ياس الذهبي او الفضي و اسعارهم لو موجودة السعر للـ 9 مللي

owkean 12-06-07 10:39 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
طيب هو مفتوح ولا لا بس يريت بقي تحللنا مشكله الشحن

owkean 12-06-07 10:44 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يابوسيف انا النهارده روحت طهطا في مكتبه تابعه لابناء فتح الباب تجار السلاح لقيت عندم الاراس عامل 1850 الفضي وال ب 99 اسبيشيال ال 9 مللي ب 1500 يبقي واجب عليك ترحمنا من جشعهم بقي وتحل مشكله الشحن واوعدك هاعملك سوق تاني هنا والله لو امتلك مال كتير لافتح محل واعملهولك فرع هنا ليك


الساعة الآن 11:28 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir