![]() |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
بصراحة اتهام غريب وخاطيء الاخ ابو سيف سمعته معروفة الحمد لله بالمنتدى ومافيش حد مابيشكرش فيه فاتهام مرفوض وغريب ومش مقبول لاننا هنا اخوة وعارفين سلوك واخلاق بعض وانت جديد اهلا وسهلا بيك بس مالكش حق تغلط في اي حد فينا ..
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
لا طبعا انا مش معاك فى الكلام دا نهائى الاستاذ ابو سيف بيرد على اى حد وبعدين ياباشا فيه حاجة اسمها ظروف ممكن تكون بعتله 3 مرات زى ما بتقول ورا بعض وهو مش موجود على الجهاز طول الوقت وك شوية زى اغلبنا وعلى فكرة انا متعاملتش معاه غير فى سؤال ورد عليا فى نفس اليوم |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
يا جماعه شكرا جدا علي ردودكم و و بشكر الجميع...و مش عايزين نكبر الموضوع...و ممكن يكون الاستاذ تامر معذور و انا بتأسفلو و بقولو حضرتك ممكن تشتري من اي عرض تاني..شكرا مره اخري للجميع
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
استاذ ابوسيف الحقيقه بيرد علي الاستفسارات بكل رحابة صدر عن تجربه :)
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
تسلم ايدك يابو سيف يا راجل يا بركه
تم شراء البلو سي الف شكر |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
الراجل انا اتعاملت معاه كتير ماشوفتش منه حاجه وحشه أصلي يا ابو سيف
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ههههههههه اعدأك كيترو يا ابو سيف بس انتة مركة مسجلة الشجارة المثمرة وانتة عارف البقى سلام
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اسعارك جامده ياباشا
موفق |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
استاذ ابو سيف ممكن من فضك تقدملي نصيحه لو عايز اشتري حاجه بس في كل الاحوال هاتكون من عندك يبقي تنصحني بي بلوسي 6 ولا فرات ماجنوم بس يكون حاجه تضرب بلي او مطاط يبقي ايهم افضل وشكرا لحضرتك
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
انت مشكله يا راجل |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
هههههههههههههههههههه |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
وشكرا ليك يا ابو سيف يا محترم |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
يا باشا متزعلش
كل دا اكيد بداعى الهزار معاك |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
والله اعلم عشان برضه مبقاش ظالم حد اعتقد ان الناس كانت بتهرج فقط ميقصدوش يتريقه علي حد او حاجه الا اذا فيه حاجه بين الاعضاء انا مش عارفها ولكن انا اللي اعرفو عن ابو سيف من الاعضاء انو راجل محترم.. متعملتيش معاه شخصيا قبل كده..... بس اعضاء كتير بيشكرو في اخلاقو..... وانشاء الله هو ميقصدش الاستهزاء
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
والله العظيم يا مينا انا بعزك و بهزر معاك وانا بتشرف بكل ردودك...لو سمحت ابعتلي رقمك اعتذر لحضرتك بالتليفون
الاعضاء هنا اسره واحده وكلنا بنهزر مع بعض مفيش فرق بيننا...انت بس من سوهاج و دمك حامي شريه..حقك علينا |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
و ليك عليا يا عم خصم محترم علي اي مسدس تحب تشتريه من عندي...
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اكتر حاجه بحبها في المنتدي ان كل اعضاء المنتدي اللي قابلتهم حتي الان ناس محترمه حتي اللي معرفهمش شخصيا...... ربنا ميجيب زعل بين الاعضاء ابدا انشاء الله و يديم تلمعروف اللي قولي يا ابو سيف باشا انت سويسي....???
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
رقم تلفونك كام ياباشا وعلبه طلق بلي نمره 2 بكام لو سمحت ارجو الرد لاني محتاجها ضروري
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
ايوه يا ا/حافظ سويسي اساسا من الغريب..اتشرفت بمعرفة حضرتك |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
يا جماعه ولا اسف ولا حاجه بين الاخوات مافيش اسف بس الواحد كان عايز يعرف معزته عندكم شويه وشكرا ليك يا ابوسيف علي تقديرك الغالي ليا ودي شهاده اعتز بيها منك وبامانه اول نزوله ليا القاهره لازم اجيلك واتعرف عليك شخصيا ويكون ليا الشرف وباسف لكل واحد في الاعضاء او طاقم الاداره سببتله شعور بالزنب
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
المسدس الرش ده جامد اخر مليون حاجه ..........انا مش عرف انام عامل انشان لم الناس اشتكوا النشان 100%
و ارخص من ميشيل بى 400 جنية ........ انا كاسلام انبسطت ههههههههه....... شكرا يا ابو سيف . |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
يا اسلام تحت امرك...و الف مبروك عليك |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ربنا يباركلك فيه يا كبير
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
كده يابو سيف !! قعدت اشبه عالصورة و عالبطانية فى الاخر طلعت بتاعتى هههههههههه ربنا يحسنلك السوق يا ريس و يرزقك
ليك رسالة عالخاص |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ياابو سيف الفرات ماجنوم ده القديم ولا الجديد
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ممكن اسعار الطلق يا باشا ؟
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
طيب هو مفتوح ولا لا بس يريت بقي تحللنا مشكله الشحن
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
يابوسيف انا النهارده روحت طهطا في مكتبه تابعه لابناء فتح الباب تجار السلاح لقيت عندم الاراس عامل 1850 الفضي وال ب 99 اسبيشيال ال 9 مللي ب 1500 يبقي واجب عليك ترحمنا من جشعهم بقي وتحل مشكله الشحن واوعدك هاعملك سوق تاني هنا والله لو امتلك مال كتير لافتح محل واعملهولك فرع هنا ليك
|
| الساعة الآن 11:28 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir