![]() |
رد: (البرص)
ممكن حضرتك تستخدم الشيح تحطة فى الاماكن اللى انت عاوزها و يكون ناشف لان البرص و على حد علمى انة مش بيحب ريحة الشيح و الله اعلم برضة
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
[IMG]http://www.*************/photo.php?fbid=1712762902191&set=a.1599585672831.2 086690.1331724174&type=3[/IMG]
|
رد: (البرص)
البرص على فكره غير مضر وهو بيتغزى على الحشرات يعني هيخلصك من الصراصير و العناكب و هو بيكتر في الصيف علشان الحشرات بتكتر في الصيف
|
رد: (البرص)
اقتباس:
|
رد: (البرص)
اقتباس:
|
رد: (البرص)
اقتباس:
طب تصدق بقى اني لما اجي اقابلك هجيب معايا واحد منهم |
رد: دردشه واستفسار
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
في رمضان 2012 اقوي برنامج كوميدي (غلاسه)
|
رد: في رمضان 2012 اقوي برنامج كوميدي (غلاسه)
هههههههههههههههه ايه ياعم الجمال ده بصراحه تسسسسسسسسسلم ايديك ياباشا.
|
رد: في رمضان 2012 اقوي برنامج كوميدي (غلاسه)
اقتباس:
شكرا على مرورك يا كبير ونورت الموضوع :) |
رد: في رمضان 2012 اقوي برنامج كوميدي (غلاسه)
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
|
لاب توب ديل انسبايرون 1440
نتيجة ترك الجهز للولاد للعب الجيمز حصل مشكلة الويندوز xp مبيفتحش انترنت اكسبلورر ولا فاير فوكس نهائى
وحاولت كتييير مسحت الفاير فوكس وسطبتة من تانى وعملت سكان ببرنامج MALWEARومافيش فايدة حطيت المكافى مفيش فايدة لعبت فى البروتوكول بتاع الكونيكشن مافيش فايدة باقى البرامج بتفتح عادة والاكسبلورر والفاير فوكس بيفتحوا على السيف مود بس بيهنجوا على طول لما ابدا اكتب العنوان .. واثناء محاولات الاصلاح لما اعمل shut down بقى يدينى اوبشان shut down or restart يعنى ال stand by مبقاش شغال .. عنكم حل؟ |
رد: لاب توب ديل انسبايرون 1440
تنزيل ويندوز جديد
|
رد: لاب توب ديل انسبايرون 1440
جرب نزل برنامج تانى زى Opera او Safari لو اشتغل يبقى العيب فى البرامج الموجدة عايزة تتشال من جذورها ببرنامج اسمة Yourunistaler
لو ماشتغلش يبقى الويندوز وقع ولازم يتغير و لو ويندوز سفن ممكن تعملة ريبير من اسطوانة الويندوز |
رد: لاب توب ديل انسبايرون 1440
نزل برنامج لاصلاح النظام اسمه PConPoint لاصلاح الويندوز هيظبط كل النظام
|
رد: في رمضان 2012 اقوي برنامج كوميدي (غلاسه)
على فكره دى قله ادب مش غلاسه هو واخد الفكره من شباب اوروبى على اليوتيوب
|
رد: في رمضان 2012 اقوي برنامج كوميدي (غلاسه)
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
|
رد: دردشه واستفسار
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله انت راجل سكره على فكره تقريباً انا اول مره اعلق تعليق مشابه تسلم ايدك يا محمد يا سعيد |
رد: دردشه واستفسار
الاير سوفت الاوتماتيك بكام و هو عند ميشيل عازر؟؟؟
|
مش هتصدق نفسك
|
رد: دردشه واستفسار
بشررررررة لكل الاعضاء الحكاية باختصار انا انا لاقيت نفسى فاضى قولت اوصل العراقى اشترى طلق عشان المسدس اللى بعمله عشان اظبط المقاسات وكدا لاقيت الطلقة ب5 جنيه وانا كنت ساله قبل كدا من شهر كانت ب 6جنيه ونص وطبعا اكيد ممكن تكون ارخص كمان بكتير لانو بيبيع اغلى ويارب الاسعار تنزل تانى
|
رد: دردشه واستفسار
امين يا رب ويسمع من بقك ربنا
|
رد: مش هتصدق نفسك
ههههههههههههههههههههههههههه
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
السلام عليكم
انا مصري مقيم بالسعودية اريد معرفة سعر البندقية ضغط هواء ديانا 350 دبشك خشب +المنظار كذلك نوريكا 90 حتى اتمكن من مقارنتها باسعار الموجودة بالسعودية وجزاكم الله خيراً عنتر علام |
رد: دردشه واستفسار
السلام عليكم
انا مصري مقيم بالسعودية اريد معرفة سعر البندقية ضغط هواء ديانا 350 دبشك خشب +المنظار كذلك نوريكا 90 حتى اتمكن من مقارنتها باسعار الموجودة بالسعودية وجزاكم الله خيراً عنتر علام البريد الإلكترونى anter282000@yahoo.com |
رد: دردشه واستفسار
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...41662562_n.jpg فقط في شارعنا اشياء لن تراها حتى في ناشونال جيوغرافيك :)))) |
رد: دردشه واستفسار
يلا يا جدعاااااااااااااان ، بتنين ونص الواحد ، واوكاتزين الواد عليه بنت هديه
سيبي ده يا حجه محجوز خدي الي علي شمالك حلو https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...43502032_n.jpg |
اتحداك انك راح تعيد الفيديو اكتر من مرة
انا لحد دلوقتي اتفرجت علية 7 مرات ومش مستوعب
اتفرجو http://www.youtube.com/watch?feature...&v=ksdrCD5kfQU |
رد: اتحداك انك راح تعيد الفيديو اكتر من مرة
ههههههههههههههههه مرونة
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
الله يخربيت الفيس
ﺍﻟﻠﻲ ﻳﺨﻠﻲ ﻃﻔﻠﻪ ﻋﻨﺪﻫﺎ 10 ﺳﻨﻴﻦ ﻛﺎﺗﺒﻪ ﺑﻮﺳﺖ . . . . . . . . . . ( ﻛﻢ ﺍﺷﺘﻬﻲ ﺍﻥ ﺍﻋﻮﺩ ﻃﻔﻠﻪ ﺻﻐﻴﺮﻩ ) =)) ﻻ ﻳﺎ ﺷﻴﺨﻪ ﻗﻮﻟﻲ ﻭﺭﺑﻨﺎ ﺩﺍ ﺍﻧﺘﻲ لسه ﻟﻴﻜﻲ تطعيم ضد شلل الأطفال يالي تنشكي ف بطنك |
وداع مؤقت لمنتدي الصيد في مصر
1 مرفق
وداعي لمنتدي الصيد في مصر ان شاء الله لحد ما اخلص امتحاناتي علي خير ان شاء الله و اشوفكم علي خير و طالب دعواتكم بقي اللي من القلب
:mad: |
رد: وداع مؤقت لمنتدي الصيد في مصر
انت انســان محترم و ســـنفتقدك فعلاً , ولكن مستقبلك أهم ولازم تركز فى المذاكرة ربنا يوفقك و ترجع بالســـلامة |
رد: وداع مؤقت لمنتدي الصيد في مصر
ربنا يوفقك و يوفقنا بأذن الله :)
|
رد: وداع مؤقت لمنتدي الصيد في مصر
ربنا يوفقك يا معلم وذاكر كويس
الصيد مش هيطير اسمع كلامى هههههههههههههه |
| الساعة الآن 01:53 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir