الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

memocco 12-05-01 04:54 AM

رد: (البرص)
 
ممكن حضرتك تستخدم الشيح تحطة فى الاماكن اللى انت عاوزها و يكون ناشف لان البرص و على حد علمى انة مش بيحب ريحة الشيح و الله اعلم برضة

Abdoo 12-05-01 05:29 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid (المشاركة 359294)

لحظات الاستعداد لكل امتحان ^_^
:d
:d
:d
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...44540068_n.jpg


صح ويبقى يدبسلى الحيطه بقى فى والورقه

دكتور عابدينوف 12-05-01 09:24 AM

رد: دردشه واستفسار
 
[IMG]http://www.*************/photo.php?fbid=1712762902191&set=a.1599585672831.2 086690.1331724174&type=3[/IMG]

Dodo dababa 12-05-01 09:35 AM

رد: (البرص)
 
البرص على فكره غير مضر وهو بيتغزى على الحشرات يعني هيخلصك من الصراصير و العناكب و هو بيكتر في الصيف علشان الحشرات بتكتر في الصيف

Karim Eid 12-05-02 12:41 AM

رد: (البرص)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.hatem (المشاركة 359339)
الساده اعضاء المنتدي الصيادين لو في حد يعرف طريقه للتخلص السريع من البرص والوقيه منها يفيدنا لان الصيف دخل اهو والواحد ابتدي يشوفهم بصراحه مخلوقات معفنه خالص

لو حضرتك ينفع تصطاد كمية هخدهم منك لحسن انا التعابين بتاعتي بتعشق الابراص

Angel 12-05-02 12:48 AM

رد: (البرص)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid (المشاركة 359893)
لو حضرتك ينفع تصطاد كمية هخدهم منك لحسن انا التعابين بتاعتي بتعشق الابراص

يا عم الرفااعة اهمد

Karim Eid 12-05-02 12:53 AM

رد: (البرص)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 359899)
يا عم الرفااعة اهمد

انت ورايا ورايا
طب تصدق بقى اني لما اجي اقابلك هجيب معايا واحد منهم

Karim Eid 12-05-02 12:57 AM

رد: دردشه واستفسار
 
معاك محميتين يا اخ

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...94305200_n.jpg

m.gad 12-05-02 01:54 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Eid (المشاركة 359907)

مساءالخخخخخخخخير

The_Guardian 12-05-02 03:03 AM

في رمضان 2012 اقوي برنامج كوميدي (غلاسه)
 
بصراحه هتمووووووووتو من الضحك

شاهد الفيديو

http://youtu.be/JEWbm8O2R9c



:p

m.gad 12-05-02 03:07 AM

رد: في رمضان 2012 اقوي برنامج كوميدي (غلاسه)
 
هههههههههههههههه ايه ياعم الجمال ده بصراحه تسسسسسسسسسلم ايديك ياباشا.

The_Guardian 12-05-02 04:02 AM

رد: في رمضان 2012 اقوي برنامج كوميدي (غلاسه)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.gad (المشاركة 359974)
هههههههههههههههه ايه ياعم الجمال ده بصراحه تسسسسسسسسسلم ايديك ياباشا.


شكرا على مرورك يا كبير ونورت الموضوع :)

NEW_Year 12-05-02 04:23 AM

رد: في رمضان 2012 اقوي برنامج كوميدي (غلاسه)
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ebrahem 12-05-02 09:22 AM

لاب توب ديل انسبايرون 1440
 
نتيجة ترك الجهز للولاد للعب الجيمز حصل مشكلة الويندوز xp مبيفتحش انترنت اكسبلورر ولا فاير فوكس نهائى
وحاولت كتييير مسحت الفاير فوكس وسطبتة من تانى وعملت سكان ببرنامج MALWEARومافيش فايدة حطيت المكافى مفيش فايدة لعبت فى البروتوكول بتاع الكونيكشن مافيش فايدة باقى البرامج بتفتح عادة والاكسبلورر والفاير فوكس بيفتحوا على السيف مود بس بيهنجوا على طول لما ابدا اكتب العنوان .. واثناء محاولات الاصلاح لما اعمل shut down بقى يدينى اوبشان shut down or restart يعنى ال stand by مبقاش شغال .. عنكم حل؟

ramyhekal 12-05-02 09:57 AM

رد: لاب توب ديل انسبايرون 1440
 
تنزيل ويندوز جديد

Angel 12-05-02 10:04 AM

رد: لاب توب ديل انسبايرون 1440
 
جرب نزل برنامج تانى زى ‏Opera او ‏Safari لو اشتغل يبقى العيب فى البرامج الموجدة عايزة تتشال من جذورها ببرنامج اسمة ‏Yourunistaler
لو ماشتغلش يبقى الويندوز وقع ولازم يتغير و لو ويندوز سفن ممكن تعملة ريبير من اسطوانة الويندوز

hogan 12-05-02 11:24 AM

رد: لاب توب ديل انسبايرون 1440
 
نزل برنامج لاصلاح النظام اسمه PConPoint لاصلاح الويندوز هيظبط كل النظام


hogan 12-05-02 11:45 AM

رد: في رمضان 2012 اقوي برنامج كوميدي (غلاسه)
 
على فكره دى قله ادب مش غلاسه هو واخد الفكره من شباب اوروبى على اليوتيوب

pooforever_2010 12-05-02 12:13 PM

رد: في رمضان 2012 اقوي برنامج كوميدي (غلاسه)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan (المشاركة 360081)
على فكره دى قله ادب مش غلاسه هو واخد الفكره من شباب اوروبى على اليوتيوب


pooforever_2010 12-05-02 12:23 PM

رد: دردشه واستفسار
 

هشام سمير 12-05-02 02:35 PM

رد: دردشه واستفسار
 
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله انت راجل سكره
على فكره تقريباً انا اول مره اعلق تعليق مشابه تسلم ايدك يا محمد يا سعيد

besho 12-05-03 12:32 AM

رد: دردشه واستفسار
 
الاير سوفت الاوتماتيك بكام و هو عند ميشيل عازر؟؟؟

ĴΘĶЄЯ 12-05-04 01:38 AM

مش هتصدق نفسك
 
مفيش كلام يتقال
شوف الفيديو واحكم انت


اوعى تنسى التقييم :D:D






ahmed yasser 12-05-04 01:44 AM

رد: دردشه واستفسار
 
بشررررررة لكل الاعضاء الحكاية باختصار انا انا لاقيت نفسى فاضى قولت اوصل العراقى اشترى طلق عشان المسدس اللى بعمله عشان اظبط المقاسات وكدا لاقيت الطلقة ب5 جنيه وانا كنت ساله قبل كدا من شهر كانت ب 6جنيه ونص وطبعا اكيد ممكن تكون ارخص كمان بكتير لانو بيبيع اغلى ويارب الاسعار تنزل تانى

Karim Eid 12-05-04 02:09 AM

رد: دردشه واستفسار
 
امين يا رب ويسمع من بقك ربنا

Karim Eid 12-05-04 02:15 AM

رد: مش هتصدق نفسك
 
ههههههههههههههههههههههههههه

ahmed yasser 12-05-04 02:20 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 360103)

عارف بيفكرنى بمين بالمبى لما كانت المزيعة بتقولو ليه بقيت بلطجى هههههههههههه

pooforever_2010 12-05-04 11:52 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 360182)
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله انت راجل سكره
على فكره تقريباً انا اول مره اعلق تعليق مشابه تسلم ايدك يا محمد يا سعيد

ربنا يخليك يا اتش

anter 12-05-04 06:58 PM

رد: دردشه واستفسار
 
السلام عليكم
انا مصري مقيم بالسعودية اريد معرفة سعر البندقية ضغط هواء ديانا 350 دبشك خشب +المنظار كذلك نوريكا 90 حتى اتمكن من مقارنتها باسعار الموجودة بالسعودية وجزاكم الله خيراً عنتر علام

anter 12-05-04 06:59 PM

رد: دردشه واستفسار
 
السلام عليكم
انا مصري مقيم بالسعودية اريد معرفة سعر البندقية ضغط هواء ديانا 350 دبشك خشب +المنظار كذلك نوريكا 90 حتى اتمكن من مقارنتها باسعار الموجودة بالسعودية وجزاكم الله خيراً عنتر علام
البريد الإلكترونى anter282000@yahoo.com

Karim Eid 12-05-05 01:55 AM

رد: دردشه واستفسار
 


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...41662562_n.jpg

فقط في شارعنا اشياء لن تراها حتى في ناشونال جيوغرافيك :))))

Abdoo 12-05-05 05:26 AM

رد: دردشه واستفسار
 
يلا يا جدعاااااااااااااان ، بتنين ونص الواحد ، واوكاتزين الواد عليه بنت هديه

سيبي ده يا حجه محجوز خدي الي علي شمالك حلو

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...43502032_n.jpg

NEW_Year 12-05-05 09:20 AM

اتحداك انك راح تعيد الفيديو اكتر من مرة
 
انا لحد دلوقتي اتفرجت علية 7 مرات ومش مستوعب

اتفرجو

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=ksdrCD5kfQU

محمد حافظ بك 12-05-05 09:42 AM

رد: اتحداك انك راح تعيد الفيديو اكتر من مرة
 
ههههههههههههههههه مرونة

Angel 12-05-05 11:52 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Eid (المشاركة 361652)


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...41662562_n.jpg

فقط في شارعنا اشياء لن تراها حتى في ناشونال جيوغرافيك :))))

انها مورتال كومبااات

mido axis 12-05-05 10:42 PM

رد: دردشه واستفسار
 
الله يخربيت الفيس
ﺍﻟﻠﻲ ﻳﺨﻠﻲ ﻃﻔﻠﻪ ﻋﻨﺪﻫﺎ 10 ﺳﻨﻴﻦ ﻛﺎﺗﺒﻪ ﺑﻮﺳﺖ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
( ﻛﻢ ﺍﺷﺘﻬﻲ ﺍﻥ ﺍﻋﻮﺩ ﻃﻔﻠﻪ ﺻﻐﻴﺮﻩ ) =))

ﻻ ﻳﺎ ﺷﻴﺨﻪ ﻗﻮﻟﻲ ﻭﺭﺑﻨﺎ

ﺩﺍ ﺍﻧﺘﻲ لسه ﻟﻴﻜﻲ تطعيم ضد شلل الأطفال يالي تنشكي ف بطنك

Bebeto 12-05-06 01:21 AM

وداع مؤقت لمنتدي الصيد في مصر
 
1 مرفق
وداعي لمنتدي الصيد في مصر ان شاء الله لحد ما اخلص امتحاناتي علي خير ان شاء الله و اشوفكم علي خير و طالب دعواتكم بقي اللي من القلب

:mad:

dr_mohasan 12-05-06 01:23 AM

رد: وداع مؤقت لمنتدي الصيد في مصر
 
انت انســان محترم و ســـنفتقدك فعلاً , ولكن مستقبلك أهم ولازم تركز فى المذاكرة

ربنا يوفقك و ترجع بالســـلامة

hesham[MaFya]a 12-05-06 01:27 AM

رد: وداع مؤقت لمنتدي الصيد في مصر
 
ربنا يوفقك و يوفقنا بأذن الله :)

قناص المنوفيه 12-05-06 01:29 AM

رد: وداع مؤقت لمنتدي الصيد في مصر
 
ربنا يوفقك يا معلم وذاكر كويس
الصيد مش هيطير اسمع كلامى
هههههههههههههه


الساعة الآن 01:53 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir