الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض محل ابو سيف علي مسدسات الصوت (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=45699)

kiko_2015 12-06-08 12:25 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
عينيا ليك يا ا/مينا

kiko_2015 12-06-08 01:06 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
بشري تمت اضافة العملاق الريتاي ايجل...بسعر 1600 جنيه فقط....تدمير الاسعاااااااااار

ابو ساجد 12-06-08 01:11 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
موفق فى البيع ان شاء الله

owkean 12-06-08 12:47 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
شكرا ليك يا ابو سيف يا غالي

wezawebas 12-06-09 03:57 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
لو سمحت عاوز الايكول فرات ماجنوم انا ممن المنصورة حضرتك مكانك فين

owkean 12-06-09 12:16 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
هو ليه الفرات سعره رفع تاني

kiko_2015 12-06-09 02:28 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 382910)
هو ليه الفرات سعره رفع تاني

والله يا مينا الفيرات ده زي الدنيا....يوم تحت و فوق

owkean 12-06-09 02:35 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يبقي زي المرجيحه يا كبيررررررررررررررههههههههههههههههههههههههههههههههه هه

smsm saber 12-06-09 03:02 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ياعم عاوز النمنم فين النمنم !!!!! هههههههههههههههههه

kiko_2015 12-06-09 04:03 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm saber (المشاركة 383010)
ياعم عاوز النمنم فين النمنم !!!!! هههههههههههههههههه

احلي مسدس نمنم في انتظارك يا ا/اسلام

mohamed salah hassan 12-06-09 04:18 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
دايماً انت التوب يا أبو سيف ولا منافس لأسعارك

owkean 12-06-09 06:13 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ربناي باركلك

mohamedatia 12-06-09 07:40 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
طول عمرك عروضك جمده ياباشا

mr_sam 12-06-10 12:55 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الله ينووووووور ويذيد ويبارك من عرووووووضك الجامده جدا ياباشا

owkean 12-06-10 09:10 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ربنا يكرمك كمان كمان يا ابوسيف

mohamedatia 12-06-11 08:09 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
موفق ياباشا
اسعار مميزه
من انسان مميز

owkean 12-06-11 02:33 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
موفق باذن الله

mohamedatia 12-06-12 07:35 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اسعار ملهاش مسيل من انسان محترم جدااااا
موف ان شاء الله

ramy11 12-06-13 11:23 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ما شاء الله حاجه جميله ممكن من حضرتك موصفات الريتاي الايجل

S P E E D 12-06-13 10:22 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
للأمانة أنا مشوفتش تعامل أسوء من كده مع أبو سيف , مرتين أروح له حسب ميعاد هو الى محدده و القي موبيله مغلق المرة الأولة لم رد عليا كان عايزني ارجعله بعد ما وصلت التحرير و المرة الثانية الحمد لله عرفت أتصرف و اتصلت بواحد من المنتدي يشوفلي اي حد في الحدائق و الحمد لله اشتريت يمكن بسعر اغلي بحاجات بسيطة بس فيه احترام لناس و التزام بالمواعيد

و بجد أنا مش مسامح في المشوار الى روحته مرتين لأبو سيف و الى مش مصدق يقدر يسأل العضو غريب عن الدنيا الى مشكور جابلي رقم إيهاب حمزاوي وخلصت معاه بعد ساعتين قاعد ارن علي ابو يوسف و مش بيرد

kiko_2015 12-06-14 12:29 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة s p e e d (المشاركة 386216)
للأمانة أنا مشوفتش تعامل أسوء من كده مع أبو سيف , مرتين أروح له حسب ميعاد هو الى محدده و القي موبيله مغلق المرة الأولة لم رد عليا كان عايزني ارجعله بعد ما وصلت التحرير و المرة الثانية الحمد لله عرفت أتصرف و اتصلت بواحد من المنتدي يشوفلي اي حد في الحدائق و الحمد لله اشتريت يمكن بسعر اغلي بحاجات بسيطة بس فيه احترام لناس و التزام بالمواعيد

و بجد أنا مش مسامح في المشوار الى روحته مرتين لأبو سيف و الى مش مصدق يقدر يسأل العضو غريب عن الدنيا الى مشكور جابلي رقم إيهاب حمزاوي وخلصت معاه بعد ساعتين قاعد ارن علي ابو يوسف و مش بيرد

اولا يا اخي حرام عليك تقول غير الحقيقه لان موبيلي شريحته اتحرقت يبقي ازاي اتصلت بيا و انا مردتش
ثانيا انت انبارح مردتش ترجع لما موبيلي اتفتح و قولتلي عشان معاك ناس
ثالثاانت جيت النهارده بدون ميعاد بدليل انك جيت من غير ما تتصل و ده شيئ غريب انا مش اعد
فاضي 24 ساعه في حاجه اسمها تتصل قبل ما تيجي
رابعا انا اللي بعتلك الطلق النهارده و تقدر تتصل بايهاب حمزاوي و تسألو

kiko_2015 12-06-14 12:43 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
السعر الجديد للطلق 90 جنيه للعلبه و الفولجا 650 جنيه فقط

الزعيم 12-06-14 06:02 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
استاز ابو سيف العرض بتاع الطلق الصوت ابو 90 جنية لسة موجود؟؟

S P E E D 12-06-14 07:37 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 386298)
اولا يا اخي حرام عليك تقول غير الحقيقه لان موبيلي شريحته اتحرقت يبقي ازاي اتصلت بيا و انا مردتش
ثانيا انت انبارح مردتش ترجع لما موبيلي اتفتح و قولتلي عشان معاك ناس
ثالثاانت جيت النهارده بدون ميعاد بدليل انك جيت من غير ما تتصل و ده شيئ غريب انا مش اعد
فاضي 24 ساعه في حاجه اسمها تتصل قبل ما تيجي
رابعا انا اللي بعتلك الطلق النهارده و تقدر تتصل بايهاب حمزاوي و تسألو


ياريت تقراء ردي انا مقولتش مش رديت عليا انا قولت اول مرة كان مغلق و لم فتحت قولتلي تعالي بعد ما مشيت

و المرة الثانية لو تفتكر حضرتك انا كنت كلمتك لم كنت انا في التحرير و سالتك حضرتك بتكون موجود امتي قولتلي بعد الساعة 6 سالت حضرتك فين عند الشيخ غراب طيب عشان اجيلك بكرة

قولتلي تعالي عند الشيخ غراب و اتصل بيا ياعني معني كده اني معايا ميعاد مع حضرتك بعد الساعة 6 عند الشيخ غراب وده اكده معاك في المكالمة

وانا وضحت لك ان مش اول مرة اجي لحد من المنتدي و اتصل بيه القي مغلق او ميردش و انا عشان كده انا مش بحب اشتري من اشخاص افضل محلات يمكن اسعارهم غالية بس مش هقعد في كافيه ساعة و نص كل الى بعمله بتصل بالي رايحله

علي العموم انا متشكر جداً علي كرم الضيافة و ياريت يكون ردي مزعلكش بس انا مضايق من الموقف الى اتكرر مرتين وراء بعض و لو حضرتك كنت بعت الطلق لايهاب فكان من باب اولي تيجي مع ايهاب و تعتذر لراجل الى قدرك و جيه ياخد منك الحاجة علي سمعتك الطيبة في المنتدي أو علي الاقل تقول لايهاب يبلغني

kiko_2015 12-06-14 08:52 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة s p e e d (المشاركة 386467)
ياريت تقراء ردي انا مقولتش مش رديت عليا انا قولت اول مرة كان مغلق و لم فتحت قولتلي تعالي بعد ما مشيت

ووانا وضحت لك ان مش اول مرة اجي لحد من المنتدي و اتصل بيه القي مغلق او ميردش و انا عشان كده انا مش بحب اشتري من اشخاص افضل محلات يمكن اسعارهم غالية بس مش هقعد في كافيه ساعة و نص كل الى بعمله بتصل بالي رايحله

علي العموم انا متشكر جداً علي كرم الضيافة و ياريت يكون ردي مزعلكش بس انا مضايق من الموقف الى اتكرر مرتين وراء بعض و لو حضرتك كنت بعت الطلق لايهاب فكان من باب اولي تيجي مع ايهاب و تعتذر لراجل الى قدرك و جيه ياخد منك الحاجة علي سمعتك الطيبة في المنتدي أو علي الاقل تقول لايهاب يبلغني

مكنتش اعرف ان الطلق رايح لحضرتك طبعا عشان كده مجتش مع ايهاب ..ده ايهاب اللي حكالي لما جه و انا فهمت.. يالا حصل خير و المره الجايه احلي خصم ليك يا سيدي

kiko_2015 12-06-14 08:53 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزعيم (المشاركة 386444)
استاز ابو سيف العرض بتاع الطلق الصوت ابو 90 جنية لسة موجود؟؟

ايوه يا تامر لسه موجود ان شاء الله

kiko_2015 12-06-14 08:54 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy11 (المشاركة 385789)
ما شاء الله حاجه جميله ممكن من حضرتك موصفات الريتاي الايجل

الريتاي ايجل وزنه كيلو و ربع و شبيه الديزرت ايجل الحي و خزنه 16 طلقه 9 مم و صوته عالي جدا

kiko_2015 12-06-14 08:55 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
تم تجديد العرض

kiko_2015 12-06-14 09:07 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
انظر الصفحه الاولي

Robben Hood 12-06-14 09:31 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
بالتوفيق في البيع

mohamedatia 12-06-14 01:56 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
عروض ممتازه من انسان غايه فى الاحترام

owkean 12-06-14 04:06 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ربنا يكرمك يا ابو سيف بكل خير

pooforever_2010 12-06-14 10:24 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
عرض ممتاز محمد باشا
تسلم يا كبير

owkean 12-06-14 11:01 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ياابوسيف فين الوالتر في عرضك

ramadan 12-06-15 01:40 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
عروض جميلة ربنا يكرمك بس برضو حضرتك ما قلتلناش فين مكان المحل بالظبط يا كبير

elsayed elghitany 12-06-15 03:16 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ممكن استاذي الفاضل استفسر شويه استفسارات
ممكن اعرف اي نوع افضل من حيث
1 الخامه
2 الصوت العالي
3 لو الي او لا
والسعر زي الصفحه الاولي ولا في تعديل
...............................

1 ايكول جاكال دوال
2 ايكوال جاكال كومباكت
3 ايكوال فرات ماجنوم
4 ريتاي ايجل
ويريت اللون يكون سيلفر
ولازم طبعا يكونو مفتوحين المصدر
وهل يوجد شحن للمحافظات ولا لا
ولو في اي تعديل في الاسعار ياريت تكتبلي اسعارهم
لاني محتار في ال3 دول وعايز اشتري مسدس
هيا فكره الالي الي في الجاكال عجباني جدا جدا بس في ناس بتقول ان مشاكله كتير وخامته مش تمام
واسف علي اطالتي

kiko_2015 12-06-16 01:49 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramadan (المشاركة 387011)
عروض جميلة ربنا يكرمك بس برضو حضرتك ما قلتلناش فين مكان المحل بالظبط يا كبير

شكرا جدا...المحل في حدائق القبه

kiko_2015 12-06-16 01:52 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elsayed elghitany (المشاركة 387044)
ممكن استاذي الفاضل استفسر شويه استفسارات
ممكن اعرف اي نوع افضل من حيث
1 الخامه
2 الصوت العالي
3 لو الي او لا
والسعر زي الصفحه الاولي ولا في تعديل
...............................

1 ايكول جاكال دوال
2 ايكوال جاكال كومباكت
3 ايكوال فرات ماجنوم
4 ريتاي ايجل
ويريت اللون يكون سيلفر
ولازم طبعا يكونو مفتوحين المصدر
وهل يوجد شحن للمحافظات ولا لا
ولو في اي تعديل في الاسعار ياريت تكتبلي اسعارهم
لاني محتار في ال3 دول وعايز اشتري مسدس
هيا فكره الالي الي في الجاكال عجباني جدا جدا بس في ناس بتقول ان مشاكله كتير وخامته مش تمام
واسف علي اطالتي

اخي الفاضل..
من حيث الخامه و الصوت مفيش اختلاف و علي فكره الجاكال و الكومباكت و الفيرات انتاج شركة ايكول افضل الخامات
الجاكال الوحيد الالي
معنديش لون سيلفر
مفيش اختلاف في الاسعار

fishtic 12-06-16 02:00 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
عرض الفولجا والطلق جامد

الزعيم 12-06-16 06:43 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
حضرتك برن عليك بقالى يومين التليفون مقفول علشان عايز علبتين طلق ولازم اظبط معاك الميعاد قبل لما اجى علشان اجيلك من طنطا فياريت لما تفتح التليفون ترن عليا ضرورى لانى جايلك اليوم وتصفلى مكانك 01226345424


الساعة الآن 05:57 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir