الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

Bebeto 12-05-06 01:36 AM

Re: رد: وداع مؤقت لمنتدي الصيد في مصر
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 362244)
انت انســان محترم و ســـنفتقدك فعلاً , ولكن مستقبلك أهم ولازم تركز فى المذاكرة
الله يخليك يا باشا و انا والله اللي هفتقدكم و ان شاء الله مجرد ما اخلص هاتلاقوني فاتح المنتدي 48 ساعة في اليوم
:d

ربنا يوفقك و ترجع بالســـلامة

الله يسلمك يا باشا و ربنا يخلييك
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hesham[mafya]a (المشاركة 362248)
ربنا يوفقك و يوفقنا بأذن الله :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص المنوفيه (المشاركة 362252)
ربنا يوفقك يا معلم وذاكر كويس
الصيد مش هيطير اسمع كلامى
هههههههههههههه

هههههههههه علي رأيك والله انا والدي جابلي الكرال الترم الاول و السكوب من كام يوم و قاللي لو نقصت عن الترم الاول في المجموع هديتك هاتبقي مفيش بندقية او سكوب
:d :d :d

Karim Eid 12-05-06 02:13 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 361763)
انها مورتال كومبااات

يابني ده قتال الشوارع
هههههههههههههههه

Karim Eid 12-05-06 02:45 AM

ليلة الدخلة
 
عريس و عروسه راحو يقضوا شهر العسل في لندن
و فجأة!!!!!!
.
.
الزوج سمع مراته بتصرخ في الغرفه بصوت عالي.. جري عليها بسررررعه لقاها واقفه فوق السرير وبتقوله الفاااار مستخبي ورا الدولااااااب ,, قالها خضتيني يا شيخه أنا قلت حد بيغتصبك
قالتله اتصل بخدمة الغرف حااالا خليهم يتصرفوا وإلا هنرجع بيتنا النهارده ومفيش شهر عسل ,, قالها بس أنا معرفش يعني ايه فار بالإنجليزى ,, قالتله اتصرررررررررررررف

الزوج اتصل , وده كان الحوار :D

• الزوج : hello,, room service!?
• خدمة الغرف : yes sir,, can i help you?
• الزوج : mmmm,, do you know Tom & Jerry?
• خدمة الغرف : of course yes !!
• الزوج : Jerry is here :D:D

amr naser 12-05-06 02:59 AM

رد: ليلة الدخلة
 
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

pooforever_2010 12-05-06 04:19 AM

رد: ليلة الدخلة
 
ده انت قديم من ايام الجبنه القديمه

مصطفى ابواسماعيل 12-05-06 08:08 AM

رد: ليلة الدخلة
 
لا حلوة كان جاب اى قطه من الشارع وكان كمل فيلم الكارتون

قناص المنوفيه 12-05-06 08:46 AM

رد: ليلة الدخلة
 
ههههههههههههههههههههههههههه
حلوه الراجل عمل اللى عليه واتصرف اومال هيضيع الليله اونطه
عارف تويتى انا نفسى اصطاد زيه

Karim Eid 12-05-06 10:36 AM

رد: ليلة الدخلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 362325)
ده انت قديم من ايام الجبنه القديمه

يبنالك الجديد يا عم الفصيح
ههههههههههههههههههه

Karim Eid 12-05-06 10:40 AM

رد: ليلة الدخلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى ابواسماعيل (المشاركة 362351)
لا حلوة كان جاب اى قطه من الشارع وكان كمل فيلم الكارتون

ههههههههههههههههههههه
على رأيك

Karim Eid 12-05-06 10:41 AM

رد: ليلة الدخلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص المنوفيه (المشاركة 362360)
ههههههههههههههههههههههههههه
حلوه الراجل عمل اللى عليه واتصرف اومال هيضيع الليله اونطه
عارف تويتى انا نفسى اصطاد زيه

ههههههههههههههههههههههه
تويتي ايه بس
انا بقى اللي نفسي اصطاد عم دهب

hogan 12-05-06 10:59 AM

رد: ليلة الدخلة
 
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تسلم الايادى

Karim Eid 12-05-06 10:59 AM

رد: ليلة الدخلة
 
ههههههههههههههههههههههههههههه

loaymagdy 12-05-06 08:48 PM

استفسار بسيط
 
هل صفيحة المنشار الحدادي ينفع تقطع الحديد المطاوع ال5مم ولا لا ؟؟؟؟؟؟؟؟
شكرا:):)

Karim Eid 12-05-07 01:22 AM

رد: دردشه واستفسار
 
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...27884769_n.jpg

اجمل صورة في العالم
تستحق كم تقييم:D

Karim Eid 12-05-07 01:36 AM

كم وجه في الصور
 
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...19792685_n.jpg
انا عن نفسي عرفتها

واللي هيجاوب صح ليه مني تقييم بس انتو قيمو الاول
ههههههههههههه

m.gad 12-05-07 01:42 AM

رد: دردشه واستفسار
 
تسلم ايديك ياكيمو

Karim Eid 12-05-07 01:51 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.gad (المشاركة 362964)
تسلم ايديك ياكيمو

ربنا يخليك يا حبي

Alessandro 12-05-07 01:57 AM

رد: كم وجه في الصور
 
11 وجه صح ؟؟؟!!!

تامر عصام 12-05-07 02:03 AM

رد: كم وجه في الصور
 
11 وجه فى الصورة

m.gad 12-05-07 02:03 AM

رد: ليلة الدخلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr naser (المشاركة 362311)
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جملة التوقيع ممتازززززززززززززززززززززززة

Karim Eid 12-05-07 02:04 AM

رد: كم وجه في الصور
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alessandro (المشاركة 362977)
11 وجه صح ؟؟؟!!!

غلط يا معلم
حاول تاني

Karim Eid 12-05-07 02:04 AM

رد: كم وجه في الصور
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر عصام (المشاركة 362987)
سبع وجوه فى الصورة

لا لا لا غلط يا عم الحج
انت ايه اللي جابك النهارده
ههههههههههههههه

تامر عصام 12-05-07 02:07 AM

رد: كم وجه في الصور
 
طيب فى وجوه غير كاملة تقريبا أثنين كمان

Karim Eid 12-05-07 02:09 AM

رد: كم وجه في الصور
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر عصام (المشاركة 362996)
طيب فى وجوه غير كاملة تقريبا أثنين كمان

ده انا ناقص اغششك
هههههههههههه
هو التقييم بيجي بالساهل كدة

m.gad 12-05-07 02:10 AM

رد: كم وجه في الصور
 
والنبى غشيشنى ع الخاص ........... وجه وووووووووواحد ياكبير

Karim Eid 12-05-07 02:11 AM

رد: كم وجه في الصور
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.gad (المشاركة 363000)
والنبى غشيشنى ع الخاص ........... وجه وووووووووواحد ياكبير

ههههههههههههههههههههههههههههههه
يا باشا انا اديلك تقييم من غير حاجة
هههههههههههههههههههههههه
بس انا ميرضينيش برده
ههههههههههه

m.gad 12-05-07 02:17 AM

رد: كم وجه في الصور
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid (المشاركة 363001)
ههههههههههههههههههههههههههههههه
يا باشا انا اديلك تقييم من غير حاجة
هههههههههههههههههههههههه
بس انا ميرضينيش برده
ههههههههههه

انا راضى وزى الففففففففففففففل

Karim Eid 12-05-07 02:18 AM

رد: كم وجه في الصور
 
راضي
ايه ده انت غيرت اسمك
لا اله الا الله
كل ده علشان صورة
هههههههههههه

m.gad 12-05-07 02:21 AM

رد: كم وجه في الصور
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid (المشاركة 363009)
راضي
ايه ده انت غيرت اسمك
لا اله الا الله
كل ده علشان صورة
هههههههههههه

لا وانت الصادق علشان تقققققققققققققققيم

Karim Eid 12-05-07 02:23 AM

رد: كم وجه في الصور
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.gad (المشاركة 363012)
لا وانت الصادق علشان تقققققققققققققققيم

يا عيني يابني
تصدق صوعوبت عليا

تامر عصام 12-05-07 02:25 AM

رد: كم وجه في الصور
 
طيب 11 وجه و وجهين غير كاملين يصبح المجموع 13 وجه

Karim Eid 12-05-07 02:27 AM

رد: كم وجه في الصور
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر عصام (المشاركة 363018)
طيب 11 وجه و وجهين غير كاملين يصبح المجموع 13 وجه

شكل النوم كبس عليك وعنيك زغللت
هههههههههههههه

تامر عصام 12-05-07 02:32 AM

رد: كم وجه في الصور
 
آخر كلام 14 وجه بس الواحد عايز يكبر الصوره علشان يشوف الوجوه المتداخله أنا عينى إتمأأت من البص فى الصورة

Alessandro 12-05-07 02:32 AM

رد: كم وجه في الصور
 
على فكرة هما 12 بوجه الراجل اللى راكب الحصان

تامر عصام 12-05-07 02:34 AM

رد: كم وجه في الصور
 
شكل الموضوع هيطلع فيه خدعه و لا ايه

Karim Eid 12-05-07 02:35 AM

رد: كم وجه في الصور
 
انتو شكلكم فصلتم
اجاوب واقول ولا لسة
ولا غلب حماركم

احمد العوضى 12-05-07 02:43 AM

رد: كم وجه في الصور
 
14 وجه مع وضع وجه الاحصنه فى الاعتبار

m.gad 12-05-07 02:45 AM

رد: كم وجه في الصور
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Eid (المشاركة 363026)
انتو شكلكم فصلتم
اجاوب واقول ولا لسة
ولا غلب حماركم

مفيش اختيارات

Karim Eid 12-05-07 02:46 AM

رد: كم وجه في الصور
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 363029)
14 وجه مع وضع وجه الاحصنه فى الاعتبار

ايه الحلاوة دي
كدة نقول مبروك لاستاذ احمد ومبروك على التقييم

تامر عصام 12-05-07 02:50 AM

رد: كم وجه في الصور
 
مالناش نصيب فى التقييم خيرها فى غيرها


الساعة الآن 02:00 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir