![]() |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
خلاص ياعم انا مش هتكلم
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
انا بهزر يا رايق جاوبلنا على السوال الاخير دة
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
يا عم احمد احنا خلصنا خلاص من موضوع المسدس وبعدين صوت اية دة روجر امريكى عيار خمسة واربعين السوال دلوقتى فى اخر صورة
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
مسدس مسوره كسر نوع Rossi Wizard Pistol WP243B الصنع روسى العيار: 243 وينشستر |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
هههههههههههههههههههههههههههه
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
فلتت منك المرة دة المسدس دة برازيلى من شركة روزى هيا الشركة اسمها كدة دة غير ان السلاح دة بعيارين
عيار 12 وعيار 410 اللى هوة عيار عشرة اللى هوة عيار الخرطوش النص |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
أعتقد دى بندقية أمريكية ماركة mossberg 500 shotgun عيار 12
|
ممكن حد يقول نوع المسدس ده وعياره وبلد الصنع
1 مرفق
ممكن حد يقول نوع المسدس ده وعياره وبلد الصنع
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
Kel -Tec PMR-30
عيار 22 ماغنوم امريكى |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اية يا عم هوجان يا حبيبى انت ما عرفتش البندقية ولا اية
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
Winchester SX3
12 بلجيكا |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
صح دى وينشستر سوبر اكس ثرى اسرع بندقية خرطوش فى العالم
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
مش هتحطلنا سوال بقى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دة انا اللى مخترعها |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
بريتا arx 160 ايطالى الصنع
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
روسى 9م
OC-14-4A "Groza-4 |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
لا يا هوجان غلط كل دى خزنة تسعة مللى انت فاهم طبعا
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
7.62 *30 sorry
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
فين السوال يا عمهم انت بتنسى ليييييييييييييييييييييييييييييييية
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
دى بئة انا مش مخترعها بس المخترع بتاعها صاحبى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
hk g36 عيار 5.54
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
الدور عليا فى السوال
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
SR-3M Vikhr
روسى العيار: 9x39 SP-5، SP-6 |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
ههههههههههههههههههههههههههههههه تسلم
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
\ |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
9A-91
روسى عيار 9x39 mm |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
انا هسال المرة دى مطلوب اسم القناصة وسنة الصنع والعيار
http://www.iraqup.com/up/20120327/6s..._231181466.jpg |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
القناصه تبوك
عيارها نفس عيار الكلاش |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
القناصه دى تعديل للاكلاشنكوف وتم تطويرها فى العراق وهى نفس عيار الكلاش 7.62
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
الله عليك يا عم هوجان مفيش سوال صعب من اسئلتك
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
كولت 1911 عيار 45
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
مش كولت
الصناعه اه العيار صح |
| الساعة الآن 05:40 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir