![]() |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
يا عم ده طلع متعلم فى انجلترا وواخد حاجه اسمها weapon technology شوفت بقى ده نصاب درجة اولى بس جدع يا ابو السلاطين ده انتا طلعت شرطة عسكرية واحنا مش عارفين
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
مدرسية ايه بقى ده انتا ميه ميه والله المهم انتا ناوى على ايه مع الواد ده انتا عارف اننا كلمته اكتر من 5 مرات قبل كده واعرف كويس قوى واحد بيتعامل معاه كويس لو حبيت تعمل للواد ده كمين قولى بس وانا اظبط معاك الدنيا وهاقولك على اسم اول مايسمعه هايقولك ده الباشا بتاعنا
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ياباشا انا مش هعمل لوحدى يانعيش عيشه فل ينتحبس احنا الكل هههههههههههه
البركه بالشباب نعمل موضوع وناخد تلفونات بعض ولو على الكمين انا اصحابى فى النجده 122 عرفنها وعندهم علم بالواد ده نظبط مع بعض ونظبط معاهم ونتوكل على الله وده والله يبقى عمل وطنى ولاد التيت بينصبو على الناس بئسم الثوره انا اعد فى التحرير 11 يوم انام على الارض وهما يقضوها مسدسات غزلان |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
بارك الله فيك اخى الفاضل على النصيحة
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
موش موسع الماسورة ولا حاجة دا شايل الطبة
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
الصورة كدابة هوا البلو مفهوش اى حاجة انا متأكد مية بالمية انا قعدت اقلب فية ربع ساعة لما كانوا شوية الاولاد السذج بيشترو منة وبيجربوة على الشجر مسدس تقفيلة موش كويس والطلق لازق فية بلية بالسيليكون بطريقة حقيرة وشفت الولاد وهما بيكيشوة ويشربو البومبة وخدت بعضى ومشيت وانا بضرب كف على كف
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
1 مرفق
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
البلد بقت مرتع للنصابين والمستغلين
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
معقول محديش بلغ عنه لحد دلوقتي!؟
الناس الي من القاهره حرام والله تسيبوه كده المفروض تبلغوا الموضوع مش صعب يعني يا جماعه علشان كل التفكير ده! |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
يا جماعة انا عمال ارن علية موبايلاتة مقفولة اي في اية
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
لا انا بشوف اسعار وحاجات عجيبة فى مصراوى الصراحة
اسعارهم متحتملش المنافسة دول بيبيعوا اغلى من محلات الاسلحة |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
يا جماعة انا أشتريت من الراجل دة وفعلا المسدس دة ممتاز ومش blow c06 ولا حاجة دة مسدس قوى جدا وانا ضربت بية كلب حراسة كبير وشرس ومات من اول طلقة الكلب دة صاحبة كان سيبة يعض فى اللي رايح واللي جاي والحمد للة المسدس اللى انا اشتريتة من الراجل الطيب اللى بتقولة علية نصاب حمانى أنا وأسرتى والحامى هو اللة قبل كل شىء يا جماعة تذكروا كلام اللة في كتابة الكريم ( الا تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا على ما فعلتم نادمين) كفاية أساليب اليهود المستخدمة في القذف و التشهير بدون وجة حق و الغرض هو مصالح شخصية و صراعات بين التجار اللهم بلغت اللهم فاشهد
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
يا جماعة انا أشتريت من الراجل دة وفعلا المسدس دة ممتاز ومش blow c06 ولا حاجة دة مسدس قوى جدا وانا ضربت بية كلب حراسة كبير وشرس ومات من اول طلقة الكلب دة صاحبة كان سيبة يعض فى اللي رايح واللي جاي والحمد للة المسدس اللى انا اشتريتة من الراجل الطيب اللى بتقولة علية نصاب حمانى أنا وأسرتى والحامى هو اللة قبل كل شىء يا جماعة تذكروا كلام اللة في كتابة الكريم ( الا تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا على ما فعلتم نادمين) كفاية أساليب اليهود المستخدمة في القذف و التشهير بدون وجة حق و الغرض هو مصالح شخصية و صراعات بين التجار اللهم بلغت اللهم فاشهد
تعديل / حذف المشاركة |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
يا جماعة انا أشتريت من الراجل دة وفعلا المسدس دة ممتاز ومش blow c06 ولا حاجة دة مسدس قوى جدا وانا ضربت بية كلب حراسة كبير وشرس ومات من اول طلقة الكلب دة صاحبة كان سيبة يعض فى اللي رايح واللي جاي والحمد للة المسدس اللى انا اشتريتة من الراجل الطيب اللى بتقولة علية نصاب حمانى أنا وأسرتى والحامى هو اللة قبل كل شىء يا جماعة تذكروا كلام اللة في كتابة الكريم ( الا تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا على ما فعلتم نادمين) كفاية أساليب اليهود المستخدمة في القذف و التشهير بدون وجة حق و الغرض هو مصالح شخصية و صراعات بين التجار اللهم بلغت اللهم فاشهد
تعديل / حذف المشاركة |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ياريت يا اخ mazher تحط صورة السلاح اللي اشتريتة عشان مع احترامي لكلامك انا شوفت المسدس اللي بيببعة مع واحد صحبي وبالفعل هوا blow c06 انا مستغرب من كلامك جدا يا جماعة ياريت حد تاني يأكد كلامي وهل انا غلطان ولا لا وعايز اقولك اني انا كلمتة شخصيا وعرفت ان المسدس blowc06 وقعد يقولي روسي و الماني وكلة كلام هجص بجد ياريت تفيدنا بصور المسدس
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
مع احترامنا ليك يا استاذ mazher حضرتك لسه مسجل هنثق في كلامك ازاي؟
ويعني ايه بلو سي مختلف؟؟ ايه المختلف عن العادي الي بنشوفه هنا؟ وانا سمعت المكالمه الي اتسجلت معاه والله واضح قوي انه نصاب كبير وان شاء الله الرجاله هنا هيبلغوا عنه لان دا نصب علني ومحديش يقبلها |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
تم النقل للعام لاستفادة جميع الاعضاء
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
ثانياً : الراجل اللى بتقول عليه طيب ده حماك إزاى بقى ؟ ده سرقك !! ثالثا: إنتا إتهمتنا بالجهل و إننا مصلحجية كمان !! و الله عال ،، يعنى كل الناس القديمة اللى علقت على الموضوع ده مابتفهمش حاجة و ليها مصالح و سيادتك بقى اللى جبت التايهة ؟ على فكرة إنتا عايز تبوظ الموضوع عشان يتقفل ، و أنا متأكد من كدا ، لذلك أرجو من الإدارة غلق النقاش فى الموضوع و تثبيته للفائدة |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ممكن اقول لكم المفاجأه الكبيره الباشا بيعمل الطلقات بيده
بيجيب علب طلق المانى ويروح لاى عجلاتى يجيب منه كيس بلى 4 ملى اوخمسه ويكبسه على الطلقه مكان القطعه البلاستيك ويروح راشش عليها اسبراى احمر او يغطس البوز للطلقه فى بويه حمراء وانا مستعد لاى استفسار لانى قلت قبل سابق انى قابلتو وكمان اخدت منه كام طلقه هوا بنفسه الى ادهولى وقلى اتحدى ان اى مسدس يضرب كده لو ضربت الطلقه دى من اى مسدس هيدمر وانا مستعد للمسائله لانى قسما بربى قابلته |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
على فكره كيس البلى من العجلاتى 20 جنية فيه يجى 10000 بليه ويبيع العلبة 500 جنيه النصاب
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ده محترف بقا
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
احساسي الشحصي ولا اريد ان اظلم ان صاحب الثلاث مشاراكات والعضو الجديد اللي لسة مسجل نفسة انهاردة الساعة 1 بعد منتصف الليل وهو الاخ mazher يا اما الراجل اللي بيبيع المسدسات دى واللي بينصب علي الناس او واحد يعرفة ودخل وسجل عشان يدافع عنة واللة اعلم لكن مشاراكاتة مريبة جدا ولو الاعضاء اغلبيتهم اتفقوا علي شئ وجاء شخص جديد يعارض بيبقي العيب عند هزا العضو وليس عند الاعضاء واتمني ان تفهمني ادارة المنتدي وان نصل لحل لوقف هزا النصب والاحتيال واتمني من الاخ مظهر صورة المسدس العجيب الغريب الفريد النادر اللي بيتكلم عنة
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
واللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيمواللهى العظيم نصاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااب
انا قبلتو وجها لوجه ومسكت مسدس بيدى وكمان انا خت منه طلقات لانى واجهتو بالحقيقه وانا معايا الايكوال واخى ضابط ومعاه هكلر قلت له هجرب مسدسى قالى هينفجر من قوه الضربه وانا عندى شهود اللهم بلغت الهم فشهد |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
بسيطه انا بلغت خلاص والحكزمه تشوف شغلها انا اولتهلهم لو ممسكتهوش فى شباب هتفرتكه فلمو الموضوع وسيطرو عليه انتم وعلى فكره انا كنت فى مباحث حلوان امبارح مع صديق ليا الى كلمته على الموضوع واديته المكالمه على كارت ميمورىواديته رقم تلفونه واديته على الكارت صور الاعلان على مصراوى وصور الطلقات والى هم هيتصرفو اولتلهم لو متمسكش فى شباب هيكلوه صاحى الولى مين الشباب دول اولتلهم لما يكلوه هتعرفوهم
اولتله ناس محترمه بتحب البلد وبتحب الناس ومبتحبش الغلط الى جرانك اولتلو لا اصحابى الى خلى بالك ممكن يكون مئمن نفسه والموضوع يبقى فيه ضرب نار (بيخوفنى )اولتلوه لو ضرب طلقه هيلاقى حرب قامت عليه وكله سلاح شرعى محدش من الشباب دى بيعمل حاجه غلط الى لا اصبرو الموضوع هيخلص وربنا يسترها علينا كلنا |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
النصاب كلمنى تانى بس من رقم تانى ومش هكتبه علشان محدش يتصل بيه علشان هوه قفل تلفونه الى فى الاعلان واقتنع انى انا الفريسه بتعته وقلى انه غير رقمه علشان التلفون اتسرق وبياكد معايا الميعاد
وانا بدورى كلمت الرجاله بتوع المباحث علشان اعرفهم بالجديد وللعلم كان الاتفاق انه يتقبض عليا انا وهوه مع بعض ويتم اخلاء سبيلى قبل ما ادخل القسم وانا كنت قلقان بسسب الموضوع ده بس قولت اكيد الحكومه اتغيرت ومش هيحصلى مكروه وكانت الفاجعه رد معاون المباحث على الموضوع بلى ايه وصوت ايه مش وقت الكلام ده خالص احنا بندور على السلاح المسروق اولى من لعب العيال ده وعلى العموم بشكرك وربنا يكرمك على حبك للبلد بس موضوعالبلى ده مش وقته خالص اولتلو الى انتا شايفه برحتكم ودى كانت نهايه الموضوع |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
بجد يا اخي سلطان انت انسان راجل بمعني الكلمة واللي انتا عملتة دا حاجة تشرفك ومتزعلش من ردهم انتا عملت اللي عليك وزيادة واكيد الموضوع علق معاهم ومش هيسيبوة يعدي كدا ولكن هيا مسألة وقت ولكن اطلب منك مجاراة النصاب حتي يحين الوقت وانا عن نفسي اشكرك وفخور بمصري راجل زيك
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
بس يا ريت يا اخ سلطان تكتم عالموضوع ده وما تقولهوش لحد عشان يعرف ياكل الحوار صح
وبعدين لما يتم الموضوع انشاء الله ابقا قولنا عملت ايه |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
النصاب اتصل بيا تانى يا رجاله من الرقم الجديد والى 7 كلمات بس وقفل الخط والتلفون من ساعتها مقفول
(خلى بالك من نفسك يا استاذ سلطان ) الاخ الى توقع العضو الجديد انه هوه النصاب فعلا هوه النصاب علشان مش كتير يعرف اسمى على المنتدى والى شاف الموضوع شاف سلطان الى بيتكلم طب والعمل انا خايف جداااااااا انا بترعش يمامى يمامى تفتكرو هيعمل فيا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
لا تقلق هو يعرف طريق بيتك او شغلك اوي اي حاجة من دي
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
انا حبيت بس انقلكم الى حصل بئمانه وبعدين الى يعمل مش بيقول هعمل ده عيل خايب عايز يسكتنى ويخوفنى الله الله انتو صدقتو انى خايف ولا ايه |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
لا بس احنا بنطمن عليك
من دافع الاخوة |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
عليك فورا بسرعة إبلاغ السلطات المعنية .. وهما هيقوموا باللازم .. ولا تخوف نفسك .. مش هيقدر يجيلك البيت .. ولو اتصل تانى ارعبه وقوله انه مراقب حتى النخاع .. |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
ليك رسالة على الخاص |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
| الساعة الآن 10:25 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir