الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   صور وفيديو الصيد ورحلاته (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=47)
-   -   فريق الكرال (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10765)

wknm 11-06-24 09:16 PM

رد: فريق الكرال
 
انا عندي كرال مجنم 5.5 لسه جايبها من يومين بالعتله و دبشك خشب بس قويه جدا جدا و اريد الاشتراك في الفريق, لكن انا مبتدء

لو في حد بيطلع اي طلعه او في مجموعه يا ريت ننظم نطلع سوا

مع الشكر

dr mohamed kamal 11-06-24 09:21 PM

رد: فريق الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wknm (المشاركة 131589)
انا عندي كرال مجنم 5.5 لسه جايبها من يومين بالعتله و دبشك خشب بس قويه جدا جدا و اريد الاشتراك في الفريق, لكن انا مبتدء

لو في حد بيطلع اي طلعه او في مجموعه يا ريت ننظم نطلع سوا

مع الشكر

أين كوتش فريق الكرال حتى يرحب بأعضاء الفريق الجدد و يجاوب على أسئلتهم ,لابد من إختيار كوتش للفريق من بين أعضائه

adel152 11-06-24 09:50 PM

رد: فريق الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة andria (المشاركة 131392)
law el sowar mesh 2ad7a , ana momken aswarha tany

شكرا اخى اندريا
الصورة الاخيرة واضحة جدا وفعلا فى فرق بين النيشان الامامى بتاع بندقيتك وبندقية الاستاذ سمير.
الغريب انى اشتريت الكرال من شهر 9 2010 وكنت فاكر انها من الدفعة الاولى فى اسكندرية ولكن بندقيتى فيها نفس النيشان الامامى زى بندقية استاذ سمير.
شكرا لحضرتك على الصور.

adel152 11-06-24 09:55 PM

رد: فريق الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr mohamed kamal (المشاركة 131590)
أين كوتش فريق الكرال حتى يرحب بأعضاء الفريق الجدد و يجاوب على أسئلتهم ,لابد من إختيار كوتش للفريق من بين أعضائه

الكوتش هو صاحب الموضوع يادكتور محمد (مافيش مفر فى الموضوع ده).
تحياتى

dr mohamed kamal 11-06-25 02:40 AM

رد: فريق الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 131609)
الكوتش هو صاحب الموضوع يادكتور محمد (مافيش مفر فى الموضوع ده).
تحياتى

تحياتى أستاذ عادل ,طب والرمسيس حبيبتى أسيبها لمين

adel152 11-06-25 11:39 AM

رد: فريق الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr mohamed kamal (المشاركة 131830)
تحياتى أستاذ عادل ,طب والرمسيس حبيبتى أسيبها لمين

لا أنت كده بتدبس نفسك اكتر ياباشا.
كوتش الكرال فى الفترة الصباحية.
وكوتش الرمسيس فى الفترة المسائية.
أظن كده بقى مالاكش حجة تانية ههههههههههه
خالص تحياتى

sadaany 11-08-28 05:56 AM

رد: فريق الكرال
 
يشرفنى الانضمام ليكم

سرسور 11-08-28 05:37 PM

رد: فريق الكرال
 
اهلا و سهلا بك اخي

mamdoh.ramzy 11-08-29 01:30 AM

رد: فريق الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sghr220 (المشاركة 129949)
سلام عليكم شوف يا استاذ سمير هو مجرد توضيح و معلومة لكن ملهاش فايده عملية فعلا...بس انا شاري اتنين كرال من بوندي فرع 6 اكتوبر من حوالي سنه و نصف يعني تقريبا من ساعة الكرال ما نزلت و الشكلين بتوع الكاتم كانوا موجودين وقتها و بالتالي مفيش حاجه اسمها كرال جديده و قديمة اما موضوع السوستة ده حظوظ و تقفيل البندقية هو اللي بيحدد عمرها...فممكن واحده تعيش 50 رشة و التانيه تقعد علبتين تلاته و الكلام للتوضيح ليس الا.

أنا بضم صوتى لاستاذنا الكبير مقاماً الباش مهندس محمد وأنا عندى 2 كرال اشتريتهم منذ تسعة أشهر والخشب بنفس المواصفات المنطبقة على الجديدة والاثنين نسخة طبق الاصل وغيرت سوستة واحدة بسوستة ديانا 52عدد34حلقة واستعملت الشحم المرفق صورتة والذى دلنى علية أستاذنا الكبير الباش مهندس محمد والحمد للة أصبحت فعلا كالمدفع وأنا أشكر كل أعضاء هذا المنتدى الراقى والفريد غلى توجيهاتهم الحميدة ويشرفنى أن أنضم لهذا الفريق لانى أحب الكرال شكلاً وقوة . وهذة بعض الصور للايضاح

mamdoh.ramzy 11-08-29 01:34 AM

رد: فريق الكرال
 
http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1785
http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1786
http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1787
http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1788

sadaany 11-08-29 06:27 AM

رد: فريق الكرال
 
اول مشاركه حد يركب فيها سوسته غير الجامو شادو ياترى باقى اراء الخبراء ايه فى استخدام سوسته الديانا 52 كما قال الاخ الكريم وايهما افضل ياريت كل الخبراء تشارك
ياريت اجابه لان الجزئيه دى هامه جدآ لاغلب ممتلكى الكرال

سرسور 11-09-05 10:55 AM

رد: فريق الكرال
 
1 مرفق
بالنسبة للحلية هذه الحلية مختلفة عن الحليتين السابقتين
ملف مرفق 21813
اذا كان هناك فرق بين الاصدارات بسسب الحلية ممكن حد يفيدنا
انا اعرف ان الكراك الخشب تستورد كما هى و لكن الفيبر يتم تجميعها هنا

محمدالحاج1 11-09-05 11:23 AM

رد: فريق الكرال
 
انا معايا بندقية كرال ماجنم 5.5 جامدة جدا

sniperff 11-10-04 04:58 PM

رد: فريق الكرال
 
انا جبت الكرال ماجنم بس هل نوع الرش بيفرق؟

sniperff 11-10-24 01:11 PM

رد: فريق الكرال
 
http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1954
http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1956
http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1955
http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1957http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1958

عادل عبده 11-10-24 02:42 PM

رد: فريق الكرال
 
يسعدنى ويشرفنى انى انضم للفريق وعاوزين نقطع الدنيا بقى ياجدعان انا معايا كرال رمايه

sniperff 11-10-29 02:45 AM

رد: فريق الكرال
 
http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=2018
http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=2016

eng.amg 11-11-29 11:27 PM

رد: فريق الكرال
 
3 مرفق
أنا معاكو يا رجالة...
بس عايزين ننظم طلعة بالكرال ..
وياريت تكون الجمعة الجاية إن شاء الله

أحمد السويسى 11-11-30 12:17 AM

رد: فريق الكرال
 
وانا معاكم أن شاء الله كرالى جديد لانج

الرحاله 12-01-03 10:25 PM

رد: فريق الكرال
 
انا يمكن اخر واحد لحد دلوقتى جاب كرال .... اعتبرونى معاكم ان شاء الله

karimemam 12-01-04 12:20 AM

رد: فريق الكرال
 
أنا يشرفني الإنضمام لكم يا رجاله
معايا كرال ماجنم 5.5 و مغيرلها سوستة جامو شادو و بافكر أشتري تيليسكوب.

mibrahem 12-01-04 11:54 AM

رد: فريق الكرال
 
شرف لى ان تتقبلونى صديق لكم انا لسه جديد طازة برجاء لو فى مرة جروب طالع انا من مدينة نصر
قولوا لى علشان استفيد منكم وخبرتكم الكبيرة
على فكرة انا دخلت صدفة على هذا المنتدى وخلانى اشترى كرال خشب كسر وشكرررررررررررررررا

zezo bose 12-01-04 01:04 PM

رد: فريق الكرال
 
كرال دبشك خشب اصدار جديد والمفاجاة جارى تركيب سوسته ديانا 52 ليها وهطلعكو على النتيجة انشاء الله

mibrahem 12-01-04 01:14 PM

رد: فريق الكرال
 
من فضلك سعرها كام وبتركب فين

mibrahem 12-01-04 01:34 PM

رد: فريق الكرال
 
الأستاذ الفاضل zezo bos من فضلك هى السوستة بكام وبتركب فين وشككككررررررررررررررررراااااااااااااا


http://img545.imageshack.us/content_...338469118.jpg#

seso_king 12-01-05 01:42 PM

رد: فريق الكرال
 
انا احمدالصياد
من الاسماعيليه
ومن محبى الكرال
وعندى واحده وكانت اول حاجه اجبها ولا زالت

mibrahem 12-01-05 02:20 PM

رد: فريق الكرال
 
http://ad.yieldmanager.com/imp?z=0&Z...=800&h=600&t=3

zezo bose 12-01-05 05:46 PM

رد: فريق الكرال
 
السوسته كانت عند صاحبى واخدتها هدية صراحة بس جامدة جدا خلت البندقية مدفع مفترى وتحياتى

كابتن محمود دياب 12-02-05 01:33 PM

رد: فريق الكرال
 
يشرفنى انى انضم ليكم كصياد جديد فى رابطة الكرال

وليد سعد زغلول 12-02-05 03:34 PM

رد: فريق الكرال
 
3 مرفق
موضوع جميل يا كابتن
وأنا اسمي وليد سعد وعندي كرال خشب
ودي صور طلعة الجمعة 3/2/2012

3mad 12-02-07 10:45 PM

رد: فريق الكرال
 
3 مرفق
أنا وصلت ويشرفنى الانضمام للفريق وطبعا مريم أبنتى هتبقى العضو المنتدب :)

mibrahem 12-02-07 10:50 PM

رد: فريق الكرال
 
ياباشا مرحبا بك والف أهلا بأمورة مريم

الرحاله 12-02-07 10:53 PM

رد: فريق الكرال
 
شرفت يا باشا وربنا يخليلك مريم

الرحاله 12-02-07 10:56 PM

رد: فريق الكرال
 
شرفت ياباشا وربنا يخليلك مريم

محمود توحيد 12-02-07 11:21 PM

رد: فريق الكرال
 
انا اسمى محمود توحيد ومعايا كرال فيبر بنى نمرة 2 وجايبها 11 /2011 ومخلص 750 رشاية ولم يحدث اى شى للسوستة

الرحاله 12-02-07 11:24 PM

رد: فريق الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود توحيد (المشاركة 304018)
انا اسمى محمود توحيد ومعايا كرال فيبر بنى نمرة 2 وجايبها 11 /2011 ومخلص 750 رشاية ولم يحدث اى شى للسوستة

ربنا يبارك لك فيها .. شحمتها قبل ما تستعملها ؟؟

mido_23279 12-02-10 12:49 AM

رد: فريق الكرال
 
يشرفنى الأنضمام أليكم

adel152 12-02-10 06:20 AM

رد: فريق الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido_23279 (المشاركة 305776)
يشرفنى الأنضمام أليكم

منور يابرنس

وليد سعد زغلول 12-02-10 05:44 PM

رد: فريق الكرال
 
2 مرفق
السلام عليكم ورحمة الله طلعة النهاردة كانت جميلة والحمد لله الحصيلة 14 يمامة
وهذه هي الصور وتحياتي للجميع

3mad 12-02-11 10:33 PM

رد: فريق الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سعد زغلول (المشاركة 306405)
السلام عليكم ورحمة الله طلعة النهاردة كانت جميلة والحمد لله الحصيلة 14 يمامة
وهذه هي الصور وتحياتي للجميع

بسم الله ماشاء الله الله ينور يا باشا وبالهنا والشفا :)


الساعة الآن 07:04 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir