![]() |
رد: فريق الكرال
انا عندي كرال مجنم 5.5 لسه جايبها من يومين بالعتله و دبشك خشب بس قويه جدا جدا و اريد الاشتراك في الفريق, لكن انا مبتدء
لو في حد بيطلع اي طلعه او في مجموعه يا ريت ننظم نطلع سوا مع الشكر |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
الصورة الاخيرة واضحة جدا وفعلا فى فرق بين النيشان الامامى بتاع بندقيتك وبندقية الاستاذ سمير. الغريب انى اشتريت الكرال من شهر 9 2010 وكنت فاكر انها من الدفعة الاولى فى اسكندرية ولكن بندقيتى فيها نفس النيشان الامامى زى بندقية استاذ سمير. شكرا لحضرتك على الصور. |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
تحياتى |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
كوتش الكرال فى الفترة الصباحية. وكوتش الرمسيس فى الفترة المسائية. أظن كده بقى مالاكش حجة تانية ههههههههههه خالص تحياتى |
رد: فريق الكرال
يشرفنى الانضمام ليكم
|
رد: فريق الكرال
اهلا و سهلا بك اخي
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
|
رد: فريق الكرال
اول مشاركه حد يركب فيها سوسته غير الجامو شادو ياترى باقى اراء الخبراء ايه فى استخدام سوسته الديانا 52 كما قال الاخ الكريم وايهما افضل ياريت كل الخبراء تشارك
ياريت اجابه لان الجزئيه دى هامه جدآ لاغلب ممتلكى الكرال |
رد: فريق الكرال
1 مرفق
بالنسبة للحلية هذه الحلية مختلفة عن الحليتين السابقتين
ملف مرفق 21813 اذا كان هناك فرق بين الاصدارات بسسب الحلية ممكن حد يفيدنا انا اعرف ان الكراك الخشب تستورد كما هى و لكن الفيبر يتم تجميعها هنا |
رد: فريق الكرال
انا معايا بندقية كرال ماجنم 5.5 جامدة جدا
|
رد: فريق الكرال
انا جبت الكرال ماجنم بس هل نوع الرش بيفرق؟
|
رد: فريق الكرال
|
رد: فريق الكرال
يسعدنى ويشرفنى انى انضم للفريق وعاوزين نقطع الدنيا بقى ياجدعان انا معايا كرال رمايه
|
رد: فريق الكرال
|
رد: فريق الكرال
3 مرفق
أنا معاكو يا رجالة...
بس عايزين ننظم طلعة بالكرال .. وياريت تكون الجمعة الجاية إن شاء الله |
رد: فريق الكرال
وانا معاكم أن شاء الله كرالى جديد لانج
|
رد: فريق الكرال
انا يمكن اخر واحد لحد دلوقتى جاب كرال .... اعتبرونى معاكم ان شاء الله
|
رد: فريق الكرال
أنا يشرفني الإنضمام لكم يا رجاله
معايا كرال ماجنم 5.5 و مغيرلها سوستة جامو شادو و بافكر أشتري تيليسكوب. |
رد: فريق الكرال
شرف لى ان تتقبلونى صديق لكم انا لسه جديد طازة برجاء لو فى مرة جروب طالع انا من مدينة نصر
قولوا لى علشان استفيد منكم وخبرتكم الكبيرة على فكرة انا دخلت صدفة على هذا المنتدى وخلانى اشترى كرال خشب كسر وشكرررررررررررررررا |
رد: فريق الكرال
كرال دبشك خشب اصدار جديد والمفاجاة جارى تركيب سوسته ديانا 52 ليها وهطلعكو على النتيجة انشاء الله
|
رد: فريق الكرال
من فضلك سعرها كام وبتركب فين
|
رد: فريق الكرال
الأستاذ الفاضل zezo bos من فضلك هى السوستة بكام وبتركب فين وشككككررررررررررررررررراااااااااااااا
http://img545.imageshack.us/content_...338469118.jpg# |
رد: فريق الكرال
انا احمدالصياد
من الاسماعيليه ومن محبى الكرال وعندى واحده وكانت اول حاجه اجبها ولا زالت |
رد: فريق الكرال
|
رد: فريق الكرال
السوسته كانت عند صاحبى واخدتها هدية صراحة بس جامدة جدا خلت البندقية مدفع مفترى وتحياتى
|
رد: فريق الكرال
يشرفنى انى انضم ليكم كصياد جديد فى رابطة الكرال
|
رد: فريق الكرال
3 مرفق
موضوع جميل يا كابتن
وأنا اسمي وليد سعد وعندي كرال خشب ودي صور طلعة الجمعة 3/2/2012 |
رد: فريق الكرال
3 مرفق
أنا وصلت ويشرفنى الانضمام للفريق وطبعا مريم أبنتى هتبقى العضو المنتدب :)
|
رد: فريق الكرال
ياباشا مرحبا بك والف أهلا بأمورة مريم
|
رد: فريق الكرال
شرفت يا باشا وربنا يخليلك مريم
|
رد: فريق الكرال
شرفت ياباشا وربنا يخليلك مريم
|
رد: فريق الكرال
انا اسمى محمود توحيد ومعايا كرال فيبر بنى نمرة 2 وجايبها 11 /2011 ومخلص 750 رشاية ولم يحدث اى شى للسوستة
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
يشرفنى الأنضمام أليكم
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
2 مرفق
السلام عليكم ورحمة الله طلعة النهاردة كانت جميلة والحمد لله الحصيلة 14 يمامة
وهذه هي الصور وتحياتي للجميع |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
| الساعة الآن 07:04 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir