الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10829)

pooforever_2010 11-06-19 11:01 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
اخى الكريم انا مش عاوز حد يزعل منى
بس فيه مناطق كتير لسه مش امنه ونسيت الامان والناس بتنام مفتحه عنيها
ويمكن اخ عزير مرة يقول على سلاح ولو حتى من ورق يفيد الناس دى
فانا للاسف مش معاك
لا للغلق حتى الاستقرار التام للاوضاع
وشكرا لسعه صدرك

التلميذ 11-06-19 11:02 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
أنا موافق على غلق مثل هذة المواضيع لأمور منها
1ـ الإستمرار فى مثل هذة المواضيع سيؤدى فى النهاية لفكرة تحويل الصوت وتعديلة إلى حى . وإحنا بنشوف كل يوم تطور فى الموضوع وكل يوم حجم البلية بيزيد حبة حبة ههههههه
2 ـ الأضرار المترتبة على هذة المسدسات أكثر من نفعها وهنفاجأ فيما بعد إن البلد كلها معاها مسدسات متعدلة
والعنف هيزيد ـ وفية ناس غلابة هتتأذى منها وفية منهم ناس هيروحو فى الرجلين ( هيتعملهم قضايا سلاح وخلافة )
إلى غير ذلك ودى وجهة نظر ى وإحترم وجهة نظر المخالف ( بدون الدخول فى مناقشات ومشاحنات )

elexlns1 11-06-19 11:02 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
وبعدين الاليكتريك أداة ردع للحيوانات المفترسة أساسا يعنى اداة صيد

زى السكينة ممكن تقتل وممن تفيد بدون ما تقتل

بدر 11-06-19 11:05 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
الاخوة الافاضل
افضل ان يكون الحوار وان كان لابد منة لحالة الانفلات الامنى التى تمر بها البلاد ان يكون على الخاص حفاظا على المنتدى
ودة طبعا علشان الناس المعارضة لعدم السماح فى الكلام على موضوع البللى
ولنترك الامر لنتيجة الاستفتاء
تحياتى

sultan 11-06-19 11:06 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
لو سمحتم اخوانى هنا مش مكان للنقاش او لتبرير المواقف الموضوع صريح استفتاء الى عايز يقول والى مش عايز يقول بدون اى مناقشات علشان الموضوع ميدخلش فى سكك تانيه وشكرااااااا

sultan 11-06-19 11:07 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 126947)
الاخوة الافاضل
افضل ان يكون الحوار وان كان لابد منة لحالة الانفلات الامنى التى تمر بها البلاد ان يكون على الخاص حفاظا على المنتدى
ودة طبعا علشان الناس المعارضة لعدم السماح فى الكلام على موضوع البللى
ولنترك الامر لنتيجة الاستفتاء
تحياتى

منور يا بدر باشا

بدر 11-06-19 11:10 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 126950)
منور يا بدر باشا

دة نورك يا سلطان باشا
وعلى فكرة نسيت اقول انا من المعارضين
تحياتى

sultan 11-06-19 11:12 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
معارض لغلق المواضيع ولا معارض على المواضيع وضح يا بدر باشا لو سمحت

البطل 11-06-19 11:13 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
موافق على أي شيء مخالف وده مش عاوز موفقه الصح والمفروض بيتعمل على طول وجزاكم الله خير

بدر 11-06-19 11:14 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
معارض لطرح المواضيع التى تخص ما هو ممنوع قانونا ( السلاح الابيض .. البللى ..
تحياتى

Ebrahim Al Ansari 11-06-19 11:14 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 


لا حول ولا قوة إلا بالله
أنا اسف للتدخل ده, وأنا عارف إن الديموقراطيه جديده علينا كلنا,
معلش أهو بنتعلم كلنا سوا

في فرق بين الإستفتاء و المناظره

ولكل مقام مقال, المناظره بيبقى فى نقاش وجهات نظر وعرض أراء
أما الإستفتاء بيبقى زي بتاع الدستور كده يا توافق يا متوافقش وخلاص

وده إستفتاء, وصاحب الموضوع وضح كده, والإداره وضحت كده
يبقى معلش يا جماعه نلتزم بـ (مــوافــق) أو (غــيــر مــوافــق)
بدون عرض وجهات نظر

عشان الإداره تعرف توصل للأغلبيه بسهوله
وليس حجراً على رأي أحد


.

hema777h 11-06-19 11:22 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
غير موافق علي غلق التعديلات بهدف الدفاع عن النفس

rock 11-06-19 11:22 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
موافق على اغلاق وحذف الموضوعات الضاره بالمنتدى وبالصيد ... تحياتى .

التلميذ 11-06-19 11:26 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ebrahim al ansari (المشاركة 126963)


لا حول ولا قوة إلا بالله
أنا اسف للتدخل ده, وأنا عارف إن الديموقراطيه جديده علينا كلنا,
معلش أهو بنتعلم كلنا سوا

في فرق بين الإستفتاء و المناظره

ولكل مقام مقال, المناظره بيبقى فى نقاش وجهات نظر وعرض أراء
أما الإستفتاء بيبقى زي بتاع الدستور كده يا توافق يا متوافقش وخلاص

وده إستفتاء, وصاحب الموضوع وضح كده, والإداره وضحت كده
يبقى معلش يا جماعه نلتزم بـ (مــوافــق) أو (غــيــر مــوافــق)
بدون عرض وجهات نظر

عشان الإداره تعرف توصل للأغلبيه بسهوله
وليس حجراً على رأي أحد


.

كلام جميع جدا ومحترم جدا بس الكلام دة مفروض كان إتفق علية من بداية المشاركات
وكان الإستفتاء بـ (موافق على الحذف ) ( غير موافق على الحذف)
حتى لا نعطى مجال للتعليقات والرد على المشاركات بعد 5 أو 6 صفحات من بداية المشاركة

mahmoud11144 11-06-19 11:41 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
انا مواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااافق علي هذا الاختيار وذالك لحمايتنا وحماية هذا المنتدي الذي جمع
احلي واعظم صيادين مصر من اي اضرار قد تحل بنا وبالمنتدي الجميل ونحن منتدي صيد وليس منتدي
تطوير اسلحة ولا منتدي اختراعات
وارجو من الاعضاء اصحاب هذة المواضيع ان يقراو اسم هذا المنتدي

وهو منتدي الصيد في مصر

وليس تعديل اسلحة وزخيرة في مصر ..
وشكرا جزيلا لصاااااااااااااااااحب الموضوع ..

mahmoud11144 11-06-19 11:49 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 126967)
غير موافق علي غلق التعديلات بهدف الدفاع عن النفس

يا باشا بعد ازن حضرتك ومع كامل احترامي الشديد لراي حضرتك
في وسائل كثيرة جدا للحماية
في الاسلحة الحية موجودة اشتريها ورخصا وعندك القانون
ولا كل واحد يا خد حقة بيدة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولكن مفيش داعي لتعديل الاسلحة لان 1% الي بينفع
وهذا خفاظا علي سلامتك ...

التلميذ 11-06-19 11:50 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
يا ريت الإدارة تعدل طريقة الإستفتاء بــ ( أوافق على الحذف ) و ( لا أوافق على الحذف )
لسهولة التقييم والحصر وخروجا من الخلافات والتعليق على التعليقات

Android man 11-06-19 11:53 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
مواضيع بخصوص الصواعق لا تحذ اما مواضيع تصنيع رصاص بلي والكلام ده انا معاكو امسحو يلا

Android man 11-06-19 11:54 PM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
( أوافق على الحذف )

hema777h 11-06-20 12:05 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud11144 (المشاركة 126987)
يا باشا بعد ازن حضرتك ومع كامل احترامي الشديد لراي حضرتك
في وسائل كثيرة جدا للحماية
في الاسلحة الحية موجودة اشتريها ورخصا وعندك القانون
ولا كل واحد يا خد حقة بيدة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولكن مفيش داعي لتعديل الاسلحة لان 1% الي بينفع
وهذا خفاظا علي سلامتك ...

حضرتيك لو قدمت علي ترخيص واختو ليك مني هدية

silver_5000 11-06-20 12:10 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
امممممم , مع انى حاسس ان البلد لسة مش كويسة زى ما بتقول يا سلطان باشا , و شايف الدنيا رمادى ادامى مش وردى , بس بينى و بينك كفاية كدة مخالفات , و مع الحذف مش الغلق

abdalla nabel 11-06-20 12:53 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
غير موافق على الحذف

osha966 11-06-20 12:55 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
أنا موافق طبعا على تطهير المنتدى من المواضيع المخالفة للقانون والغير مفيدة

safwat 11-06-20 01:01 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
اوافق على تطبيق قوانين و قواعد المنتدى بكل حزم ..

xman 11-06-20 01:34 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
موافق علي الموضوع

Hany Ekram 11-06-20 01:48 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
تحية لجميع أخواتي الاعضاء الكرام الذين أكن لهم كل التقدير و الاحترام
بداية من الأستاذ سلطان صاحب هذا الموضوع و تحية لجميع أخواتي و أقسم بالله
ان حبي لكم و تقديري زاد بعد فتح هذا الموضوع رغم أنني غير موافق علي الحذف
و قد استفد كثيرا جدا من معلوماتكم و خبراتكم و لكن لي تعليق بسيط ان ما يحدث
مخالف لشروط الالتحاق بالمنتدي و خاصة الأسلحة المرفوض تداولها بالمنتدي و هناك
لاءحة بالأسلحة الممنوعة فلماذا نفعل ذلك الآن و أقسم بالله العظيم انه ليس لي أي فائدة
في ذلك و اتلقى لم اتلق اشتري بعد أي مسدس معدل بعد و لكن لا يجب ان يوءخذ الموضوع
بهذا الشكل فأنا علي مشارف الأربعين من العمر و لست طفلا صغيرا حتي يملي علينا ما يجب
كفانا ما حدث في هذا البلد بعد ما حدث نتيجة فكرة جاءت لبعض الشباب لاصلاح البلد
و هذا ما آلت اليه الأوضاع التي نحن فيها بسبب بعض الشباب الذي لم يفكر عندما تظاهروا أين
سياخذنا ذلك أين القائد الذي سيقود البلد لا يوجد ؟؟ و هذا أكبر دليل علي فشل ما يسمي بالثورة !!
طبعا الأخوة الاعضاء لا يطيقون كلامي نظرا للإطالة و أقدم اعتداري لكم جميعا
سوءال واحد بماذا نحمي انفسنا و عن أعراضنا و اذا كانت التراخيص مش لأي حد وسعر المسدس الحي
المحترم بسعر سيارة , فهل تستكثرون علي الاعضاء بابتكار أفكار قد تمكنهم بالدفاع عن أنفسهم
و حتي إذا كانت طريقة محفوفة بالمخاطر فأنا أوافق علي الخوض في المخاطرة , سوءال آخر
أوليس مواجهة بلطجي أو حرامي محفوف بالمخاطر أيضا أم ماذا؟
طبعا أنا عارف ان الأخوة حيتوصوا بيا انت طولت و أخذت أكتر من وقتك و كلام من ده.....
فرجاء أنا قرأت كل المشاركات و عارف ازاي كان المفروض اني أرد و لكن في حاجة استفزتني
قبل ان أرد و دي سبب الموضوع ده في أحد الاعضاء المحترمين و كنت متابع لتعليقاته و مشاركاته
و ذلك لخلفيتة القانونية فوجئت بأنه يرد علي أحد الاعضاء و يقول له انت بجح و قليل الأدب و علي فكرة العضو
ده من طاقم الادارة .......... وفاين الادارة من هذا الموقف لا تعليق....!!!
فأرجو ان ننتبه جيدا لما يجب ان يحذف و ما لا يجب ان يحذف
و سوف أوافق علي الحذف في حالة واحدة إذا تخلي الاعضاء المطالبون بالحذف عن مسدساتهم المعدلة لضرب البلي لأنه لا يجب ان تحرم شيء للأعضاء حللته لنفسك لتدافع به عن مالك و عرضك.
أرجو قبول اعتذاري مرة أخري و شكرا لسعة صدركم و لا داعي للتعليقات

غير موافق علي الحذف غير موافق علي الحذف غير موافق علي الحذف

AFROTTO 11-06-20 02:39 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hany ekram (المشاركة 127088)
تحية لجميع أخواتي الاعضاء الكرام الذين أكن لهم كل التقدير و الاحترام
بداية من الأستاذ سلطان صاحب هذا الموضوع و تحية لجميع أخواتي و أقسم بالله
ان حبي لكم و تقديري زاد بعد فتح هذا الموضوع رغم أنني غير موافق علي الحذف
و قد استفد كثيرا جدا من معلوماتكم و خبراتكم و لكن لي تعليق بسيط ان ما يحدث
مخالف لشروط الالتحاق بالمنتدي و خاصة الأسلحة المرفوض تداولها بالمنتدي و هناك
لاءحة بالأسلحة الممنوعة فلماذا نفعل ذلك الآن و أقسم بالله العظيم انه ليس لي أي فائدة
في ذلك و اتلقى لم اتلق اشتري بعد أي مسدس معدل بعد و لكن لا يجب ان يوءخذ الموضوع
بهذا الشكل فأنا علي مشارف الأربعين من العمر و لست طفلا صغيرا حتي يملي علينا ما يجب
كفانا ما حدث في هذا البلد بعد ما حدث نتيجة فكرة جاءت لبعض الشباب لاصلاح البلد
و هذا ما آلت اليه الأوضاع التي نحن فيها بسبب بعض الشباب الذي لم يفكر عندما تظاهروا أين
سياخذنا ذلك أين القائد الذي سيقود البلد لا يوجد ؟؟ و هذا أكبر دليل علي فشل ما يسمي بالثورة !!
طبعا الأخوة الاعضاء لا يطيقون كلامي نظرا للإطالة و أقدم اعتداري لكم جميعا
سوءال واحد بماذا نحمي انفسنا و عن أعراضنا و اذا كانت التراخيص مش لأي حد وسعر المسدس الحي
المحترم بسعر سيارة , فهل تستكثرون علي الاعضاء بابتكار أفكار قد تمكنهم بالدفاع عن أنفسهم
و حتي إذا كانت طريقة محفوفة بالمخاطر فأنا أوافق علي الخوض في المخاطرة , سوءال آخر
أوليس مواجهة بلطجي أو حرامي محفوف بالمخاطر أيضا أم ماذا؟
طبعا أنا عارف ان الأخوة حيتوصوا بيا انت طولت و أخذت أكتر من وقتك و كلام من ده.....
فرجاء أنا قرأت كل المشاركات و عارف ازاي كان المفروض اني أرد و لكن في حاجة استفزتني
قبل ان أرد و دي سبب الموضوع ده في أحد الاعضاء المحترمين و كنت متابع لتعليقاته و مشاركاته
و ذلك لخلفيتة القانونية فوجئت بأنه يرد علي أحد الاعضاء و يقول له انت بجح و قليل الأدب و علي فكرة العضو
ده من طاقم الادارة .......... وفاين الادارة من هذا الموقف لا تعليق....!!!
فأرجو ان ننتبه جيدا لما يجب ان يحذف و ما لا يجب ان يحذف
و سوف أوافق علي الحذف في حالة واحدة إذا تخلي الاعضاء المطالبون بالحذف عن مسدساتهم المعدلة لضرب البلي لأنه لا يجب ان تحرم شيء للأعضاء حللته لنفسك لتدافع به عن مالك و عرضك.
أرجو قبول اعتذاري مرة أخري و شكرا لسعة صدركم و لا داعي للتعليقات

غير موافق علي الحذف غير موافق علي الحذف غير موافق علي الحذف

مع خالص تقديرى وتحياتى لك
ودى وجهة نظرى الشخصية بعيدا عن أى شىء
وغير موافق

hema777h 11-06-20 04:06 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 126698)
فى الفتره الاخيره ظهر فى منتدانا الغالى بعض التجاوزات من حيث البيع والشراء والمناقشه فى مواضيع خطيره تهدد المنتدى وشبابه مثل تعديل الاسلحه وصناعه الصواعق وتعديل طلقات الصوت
والحمد لله البلد بقت احسن ومظنش اننا محتاجين الكلام ده دلؤتى ففكرت انا وطاقم الاداره لعمل استفتاء لغلق كل المواضيع الغير قانونيه بناء على رغبه الاعضاء ده لو الاستفتاء انتهى باغلبيه الغلق لجعل المنتدى مكان امن ولكى لا يئتى اليوم الذى نحرم منه ومستنين ردود الاعضاء

معلش ليا سوال خارج عن الموضوع هو حضرتيك ساكن فين

hassan moneer 11-06-20 05:54 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
غير موافق لاسباي كتير والله اعلم ان مش مصلحة شخصية في الالكتريكلت اللي عارضها بس هكتفي بالرفض

loay the hunter 11-06-20 07:33 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
موااااااااااااااافق عالحذف للمواضيع اللي بدون اهمية

dr_mohasan 11-06-20 08:40 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
أوافق بشدة على الإقتراح العظيم بتطهير المنتدى من هذه المواضيع إحتراماً لأنفسنا واحتراماً لمنتدانا
وخاصة أن الحالة الأمنية فى تحسن مستمر ولم نعد بحاجة الى مثل هذه الأشياء

sultan 11-06-20 08:51 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
انا عارف اننا الديموقراطيه جديده علينا كلنا واولهم انا فلو سمحتم اخوانى ياريت منخرجش بره الموضوع حتى لا يضيع الهدف منه المشاركه موافق او لا اوافق وشكراااااا

sayedlabib 11-06-20 08:54 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
والله فعلا كلها اراء محترمة جدا اللى عايز يحذف واللى مش عايز والكل يهمه المصلحة العامة هى دى الديمقراطيه بس يا رب تبقى دايما بدون خلافات او الفاظ خارجة

smsmn8888 11-06-20 10:27 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
لو سمحتو ارجو الرد ب
موافق
او
غير موافق
فقط لاغير

NSAA 11-06-20 10:41 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
ما ينفعش يبقى بس موافق أو لا
لو عايزين نوصل لقرار صح ... يبقى لازم نسمع أراء الناس

لو موافق أو لا يبقى ....... غير موافق

لكن رأيي ... موافق على الحاجات زي الأليكترك و الغاز و الخناجر الممنوعة و خلافة
لكن حاجة زي طلق البلي أنا مش موافق ببساطة ... أنا بسافر كتير و باليل و أوقات كتير الظروف بتحكم يبقى معايا زوجتي و أولادي ... هدور على أي و كل طريقة تخليني أحاول أحميهم من أي خطر لإني مضطر أسافر بيهم بالليل .... لو قصة زي بتاعة البلي دي مش موجودة ... يا ترى أعمل إيه
علماً إني قلت قبل كده إني معايا رخصة سلاح حي و اشتريت سلاح حي

بس اللي زيي و معرفش يطلع رخصة ... يــــــــــعـــــــــــــــــــــمــــــــــــــــ ــــل إيــــــــــــــــــــــــــه

مطلوب جداً نحافظ على المنتدى مش بس بسبب الحب ... دى حتى بسبب المصلحة و المنفعة الشخصية ... علشان محدش يقدر ينكر إنه ما استفدش من المنتدى و لو معلومة صغيرة

بس برده عين الرحمة بتقول ... نساعد و نوفر وسيلة مساعدة للي محتاج المساعدة

essam assem 11-06-20 10:42 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
( أوافق على الحذف )

sultan 11-06-20 10:45 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nsaa (المشاركة 127291)
ما ينفعش يبقى بس موافق أو لا
لو عايزين نوصل لقرار صح ... يبقى لازم نسمع أراء الناس

لو موافق أو لا يبقى ....... غير موافق

لكن رأيي ... موافق على الحاجات زي الأليكترك و الغاز و الخناجر الممنوعة و خلافة
لكن حاجة زي طلق البلي أنا مش موافق ببساطة ... أنا بسافر كتير و باليل و أوقات كتير الظروف بتحكم يبقى معايا زوجتي و أولادي ... هدور على أي و كل طريقة تخليني أحاول أحميهم من أي خطر لإني مضطر أسافر بيهم بالليل .... لو قصة زي بتاعة البلي دي مش موجودة ... يا ترى أعمل إيه
علماً إني قلت قبل كده إني معايا رخصة سلاح حي و اشتريت سلاح حي

بس اللي زيي و معرفش يطلع رخصة ... يــــــــــعـــــــــــــــــــــمــــــــــــــــ ــــل إيــــــــــــــــــــــــــه

مطلوب جداً نحافظ على المنتدى مش بس بسبب الحب ... دى حتى بسبب المصلحة و المنفعة الشخصية ... علشان محدش يقدر ينكر إنه ما استفدش من المنتدى و لو معلومة صغيرة

بس برده عين الرحمة بتقول ... نساعد و نوفر وسيلة مساعدة للي محتاج المساعدة


حبيب قلبى مشكور لكلامك بس والله صوتنا اتنبح بنقول ده استفتاء وليس مجال للمناقشه الى عايز يناقش يتفضل يعمل موضوع ونتناقش فيه انما هنا استفتاء بس لسهوله حصر الاصوات ارجو تكون فهمت كلامى صح وانا مبمنعكش تشيل حاجه ممنوعه انتا حر بس انا خايف على المنتدى بتاعى

NSAA 11-06-20 10:45 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
ممكن نعمل حاجة تانية لو عايزين نحافظ على المنتدى من تناثر المعلومات و يبقى الموضوع للحماية بس ...
ممكن نقنن القنوات المعلن فيعا عن وسائل الحماية دي ... بإنها تبقى قنوات خاصة للأعضاء الخاصين فقط
و يتم الإنضمام لباقة الأعضاء دو مثلا بإرسال سيرة ذاتية بصورة البطاقة مثلا للتأكد من عضوية المطلعين

حرام ... لازم نعمل حساب الناس المحترمة اللي لا ليها لا في اللف و لا الدوران و محتاج وسيلة حماية و ما يعرفش لا يمسك مطواة و لا يضرب بحديدة ... و المعلومات اللي في المنتدى هي بس القشة اللي بيتعلق فيها في شلال البلطجة و الإنفلات الأمني الموجود حالياً

saskon 11-06-20 10:47 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
غير موافق على الحذف

NSAA 11-06-20 10:48 AM

رد: أستفتاء لتطهير المنتدي من المخالفات القانونيه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 127295)
حبيب قلبى مشكور لكلامك بس والله صوتنا اتنبح بنقول ده استفتاء وليس مجال للمناقشه الى عايز يناقش يتفضل يعمل موضوع ونتناقش فيه انما هنا استفتاء بس لسهوله حصر الاصوات ارجو تكون فهمت كلامى صح وانا مبمنعكش تشيل حاجه ممنوعه انتا حر بس انا خايف على المنتدى بتاعى



خلاص ... غير موافق


الساعة الآن 10:18 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir