الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   البنادق الهوائيه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=79)
-   -   إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10832)

saskon 11-07-11 12:16 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 139618)
يا جماعة انا مسافر اللى له اى استفسار يكلمنى على تليفونى.

بالسلامة ان شاء الله ومتنساش الكروسمان

H_SRM 11-07-12 11:26 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
ربنا يوفقك وترجع بالسلامة

mohamedatia 11-07-13 08:23 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
كل الخامات بتعته بلاستيك و السعر ده مغالى فيه اوى لان سعرة على الموقع بتاعة بالدولار رخيص

mo_rateb 11-07-14 01:29 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 145895)
http://www.amazon.com/mp5-k-pdw-co2-...9701508&sr=8-5

طيب حضرتيك الي في اللينك داا ممكن تحسي التكلفة بتاعتو ونعرف هيتكلف كاام وشكرااااا جزيلا ليك

ده انا نفسى عايزه لكن مش عارف هعرف اخرجه من الجمارك ولا لأ. انا بتعامل فى المضمون دائما و المسدسات الغاز هى الوحيدة اللى انا واثق انى ان شاء الله بعرف اضبط قصتها.

mo_rateb 11-07-14 01:31 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser42 (المشاركة 146081)
من فضلك احسن مسدس رش ماركته ايه ؟
واحسن مسدس بلى كمان ؟

من وجهة نظرى ادق مسدس رش ال crossman و الاقوى gamo pt-85 بالنسبة للبلى umarex sa177

hema777h 11-07-14 01:31 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
مهو دااااااااا غاز بردوووو مش ناري

mo_rateb 11-07-14 01:33 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saskon (المشاركة 146581)
بالسلامة ان شاء الله ومتنساش الكروسمان

الله يسلم حضرتك و مش ناسى و اول مهيجى الدور هكلم حضرتك.

mo_rateb 11-07-14 01:34 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة h_srm (المشاركة 148180)
ربنا يوفقك وترجع بالسلامة

الله يسلمك يا باشا.

mo_rateb 11-07-14 01:36 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedatia (المشاركة 148464)
كل الخامات بتعته بلاستيك و السعر ده مغالى فيه اوى لان سعرة على الموقع بتاعة بالدولار رخيص

ده اللى هوة ايه بالضبط؟ بالنسبة لفرق الاسعار ياريت تقرا الموضوع كله هتعرف ليه و ياريت تبص على صور الفواتير.

A.Seif 11-07-14 10:31 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
حمد لله على السلامه يا أستاذ محمد...عودا حميدا...فى انتظارك يا جميل و الحجز قائم
تقبل تحياتى

A.Seif 11-07-14 10:32 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
ياريت لو الكروسمان اللى فى الصوره الرمزيه ..وياترى يعمل كام ؟
شكرا و تقبل تحياتى

A.Seif 11-07-14 10:36 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
Crossman C 41 ,CO2 BB
ياريت اعرف هايعدى معاك و تكلفته كلم يا باشا..

mo_rateb 11-07-14 01:33 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 149253)
crossman c 41 ,co2 bb
ياريت اعرف هايعدى معاك و تكلفته كلم يا باشا..

هيبقى حوالى 1850

ahmed_seoudi 11-07-14 05:20 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
1 مرفق
اخى العزيز لم تذكر هذا المسدس من ضمن قائمه المسدسات لان من وجهه نظرى يعد من اقوى وادق مسدسات الرش حيث انه صناعه روسى وخزنته بتشيل 28 رشايه وبيضرب جميع الانواع من العيار 1.77 والمسدس بيجى معاه خزنتين ومسافته تصل من 120 الى 160 متر حسب نوع الرش وسهوله تركيب انبوب الغاز .. ده غير ان النيشان بتاعه بيتظبط زى البندقيه

وطبعا كله ده عن تجربه لان المسدس عندى

وده لينك معلومات عن المسدس وهذا للافاده للاعضاء

http://www.anics.com/en/products/?Id=159

بدر 11-07-14 05:22 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_seoudi (المشاركة 149518)
اخى العزيز لم تذكر هذا المسدس من ضمن قائمه المسدسات لان من وجهه نظرى يعد من اقوى وادق مسدسات الرش حيث انه صناعه روسى وخزنته بتشيل 28 رشايه وبيضرب جميع الانواع من العيار 1.77 والمسدس بيجى معاه خزنتين ومسافته تصل من 120 الى 160 متر حسب نوع الرش وسهوله تركيب انبوب الغاز .. ده غير ان النيشان بتاعه بيتظبط زى البندقيه

وطبعا كله ده عن تجربه لان المسدس عندى

وده لينك معلومات عن المسدس وهذا للافاده للاعضاء

http://www.anics.com/en/products/?id=159

لالا انا مش مصدق
منور المنتدى فينك يا راجل
تحياتى

ahmed_seoudi 11-07-14 05:29 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 149521)
لالا انا مش مصدق
منور المنتدى فينك يا راجل
تحياتى

ده بنورك ياباشا .. معلش الشغل بس انا شايف ان فى ناس كتير قايمه بالواجب وفى مجهودات جامده وشغل جامد

صياد الفجر 11-07-14 05:46 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_seoudi (المشاركة 149518)
اخى العزيز لم تذكر هذا المسدس من ضمن قائمه المسدسات لان من وجهه نظرى يعد من اقوى وادق مسدسات الرش حيث انه صناعه روسى وخزنته بتشيل 28 رشايه وبيضرب جميع الانواع من العيار 1.77 والمسدس بيجى معاه خزنتين ومسافته تصل من 120 الى 160 متر حسب نوع الرش وسهوله تركيب انبوب الغاز .. ده غير ان النيشان بتاعه بيتظبط زى البندقيه

وطبعا كله ده عن تجربه لان المسدس عندى

وده لينك معلومات عن المسدس وهذا للافاده للاعضاء

http://www.anics.com/en/products/?id=159

شكراً على المعلومات و اللينك التوضيحى بس يا ترى هو موجود فى مصر عند مين و رنج سعره كام
و يا ترى هو أفضل ولا cp88
تحياتى لك

ahmed_seoudi 11-07-14 06:43 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد الفجر (المشاركة 149540)
شكراً على المعلومات و اللينك التوضيحى بس يا ترى هو موجود فى مصر عند مين و رنج سعره كام
و يا ترى هو أفضل ولا cp88
تحياتى لك

اخى العزيز المسدس مش موجود فى مصر وانا حطيته هنا علشان لو يقدر يجيبه من بره زى المسدسات التانيه المعروضه .والمسدس هيبقى فى حدود 2500
ومن ناحيه الافضليه دى راجعه للغرض من المسدس نفسه .. يعنى المسدس ده دقيق فى الرمايه علشان موضوع النيشان وعدد الطلقات بالخزنه .. اكتر حاجه شفتها كانت 16 ده 28 واى نوع
وانبوبه الغاز بسبها فيه اكتر من 3 شهور ومبيسربش لآكن ده ميمنعش ان ال cp88 مسدس المانى جامد جدا .. يعنى لو فى امكانى اقتنى الاتنين مش هتردد

mo_rateb 11-07-14 10:41 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_seoudi (المشاركة 149518)
اخى العزيز لم تذكر هذا المسدس من ضمن قائمه المسدسات لان من وجهه نظرى يعد من اقوى وادق مسدسات الرش حيث انه صناعه روسى وخزنته بتشيل 28 رشايه وبيضرب جميع الانواع من العيار 1.77 والمسدس بيجى معاه خزنتين ومسافته تصل من 120 الى 160 متر حسب نوع الرش وسهوله تركيب انبوب الغاز .. ده غير ان النيشان بتاعه بيتظبط زى البندقيه

وطبعا كله ده عن تجربه لان المسدس عندى

وده لينك معلومات عن المسدس وهذا للافاده للاعضاء

http://www.anics.com/en/products/?Id=159

هو مسدس رائع لكن ليس الاقوى يعنى ال crossman اقوى منو و دقته رائعة. غير انى مش لاقيه فى السوق الامريكى و ده اللى بجيب منو.

mo_rateb 11-07-27 08:36 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
يا جماعة انا رجعت من السفر و مستعد لاى استفسار

za2r2lel 11-07-27 10:52 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 159313)
يا جماعة انا رجعت من السفر و مستعد لاى استفسار

استاذ محمد حضرتك الحمد لله هتعرف تجيب مسدسات الرش من بره مفيش مشكله

طيب حضرتك لو حبيت اجيب بندقيه رش؟؟؟

ولا دى كده بره منطقتك؟؟؟؟؟ ليها حوار تانى

hema777h 11-07-27 10:56 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 159313)
يا جماعة انا رجعت من السفر و مستعد لاى استفسار

حمدلله علي سلامتك

mo_rateb 11-07-27 11:02 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 159384)
حمدلله علي سلامتك

الله يسلمك يا باشا

mo_rateb 11-07-27 11:06 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة za2r2lel (المشاركة 159382)
استاذ محمد حضرتك الحمد لله هتعرف تجيب مسدسات الرش من بره مفيش مشكله

طيب حضرتك لو حبيت اجيب بندقيه رش؟؟؟

ولا دى كده بره منطقتك؟؟؟؟؟ ليها حوار تانى

البنادق فعلا مش منطقتى لانها غير مضمونة بالمرة انها يفرج عنها

goodzila 11-07-28 04:51 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
انا كنت عايز احجز مسدس ممكن اعرف هيجلي امتي تقريبا

mo_rateb 11-07-28 06:41 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
ولاهى انا مبعرف احدد الوقت غير للى عليهم الدور و لسه فيه ناس كتير حاجزة.

هشام رمضان 11-07-29 06:56 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
انا بعتلك رساله على الخاص لطلب 2مسدس ياترى قاريتهم ولا منتظر ردك

mo_rateb 11-07-30 12:06 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
نعم و تم الرد

عبد الجبار محمود 11-08-07 05:01 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
من فضلك ممكن اعرف سعر مسدس جامو اسبانى بى 23
وموجود عندك دلوقت ام لا

aybek 11-08-09 09:30 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
ايه رأيك في الوالتر cp88 وياترى ايه الفرق بينه و ال cp99 و ياترى سعر ال88 في مصر كام تقريبا - تقبل شكرى و تحياتي

mo_rateb 11-08-10 04:26 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبد الجبار محمود (المشاركة 166534)
من فضلك ممكن اعرف سعر مسدس جامو اسبانى بى 23
وموجود عندك دلوقت ام لا

انا بجيب بالطلب يا باشا. و المسدس دا مش اوى ميستهلش القصة الكبيرة اللى بتتعمل عشان المسدسات دى تدخل مصر غير انى سبق و شفته بيتباع هنا.

mo_rateb 11-08-10 04:30 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aybek (المشاركة 169654)
ايه رأيك في الوالتر cp88 وياترى ايه الفرق بينه و ال cp99 و ياترى سعر ال88 في مصر كام تقريبا - تقبل شكرى و تحياتي

ال ٨٨ اقوى من ال ٩٩ سعره فى مصر اعتقد معدى ال ٢٠٠٠ و ال ٨٨ له كذا شكل.

saskon 11-08-10 05:56 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
هيا أول طلبية هتيجى امتى ان شاء الله

عبد الجبار محمود 11-08-10 07:12 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
1 مرفق
من فضلك عايز المسدس ده جديد او حالته جديد ويعمل سعره كام



هذا الموديل سنه 1990- 1991 وهذه صورته الحقيقيه جامو اسبانى af 10

mo_rateb 11-08-10 09:14 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saskon (المشاركة 170509)
هيا أول طلبية هتيجى امتى ان شاء الله

فى طلبية وصلت مصر و بخلص اجرائتها حضرتك الطلبية اللى بعد الجاية و لو حد اعتذر يبقى فى الجاية.

mo_rateb 11-08-10 09:18 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبد الجبار محمود (المشاركة 170538)
من فضلك عايز المسدس ده جديد او حالته جديد ويعمل سعره كام



هذا الموديل سنه 1990- 1991 وهذه صورته الحقيقيه جامو اسبانى af 10

دا قديم قوى مش موجود للاسف.

saskon 11-08-11 03:31 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 170618)
فى طلبية وصلت مصر و بخلص اجرائتها حضرتك الطلبية اللى بعد الجاية و لو حد اعتذر يبقى فى الجاية.

شكرا على الرد

mo_rateb 11-08-11 03:59 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
المسدس دا فعلا قليلى الادب. الدقة كويسة جدا حتى مع سرعة الضرب. لكن عيبوا مش للدفاع عن النفس لان الانبوبة مش بتعد كتير لكن للصيد دا افضل مسدس غاز للصيد من وجهة نظرى.

hossam _alking 11-08-11 06:33 PM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اخى الكريم
لك رسالة على الخاص

mo_rateb 11-08-12 03:33 AM

رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossam _alking (المشاركة 171514)
اخى الكريم
لك رسالة على الخاص

تم الرد عليها


الساعة الآن 09:59 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir