![]() |
رد: رابطة مالكي blow c06
صحبي جاب العلبة ب 250 جنية 50 طلقة
|
رد: رابطة مالكي blow c06
دي نمرة الراجل اللي بيبعها 0127499003 والعلبة ب 250 ال50 طلقة
|
رد: رابطة مالكي blow c06
علي فكرة الراجل اللي بيبيع الطلقات دي عضو في المنتدي اسمة kingooo
|
رد: رابطة مالكي blow c06
فيديو يوضح طريقه فكه بالتفصيل
|
رد: رابطة مالكي blow c06
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
المسدس دة صايع يا رجالة
|
رد: رابطة مالكي blow c06
استاذ افوكاتو - تحياتى استفسار هل المسدس ده بيضرب الى او مفرد فقط؟ وتقبل مرورى
|
رد: رابطة مالكي blow c06
1 مرفق
اقتباس:
وهعرضهالك علشان تصدق .. تخيل ! خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــــــع |
رد: رابطة مالكي blow c06
ملاحظين في الفديو بتاع اخونا egyptusman
المسدس مش مكتوب عليه حاجه, غير البلو الي منتشر هنا مكتوب عليه بطريقة رخمه قوي وبخط كبير مخرب شكله اعتقد دا الفرز التاني الي عندنا هنا |
رد: رابطة مالكي blow c06
لا الي رابعه دا الحي يراجل حرام عليك
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
انا عندي مسدس خرز لعبة بتاعي وانا صغير .. لو شوفت صورته مش هتفرقه عن الوالتر ppk وكنت عامل موضوع عنه قبل كدة اسمه (مسدسي وانا صغير) واللي خلاني اقتنع اكثر اني عرفت ان فيه روم حي .. وفيه مسدسات هكلر صوت . فمتستبعدش انه ممكن نعرف فيما بعد ان فيه ايكول حي ومش شرط يكون جاكل طبعا . |
رد: رابطة مالكي blow c06
مسدس جميل هو ضخم فعلآ وتقيل فى الوزن وشد الاجزاء بس بمجرد التعود عليه وشد اجزائه بسرعه بيبقى الموضوع لزيز وشكله قيم وله رهبه بس اللى مدايقنى فعلآ كلمه بلو c والطريقه السخيفه المكتوب بيها بفكر اشلها بأسيتون ايه رأيكم وعايز اجبلها طبه وياريت تكون طلب وبطول الماسوره
|
رد: رابطة مالكي blow c06
هل البلو سى ممكن يركب له ماسورة داخلية بطول الماسورة الاصلية لضرب البلى؟ ارجو الافادة
|
رد: رابطة مالكي blow c06
هو انا كونت عاوز اعرف سعر blow كام دلوقتي علي شان انا كان معياه والتر الماني 8m بس بعتو كونت بفكر اشتر بلو ايه رايكم بس ياريت لو حد عارف سعرو كام يقلي وانا شاكر جدااا لكل الناس المترما اللي زيكم
|
رد: رابطة مالكي blow c06
حوالى 1100 جنيه عند الاستاذ هشام سمير وهوا انسان محترم جدآ او الشيخ محمود الشافعى و1200 عند شريف ابو ضيف شبرا
|
رد: رابطة مالكي blow c06
هل البلو سى ممكن يركب له ماسورة داخلية بطول الماسورة الاصلية لضرب البلى؟ ارجو الافادة
|
رد: رابطة مالكي blow c06
[QUOTE=sadaany;132871]حوالى 1100 جنيه عند الاستاذ هشام سمير وهوا انسان محترم جدآ او الشيخ محمود الشافعى و1200 عند شريف ابو ضيف شبرا[/ بجد شكرا جداا علي اهتمامك
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
لان فعلا شكلها مدايقني قوي |
رد: رابطة مالكي blow c06
لا أنحصك أخى بأزالة الأسم بالأسيتون
|
رد: رابطة مالكي blow c06
ميزة البلو انك تشيل الطبة خالص وما تعدلش فيه أى حاجة , وجيبوا يا جماهة الطلق الذهبى وبلى 3 من عند العجلاتى وإلزقه بأمير واضرب بيه وهتلاقيه ألى ان شاء الله وأكثر من ممتاز
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
سؤال هو الطبه الي بنركبها للبلي متنفعش نضرب بيها صوت ولا العكس وعايز اعرف اركب الطلقات من غير ماغير الطبه خالص حد عنده اي تعليق علي الموضوع
|
رد: رابطة مالكي blow c06
1 مرفق
يا جماعة جربت اغطي كلمة بلو سي بقلم فلوماستر اسود ونجحت وخلت شكل المسدس اجمل:)
وكمان جربت امسحه و مبيتمسحش, ومعتقدش هيتمسح بسهوله ودي صوره للمسدس |
رد: رابطة مالكي blow c06
الله ينور بس انتا حاولت تمسحه ازاى ومنفعش وايه المواد اللى استخدمتها
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
وكلمة بلو سي بقت غامقه مش ظاهره قوي وبقى شكل المسدس اجمل بصراحه الكلمة بلونها الابيض ده كان مخرب شكله |
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
وعليك يا باشا :)
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
ممكن اعرف ايه الفرق بين المسدسين اللي في الصوره |
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
يشرفني الانضمام للرابطة
|
رد: رابطة مالكي blow c06
السلآم عليكم ..أرجوا قبولى [الرابطة..والله أنا أشتريت BlowC06 من اسبوع ..ونفسى حد يدلنى على أفضل مكان أشترى منة طلقات محترمة فى النوع والسعر.... ولك الشكر
|
رد: رابطة مالكي blow c06
تم الانضمام للرابطة رسميا :-)
|
رد: رابطة مالكي blow c06
عندي مشكلة و مش عارف حلها عندكم ولا لا
عندي بلو سي وكان شغال زي الفل وبيضرب بلي 2 ورا بعض و مابيحشرش ولا حاجة بس انا اتغبيت و جبت بلي كبير فا حاولت افك الطبة بس طبعا كانت اتمددت و اعدت احاول فيها لحد ما اتاكلت و السن اللي في الماسورة باظ ودلوقتي مخنوق من الطبنجة لدرجة اني عاوز ارميها في حل ولا اية؟ |
رد: رابطة مالكي blow c06
ملهاش حل غير خراط
حاول تسال في المنطقه عندك على خراط وهو هيتصرف ويعملهالك |
رد: رابطة مالكي blow c06
بالنسبة لموضوع الكتابة حد فكر يفك الslide ويروح بيه عند الناس اللى بيكتبه على الدبل والكلام ده بس يكون حد واثق منه ويخليه يحفرله على الكتابة بالظبط
بكده اللون هايروح ومكانه هايكون حفر انا ان شاء الله هاجرب واقولكم النتيجة قريب |
| الساعة الآن 08:36 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir