الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   رابطة مالكي blow c06 (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10849)

guns 11-06-23 07:05 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
صحبي جاب العلبة ب 250 جنية 50 طلقة

guns 11-06-23 07:09 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
دي نمرة الراجل اللي بيبعها 0127499003 والعلبة ب 250 ال50 طلقة

guns 11-06-23 07:17 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
علي فكرة الراجل اللي بيبيع الطلقات دي عضو في المنتدي اسمة kingooo

mostafa_hunter122 11-06-23 07:31 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
فيديو يوضح طريقه فكه بالتفصيل

egyptusman 11-06-23 08:41 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
شوف البلو بيضرب ازاى


avokato 11-06-23 11:02 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة guns (المشاركة 130768)
دي نمرة الراجل اللي بيبعها 0127499003 والعلبة ب 250 ال50 طلقة

دي صوت ولا بلي

ahmedmh_ali 11-06-24 12:56 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptusman (المشاركة 130821)
شوف البلو بيضرب ازاى

http://www.youtube.com/watch?v=udrcy...embedded#at=71

قشطة عليك يا كبير فيديو زى الفل :):)

ahmedmh_ali 11-06-24 12:57 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
المسدس دة صايع يا رجالة

pilyardo 11-06-24 02:02 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
استاذ افوكاتو - تحياتى استفسار هل المسدس ده بيضرب الى او مفرد فقط؟ وتقبل مرورى

الأفوكاتو 11-06-24 02:09 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
1 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pilyardo (المشاركة 131050)
استاذ افوكاتو - تحياتى استفسار هل المسدس ده بيضرب الى او مفرد فقط؟ وتقبل مرورى

لأ البلو في مصر فردي بس .. الجاكل بس هو اللي بيضرب آلي .. ده علي الأقل في مصر .. لكن بره توقع يكون فيه اي حاجة .. االه اعلم .. بره في عجب العجاب .. وتوقع اي حاجة .. انا مرة شوفت فيديو للبروني بي4 بيضرب آلي .. يا راجل ده انا عندي صورة ايكول جاكال حي أصلي
وهعرضهالك علشان تصدق .. تخيل !
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــــــع

gamopt80 11-06-24 02:37 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
ملاحظين في الفديو بتاع اخونا egyptusman
المسدس مش مكتوب عليه حاجه, غير البلو الي منتشر هنا مكتوب عليه بطريقة رخمه قوي وبخط كبير مخرب شكله
اعتقد دا الفرز التاني الي عندنا هنا

avokato 11-06-24 11:14 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
لا الي رابعه دا الحي يراجل حرام عليك

ahmedmh_ali 11-06-24 02:28 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleedrd (المشاركة 128035)
مسدس أكثر من محترم وشيك جدا وصوته رهيب حتى مع الطلق التركى, وأنا مش شايف أى عيوب حتى موضوع الحشر والحمد لله ما حشرش أى طلقة , وأهم ميزة بالنسبة لى انه مش تقليدى ( شعبى ) مسدس مميز للناس المميزة , تحياتى

انت معدل طبة و لو معدلها عاملها على مقاس كام و بتستعمل بلى مقاس كام ؟ :):)

mostafa_hunter122 11-06-24 02:39 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 131056)
لأ البلو في مصر فردي بس .. الجاكل بس هو اللي بيضرب آلي .. ده علي الأقل في مصر .. لكن بره توقع يكون فيه اي حاجة .. االه اعلم .. بره في عجب العجاب .. وتوقع اي حاجة .. انا مرة شوفت فيديو للبروني بي4 بيضرب آلي .. يا راجل ده انا عندي صورة ايكول جاكال حي أصلي
وهعرضهالك علشان تصدق .. تخيل !
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــــــع

افاكوتو باشا ازيك يا فندم اسمحلى بس على حد علمى وعلمك وعلم اهل المنتدى كلهم ان الايكول مفيش منه حى ياريت يا فندم معلش نركز مع بعض كده فى الخازنه الكبيره فى الصوره الى حضرتك حاططها ركزززززززز شويه هتلاقى اول طلقه حى لكن شوف الطلقه التانيه كده يا فندم وركز فى حجمها مقارنه بالىل فوقيها ومساحه الجزء المختفى منها وعدم وجود مقذوف لها هتعرف ان الطلقه التانيه دى صوتتتتتتتتتت لونها اصفر ولاحظ كويس اوى فرق اللون بينها وبين الىل فوقها هتعرف كلامى صح ولالا ليه بقى لان خزنه الصوت مش بتاخد 9 مم حى غير واحد بس بتتدخل حشر فوق كده بس انما اللى عامل الصوره دا بيخدعنا يا فندم الخزنه مش كلها حى وتقبل مرورى مستنى رايك

الأفوكاتو 11-06-24 02:51 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa_hunter122 (المشاركة 131348)
افاكوتو باشا ازيك يا فندم اسمحلى بس على حد علمى وعلمك وعلم اهل المنتدى كلهم ان الايكول مفيش منه حى ياريت يا فندم معلش نركز مع بعض كده فى الخازنه الكبيره فى الصوره الى حضرتك حاططها ركزززززززز شويه هتلاقى اول طلقه حى لكن شوف الطلقه التانيه كده يا فندم وركز فى حجمها مقارنه بالىل فوقيها ومساحه الجزء المختفى منها وعدم وجود مقذوف لها هتعرف ان الطلقه التانيه دى صوتتتتتتتتتت لونها اصفر ولاحظ كويس اوى فرق اللون بينها وبين الىل فوقها هتعرف كلامى صح ولالا ليه بقى لان خزنه الصوت مش بتاخد 9 مم حى غير واحد بس بتتدخل حشر فوق كده بس انما اللى عامل الصوره دا بيخدعنا يا فندم الخزنه مش كلها حى وتقبل مرورى مستنى رايك

طبعا ممكن تكون خدعة .. ولكن انا مازلت عند رأيي .. وهو ان كل شئ جايز .. صدقني بره في كل حاجة .. يعني ممكن مسدس معين بيعملو منه صوت وحي وايرسوفت .. توقع منهم كل شئ
انا عندي مسدس خرز لعبة بتاعي وانا صغير .. لو شوفت صورته مش هتفرقه عن الوالتر ppk وكنت عامل موضوع عنه قبل كدة اسمه (مسدسي وانا صغير) واللي خلاني اقتنع اكثر اني عرفت ان فيه روم حي .. وفيه مسدسات هكلر صوت .
فمتستبعدش انه ممكن نعرف فيما بعد ان فيه ايكول حي ومش شرط يكون جاكل طبعا .

sadaany 11-06-25 03:29 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
مسدس جميل هو ضخم فعلآ وتقيل فى الوزن وشد الاجزاء بس بمجرد التعود عليه وشد اجزائه بسرعه بيبقى الموضوع لزيز وشكله قيم وله رهبه بس اللى مدايقنى فعلآ كلمه بلو c والطريقه السخيفه المكتوب بيها بفكر اشلها بأسيتون ايه رأيكم وعايز اجبلها طبه وياريت تكون طلب وبطول الماسوره

pilyardo 11-06-25 04:07 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
هل البلو سى ممكن يركب له ماسورة داخلية بطول الماسورة الاصلية لضرب البلى؟ ارجو الافادة

aboadle 11-06-25 06:50 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
هو انا كونت عاوز اعرف سعر blow كام دلوقتي علي شان انا كان معياه والتر الماني 8m بس بعتو كونت بفكر اشتر بلو ايه رايكم بس ياريت لو حد عارف سعرو كام يقلي وانا شاكر جدااا لكل الناس المترما اللي زيكم

sadaany 11-06-26 12:57 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
حوالى 1100 جنيه عند الاستاذ هشام سمير وهوا انسان محترم جدآ او الشيخ محمود الشافعى و1200 عند شريف ابو ضيف شبرا

pilyardo 11-06-26 01:28 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
هل البلو سى ممكن يركب له ماسورة داخلية بطول الماسورة الاصلية لضرب البلى؟ ارجو الافادة

aboadle 11-06-26 05:57 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
[QUOTE=sadaany;132871]حوالى 1100 جنيه عند الاستاذ هشام سمير وهوا انسان محترم جدآ او الشيخ محمود الشافعى و1200 عند شريف ابو ضيف شبرا[/ بجد شكرا جداا علي اهتمامك

gamopt80 11-06-26 07:36 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany (المشاركة 131862)
بس اللى مدايقنى فعلآ كلمه بلو c والطريقه السخيفه المكتوب بيها بفكر اشلها بأسيتون ايه رأيكم

ياريت لو جربتها او حد يعرف طريقه نشيل بيها كلمة بلو سي يقولنا
لان فعلا شكلها مدايقني قوي

egypt-25 11-06-26 08:43 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
لا أنحصك أخى بأزالة الأسم بالأسيتون

waleedrd 11-06-27 01:26 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
ميزة البلو انك تشيل الطبة خالص وما تعدلش فيه أى حاجة , وجيبوا يا جماهة الطلق الذهبى وبلى 3 من عند العجلاتى وإلزقه بأمير واضرب بيه وهتلاقيه ألى ان شاء الله وأكثر من ممتاز

sadaany 11-06-27 01:40 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pilyardo (المشاركة 132927)
هل البلو سى ممكن يركب له ماسورة داخلية بطول الماسورة الاصلية لضرب البلى؟ ارجو الافادة

ان شاء الله لما هتنجح التجربه هعرضها بالتاكيد ينفع

avokato 11-06-27 09:54 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pilyardo (المشاركة 132927)
هل البلو سى ممكن يركب له ماسورة داخلية بطول الماسورة الاصلية لضرب البلى؟ ارجو الافادة

ايوا فيه حد عامل موضوع وبيقول ممكن يركبله ماسوره بس دي خطورتها القانونيه فعلا الي بيقولوا عليها مجرمه لانه بتغير من خواص الرئيسيه للمسدس المتمثل في ان الماسوره انتومنيوم يعني متستحملش ضغط ضرب طلقات حيه لماسوره صلب يعني فيها شبهه تحويل لحي والله اعلم

avokato 11-06-28 12:30 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
سؤال هو الطبه الي بنركبها للبلي متنفعش نضرب بيها صوت ولا العكس وعايز اعرف اركب الطلقات من غير ماغير الطبه خالص حد عنده اي تعليق علي الموضوع

gamopt80 11-06-28 01:34 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
1 مرفق
يا جماعة جربت اغطي كلمة بلو سي بقلم فلوماستر اسود ونجحت وخلت شكل المسدس اجمل:)
وكمان جربت امسحه و مبيتمسحش, ومعتقدش هيتمسح بسهوله
ودي صوره للمسدس

sadaany 11-06-28 08:18 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
الله ينور بس انتا حاولت تمسحه ازاى ومنفعش وايه المواد اللى استخدمتها

gamopt80 11-06-29 04:33 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany (المشاركة 135797)
الله ينور بس انتا حاولت تمسحه ازاى ومنفعش وايه المواد اللى استخدمتها

انا توقعت انه مجرد ما همسحه بايدي هيتمسح !!, لقيته مبيتمسحش, جبت قماشه وفيها مايه ومنفعش واستخدمت منظفات وبرضه مبيتمسحش!! بيطلع بصعوبه
وكلمة بلو سي بقت غامقه مش ظاهره قوي وبقى شكل المسدس اجمل بصراحه
الكلمة بلونها الابيض ده كان مخرب شكله

ahmedmh_ali 11-06-29 01:02 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 (المشاركة 135440)
يا جماعة جربت اغطي كلمة بلو سي بقلم فلوماستر اسود ونجحت وخلت شكل المسدس اجمل:)
وكمان جربت امسحه و مبيتمسحش, ومعتقدش هيتمسح بسهوله
ودي صوره للمسدس

الله ينور يا معلم :):)

gamopt80 11-06-29 03:32 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
وعليك يا باشا :)

dartenyan 11-07-01 08:07 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleedrd (المشاركة 128035)
مسدس أكثر من محترم وشيك جدا وصوته رهيب حتى مع الطلق التركى, وأنا مش شايف أى عيوب حتى موضوع الحشر والحمد لله ما حشرش أى طلقة , وأهم ميزة بالنسبة لى انه مش تقليدى ( شعبى ) مسدس مميز للناس المميزة , تحياتى



ممكن اعرف ايه الفرق بين المسدسين اللي في الصوره

dartenyan 11-07-01 08:25 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleedrd (المشاركة 128035)
مسدس أكثر من محترم وشيك جدا وصوته رهيب حتى مع الطلق التركى, وأنا مش شايف أى عيوب حتى موضوع الحشر والحمد لله ما حشرش أى طلقة , وأهم ميزة بالنسبة لى انه مش تقليدى ( شعبى ) مسدس مميز للناس المميزة , تحياتى

ايه الفرق بين المسدسين اللي في الصوره

belover3 11-07-04 08:51 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
يشرفني الانضمام للرابطة

shawkypuma 11-07-05 06:37 PM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
السلآم عليكم ..أرجوا قبولى [الرابطة..والله أنا أشتريت BlowC06 من اسبوع ..ونفسى حد يدلنى على أفضل مكان أشترى منة طلقات محترمة فى النوع والسعر.... ولك الشكر

mzkader 11-07-07 01:24 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
تم الانضمام للرابطة رسميا :-)

islam2faris 11-07-07 03:59 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
عندي مشكلة و مش عارف حلها عندكم ولا لا
عندي بلو سي وكان شغال زي الفل وبيضرب بلي 2 ورا بعض و مابيحشرش ولا حاجة بس انا اتغبيت و جبت بلي كبير فا حاولت افك الطبة بس طبعا كانت اتمددت و اعدت احاول فيها لحد ما اتاكلت و السن اللي في الماسورة باظ ودلوقتي مخنوق من الطبنجة لدرجة اني عاوز ارميها
في حل ولا اية؟

gamopt80 11-07-07 10:10 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
ملهاش حل غير خراط
حاول تسال في المنطقه عندك على خراط وهو هيتصرف ويعملهالك

sayedlabib 11-07-15 03:18 AM

رد: رابطة مالكي blow c06
 
بالنسبة لموضوع الكتابة حد فكر يفك الslide ويروح بيه عند الناس اللى بيكتبه على الدبل والكلام ده بس يكون حد واثق منه ويخليه يحفرله على الكتابة بالظبط
بكده اللون هايروح ومكانه هايكون حفر انا ان شاء الله هاجرب واقولكم النتيجة قريب


الساعة الآن 08:36 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir