![]() |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
رقمى للتواصل 0103834091
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
الادبتر بيضرب لغاية 6 مللى
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
شكلك حتحبسنا با ابو حميد
هههههههههههههههههه |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
ممكن بس تكتب انواع المسدسات اللى يركب عليها و اخباره اية مع البلو سى 6؟ و جزاك الله كل خير |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
تأثيرها اية على صوت الطلقة زاد ولا قل ولا لم يتأثر؟
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
ياباشا أنت عبقرى وباش مهندس كمان
وبجد تحفة فعلا وهاتصل بيك أن شاء الله مع خالص تحياتى لآستاذى الفاضل |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
يعني حسب حسب خبرتي انها خامة موصفة وبالتالي لها مادة سقية خاصة بيها يبقي اذاي انا ممكن اسخنها واحطها في الزيت والبوتاس مرة اخري ؟ شكرررررررررررررا |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
انا عندي سؤالين اول سؤال هل الادابتور دة ينفع مع البلو c06 ؟ تاني سؤال احنا عارفين ان لوضربنا بلي في وجود طبة مستحيل تتفك بعد كدة فا انا عايز اعرف هل الادابتور بعد ما نضرب بية هيتفك ولا مش هيتفك ؟
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
لاءلاءلاءلاء انت استاذ و رئيس قسم و دماغك نظيفة بجد اوعى تستخدمها فى اى حاجة غلط علشان ربنا يباركلك
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
أشكركم جميعا على تعليقاتكم الرقيقة ، و تشجيعكم ده هو اللى بيخللى الواحد دائما بيفكر فى الجديد |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
1 مرفق
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
2 مرفق
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
هل ينفع مع اى نوع ؟ وايه الفرق بين الادابتر والماسورة الاضافية اللى بتدخل داخ المسدس؟
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
هل ينفع لأيكول فيرات ماجنوم 9 مللى
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
ينفع كويس جدا
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
ويشد الأجزاء اتوماتك بعد مايضرب ؟
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
الله ينور دكتور واستاذ ورئيس قسم كمااااااااان دائما سباق الي الابتكار
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
استاذ أحمد
بحييك على افكارك و مجهودك الرائع لو حد من بتوع مصانع السلاح عرف المواهب دى مش هيسيبك ابدا:)))) |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
ابتكار كويس جدا
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
استاذاحمد
ممكن اسأل على الأدابتور ده بيعمل ايه فى صوت الطلقة؟ و هل المسدس بيشد اجزاء اتوماتيك مع البلى؟ |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
تمام الله ينور يا احمد باشا
هل معاك حجات جاهزه للبلو سي؟ وياريت تخلي اللون اسود احسن واشيك |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
ياريت يا فنان تقولى لو ينفع توسع بيت النار ويضرب بلية 6 وهل الادبتور هينفع مع البلية الكبيرة ولا لاء ؟ وهل البلية الكبيرة مش هيخلى الطلقة الصوت تتنفخ فى بيت النار مع العلم ان معى مسدس فيرات ماجنوم وعاوز اشترى الادبتور ده ورقمى 0103834091
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
عايز نمرتك يااحمد بك 01528246884
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
حضرتك مرضتش عليا هل الادابتور بيتفك بسهولة بعد ما بنضرب بية وهل ينفع للمسدس التونة
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
الله ينور يا أستاذ أحمد و للأمام دائما بس ليه سؤال هو الادبتور ينفع مع التونا ولا لا؟ وشكرا
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
بالنسبة للتونا ممكن نعمله واحد على مقاسه بقياسات مختلفة بس حضرتك هتسيبلنا كدا المسدس لمدة يوم عشان لو محتاج توسيع نعمله |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
معلش يا أستاذ أحمد بما ان حضرتك خبير ايه افضل مسدس صوت يضرب بلى؟ و شكرا
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
| الساعة الآن 03:20 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir