![]() |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
هههههههههه .. متزعلش منى يا افوكاتو لو قلتلك إن اللوجو بتاع المهندس بدر أشيــك بكتيـــــــــــــر ..
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــع |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
الوجو بتاع استاذ بدر جامد جدا للكارنيه و اللوجو بتاع افو جامد برضه و ممكن نشغله ختم علي الكرنيه او يكون علامه مائيه علي الكارنيه لعدم سهوله تزييف الكارنيه
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
وبعدين هو ده تمامي ؟ اللوجو بتاعي يبقي ختم ؟ علي فكرة استاذ بدر مش هيزعل لما تقول ان اللوجو بتاعي احلي احنا يهمنا في الآخر رأي جميـع الأعضاء |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
خليك فى الشئون القانونية وعشان خاطرى ابعد عن التصميم هههههههههههههه تحياتى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
يا بدر باشا يعني مينفعش خالص اللوجو بتاع الأفوكاتو دة ولا أيه ؟بما أنك مصمم و متخصص في المجال دة
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
وكدة انا مطمن على شغلى واسمى فى السوق هههههههههههههه بس ماقولتليش انت ضاربة من ع النت من اى موقع ههههههههه علشان انت راجل قانون وعارف الملكية الفكرية؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
لاحلى اصطباحة هههههههههههههه تحياتى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
1 مرفق
وبعدين ايه علاقة اللون الأبيض والأسود بتجارة السلاح .. طيب بلاش ده
خلينا في ده .. أبيض وأسود بردو .. ولكن يختص بالصيد |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
بصراحه انا عاجبنى لوجو الافو الاول عشان فيه مسدسات
انا عاوز انضم ليكم بالعافيه وبعدين يا افو كل مواقعك ابيض واسود مفيش الوان زى ا / بدر هههههههههههههههههههه بهزر معاكم والله تحياتى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
بصراحة يا بشمهندس اللوجو معبر جدا عن الرابطة والصيد خصوصا .. وسلامى لأفو ..
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
مش لازم اكون مصممه .. انا بتكلم علي الفكرة نفسها .. حاجة تكون أبيض وأسود وشيك كدة
ومش لازم نفس اللوجو ده ممكن حاجة تانية .. لكن ده مش حلو ..عيده من تاني عيده من تاني |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
كفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااية انا يا عم موافق على اللى تجيبة مبسوط كدة تحياتى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
.. اشتغل يا حبيبي اشتغل |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
دة حتي الراجل عامل معانا إكرامية و خد 1200 جنية بس في اللوجو و يشكر الصراحة. |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
وتسبنا ناكل عيش |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
1200 !! .. الناس مقامات برده .. والبشمهندس مش أى حد ..
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
او ممكن حد من الاعضاء اتبرع بتمنة هههههههههههههه تحياتى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
انا مستعد اعمل احلي منه واخد نصف المبلغ والنصف التاني احطه في صندوق المنتدي
لخدمة الأعضاء خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــــــــع |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
أمال بنصرف منين الفترة اللي فاتت دي كلها :) |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
طيب فية ماتش الاهلى والزمالك بيتعاد دلوقت على قناة الوهم الفضائية |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
وانا كمان عملت لوجو
اشمعنى انا ههههههههههههههههههههه http://im4.gulfup.com/2011-07-04/1309803060541.jpg |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
ايه شغل الكروتة ده يا ابو بدر ؟ |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
المنتدى عمران بالمواهب طيب اعتقد ان اسلم حل ان الادارة تغلق الموضوع ونعمل مسابقة لتصميم لوجو للرابطة ههههههههههههههههه انا اللى جبت دة كلة لنفسى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
يا جمااااااعة وحدو الله ... و الله دة شيطان و دخل بينا ، و دي زوبعة في فنجان و هتعدي.
سبحان الله و بحمدة ، سبحان الله العظيم. |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
بس ايه رايكم فالبنادق
دى رمسيس بس الاصدار الجديد هههههههههههههه |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
طب والله شهادة أتحاسب عليها اللوجو بتاعك يا بشمهندس بدر .. جمييل جدا ومعبر ومش هنلاقى أحسن منه .. ويكون فى خلفية الكارنية ..
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
دة بس افوكاتو عايز يعمل مصلحة هههههههههههههههههههه تحياتى |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــــــع |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
هل لديك اقوال اخرى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جاوب |
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
اقتباس:
|
| الساعة الآن 12:32 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir