الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   لوجو رابطة الصيد والرماية (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=11748)

jamayka 11-07-04 07:08 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141189)
ايه ده ؟ بصراحة مش لذيذ .. يعني انت يا استاذ بدر بقالك شهور شغال عليه وفيه الأخر يطلع كدة ؟
لالالالالالالالالالا .. كنت متوقعه أجمد من كدا بكتيــــــــــــــــــــر
طيب انا عندي فكرة لوجو ابيض واسود شيك موت .. نشوفه وعايز رأي الأعضاء فيه .
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــــــــع

انا خايف يا أفو اللوجو بتاعك ميعجبش الناس و يفتكروك بتهزر ولا حاجة ههههههههههههههههه

koktal 11-07-04 07:09 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
هههههههههه .. متزعلش منى يا افوكاتو لو قلتلك إن اللوجو بتاع المهندس بدر أشيــك بكتيـــــــــــــر ..

braveheart 11-07-04 07:10 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141189)
ايه ده ؟ بصراحة مش لذيذ .. يعني انت يا استاذ بدر بقالك شهور شغال عليه وفيه الأخر يطلع كدة ؟
لالالالالالالالالالا .. كنت متوقعه أجمد من كدا بكتيــــــــــــــــــــر
طيب انا عندي فكرة لوجو ابيض واسود شيك موت .. نشوفه وعايز رأي الأعضاء فيه .
(وأمرهم شوري بينهم)
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــــــــع

و الله هو حلو يا أفوكاتو جداا ... تحياتي لك.

الأفوكاتو 11-07-04 07:13 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 141193)


و الله هو حلو يا أفوكاتو جداا ... تحياتي لك.

شكرا كريم باشا لمتابعتك واهتمامك ..
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــع

doos99 11-07-04 07:17 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
الوجو بتاع استاذ بدر جامد جدا للكارنيه و اللوجو بتاع افو جامد برضه و ممكن نشغله ختم علي الكرنيه او يكون علامه مائيه علي الكارنيه لعدم سهوله تزييف الكارنيه

hema777h 11-07-04 07:20 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة doos99 (المشاركة 141197)
الوجو بتاع استاذ بدر جامد جدا للكارنيه و اللوجو بتاع افو جامد برضه و ممكن نشغله ختم علي الكرنيه او يكون علامه مائيه علي الكارنيه لعدم سهوله تزييف الكارنيه

بايد كلامك 100%

الأفوكاتو 11-07-04 07:21 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة doos99 (المشاركة 141197)
الوجو بتاع استاذ بدر جامد جدا للكارنيه و اللوجو بتاع افو جامد برضه و ممكن نشغله ختم علي الكرنيه او يكون علامه مائيه علي الكارنيه لعدم سهوله تزييف الكارنيه

يا سيادة العقيد بلاش الردود الدبلوماسية دي .. انت مكسوف تقول ان اللوجو بتاعي احلي صح ؟
وبعدين هو ده تمامي ؟ اللوجو بتاعي يبقي ختم ؟
علي فكرة استاذ بدر مش هيزعل لما تقول ان اللوجو بتاعي احلي
احنا يهمنا في الآخر رأي جميـع الأعضاء

braveheart 11-07-04 07:48 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141189)
ايه ده ؟ بصراحة مش لذيذ .. يعني انت يا استاذ بدر بقالك شهور شغال عليه وفيه الأخر يطلع كدة ؟
لالالالالالالالالالا .. كنت متوقعه أجمد من كدا بكتيــــــــــــــــــــر
طيب انا عندي فكرة لوجو ابيض واسود شيك موت .. نشوفه وعايز رأي الأعضاء فيه .
(وأمرهم شوري بينهم)
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــــــــع

بس عارف المشكلة أنه أبيض و أسود ... لو ألوان أٌولك ماشي ... لكن كدة ... مش عارف الصراحة.

بدر 11-07-04 07:48 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141189)
ايه ده ؟ بصراحة مش لذيذ .. يعني انت يا استاذ بدر بقالك شهور شغال عليه وفيه الأخر يطلع كدة ؟
لالالالالالالالالالا .. كنت متوقعه أجمد من كدا بكتيــــــــــــــــــــر
طيب انا عندي فكرة لوجو ابيض واسود شيك موت .. نشوفه وعايز رأي الأعضاء فيه .
(وأمرهم شوري بينهم)
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــــــــع

جامد جدا جدا بس والاسود كمان شيك قوى يعنى ينفع لما نقرر نقفل الرابطة ونحول نشاطها لتجارة السلاح ههههههههههههههههههه
خليك فى الشئون القانونية وعشان خاطرى ابعد عن التصميم هههههههههههههه
تحياتى

الأفوكاتو 11-07-04 07:52 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 141215)
جامد جدا جدا بس والاسود كمان شيك قوى يعنى ينفع لما نقرر نقفل الرابطة ونحول نشاطها لتجارة السلاح ههههههههههههههههههه
خليك فى الشئون القانونية وعشان خاطرى ابعد عن التصميم هههههههههههههه
تحياتى

لا مش هابعد عن التصميم .. انا مصمم .. علي اللوجو بتاعي ..

braveheart 11-07-04 07:52 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
يا بدر باشا يعني مينفعش خالص اللوجو بتاع الأفوكاتو دة ولا أيه ؟بما أنك مصمم و متخصص في المجال دة

بدر 11-07-04 07:54 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141219)
لا مش هابعد عن التصميم .. انا مصمم .. علي اللوجو بتاعي ..

يبقى ربنا يوفقك
وكدة انا مطمن على شغلى واسمى فى السوق هههههههههههههه
بس ماقولتليش انت ضاربة من ع النت من اى موقع ههههههههه
علشان انت راجل قانون وعارف الملكية الفكرية؟؟؟؟؟؟؟؟؟

braveheart 11-07-04 07:55 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 141221)
يبقى ربنا يوفقك
وكدة انا مطمن على شغلى واسمى فى السوق هههههههههههههه
بس ماقولتليش انت ضاربة من ع النت من اى موقع ههههههههه
علشان انت راجل قانون وعارف الملكية الفكرية؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و الله عندك حق .. منين جايبة يا أفو ؟

بدر 11-07-04 07:55 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 141220)
يا بدر باشا يعني مينفعش خالص اللوجو بتاع الأفوكاتو دة ولا أيه ؟بما أنك مصمم و متخصص في المجال دة

لا بالعكس ممكن يكون مناسب على علبة دخان ماركة المسدسات الفتاكهههههههههه
لاحلى اصطباحة هههههههههههههه
تحياتى

الأفوكاتو 11-07-04 07:55 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
1 مرفق
وبعدين ايه علاقة اللون الأبيض والأسود بتجارة السلاح .. طيب بلاش ده
خلينا في ده .. أبيض وأسود بردو .. ولكن يختص بالصيد

pooforever_2010 11-07-04 07:58 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
بصراحه انا عاجبنى لوجو الافو الاول عشان فيه مسدسات
انا عاوز انضم ليكم بالعافيه
وبعدين يا افو كل مواقعك ابيض واسود مفيش الوان زى ا / بدر
هههههههههههههههههههه
بهزر معاكم والله تحياتى

koktal 11-07-04 07:58 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
بصراحة يا بشمهندس اللوجو معبر جدا عن الرابطة والصيد خصوصا .. وسلامى لأفو ..

الأفوكاتو 11-07-04 07:59 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
مش لازم اكون مصممه .. انا بتكلم علي الفكرة نفسها .. حاجة تكون أبيض وأسود وشيك كدة
ومش لازم نفس اللوجو ده ممكن حاجة تانية .. لكن ده مش حلو ..عيده من تاني عيده من تاني

بدر 11-07-04 08:01 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141225)
وبعدين ايه علاقة اللون الأبيض والأسود بتجارة السلاح .. طيب بلاش ده
خلينا في ده .. أبيض وأسود بردو .. ولكن يختص بالصيد

طيب ما تكمل جميلك وتشيل اسم الموقع من على الراجل علشان مايبانش انك ضاربة من ع النت ههههههههه
كفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااية
انا يا عم موافق على اللى تجيبة
مبسوط كدة
تحياتى

الأفوكاتو 11-07-04 08:02 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 141229)
طيب ما تكمل جميلك وتشيل اسم الموقع من على الراجل علشان مايبانش انك ضاربة من ع النت ههههههههه
كفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااية
انا يا عم موافق على اللى تجيبة
مبسوط كدة
تحياتى

انا ماقولتش اني مصممه من دماغي .. ولكن فكرة لوجو زي ده بسيط كدة
.. اشتغل يا حبيبي اشتغل

koktal 11-07-04 08:02 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141228)
مش لازم اكون مصممه .. انا بتكلم علي الفكرة نفسها .. حاجة تكون أبيض وأسود وشيك كدة
ومش لازم نفس اللوجو ده ممكن حاجة تانية .. لكن ده مش حلو ..عيده من تاني عيده من تاني

يا باشا الأبيض والأسود تتحط على ورقه مش على كرنية .. إنشاء الله يكون معتمد بعد كده

braveheart 11-07-04 08:03 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141228)
لكن ده مش حلو ..عيده من تاني عيده من تاني

يا راجل دة برضو كلاااااام دة يعني ... دة أحنا ماصدقنا الراجل يخلص بعد عذاب اللوجو بتاع الرابطة ، تقوم أنت تقول له من تاني عيدة من تاني .. دة كلام.
دة حتي الراجل عامل معانا إكرامية و خد 1200 جنية بس في اللوجو و يشكر الصراحة.

بدر 11-07-04 08:04 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141230)
انا ماقولتش اني مصممه من دماغي .. ولكن فكرة لوجو زي ده بسيط كدة
.. اشتغل يا حبيبي اشتغل

طيب تاخد كام وتخلع من المزاد ههههههههههههههههههه
وتسبنا ناكل عيش

koktal 11-07-04 08:06 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
1200 !! .. الناس مقامات برده .. والبشمهندس مش أى حد ..

بدر 11-07-04 08:06 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 141232)


يا راجل دة برضو كلاااااام دة يعني ... دة أحنا ماصدقنا الراجل يخلص بعد عذاب اللوجو بتاع الرابطة ، تقوم أنت تقول له من تاني عيدة من تاني .. دة كلام.
دة حتي الراجل عامل معانا إكرامية و خد 1200 جنية بس في اللوجو و يشكر الصراحة.

1200 جنية ههههههههههههههههه دة على اعتبار ان صندوق الرابطة فية فلوس
او ممكن حد من الاعضاء اتبرع بتمنة هههههههههههههه
تحياتى

الأفوكاتو 11-07-04 08:07 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
انا مستعد اعمل احلي منه واخد نصف المبلغ والنصف التاني احطه في صندوق المنتدي
لخدمة الأعضاء
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــــــــع

braveheart 11-07-04 08:07 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 141235)
1200 جنية ههههههههههههههههه دة على اعتبار ان صندوق الرابطة فية فلوس
او ممكن حد من الاعضاء اتبرع بتمنة هههههههههههههه
تحياتى

هههههههههههههههههههه ... مش بعنا الوزة و كسبنا ... ههههههههههههه
أمال بنصرف منين الفترة اللي فاتت دي كلها :)

بدر 11-07-04 08:11 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141237)
انا مستعد اعمل احلي منه واخد نصف المبلغ والنصف التاني احطه في صندوق المنتدي
لخدمة الأعضاء
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــــــــع

يا بنى انت طلعتلى منين هههههههههههههههههه
طيب فية ماتش الاهلى والزمالك بيتعاد دلوقت على قناة الوهم الفضائية

pooforever_2010 11-07-04 08:11 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
وانا كمان عملت لوجو
اشمعنى انا
ههههههههههههههههههههه



http://im4.gulfup.com/2011-07-04/1309803060541.jpg

الأفوكاتو 11-07-04 08:12 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 141240)
يا بنى انت طلعتلى منين هههههههههههههههههه
طيب فية ماتش الاهلى والزمالك بيتعاد دلوقت على قناة الوهم الفضائية

انت عايز توزعني .. لا مش أنا .. لا للاحتكااااااااااااااااااار .. وبعدين واخد فيه 1200 جنيه ومطلعه اي كلام ؟
ايه شغل الكروتة ده يا ابو بدر ؟

بدر 11-07-04 08:13 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 141242)
وانا كمان عملت لوجو
اشمعنى انا
ههههههههههههههههههههه



http://im4.gulfup.com/2011-07-04/1309803060541.jpg

ماشاء الله
المنتدى عمران بالمواهب
طيب اعتقد ان اسلم حل ان الادارة تغلق الموضوع
ونعمل مسابقة لتصميم لوجو للرابطة ههههههههههههههههه
انا اللى جبت دة كلة لنفسى

braveheart 11-07-04 08:14 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
يا جمااااااعة وحدو الله ... و الله دة شيطان و دخل بينا ، و دي زوبعة في فنجان و هتعدي.


سبحان الله و بحمدة ، سبحان الله العظيم.

pooforever_2010 11-07-04 08:15 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
بس ايه رايكم فالبنادق
دى رمسيس بس الاصدار الجديد
هههههههههههههه

koktal 11-07-04 08:16 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
طب والله شهادة أتحاسب عليها اللوجو بتاعك يا بشمهندس بدر .. جمييل جدا ومعبر ومش هنلاقى أحسن منه .. ويكون فى خلفية الكارنية ..

braveheart 11-07-04 08:17 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koktal (المشاركة 141252)
طب والله شهادة أتحاسب عليها اللوجو بتاعك يا بشمهندس بدر .. جمييل جدا ومعبر ومش هنلاقى أحسن منه .. ويكون فى خلفية الكرنية ..

أتفق معك تماما أ / كوكتيل ... تحياتي لك.

بدر 11-07-04 08:17 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koktal (المشاركة 141252)
طب والله شهادة أتحاسب عليها اللوجو بتاعك يا بشمهندس بدر .. جمييل جدا ومعبر ومش هنلاقى أحسن منه .. ويكون فى خلفية الكرنية ..

يا فندم ربنا يكرمك
دة بس افوكاتو عايز يعمل مصلحة هههههههههههههههههههه
تحياتى

الأفوكاتو 11-07-04 08:19 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 141255)
يا فندم ربنا يكرمك
دة بس افوكاتو عايز يعمل مصلحة هههههههههههههههههههه
تحياتى

فعلا .. انا اعمل علي مصلحة المنتدي
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــــــع

بدر 11-07-04 08:20 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 141260)
فعلا .. انا اعمل علي مصلحة المنتدي
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــــــع

ايوة بس دة مالوش دعوة بالمنتدى؟
هل لديك اقوال اخرى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جاوب

koktal 11-07-04 08:20 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 141254)


أتفق معك تماما أ / كوكتيل ... تحياتي لك.

الله يخليك يا أ/ كريم .. تحياتى لك ..

koktal 11-07-04 08:22 PM

رد: لوجو رابطة الصيد والرماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 141255)
يا فندم ربنا يكرمك
دة بس افوكاتو عايز يعمل مصلحة هههههههههههههههههههه
تحياتى

باين كدا ولا إيه؟؟!! .. مش عارف ..


الساعة الآن 12:32 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir