الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء. (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=13785)

msa_79 11-08-14 10:39 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
أظن هانحتاج نحجز قاعة هههههههه

smsmn8888 11-08-14 10:52 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
طبعا لازم اشارك في الموضوع دا بس انا هجي بالشلة بقي ب هجيب الاكل معايا خلاص يا افو

braveheart 11-08-14 12:01 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
شكرا لكل من شارك بالموضوع من الأعضاء المحترمين .. و أخر موعد للأستفتاء هو اليوم إن شاء الله و بعدها سأقوم بالأتصال بالأستاذ أحمد سيف للأتفاق معه.

تحياتي للجميع.

kiko_2015 11-08-14 12:05 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
همممم شكلها هتبقي يوم التلات..وانا عاوزها يوم السبت..هممممم
طيب..مبدهاش بقي

smsmn8888 11-08-14 12:46 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
المشكلة ان مش هتفرق معايا ولا سبت ولا حد

braveheart 11-08-14 01:02 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 173927)
همممم شكلها هتبقي يوم التلات..وانا عاوزها يوم السبت..هممممم
طيب..مبدهاش بقي

خلاص بقي يا أبو سيف ... مشيها التلات ... ههههه

braveheart 11-08-14 01:03 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 173954)
المشكلة ان مش هتفرق معايا ولا سبت ولا حد

أه منا عارف :) ... بس ما شاء الله .. بقيت تدخل بوضع متخفي ... مين اللي قالك علي الحاجات الحلوة دي يا سمسم :p

A.Seif 11-08-14 09:35 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
للان 35 فرد صوتوا بالحضور للافطار منهم 13 اختاروا يوم افطار يوم الثلاثاء
طيب نحجز ترابيزتين جنب بعض على يوم الثلاثاء الجاى و لو تعذر الحجز يبقى على التلات الموافق 23\8\2011 باذن الله؟
سؤال؟

s.elrefaey 11-08-15 12:34 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 173832)
حتي انت يا سامح يوم التلات؟؟ دي مكانتش كفته دي..كلكم طفسين خلاص!!!

يا عم انا بتكلم عن نفسي
انا ما يهمنيش الاكل انا اللي يهمني اللقاء
وانت عارف نظام الشغل تاعي في رمضان
فمش هاينفع بالنسبه لي غير الثلاثاء علشان ده اليوم اللي بكون فيه اجازه
بقيت الايام بفطر في الشغل او بتسحر في الشغل
و يا عم بلاااااااااااش اكل خالص المهم نتعرف على الناس الحلوه

sultan 11-08-15 01:04 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دحكه شريره يوم الكباب اصدى الثلاثاء

mzkader 11-08-15 01:37 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
هو ينفع الواحد يغير اليوم الـــ أختاره؟

sultan 11-08-15 01:42 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
الكباب الكباب لنخلى عيشتكو هباب

sultan 11-08-15 01:43 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
طب هندفع الفلوس ازاى عايزين نلم الفلوس قبل الفطار مين يقوم بالمهمه دى

hogan 11-08-15 01:56 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
ياجماعه رسيتو على انه يوم عيزين نجمع بقه

sultan 11-08-15 02:02 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 174723)
هو ينفع الواحد يغير اليوم الـــ أختاره؟

لو هتغيره ليوم الكباب(الثلاثاء) ينفع ليوم تانى مش ينفع خالص ده استفتاء يا اخى مش لعبه

mzkader 11-08-15 02:20 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 174734)
لو هتغيره ليوم الكباب(الثلاثاء) ينفع ليوم تانى مش ينفع خالص ده استفتاء يا اخى مش لعبه

انا بسأل من باب العلم بالشئ المهم أنا نفسى اقابلكم بس يوم الثلاثاء مش مناسب معايه خالص لاكن لو السبت أنا موجود إن شاء الله

kiko_2015 11-08-15 03:11 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
الله اكبر .. يووووووم السبت دخل المنااافسه...فلتحيا الكافيااااااااااااااااااااااااار

hema777h 11-08-15 05:05 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 174758)
الله اكبر .. يووووووم السبت دخل المنااافسه...فلتحيا الكافيااااااااااااااااااااااااار

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الأفوكاتو 11-08-15 06:02 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
الأخوة الأعضاء الأفاضل .. بات هناك تعادل في عدد الأصوات ما بين يوم السبت ويوم الثلاثاء

وليس امامنا شئ سوي أن نتفق علي يوم محدد حتي يتم الاتفاق عليه وتجهيز الأعداد والوجبات .

وانا مفوض من صاحب الموضوع لمعرفة اليوم المتفق عليه مع الأعضاء حتي أبلغه لكي يتخذ باقي الإجراءات .

شكرا جزيلا لكم جميعا ...

sultan 11-08-15 06:11 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 175030)
الأخوة الأعضاء الأفاضل .. بات هناك تعادل في عدد الأصوات ما بين يوم السبت ويوم الثلاثاء

وليس امامنا شئ سوي أن نتفق علي يوم محدد حتي يتم الاتفاق عليه وتجهيز الأعداد والوجبات .

وانا مفوض من صاحب الموضوع لمعرفة اليوم المتفق عليه مع الأعضاء حتي أبلغه لكي يتخذ باقي الإجراءات .

شكرا جزيلا لكم جميعا ...

طلاامه جينا للجد يبقى لو عيش حاف مع الحبايب هيبقى زى العسل اليوم الى تقوله عليه انا معاكو فيه وكل سنه وانتو بخير

sam 11-08-15 07:43 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
يعني ايه الثلاثاء ولا السبت مش فاهم

ahmedalim 11-08-15 07:56 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam (المشاركة 175126)
يعني ايه الثلاثاء ولا السبت مش فاهم

انا بردو مش فاهم

adel152 11-08-15 08:30 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
يعنى كباب وكفته ولا فراخ مشوية...........
13 صوت ليوم الثلاثاء و13 صوت ليوم السبت = تعادل فى الاصوات.

sam 11-08-15 08:44 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
هناك خطا من الأدارة الأستفتاء يكون بين شيئين فقط يعني اختيار بين يومين اما ما حصل خطا استفتاء علي اربعة ايام ! الأنتخاب هو ما يكون فيه تعدد شكرا لكم

braveheart 11-08-15 08:59 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
بسم الله الرحمن الرحيم.

نظرا لتعادل النسب بين يومي السبت و الثلاثاء ... فقد قررنا أن يكون الأفطار يوم السبت القادم .. فبرجاء ... علي كل من يرغب بالحضور أن يقوم بعمل مشاركة للتأكيد علي حضورة ، لأن الإفطار سيكون بالحجز .. و شكرا لكم ، و بالتوفيق.

hema777h 11-08-15 09:15 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
مكتوبلك يا ابو سيف اننا نكون يوم السبت ان شاء الله


علي خيرة الله يوم السبت انا جااااااااااااااااي

braveheart 11-08-15 09:45 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 175189)
مكتوبلك يا ابو سيف اننا نكون يوم السبت ان شاء الله


علي خيرة الله يوم السبت انا جااااااااااااااااي

شكرا يا إبراهيم ... و إن شاء الله سأحضر الإفطار ... يبقي بقينا أتنين .. مين جاي تاني ؟

hesham[MaFya]a 11-08-15 09:55 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
ان شاء الله انا جاى .

braveheart 11-08-15 11:34 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hesham[mafya]a (المشاركة 175218)
ان شاء الله انا جاى .

كدة بقينا ثلاثة .. مين هيجي تاني.

sultan 11-08-16 12:14 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
انا جى ولو حد قريب من حلوان يخدنى فى ايدك
ويبختك يا ابو سيف وطلعو ولااد ابو سيف احسن من ولااد ابو اسماعيل

A.Seif 11-08-16 01:32 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
ان شاء الله انا هاحضر
ممكن يا أخ سلطان نتقابل عند محطه مترو الملك الصالح و نمشى مع بعض و برضه اى اخ من ناحيه حلوان او المعادى او مصرالقديمه و المنيل ممكن 3 كمان يشرفونى و يجوا معى بكل سرور

sultan 11-08-16 02:08 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 175389)
ان شاء الله انا هاحضر
ممكن يا أخ سلطان نتقابل عند محطه مترو الملك الصالح و نمشى مع بعض و برضه اى اخ من ناحيه حلوان او المعادى او مصرالقديمه و المنيل ممكن 3 كمان يشرفونى و يجوا معى بكل سرور

ايه الحلاوه دى ده يبقى من دواعى سرورى يا باشا

A.Seif 11-08-16 02:12 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
ياباشا تنور و الشرف لى...يبقى عند المترو و ننسق مع بعض على الميعاد..

sadaany 11-08-16 02:27 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
ان شاء الله معاكم

mahmoudalaa 11-08-16 02:31 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
انا كمان جيييييييييييييييييييي

الأفوكاتو 11-08-16 02:36 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
كدة تقريبا يا جماعة في شبه إجماع علي السبت .. علي بركة الله

نتقابل علي خير إن شاء الله

شكرا جزيلا لكم جميعا

rock 11-08-16 02:49 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
السلام عليكم ... معاكم ان شاء الله ... تحياتى .

shadymageed 11-08-16 03:03 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
انا موافق على يوم السبت اجازه لاغلب الناس وبدايه الاسبوع وكمان فى فراخ مشويه هههههه و12 فى الميه خدمه وابو سيف يجيبلنا المعسل بالفواكه وانا عليا ا لعرقسوس ههههههههه ياله يارب نرسى على يوم السبت انا موافق

الأفوكاتو 11-08-16 03:04 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadymageed (المشاركة 175488)
انا موافق على يوم السبت اجازه لاغلب الناس وبدايه الاسبوع وكمان فى فراخ مشويه هههههه و12 فى الميه خدمه وابو سيف يجيبلنا المعسل بالفواكه وانا عليا ا لعرقسوس ههههههههه ياله يارب نرسى على يوم السبت انا موافق

كدة ناقص الطاولة والدومنة ههههههههههههههههه

shadymageed 11-08-16 03:06 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
يا دكتور سعدنى تخدنا معاك ومتبعناش ههههههههه ونشوف مين تانى فى ا لهرم ممكن يجى معانا ولا ايه رايك والدكتور اشرف كمان يا جماعه هيجيبلنا شويه فواتح للشهيه وفيتامينات ومكملات غذائيه علشان اللى ميشبعش ولا حاجه هههههههه انا مستنى ردك فى التليفون او فى رساله


الساعة الآن 09:03 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir