![]() |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
أظن هانحتاج نحجز قاعة هههههههه
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
طبعا لازم اشارك في الموضوع دا بس انا هجي بالشلة بقي ب هجيب الاكل معايا خلاص يا افو
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
شكرا لكل من شارك بالموضوع من الأعضاء المحترمين .. و أخر موعد للأستفتاء هو اليوم إن شاء الله و بعدها سأقوم بالأتصال بالأستاذ أحمد سيف للأتفاق معه.
تحياتي للجميع. |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
همممم شكلها هتبقي يوم التلات..وانا عاوزها يوم السبت..هممممم
طيب..مبدهاش بقي |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
المشكلة ان مش هتفرق معايا ولا سبت ولا حد
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
للان 35 فرد صوتوا بالحضور للافطار منهم 13 اختاروا يوم افطار يوم الثلاثاء
طيب نحجز ترابيزتين جنب بعض على يوم الثلاثاء الجاى و لو تعذر الحجز يبقى على التلات الموافق 23\8\2011 باذن الله؟ سؤال؟ |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
انا ما يهمنيش الاكل انا اللي يهمني اللقاء وانت عارف نظام الشغل تاعي في رمضان فمش هاينفع بالنسبه لي غير الثلاثاء علشان ده اليوم اللي بكون فيه اجازه بقيت الايام بفطر في الشغل او بتسحر في الشغل و يا عم بلاااااااااااش اكل خالص المهم نتعرف على الناس الحلوه |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه دحكه شريره يوم الكباب اصدى الثلاثاء |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
هو ينفع الواحد يغير اليوم الـــ أختاره؟
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
الكباب الكباب لنخلى عيشتكو هباب
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
طب هندفع الفلوس ازاى عايزين نلم الفلوس قبل الفطار مين يقوم بالمهمه دى
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
ياجماعه رسيتو على انه يوم عيزين نجمع بقه |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
الله اكبر .. يووووووم السبت دخل المنااافسه...فلتحيا الكافيااااااااااااااااااااااااار
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
الأخوة الأعضاء الأفاضل .. بات هناك تعادل في عدد الأصوات ما بين يوم السبت ويوم الثلاثاء
وليس امامنا شئ سوي أن نتفق علي يوم محدد حتي يتم الاتفاق عليه وتجهيز الأعداد والوجبات . وانا مفوض من صاحب الموضوع لمعرفة اليوم المتفق عليه مع الأعضاء حتي أبلغه لكي يتخذ باقي الإجراءات . شكرا جزيلا لكم جميعا ... |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
يعني ايه الثلاثاء ولا السبت مش فاهم
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
يعنى كباب وكفته ولا فراخ مشوية...........
13 صوت ليوم الثلاثاء و13 صوت ليوم السبت = تعادل فى الاصوات. |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
هناك خطا من الأدارة الأستفتاء يكون بين شيئين فقط يعني اختيار بين يومين اما ما حصل خطا استفتاء علي اربعة ايام ! الأنتخاب هو ما يكون فيه تعدد شكرا لكم
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
بسم الله الرحمن الرحيم. نظرا لتعادل النسب بين يومي السبت و الثلاثاء ... فقد قررنا أن يكون الأفطار يوم السبت القادم .. فبرجاء ... علي كل من يرغب بالحضور أن يقوم بعمل مشاركة للتأكيد علي حضورة ، لأن الإفطار سيكون بالحجز .. و شكرا لكم ، و بالتوفيق. |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
مكتوبلك يا ابو سيف اننا نكون يوم السبت ان شاء الله
علي خيرة الله يوم السبت انا جااااااااااااااااي |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
ان شاء الله انا جاى .
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
انا جى ولو حد قريب من حلوان يخدنى فى ايدك
ويبختك يا ابو سيف وطلعو ولااد ابو سيف احسن من ولااد ابو اسماعيل |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
ان شاء الله انا هاحضر
ممكن يا أخ سلطان نتقابل عند محطه مترو الملك الصالح و نمشى مع بعض و برضه اى اخ من ناحيه حلوان او المعادى او مصرالقديمه و المنيل ممكن 3 كمان يشرفونى و يجوا معى بكل سرور |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
ياباشا تنور و الشرف لى...يبقى عند المترو و ننسق مع بعض على الميعاد..
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
ان شاء الله معاكم
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
انا كمان جيييييييييييييييييييي
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
كدة تقريبا يا جماعة في شبه إجماع علي السبت .. علي بركة الله
نتقابل علي خير إن شاء الله شكرا جزيلا لكم جميعا |
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
السلام عليكم ... معاكم ان شاء الله ... تحياتى .
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
انا موافق على يوم السبت اجازه لاغلب الناس وبدايه الاسبوع وكمان فى فراخ مشويه هههههه و12 فى الميه خدمه وابو سيف يجيبلنا المعسل بالفواكه وانا عليا ا لعرقسوس ههههههههه ياله يارب نرسى على يوم السبت انا موافق
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
اقتباس:
|
رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
يا دكتور سعدنى تخدنا معاك ومتبعناش ههههههههه ونشوف مين تانى فى ا لهرم ممكن يجى معانا ولا ايه رايك والدكتور اشرف كمان يا جماعه هيجيبلنا شويه فواتح للشهيه وفيتامينات ومكملات غذائيه علشان اللى ميشبعش ولا حاجه هههههههه انا مستنى ردك فى التليفون او فى رساله
|
| الساعة الآن 09:03 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir