![]() |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
لا وحاسس ان في ناس كتير برضه خلعت , الصور وقت الاكل الترابيزه مليانه بعد الاكل اختفوا ههههههههه |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
هو تلاقي من الاكل بس:d |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
بل بالعكس .. معظم صور الطرابيزة كان في ناس كتير مش قاعدة أصلا ومن ضمنهم انا .. كنت بستقبل الأعضاء .. وفي مثلا 3 أعضاء منهم ابو سيف .. وصلو الساعة 7.30 |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
ألف هنا وشفتشي يا سمسم |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
هههههههههههههههههههههههه
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
اتاااااااااااااااااااااااريه بعد الفطار فضل يتحايل عليا نقوم نتمشي ! .. كان عاوز يهضم ههههههههههه |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
والله كانت لمه حلوه يا رجاله بس انا ليا عتاب اننا ما قعدناش سوا كتير وكمان فيه ناس حلوه الواحد ما اتعرفش عليهم ولا حتى فاكر اسمهم ومينفعش كده
ولا هو يعنى الركن اللى كان مطل ع الصاروخ البشرى ده مش فاضى لينا؟؟ ههههههههههههههههههههههه بس يا جدعان انتو ما شوفتوش الطرابيزه اللى قدامنا ومديانا ظهرها والله كان عليها 4 صواريخ تانيين بس دول ارض جوه بحر طوووووووووووربييييييييدووووووووو ههههههههههههههههههههه خلاص بقى علشان معانا ناس تحت السن القانونى وحرام نفتح عينيهم وشكر خاص جدا جدا جداااااااااااا للاستاذ المحترم احمد سيف اللى بجد الواحد ميعرفش يوصف مدى كرمه واخلاقه ووجهه المبتسم البشوش اللى اتشرف ان شاء الله بطلعه معاه قريب وشكر خاص لكل من الاستاذ اشرف باهى والاستاذ يوسف خطاب على تلبيه الدعوه وشكرا لكل عضو جيه وحضر واستمتع معانا بالجلسه الجميله ديه وطبعا لا عزاء لمن لم يحضر لان الحاجات ديه مش بتتكرر كتير واشوفكم على خير فى لقاءات قادمه ان شاء الله سلام عليكم |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
طيب قلولنا ان هيبقى في كده كنا جينااااااا برضه دا كلام |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
ههههههههههههههههههه العب
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
هههههههههههههههههههههههههه ربنا يرزقك بالنووى يا جامو هههههههههههههههههه اقتباس:
هههههههههههههههههههههه اتشرفت بمعرفتك يا افو والله وربنا يخلصنا من الموضوع ايااااااااااااااااااااااه ههههههههههههههههههههه |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
هل تعلم انك
. . . . . إذا أمسكت المصحف فإن الشيطان.............يغضب ... وإذا فتحته.............يبكي وإذا قلت بسم الله..............ينهار فإذا أخذت في القرآءه..............يقع مغشي عليه وهل تعلم أنك إدا حاولت إرسال هذه الرسالة لأحد................سيحاول منعك |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
وعلى فكره موضوع الهاك على شاشات العرض العامه والقنوات وغيره... دا ممتع جدا , اكتب في اليوتيوب max hack , دا هكر الماني بيعمل حجات فظيعه والغريب انه متحبسش لحد دلوقتي ان شاء الله لو حضرت معاكم اجتماع ابقى اوريك كام حاجه كده هتجنن الي قاعدين:D |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
افوكاتو على فكرة انا زعلان منك .. وزعلان من كل اللى موجودين فى المنتدى هنا ,, عشان مافيش حد قالى معاد الفطار .. دنا والله كنت ناوى اسافرلكم مخصوص عشان اجى افطر معاكم ..
انا زعلاااااااااااااااااااان منكم جدا جدا جدا |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اعتذر عن عدم الحضور كان امل عندى اتعرف بيكم واستفيد من خبراتكم ومهاراتكم بس للاسف العربيه عملتها معايا فى اخر لحظه وفطرت فى الشارع الحمد لله
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
ازى حضرتك |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
لالالالا متزعلش مننا خالص بس ازززاي انت معرفتش واحنا قلنا قبلها باكتر من اسبوعين او 3 اسابيع ولو علي السفر هنعوضها وهنبقي نجلكم انا والافوكاتو ان شاء الله في القريب العاجل |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
السلام عليكم ... والله انا سعيد جدا باليوم ده وبالناس الجميله اللى حضرت ... واشكر كل من ساهم فى نجاح اليوم ... ا / احمد سيف ... رابطة الصيد والرمايه ... الناس اللى جت والناس اللى مكنتش تعرف لمشاغلهم ولما عرفوا مكنش فيه مشكله ابدا انهم يشرفونا بحضورهم ... ا/ يوسف خطاب ... ا/ اشرف باهى ... ربنا يديم علينا المحبه والاخوه ... تحياتى . |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
جريتو ريق الواحد الله يسامحكم هههههههههههه
الف هنا ليكم يا باشا وربنا يجعل جمعنا فى حب دائما ان شاء الله |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
كل الشكر و التقدير للأستاذ أحمد سيف ، الذي قام بمجهود كبير للتنسيق و التحضير للأفطار الجماعي .. كما أشكر كل من حضر الإفطار من الأعضاء المحترمين .. و كل عام و أنتم بخير.
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
مجهود رائع لكل من ساحم في هذه المناسبه من تنسيق وحجز وتصوير اهم حاجه التصوير والمطربه بجد كانت امسيه رائعه
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
مجهود رائع يا سمسم تسلم ايدك يا ريس |
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
وبرضه برضه برضه برضه برضه انا زعلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان منكم جدا ..
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
خســــــــــــــــــــــارة و الف خســــــــارة :( :( كان نفسى اكون معاكم و الله
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
سمسم كان خربها فسفور فى الفطار سمك وجمبرى وسى فود الحاج احمد كان مظبطه
|
رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
اقتباس:
وارحموه شويه هتحسدوه الراجل مكلش غير كيلوا جمبري بس! |
| الساعة الآن 08:47 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir