الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   نتيجة الافطار الجماعي 2011 (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=14307)

gamopt80 11-08-22 03:55 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 180776)
ليه كدة يا ابو حميد ؟ ده انا غلبانين خالص وطيبيين جدا

وبالنسبة للقلم .. هو عادي .. بس والله كان معانا ساعات من بتاعة عفروتو حوالي 4 ساعات والحمد لله اتباعو .. عفروتو مش بيحب يضيع وقت .. جاي يفطر ويقضي المصلحة ويطير هههههههههههههه

عفرتو راجل عملي انتم لسه هترغوا هو يملي ويطير :d
لا وحاسس ان في ناس كتير برضه خلعت , الصور وقت الاكل الترابيزه مليانه بعد الاكل اختفوا ههههههههه

gamopt80 11-08-22 03:56 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 180774)
هو لية سمسم فى الصورة زى ما يكون خد نفس عميق شهههههههههههيق وراح كاتم نفسة و قام متصور و بيتتك على شفايفة لية ؟؟؟؟ ليييييييييييييييييييييييييييييييية ؟؟
الباب مش عايز يتفتح ليييييييييييييية ؟

لا يا جدع حرام عليك والله شكله حد طيب وابن حلال
هو تلاقي من الاكل بس:d

الأفوكاتو 11-08-22 03:58 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 (المشاركة 180784)
عفرتو راجل عملي انتم لسه هترغوا هو يملي ويطير :d
لا وحاسس ان في ناس كتير برضه خلعت , الصور وقت الاكل الترابيزه مليانه بعد الاكل اختفوا ههههههههه

لا والله .. مش زي ما انت متخيل

بل بالعكس .. معظم صور الطرابيزة كان في ناس كتير مش قاعدة أصلا ومن ضمنهم انا .. كنت بستقبل الأعضاء .. وفي مثلا 3 أعضاء منهم ابو سيف .. وصلو الساعة 7.30

الأفوكاتو 11-08-22 03:59 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 (المشاركة 180787)
لا يا جدع حرام عليك والله شكله حد طيب وابن حلال
هو تلاقي من الاكل بس:d

طبعا .. مش واكل يجي كيلو جمبري لوحده !

ألف هنا وشفتشي يا سمسم

ahmedmh_ali 11-08-22 04:01 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
هههههههههههههههههههههههه

gamopt80 11-08-22 04:04 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 180792)
طبعا .. مش واكل يجي كيلو جمبري لوحده !

ألف هنا وشفتشي يا سمسم

يا نهار ابيض كيلو جمبري يا سمسم , اتاريه هينفجر في الصوره من كتر الفسفور , اكيد الي كان مسؤل عن الافطار ده مش هيعزمه تاني هههههههههههه :d

الأفوكاتو 11-08-22 04:08 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 (المشاركة 180799)
يا نهار ابيض كيلو جمبري يا سمسم , اتاريه هينفجر في الصوره من كتر الفسفور , اكيد الي كان مسؤل عن الافطار ده مش هيعزمه تاني هههههههههههه :d

بس يا جدع انت هتنق علي الواد ولا ايه بعد الشر .. قال ينفجر قال .. ليه هو ماسورة انتيمونيا ؟

اتاااااااااااااااااااااااريه بعد الفطار فضل يتحايل عليا نقوم نتمشي ! .. كان عاوز يهضم ههههههههههه

hoka 11-08-22 04:10 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
والله كانت لمه حلوه يا رجاله بس انا ليا عتاب اننا ما قعدناش سوا كتير وكمان فيه ناس حلوه الواحد ما اتعرفش عليهم ولا حتى فاكر اسمهم ومينفعش كده
ولا هو يعنى الركن اللى كان مطل ع الصاروخ البشرى ده مش فاضى لينا؟؟
ههههههههههههههههههههههه
بس يا جدعان انتو ما شوفتوش الطرابيزه اللى قدامنا ومديانا ظهرها والله كان عليها 4 صواريخ تانيين بس دول ارض جوه بحر طوووووووووووربييييييييدووووووووو
ههههههههههههههههههههه
خلاص بقى علشان معانا ناس تحت السن القانونى وحرام نفتح عينيهم
وشكر خاص جدا جدا جداااااااااااا للاستاذ المحترم احمد سيف اللى بجد الواحد ميعرفش يوصف مدى كرمه واخلاقه ووجهه المبتسم البشوش اللى اتشرف ان شاء الله بطلعه معاه قريب
وشكر خاص لكل من الاستاذ اشرف باهى والاستاذ يوسف خطاب على تلبيه الدعوه
وشكرا لكل عضو جيه وحضر واستمتع معانا بالجلسه الجميله ديه
وطبعا لا عزاء لمن لم يحضر لان الحاجات ديه مش بتتكرر كتير واشوفكم على خير فى لقاءات قادمه ان شاء الله
سلام عليكم

gamopt80 11-08-22 04:13 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hoka (المشاركة 180808)
والله كانت لمه حلوه يا رجاله بس انا ليا عتاب اننا ما قعدناش سوا كتير وكمان فيه ناس حلوه الواحد ما اتعرفش عليهم ولا حتى فاكر اسمهم ومينفعش كده
ولا هو يعنى الركن اللى كان مطل ع الصاروخ البشرى ده مش فاضى لينا؟؟
ههههههههههههههههههههههه
بس يا جدعان انتو ما شوفتوش الطرابيزه اللى قدامنا ومديانا ظهرها والله كان عليها 4 صواريخ تانيين بس دول ارض جوه بحر طوووووووووووربييييييييدووووووووو
ههههههههههههههههههههه
خلاص بقى علشان معانا ناس تحت السن القانونى وحرام نفتح عينيهم
وشكر خاص جدا جدا جداااااااااااا للاستاذ المحترم احمد سيف اللى بجد الواحد ميعرفش يوصف مدى كرمه واخلاقه ووجهه المبتسم البشوش اللى اتشرف ان شاء الله بطلعه معاه قريب
وشكر خاص لكل من الاستاذ اشرف باهى والاستاذ يوسف خطاب على تلبيه الدعوه
وشكرا لكل عضو جيه وحضر واستمتع معانا بالجلسه الجميله ديه
وطبعا لا عزاء لمن لم يحضر لان الحاجات ديه مش بتتكرر كتير واشوفكم على خير فى لقاءات قادمه ان شاء الله
سلام عليكم

اهو شوفت يا افوكاتو واحد رايح ياكل كيلو جمبري وناس تانيه شغاله معاكسات وصواريخ وشقاوة:d
طيب قلولنا ان هيبقى في كده كنا جينااااااا برضه دا كلام

الأفوكاتو 11-08-22 04:17 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 (المشاركة 180812)
اهو شوفت يا افوكاتو واحد رايح ياكل كيلو جمبري وناس تانيه شغاله معاكسات وصواريخ وشقاوة:d
طيب قلولنا ان هيبقى في كده كنا جينااااااا برضه دا كلام

بصراحة .. هو بيتكلم صح .. الكافيه كان كله صواريخ .. وكله بيشيش يا معلم

ahmedmh_ali 11-08-22 04:18 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
ههههههههههههههههههه العب

gamopt80 11-08-22 04:21 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 180818)
ههههههههههههههههههه العب

شوفت ياعم الاجتماعات, مش كنا روحنا:rolleyes:

hoka 11-08-22 04:22 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 (المشاركة 180812)
اهو شوفت يا افوكاتو واحد رايح ياكل كيلو جمبري وناس تانيه شغاله معاكسات وصواريخ وشقاوة:d
طيب قلولنا ان هيبقى في كده كنا جينااااااا برضه دا كلام

يا سيدى كنت تيجى وتعمل هاك ع الساوند ثيثتم والاضتااااااااااااااءه وهى كلها 5 دقايق يعنى مش عاوزين اكتر من كده
هههههههههههههههههههههههههه
ربنا يرزقك بالنووى يا جامو
هههههههههههههههههه
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 180816)
بصراحة .. هو بيتكلم صح .. الكافيه كان كله صواريخ .. وكله بيشيش يا معلم

قوله يا افو الراجل ده ما شفش بعينه وليه عذره بس بردو هانرجع ونقول ان الكلام ده كان بعد الفطار يعنى الحمد لله فطارنا صحيح صحيح صحيح
هههههههههههههههههههههه
اتشرفت بمعرفتك يا افو والله وربنا يخلصنا من الموضوع ايااااااااااااااااااااااه
ههههههههههههههههههههه

الأفوكاتو 11-08-22 04:24 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hoka (المشاركة 180822)
يا سيدى كنت تيجى وتعمل هاك ع الساوند ثيثتم والاضتااااااااااااااءه وهى كلها 5 دقايق يعنى مش عاوزين اكتر من كده
هههههههههههههههههههههههههه
ربنا يرزقك بالنووى يا جامو
هههههههههههههههههه


قوله يا افو الراجل ده ما شفش بعينه وليه عذره بس بردو هانرجع ونقول ان الكلام ده كان بعد الفطار يعنى الحمد لله فطارنا صحيح صحيح صحيح
هههههههههههههههههههههه
اتشرفت بمعرفتك يا افو والله وربنا يخلصنا من الموضوع ايااااااااااااااااااااااه
ههههههههههههههههههههه

انا اللي اتشرفت بيك والله يا حبيبي .. وبخصوص الفطار .. حلال حلال حلال

pooforever_2010 11-08-22 04:24 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
هل تعلم انك
.
.
.
.
.

إذا أمسكت المصحف

فإن الشيطان.............يغضب
...
وإذا فتحته.............يبكي

وإذا قلت بسم الله..............ينهار

فإذا أخذت في القرآءه..............يقع مغشي عليه

وهل تعلم أنك إدا حاولت إرسال هذه الرسالة لأحد................سيحاول منعك

gamopt80 11-08-22 04:30 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hoka (المشاركة 180822)
يا سيدى كنت تيجى وتعمل هاك ع الساوند ثيثتم والاضتااااااااااااااءه وهى كلها 5 دقايق يعنى مش عاوزين اكتر من كده
هههههههههههههههههههههههههه
ربنا يرزقك بالنووى يا جامو
هههههههههههههههههه

ههههههههه بتدعي عليا ربنا يسامح

وعلى فكره موضوع الهاك على شاشات العرض العامه والقنوات وغيره... دا ممتع جدا , اكتب في اليوتيوب max hack , دا هكر الماني بيعمل حجات فظيعه والغريب انه متحبسش لحد دلوقتي
ان شاء الله لو حضرت معاكم اجتماع ابقى اوريك كام حاجه كده هتجنن الي قاعدين:D

أحمد عطاالله إبراهيم 11-08-22 04:58 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
افوكاتو على فكرة انا زعلان منك .. وزعلان من كل اللى موجودين فى المنتدى هنا ,, عشان مافيش حد قالى معاد الفطار .. دنا والله كنت ناوى اسافرلكم مخصوص عشان اجى افطر معاكم ..

انا زعلاااااااااااااااااااان منكم جدا جدا جدا

sadaany 11-08-22 05:23 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اعتذر عن عدم الحضور كان امل عندى اتعرف بيكم واستفيد من خبراتكم ومهاراتكم بس للاسف العربيه عملتها معايا فى اخر لحظه وفطرت فى الشارع الحمد لله

hamam 11-08-22 05:36 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany (المشاركة 180846)
اعتذر عن عدم الحضور كان امل عندى اتعرف بيكم واستفيد من خبراتكم ومهاراتكم بس للاسف العربيه عملتها معايا فى اخر لحظه وفطرت فى الشارع الحمد لله

بتحصل كتر ونفطر فى الشارع
ازى حضرتك

hema777h 11-08-22 06:59 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 180477)
طبعا امتيازززززززززز

اول : اشكر استاذ احمد سيف علي المجهود الكبير الذي عملة في الحجز والاستعلام ومتابعة الاشارف علي القاعة والمكان وذهابو اكثر من مرة للاستفسار وتصوير المكان قبل الحجز بصرحة مجهود فوق الوصف

ثانيا : كل الحزن لكل من لم ياتي الي هذا الافطار الذي كان سهرة رمضانية جميلة بصحبة افضل صيادي ومحبي هواية الصيد والرماية في مصر لانة افتقد
1-الصحبة الحلوة 2-الطعام الشهي 3-السهرة الاحلي 4-الصوت العربي الاصيل

ثالثا : مواصفات الافطار
البداية كانت بحضور اكثر من 22 فرد للمكان وجلوسنا جميعا علي مائدة وحدة واكلنا لاشهي الاكلات المشوية والمحلية (الحلاويات يعني ) وخدمنا الافطار ب مشروبات رمضانية ممتعة
وبعد ذلك قام الاعضاء بالصلاة جماعة واجتمعنا بعد ذلك في كافية لذيذ جدااا
وكان الكلام تا تقريبا من الساعة 8 مساء القاعدة الحلوة في الكافية كانت مشوقة بصراحة لدرجة ان احنا نسينا الوقت حتي بدا الصوت العربي الاصيل في الغناء وكانت سهرة جميلة قولنا نغير شوية
طبعا كان في جزء من الحاضرين استاذن ومشي بدري شوية قبل رفع الحظر طبعا
وكملنا القاعدة في الهواء الطلق في الحديقة الخارجية للفندق وخلصت الحكاية علي الساعة 12.30 وكانت احلا حكاية
اسيبكو مع الصور اضغط علي الصورة تطلع احلااا



http://img402.imageshack.us/img402/5881/1000527r.th.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/9454/1000528j.th.jpg
http://img546.imageshack.us/img546/1326/1000529.th.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/569/1000530y.th.jpg
http://img847.imageshack.us/img847/7921/1000531c.th.jpg
http://img508.imageshack.us/img508/8180/1000532v.th.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/2...00533st.th.jpg
http://img192.imageshack.us/img192/3034/1000534t.th.jpg
http://img97.imageshack.us/img97/4867/1000535ol.th.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/2497/1000537f.th.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/6217/1000538ss.th.jpg
http://img822.imageshack.us/img822/2471/1000539.th.jpg
http://img840.imageshack.us/img840/8097/1000540p.th.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/2141/1000541v.th.jpg
http://img269.imageshack.us/img269/2756/1000542s.th.jpg
http://img703.imageshack.us/img703/6240/1000543x.th.jpg
http://img821.imageshack.us/img821/6839/1000544g.th.jpg
http://img819.imageshack.us/img819/8190/1000545x.th.jpg
http://img42.imageshack.us/img42/9521/1000546r.th.jpg
http://img638.imageshack.us/img638/7299/1000547s.th.jpg
http://img832.imageshack.us/img832/1020/1000548g.th.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/5778/1000549t.th.jpg
http://img811.imageshack.us/img811/9991/1000550c.th.jpg
http://img543.imageshack.us/img543/879/1000551s.th.jpg
http://img24.imageshack.us/img24/271/1000552ar.th.jpg
http://img690.imageshack.us/img690/5...00553kf.th.jpg
http://img845.imageshack.us/img845/3353/1000554f.th.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/4459/1000555h.th.jpg
http://img847.imageshack.us/img847/1609/1000556c.th.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/3646/1000557x.th.jpg
http://img38.imageshack.us/img38/1491/1000558cj.th.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/1746/1000559e.th.jpg
http://img849.imageshack.us/img849/2545/1000562s.th.jpg
http://img30.imageshack.us/img30/1043/1000569i.th.jpg
http://img560.imageshack.us/img560/7226/1000572.th.jpg
http://img571.imageshack.us/img571/3207/1000573j.th.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/7981/1000574r.th.jpg
http://img717.imageshack.us/img717/3218/1000575l.th.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/9382/1000576z.th.jpg
http://img830.imageshack.us/img830/2153/1000577o.th.jpg
http://img26.imageshack.us/img26/1743/1000578b.th.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/4233/1000579t.th.jpg
http://img577.imageshack.us/img577/3742/1000580v.th.jpg

رجاء هااااااااام لكل الاعضاء الذين شاركو في الافطار كل عضو عندو صورة الافطار والاجتماع بتاعنا في اي مكان في الدار ياريت يتم تجمعهم ورفهم في ملف علي مواقع التحميل زي مديااااا فير وهوت فايل وما شابة ذلك وبلاش حد يخبي صوررررر وكدااا وانتم عرفين انا قصدي اية هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

hema777h 11-08-22 07:00 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany (المشاركة 180846)
اعتذر عن عدم الحضور كان امل عندى اتعرف بيكم واستفيد من خبراتكم ومهاراتكم بس للاسف العربيه عملتها معايا فى اخر لحظه وفطرت فى الشارع الحمد لله

خيرها في غيرهااااا ان شاء الله وكنا نتمني وجود جميع الاعضاء معنا في المنتدي

hema777h 11-08-22 07:02 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم (المشاركة 180836)
افوكاتو على فكرة انا زعلان منك .. وزعلان من كل اللى موجودين فى المنتدى هنا ,, عشان مافيش حد قالى معاد الفطار .. دنا والله كنت ناوى اسافرلكم مخصوص عشان اجى افطر معاكم ..

انا زعلاااااااااااااااااااان منكم جدا جدا جدا


لالالالا متزعلش مننا خالص بس ازززاي انت معرفتش واحنا قلنا قبلها باكتر من اسبوعين او 3 اسابيع

ولو علي السفر هنعوضها وهنبقي نجلكم انا والافوكاتو ان شاء الله في القريب العاجل

hema777h 11-08-22 07:03 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 180481)
متنساش صور طبق الحلويات يا جدع

متفكرنيش يا سلطان اليوم دااا احنا عيزين نككررو تاني قبل رمضان ما يخلص اية رايكم لو عملنه تاني

hema777h 11-08-22 07:05 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد احمد العنانى (المشاركة 180488)
بالهنا والشفا واللّة كان نفسى ابى معاكم بس نعمل اية حكم القوى ع الضعيف وان شاء اللّة الجيات اكتر من الريحات بون ابيتى .تحياتى

كنا نتمني انك تكون معانا يا استاذ محمد والهي اليوم بجد كااااان جميل جداااااااااااا والهي بتمني اننا نتجمع تاني ونعوض الاعضاء الي مكنش ليهم نصيب اننا نتقابل معاهم

hema777h 11-08-22 07:06 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده (المشاركة 180492)
والله كان نفسى ابقى معاكو واكيد كان يوم كويس بس ياله بقى نصيب
وكنت عيان والله شويه
بس اكيد هيبقى ليا نصيب فى يوم تانى وربنا يوفقنا ويوفقكوم للى فيه الخير

هتتعوض في القريب العاجل ان شاء الله تعالي

rock 11-08-22 08:11 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
السلام عليكم ... والله انا سعيد جدا باليوم ده وبالناس الجميله اللى حضرت ... واشكر كل من ساهم فى نجاح اليوم ... ا / احمد سيف ... رابطة الصيد والرمايه ... الناس اللى جت والناس اللى مكنتش تعرف لمشاغلهم ولما عرفوا مكنش فيه مشكله ابدا انهم يشرفونا بحضورهم ... ا/ يوسف خطاب ... ا/ اشرف باهى ... ربنا يديم علينا المحبه والاخوه ... تحياتى .

أحمد عطاالله إبراهيم 11-08-22 08:18 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 180870)

لالالالا متزعلش مننا خالص بس ازززاي انت معرفتش واحنا قلنا قبلها باكتر من اسبوعين او 3 اسابيع

ولو علي السفر هنعوضها وهنبقي نجلكم انا والافوكاتو ان شاء الله في القريب العاجل

تشرفونى والله يا استاذ هيما .. بس برضه انا زعلان من كل الاعضاء جدا ..

deutscher Sniper 11-08-22 08:29 AM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
جريتو ريق الواحد الله يسامحكم هههههههههههه

الف هنا ليكم يا باشا وربنا يجعل جمعنا فى حب دائما ان شاء الله

braveheart 11-08-22 12:44 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
كل الشكر و التقدير للأستاذ أحمد سيف ، الذي قام بمجهود كبير للتنسيق و التحضير للأفطار الجماعي .. كما أشكر كل من حضر الإفطار من الأعضاء المحترمين .. و كل عام و أنتم بخير.

smsmn8888 11-08-22 02:46 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 180571)
ايه ده يا سمسم ؟

انت بردو صورت البت المطربة .. مافيش فايدة ؟

تمام .. وصور الأكل أكتر من صور الأعضاء ههههههههههههههههه

بس كانت قعدة حلوة واللمة كانت أحلي

الةةة مش انت الذي قولتلي علشان ابو العربي

smsmn8888 11-08-22 02:47 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 180594)
ايه ده هيه المطربه دى جت امتى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انا مشوفتهاش

نعمممممم هو مين الذي صور ياا سلطان الزمان

smsmn8888 11-08-22 02:52 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 180792)
طبعا .. مش واكل يجي كيلو جمبري لوحده !

ألف هنا وشفتشي يا سمسم

فينننن الجمبري دااااا دي حتية فيلة صغيرة كدا بس

smsmn8888 11-08-22 02:57 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 180774)
هو لية سمسم فى الصورة زى ما يكون خد نفس عميق شهههههههههههيق وراح كاتم نفسة و قام متصور و بيتتك على شفايفة لية ؟؟؟؟ ليييييييييييييييييييييييييييييييية ؟؟
الباب مش عايز يتفتح ليييييييييييييية ؟

اللةةةة دا احمد الذي بيكلم طيب علشان خاطر صورة الكلب الديب دا انا مش هكلم معاك علي المنتداء بس لم اقابلك انا غير مسئول علي عودة تاني للبيتك سالماا لان العواقب وخيمة واسال الافو علي الكلام دا يا احمد وهذا اخر تحذير من ابو الغضب هههههههههههههه

bravehro1 11-08-22 03:06 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
مجهود رائع لكل من ساحم في هذه المناسبه من تنسيق وحجز وتصوير اهم حاجه التصوير والمطربه بجد كانت امسيه رائعه

sayedlabib 11-08-22 04:40 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 180477)
طبعا امتيازززززززززز

اول : اشكر استاذ احمد سيف علي المجهود الكبير الذي عملة في الحجز والاستعلام ومتابعة الاشارف علي القاعة والمكان وذهابو اكثر من مرة للاستفسار وتصوير المكان قبل الحجز بصرحة مجهود فوق الوصف

ثانيا : كل الحزن لكل من لم ياتي الي هذا الافطار الذي كان سهرة رمضانية جميلة بصحبة افضل صيادي ومحبي هواية الصيد والرماية في مصر لانة افتقد
1-الصحبة الحلوة 2-الطعام الشهي 3-السهرة الاحلي 4-الصوت العربي الاصيل

ثالثا : مواصفات الافطار
البداية كانت بحضور اكثر من 22 فرد للمكان وجلوسنا جميعا علي مائدة وحدة واكلنا لاشهي الاكلات المشوية والمحلية (الحلاويات يعني ) وخدمنا الافطار ب مشروبات رمضانية ممتعة
وبعد ذلك قام الاعضاء بالصلاة جماعة واجتمعنا بعد ذلك في كافية لذيذ جدااا
وكان الكلام تا تقريبا من الساعة 8 مساء القاعدة الحلوة في الكافية كانت مشوقة بصراحة لدرجة ان احنا نسينا الوقت حتي بدا الصوت العربي الاصيل في الغناء وكانت سهرة جميلة قولنا نغير شوية
طبعا كان في جزء من الحاضرين استاذن ومشي بدري شوية قبل رفع الحظر طبعا
وكملنا القاعدة في الهواء الطلق في الحديقة الخارجية للفندق وخلصت الحكاية علي الساعة 12.30 وكانت احلا حكاية
اسيبكو مع الصور اضغط علي الصورة تطلع احلااا



http://img402.imageshack.us/img402/5881/1000527r.th.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/9454/1000528j.th.jpg
http://img546.imageshack.us/img546/1326/1000529.th.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/569/1000530y.th.jpg
http://img847.imageshack.us/img847/7921/1000531c.th.jpg
http://img508.imageshack.us/img508/8180/1000532v.th.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/2...00533st.th.jpg
http://img192.imageshack.us/img192/3034/1000534t.th.jpg
http://img97.imageshack.us/img97/4867/1000535ol.th.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/2497/1000537f.th.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/6217/1000538ss.th.jpg
http://img822.imageshack.us/img822/2471/1000539.th.jpg
http://img840.imageshack.us/img840/8097/1000540p.th.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/2141/1000541v.th.jpg
http://img269.imageshack.us/img269/2756/1000542s.th.jpg
http://img703.imageshack.us/img703/6240/1000543x.th.jpg
http://img821.imageshack.us/img821/6839/1000544g.th.jpg
http://img819.imageshack.us/img819/8190/1000545x.th.jpg
http://img42.imageshack.us/img42/9521/1000546r.th.jpg
http://img638.imageshack.us/img638/7299/1000547s.th.jpg
http://img832.imageshack.us/img832/1020/1000548g.th.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/5778/1000549t.th.jpg
http://img811.imageshack.us/img811/9991/1000550c.th.jpg
http://img543.imageshack.us/img543/879/1000551s.th.jpg
http://img24.imageshack.us/img24/271/1000552ar.th.jpg
http://img690.imageshack.us/img690/5...00553kf.th.jpg
http://img845.imageshack.us/img845/3353/1000554f.th.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/4459/1000555h.th.jpg
http://img847.imageshack.us/img847/1609/1000556c.th.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/3646/1000557x.th.jpg
http://img38.imageshack.us/img38/1491/1000558cj.th.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/1746/1000559e.th.jpg
http://img849.imageshack.us/img849/2545/1000562s.th.jpg
http://img30.imageshack.us/img30/1043/1000569i.th.jpg
http://img560.imageshack.us/img560/7226/1000572.th.jpg
http://img571.imageshack.us/img571/3207/1000573j.th.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/7981/1000574r.th.jpg
http://img717.imageshack.us/img717/3218/1000575l.th.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/9382/1000576z.th.jpg
http://img830.imageshack.us/img830/2153/1000577o.th.jpg
http://img26.imageshack.us/img26/1743/1000578b.th.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/4233/1000579t.th.jpg
http://img577.imageshack.us/img577/3742/1000580v.th.jpg




مجهود رائع يا سمسم تسلم ايدك يا ريس

أحمد عطاالله إبراهيم 11-08-22 04:59 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
وبرضه برضه برضه برضه برضه انا زعلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان منكم جدا ..

jamayka 11-08-22 05:19 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
خســــــــــــــــــــــارة و الف خســــــــارة :( :( كان نفسى اكون معاكم و الله

smsmn8888 11-08-22 08:30 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jamayka (المشاركة 181194)
خســــــــــــــــــــــارة و الف خســــــــارة :( :( كان نفسى اكون معاكم و الله

فاتك نص عمرك يا جمايكاااااااااا

sultan 11-08-22 09:00 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
سمسم كان خربها فسفور فى الفطار سمك وجمبرى وسى فود الحاج احمد كان مظبطه

gamopt80 11-08-22 09:54 PM

رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 181305)
سمسم كان خربها فسفور فى الفطار سمك وجمبرى وسى فود الحاج احمد كان مظبطه

مش شايفه متحمس انه يروح تاني:d
وارحموه شويه هتحسدوه الراجل مكلش غير كيلوا جمبري بس!


الساعة الآن 08:47 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir