![]() |
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
لا يا بيه لقد تم التعامل اكثر من مرة وبعد الحادثة ايضا......فاكر الأحد 14/8 امام التوحيد و النور بعد الفطار و كان فولجا اسود مستعمل و انت عارف كويس والناس كلها عرفاك.....
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
الرد وصل نفس رسالتى ومفيش افاده بمعنى الاقتباس بس لرسالتى هو اللى وصل!!!!!! |
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
الف سلامة عليك .... عدى على سيف و انت هتلائى بضاعتك هناك ... انا لا اتهم انسان بالباطل
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
ربنا يسترها معاك ياابوعلاء:p
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
ياجماعة اهدو شوية على الراجل هو عرض اسعار جميلة مش وحشة و السوق عرض و طلب اللى عايز يشترى منة يشترى واللى مش عايز بلاش يريح و يستريح.
الحاجة التانية انا عايزك تكلمنى على التليفون لان عايز اعرف انت فى القاهرة ولا الاسكندرية و كمان انا محتاج حاجات كتير منك محتاج فيها مساعدة رقمى 0124052039 |
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
علاء متهيقلى تمسح الاكونت ده خالص وتعمل واحد جديد لان فى ناس كتير مش حباك مش هارف ليه انا متهيقلى حتى لو عملت عرض ببلاش برده هينتقدوك ههههههههههههه كل سنه وانته طيب
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
كم طلقة فى خزنة البرونى والكيمار ؟؟؟ وياريت صور من العينة اللى معاك لحين متنزل العرض
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
ممكن اعرف ايه الفرق بين جكال ديول و ريتاى بارون من حيث الكفاءه و طريقه العمل
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
عاوز ايكول جكال كومبكت (فضى)
و انا ساكن مصر الجديده / القاهره |
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
ابو علاء هل فى فاتوره مع المسدس ؟؟
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
انا عنيا ليكو كلكم وكل سنه وانتم طيبين
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
ربنا يبركلك،بس هل فى فاتوره مع المسدس؟؟؟
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
هوه مش مفروض فاتوره تطلع من محل او حاجه؟؟
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
هيه مش مفروض تكون فاتوره من محل؟؟
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
موبيل حضرتك بقالوه ٣ ايام غير متاح او مغلق،فهل فى نمره تانيه؟!
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
انا عمرى ماقفلت موبيلى خاااااااااااااااااااااااااااالص 0186142619
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
ماشي كل سنه وانت طيب برده
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
تب انا كلمتك تانى بس مبتردش هوه حضرتك واخد اجازه فى العيد؟؟
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
مطلوبمسدس 8 ملى يضرب بلى متين جدا وخامه جوده عاليه وشكرا لجميع الاعضا وعيد سعيد علينا جميعا
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
معلش للتوضيح مافيش فى السوق 8 ملى صوت غير التونه فمدورش على حاجه تانيه عشان متتعبش بس باذن الله بعد العيد باسبوع حيكون معايا حته ايطالى 8 ملى تحفه وكل سنه وانت طيب
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
انا عايز المسدس ماسوره مفتوحه بيضرب بلى نمره 2 او نمره 3 او نمره 4 بس يكون مسدس نضيف عن التونه وعن الكارل كينج وهما شبه بعض تقريبا |
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
حبقى ارد عليك قريب فى المساله ديه
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
ممكن اعرف انت علاء بتاع المريوطية فيصل عند كشرى العريس
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
لا يافندم انا مش محل ولا من القاهره اساسا
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
ازيك يا علاء يا عريس ههههه |
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اشطة ياجميل عالأسعار
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
1+++++++++++++
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
اقتباس:
|
رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
على فكرة يا جماعة الظاهر ابو علاء لسة زى ما هوة مش ايتغير انا اتصلت بية تلؤدى بختبرو علشان اتاكد انو اتغير ولا لسة وقلت انو تاب ولو بقى كويس اتعامل معاة سالتو عن الجكال قالى انو سعرو كدة مش اينزل وقالى ان السعر دة من غير العلبة ولا كاس الخراطيش ولاحتة طبة البلى يعنى من الاخر كدة مسدسات سكة تحت السلم ومستعملة وبايظة ودهن لونها من اول وجديد طيب منا اشترى مستعمل احسن واطمن من الحاجة اللى بيبيعها واحسن كمان المستعمل من حاجتو اللى تقفيل تحت السلم والمفروض اللى يتعمل طلاما هوة راجل كويس وقال انا بصالح الناس المفروض يبين ويكتب ان المسدس بيبتباع من غير مشتملاتو ولا اية يا جماعة بس حسبى اللة ونعماللةالوكيل فى كل نصاب نصب على كل واحد فى المنتددى وانا بس عملت كدة يا جماعة علشان انتم كلكم اخواتى فى الاسلام وعلشان اللى بيتعامل معاة يخلى بالو منو واحسن حاجة ميتعملشى معاة خالص
|
| الساعة الآن 11:05 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir