الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=14611)

oloosa 11-08-28 12:31 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة za2r2lel (المشاركة 185690)
اخوانى الرجاء ظبط النفس والعضو اللى بيدخل يشتم وخلاص بلاش تدمير سمعة حد من غير دلائل

والاخ علاء كان احسن تصمت لأن المشاركه كانت باينه جدا انها مشاركه للتشويه فقط لا غير

يلا حصل خير وربنا يرزق الجميع

وياريتك تتواصا مع رساتى ع الخاص وشكرا

لا المفروض يلاحظو مش كل مره انا حسكت اتعملت معايا كتير ومش كل مره حسكت كده بجد بقى كتير

Dodomk 11-08-28 12:32 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
لا يا بيه لقد تم التعامل اكثر من مرة وبعد الحادثة ايضا......فاكر الأحد 14/8 امام التوحيد و النور بعد الفطار و كان فولجا اسود مستعمل و انت عارف كويس والناس كلها عرفاك.....

oloosa 11-08-28 12:32 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة za2r2lel (المشاركة 185690)
اخوانى الرجاء ظبط النفس والعضو اللى بيدخل يشتم وخلاص بلاش تدمير سمعة حد من غير دلائل

والاخ علاء كان احسن تصمت لأن المشاركه كانت باينه جدا انها مشاركه للتشويه فقط لا غير

يلا حصل خير وربنا يرزق الجميع

وياريتك تتواصا مع رساتى ع الخاص وشكرا

انا بعتلك رد

za2r2lel 11-08-28 12:34 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oloosa (المشاركة 185698)
انا بعتلك رد

الرد وصل نفس رسالتى ومفيش افاده

بمعنى الاقتباس بس لرسالتى هو اللى وصل!!!!!!

oloosa 11-08-28 12:35 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dodomk (المشاركة 185697)
لا يا بيه لقد تم التعامل اكثر من مرة وبعد الحادثة ايضا......فاكر الأحد 14/8 امام التوحيد و النور بعد الفطار و كان فولجا اسود مستعمل و انت عارف كويس والناس كلها عرفاك.....

وانا من امتى ببيع لحد حاجه مستعمله استحملنا ناس تقولك حاجه كان فيها عيب من المصنع وقولت عدى استحملنا واحد يقولك كنت عايز منه فلوس وقولت عدى ودلوقتى المواعيد البديها للناس مظبوطه بالثانيه هو ايه افترى وخلاص

sultan 11-08-28 12:49 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dodomk (المشاركة 185660)
و ياترى بالنسبة للبضاعة البايظة والمستعملة اللى اخزتها منك من قبل ممكن ترجع و اللا ربنا يعوض عليا......

اما بلنسبه للبضاعه البايظه الى بعهالك فمش هترجع علشان احنا كده فولسك شغلتها وخسرت معااااااااااااااااياااااااااااااااااااااااااااا روح اشتكيه

oloosa 11-08-28 12:53 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 185710)
اما بلنسبه للبضاعه البايظه الى بعهالك فمش هترجع علشان احنا كده فولسك شغلتها وخسرت معااااااااااااااااياااااااااااااااااااااااااااا روح اشتكيه

ايه ياعم ده انا بجد تعبت من الناس دى

Dodomk 11-08-28 12:58 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
الف سلامة عليك .... عدى على سيف و انت هتلائى بضاعتك هناك ... انا لا اتهم انسان بالباطل

ADAMTETO 11-08-28 02:11 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
ربنا يسترها معاك ياابوعلاء:p

kiro 11-08-28 07:48 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
ياجماعة اهدو شوية على الراجل هو عرض اسعار جميلة مش وحشة و السوق عرض و طلب اللى عايز يشترى منة يشترى واللى مش عايز بلاش يريح و يستريح.
الحاجة التانية انا عايزك تكلمنى على التليفون لان عايز اعرف انت فى القاهرة ولا الاسكندرية و كمان انا محتاج حاجات كتير منك محتاج فيها مساعدة رقمى 0124052039

shadymageed 11-08-28 08:49 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
علاء متهيقلى تمسح الاكونت ده خالص وتعمل واحد جديد لان فى ناس كتير مش حباك مش هارف ليه انا متهيقلى حتى لو عملت عرض ببلاش برده هينتقدوك ههههههههههههه كل سنه وانته طيب

oloosa 11-08-29 03:43 AM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiro (المشاركة 185955)
ياجماعة اهدو شوية على الراجل هو عرض اسعار جميلة مش وحشة و السوق عرض و طلب اللى عايز يشترى منة يشترى واللى مش عايز بلاش يريح و يستريح.
الحاجة التانية انا عايزك تكلمنى على التليفون لان عايز اعرف انت فى القاهرة ولا الاسكندرية و كمان انا محتاج حاجات كتير منك محتاج فيها مساعدة رقمى 0124052039

معلش ياباشا انا لسه فاتح المنتدى دللوقتى الصبح ابقى اكلمك

oloosa 11-08-29 03:44 AM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadymageed (المشاركة 185984)
علاء متهيقلى تمسح الاكونت ده خالص وتعمل واحد جديد لان فى ناس كتير مش حباك مش هارف ليه انا متهيقلى حتى لو عملت عرض ببلاش برده هينتقدوك ههههههههههههه كل سنه وانته طيب

ولله ياشادى هو ده المجننى بس الحمد لله انا برزق ربنا مابينساش حد بيتعب وميدوش جزاته

tarekvb 11-08-29 09:22 AM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
كم طلقة فى خزنة البرونى والكيمار ؟؟؟ وياريت صور من العينة اللى معاك لحين متنزل العرض

kareem 11-08-29 10:02 AM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
ممكن اعرف ايه الفرق بين جكال ديول و ريتاى بارون من حيث الكفاءه و طريقه العمل

Amer 11-08-29 02:09 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
عاوز ايكول جكال كومبكت (فضى)
و انا ساكن مصر الجديده / القاهره

darkshaft 11-08-29 08:00 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
ابو علاء هل فى فاتوره مع المسدس ؟؟

oloosa 11-08-30 07:46 AM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
انا عنيا ليكو كلكم وكل سنه وانتم طيبين

darkshaft 11-08-30 03:35 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
ربنا يبركلك،بس هل فى فاتوره مع المسدس؟؟؟

oloosa 11-08-30 03:42 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft (المشاركة 187222)
ربنا يبركلك،بس هل فى فاتوره مع المسدس؟؟؟

لو انت عايز اديك فاتوره معاه تحت امرك

darkshaft 11-08-30 04:39 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oloosa (المشاركة 187226)
لو انت عايز اديك فاتوره معاه تحت امرك

الله يخليك،هوه حضرتك عندك محل؟؟او حتدينى فاتوره ازاى؟؟

oloosa 11-08-30 04:49 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft (المشاركة 187240)
الله يخليك،هوه حضرتك عندك محل؟؟او حتدينى فاتوره ازاى؟؟

حضرتك انا تبع مسترد انا حديك فاتوره باسمى الشخصى متسجل عليها سريال المسدس

darkshaft 11-08-30 09:02 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
هوه مش مفروض فاتوره تطلع من محل او حاجه؟؟

darkshaft 11-08-30 09:06 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
هيه مش مفروض تكون فاتوره من محل؟؟

darkshaft 11-08-31 01:37 AM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
موبيل حضرتك بقالوه ٣ ايام غير متاح او مغلق،فهل فى نمره تانيه؟!

oloosa 11-08-31 03:51 AM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
انا عمرى ماقفلت موبيلى خاااااااااااااااااااااااااااالص 0186142619

bravehro1 11-08-31 10:02 AM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
ماشي كل سنه وانت طيب برده

darkshaft 11-08-31 04:17 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
تب انا كلمتك تانى بس مبتردش هوه حضرتك واخد اجازه فى العيد؟؟

محمود امجد محمد 11-08-31 05:08 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
مطلوبمسدس 8 ملى يضرب بلى متين جدا وخامه جوده عاليه وشكرا لجميع الاعضا وعيد سعيد علينا جميعا

oloosa 11-08-31 05:11 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bravehro1 (المشاركة 187710)
ماشي كل سنه وانت طيب برده

وانت طيب يا استاذ هانى

oloosa 11-08-31 05:30 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
معلش للتوضيح مافيش فى السوق 8 ملى صوت غير التونه فمدورش على حاجه تانيه عشان متتعبش بس باذن الله بعد العيد باسبوع حيكون معايا حته ايطالى 8 ملى تحفه وكل سنه وانت طيب

محمود امجد محمد 11-08-31 09:44 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oloosa (المشاركة 187935)
معلش للتوضيح مافيش فى السوق 8 ملى صوت غير التونه فمدورش على حاجه تانيه عشان متتعبش بس باذن الله بعد العيد باسبوع حيكون معايا حته ايطالى 8 ملى تحفه وكل سنه وانت طيب

طيب الايطالى 8 ملى نوعها ايه ومواصفات الخامه وحجم المسدس وبيضرب بلى ولا ماسوره مقفوله

انا عايز المسدس ماسوره مفتوحه بيضرب بلى نمره 2 او نمره 3 او نمره 4 بس يكون مسدس نضيف عن التونه وعن الكارل كينج وهما شبه بعض تقريبا

oloosa 11-09-02 03:12 AM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
حبقى ارد عليك قريب فى المساله ديه

abomody 11-09-02 06:08 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
ممكن اعرف انت علاء بتاع المريوطية فيصل عند كشرى العريس

oloosa 11-09-02 07:25 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
لا يافندم انا مش محل ولا من القاهره اساسا

kiko_2015 11-09-02 07:30 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oloosa (المشاركة 189440)
لا يافندم انا مش محل ولا من القاهره اساسا


ازيك يا علاء يا عريس ههههه

sniperwolf500 11-09-02 07:58 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
اشطة ياجميل عالأسعار

oloosa 11-09-03 01:44 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
1+++++++++++++

oloosa 11-09-05 02:20 AM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniperwolf500 (المشاركة 189469)
اشطة ياجميل عالأسعار

شكررررررررررررا يا مغلم

مؤمن 2012 11-09-05 05:41 PM

رد: تدمير الاسعار والعديه من عند ابو علاء
 
على فكرة يا جماعة الظاهر ابو علاء لسة زى ما هوة مش ايتغير انا اتصلت بية تلؤدى بختبرو علشان اتاكد انو اتغير ولا لسة وقلت انو تاب ولو بقى كويس اتعامل معاة سالتو عن الجكال قالى انو سعرو كدة مش اينزل وقالى ان السعر دة من غير العلبة ولا كاس الخراطيش ولاحتة طبة البلى يعنى من الاخر كدة مسدسات سكة تحت السلم ومستعملة وبايظة ودهن لونها من اول وجديد طيب منا اشترى مستعمل احسن واطمن من الحاجة اللى بيبيعها واحسن كمان المستعمل من حاجتو اللى تقفيل تحت السلم والمفروض اللى يتعمل طلاما هوة راجل كويس وقال انا بصالح الناس المفروض يبين ويكتب ان المسدس بيبتباع من غير مشتملاتو ولا اية يا جماعة بس حسبى اللة ونعماللةالوكيل فى كل نصاب نصب على كل واحد فى المنتددى وانا بس عملت كدة يا جماعة علشان انتم كلكم اخواتى فى الاسلام وعلشان اللى بيتعامل معاة يخلى بالو منو واحسن حاجة ميتعملشى معاة خالص


الساعة الآن 11:05 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir