الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=15623)

devilgrand 11-09-19 09:59 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
متشكر على شعورك النبيل يا استاذ احمد عامر وربنا لا يوري حد فيكم مكروه في عزيز

TITODJ 11-09-20 01:47 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
اسال اللة انا يشفى والدك يارب وربنا يكون فى عونك الان لانى مجرب لما كان والدى تعبان ونفس العملية ومتقلقشى ايقوم احسن من الاول انشاء اللة ولو محتاج اى مبلغ انا تحت امرك من غير ماخد اى مسدس ولو عايز تعتبرهم سلف انا تحت امرك المهم مفيش اى حاجة تعطل عملية الحاج وبالنسبة للبرونى ياريت تبعتلى اخرو خالص على الخاص وربنا يشفى والدك يارب

sahbany 11-09-20 04:01 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
بالتوفيق..........

devilgrand 11-09-20 04:03 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
ربنا يخليك يا تيتو بيك قد القول
والله بالنسبة لسعر البروني انا مش هبيع بكذا ذمة هو السعر للكل السعر اللي يجي كويس هبيع بيه بس مش هقدر باقل من 1600 انا عارف انه ممكن يكون عالي شويه بس بجد علشان الظروف بس لولا كده كنت هديتك بيه واوصلو لحد البيت
وتحت امرك يا كبير

devilgrand 11-09-20 04:55 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
تيتو بيك اسف لو كان كلامي يتفهم غلط بس بجد انا مقصدش اهانه او قلة زوق خالص
تحياتي لسيادتك واعتذاري

goda 11-09-24 10:21 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
la ilah ila allah ... rbena yshfy ... insha2 allah....

devilgrand 11-09-25 04:28 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
لظروف قرب موعد اجراء العمليه سيتم بيع البروني بي 4 على 1500
والسميث على 35000

devilgrand 11-09-25 04:30 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
تليفوني 01516789987
ولو سمحتو كل واحد يقولي عايزه بكام لو قريب ممكن نحلص
بالنسبة للطلقات ال 9*19 ب 15 جم

old hunter 11-09-26 12:30 AM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
الف سلامه للوالد يباشا بس ممكن اعرف مكان البيع وانا هرسل لسيادتك علي الخاص لاني اريد الشراء

devilgrand 11-09-26 01:18 AM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
بصراحه من غير رخصة دي صعبة الحاج عندي سني وبيحب يمشي مظبوط بس لو عايز تشتريه وتضيفه على رخصتك مفيش مانع وانا تحت امرك
والتنازل في القسم
وشكرا لحضرتك واهتمام حضرتك بالموضوع
اخوك م / وائل 01516789987

devilgrand 11-09-27 12:53 AM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة old hunter (المشاركة 206528)
الف سلامه للوالد يباشا بس ممكن اعرف مكان البيع وانا هرسل لسيادتك علي الخاص لاني اريد الشراء

يا باشا انا مش عارف ابعتلك حاجه علشان البريد بتاعك مليان ومش عارف ابعتلك حاجه يا ريت تمسح شوية رسايل من عندك وابعتلي تاني
شكرا اخوك م / وائل 01516789987

old hunter 11-09-27 02:45 AM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
شكرا يبشمهندس علي ردك بس انا معرفش الصراحه هل بيسمحو باكثر من سلاح في الرخصه ولا عامه انا لو منفعش هعمل استبدال او تكهين لزيجزور لانه ماسورته فيها برومه جامده لدرجه انها اتخرمت اثناء الضرب بيه والحمدلله مفرقعش ومش لاقي ماسوره فربنا يكرم انا هتصل بحضرتك غدا واحدد موعد للمعاينه والتجربه وباذن الله هخلص فيه

devilgrand 11-09-27 03:12 AM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
تشرفني يا فندم بس في ليا استفسار ازاي الماسورة اتخرمت انت ضربت بيه كام طلقه؟؟؟
على فكره انا اعرف واحد بيصلح هو مجرم في التصليح ومش غالي وكل محلات السلاح او 99% منهم بيصلحو عندو
ولو حضرتك شوفت اول صفحه في الموضوع هنا هتلاقي كل الصور للسلاح
التجربة هتبقى صعبة جدا علشان البيت عنده كمية سفارات كتيره في الشارع على العموم يا باشا تشرفني في اي وقت بس نظبطها على تليفون علشان انا مش قاعد مع الحاج انا متجوز وساكن بعيد عنه
وفي انتظار تليفون حضرتك في اي وقت 24/7

elnawawy 11-09-27 11:26 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
اسأل الله العظيم رب العرش الكريم انه يشفيه شفاءا لايغادر سقما

hossam borham 11-09-28 02:46 AM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
اسأل الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيه

devilgrand 11-09-28 08:06 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
شاكر جدا لشعوركم النبيل ودعائكم الصادق ولا يري الله احد منك مكروها في عزيز لديه
تحياتي لكم جميعا

احمد حسن ادريس 11-09-29 03:20 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
ربنا يشفية ويديلة الصحة والعافية اللهم اشفية شفاء لا يغادر سقما

devilgrand 11-09-29 03:37 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
شكرا اخي العزيز

devilgrand 11-10-15 09:48 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
تم بيع السميث بحمد الله واشكر كل من ساهموا معي بطيب الكلام وعفيف المشاعر
أشكركم جميعا اخواني

ابوحاتم 11-10-16 12:33 AM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
أسأل الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه و يبارك لك فى بيعتك و ينفعك بمالها

said ali 11-10-16 01:01 AM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
الف سلامه على والد حضرتك
وباذن الله يعمل العمليه ويكون افضل من الاول ان شاء الله
تحياتى وتمنياتى بالشفاء العاجل

Sniper84 11-10-16 04:29 AM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
اللهم إشفيه شفاءاً لا يغادر سقما.

goda 11-10-16 06:56 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
ya rab ishfy ant alshafy ..... la shefa2 ila shefaok....ya rab .... wa atmem b5yerya rab.

محمد بيه صابر 11-10-16 07:08 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
الف سلامه علي الحاج وربنا يعفي عني هو وجميع مرضي المسلمين

aybek 11-10-16 11:55 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
بالشفاء ان شاء الله و ألف مبروك مقدما , تحياتي

mosh0o0 11-12-03 10:25 AM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
ربنا يشفى الجميع و يحفظ البلد و بالنسبة للسميث اخر سعرة كام و اتباع ولا لسة

عمرو بيه 12-01-03 06:08 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
كنت أود معرفة السعر وعدد الطلقات

الجباروت 12-01-03 06:14 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
اسأل الله العظيم رب العرش الكريم انه يشفيه شفاءا لايغادر سقما ويديم عليه الصحه وفضله
السعر ممكن

mohamed abd elaziz 12-01-08 09:47 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
ربنا يشفى والدك ان شاء الله ويخليهولك ويديله الصحة وطولة العمر

بالنسبة للبرونى هل العرض مازال قائم وسعره كام

Max.1 12-01-08 10:29 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
ربنا يطمنك على الحاج و يقوم بالسلامه باذن الله و ربنا يحسن سوق التحفتين الى معاك و تقبل مرورى

MeMo dx 12-01-09 08:10 AM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
يا جدعان الموضوع ده قديم فحت واتباع المسدس من زمان وانا اتصلت وقالى بخ خلاص اتباع ..... اقفلوا الموضوع بقا

senawy 12-01-09 01:52 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
اسأل الله العظيم رب العرش الكريم انه يشفى والدك شفاءا لايغادر سقما ويديم عليه الصحه

gmslem 12-01-09 10:50 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
،المسدس دا تحفة فعلا ..... رائع للاسف كان في واحد عارض اخوه - بس شمال - بسعر اقل ... [/color][/u][/b]

devilgrand 12-01-26 02:18 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
أولا شكرا لكم جميعا اخواني الاعزاء العزازعلى قلبي كلكم
ثانيا المسدس السميث اتباع الحمد لله بس البروني لسه عايز ابيعه في اسرع وقت والسعر 1900 ومعاه العلبه والفرشه والكاس زي الصور بالضبط
وفي كمان علبة طلقات 25 طلقه حي لسه ما اتباعتش بس دي بردو على رخصه نمشي قانوني احسن علشان ربنا يسترها معانا وعلى فكره المنتدى متراقب وكل كلمة بتتقال فيه متراقبة حتى الرسايل الخاصة كمان متراقبه
واللي عايز ممكن يكلمني على الرقم ده 01016789987 مفتوح 24 ساعه
معلش انا ممكن اكون بغيب بس على النت مش على التليفون علشان ظروف الشغل بس مش اكتر
وانا تحت امر الجميع في اي حاجه
البروني والطلقات عايز ابيعهم النهارده قبل امبارح والتسليم في اي مكان داخل القاهره علشان ظروف شغلي مش بقدر اسافر كتير غير مأموريات بس
بالنسبة للطلقات حسب سع السوق
وتحياتي لكل من ساهم بكلمة حلوه او دعاء
ربنا يديم المعروف والصداقة على خير ومحبه

الجباروت 12-01-26 03:26 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
ربنا ياومة بسلامة واتمنا لة الشفاء العاجل

القانوني 12-01-26 03:46 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
أرجو تعديل المشاركة الاصلية أول الموضوع وتضيف فيها كلمة
تــــــــــــــــــــم البيع


اسأل الله العظيم رب العرش الكريم انه يشفيه شفاءا لايغادر سقما ويديم عليه الصحه وفضله

اسأل الله العظيم رب العرش الكريم انه يشفيه شفاءا لايغادر سقما ويديم عليه الصحه وفضله

اسأل الله العظيم رب العرش الكريم انه يشفيه شفاءا لايغادر سقما ويديم عليه الصحه وفضله

goda 12-01-26 06:34 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
اسال الله العلي العظيم رب العرش العظيم ان يتم شفاه ويكلل العمليه بالنجاح انشاء الله اللهم امين

Compact 12-01-26 07:46 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
ربنا يشفى الحاج انشاء الله و مبروك على بيع السميث و عقبال البى4

devilgrand 12-01-27 06:02 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 293018)
ربنا يشفى الحاج انشاء الله و مبروك على بيع السميث و عقبال البى4

الله يبارك في حضرتك ويسمعنا عن حضرتك كل الخير دائما
كنت عايز اسأل معاليك سؤال بخصوص سنتر الرماية وصل لغاية فين يا كبير طمني على الموضوع
ارجو انه يكون وصل لخطوات متقدمه
ربنا يوفق حضرتك فيه ويتممه على خير

devilgrand 12-01-27 06:04 PM

رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
 
شكرا استاذ الجباروت واستاذ جوده على الدعاء الجميل ارجو من الله الا يري احد منكم مكروها في عزيز لديه


الساعة الآن 04:14 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir