![]() |
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
متشكر على شعورك النبيل يا استاذ احمد عامر وربنا لا يوري حد فيكم مكروه في عزيز
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
اسال اللة انا يشفى والدك يارب وربنا يكون فى عونك الان لانى مجرب لما كان والدى تعبان ونفس العملية ومتقلقشى ايقوم احسن من الاول انشاء اللة ولو محتاج اى مبلغ انا تحت امرك من غير ماخد اى مسدس ولو عايز تعتبرهم سلف انا تحت امرك المهم مفيش اى حاجة تعطل عملية الحاج وبالنسبة للبرونى ياريت تبعتلى اخرو خالص على الخاص وربنا يشفى والدك يارب
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
بالتوفيق..........
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
ربنا يخليك يا تيتو بيك قد القول
والله بالنسبة لسعر البروني انا مش هبيع بكذا ذمة هو السعر للكل السعر اللي يجي كويس هبيع بيه بس مش هقدر باقل من 1600 انا عارف انه ممكن يكون عالي شويه بس بجد علشان الظروف بس لولا كده كنت هديتك بيه واوصلو لحد البيت وتحت امرك يا كبير |
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
تيتو بيك اسف لو كان كلامي يتفهم غلط بس بجد انا مقصدش اهانه او قلة زوق خالص
تحياتي لسيادتك واعتذاري |
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
la ilah ila allah ... rbena yshfy ... insha2 allah....
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
لظروف قرب موعد اجراء العمليه سيتم بيع البروني بي 4 على 1500
والسميث على 35000 |
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
تليفوني 01516789987
ولو سمحتو كل واحد يقولي عايزه بكام لو قريب ممكن نحلص بالنسبة للطلقات ال 9*19 ب 15 جم |
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
الف سلامه للوالد يباشا بس ممكن اعرف مكان البيع وانا هرسل لسيادتك علي الخاص لاني اريد الشراء
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
بصراحه من غير رخصة دي صعبة الحاج عندي سني وبيحب يمشي مظبوط بس لو عايز تشتريه وتضيفه على رخصتك مفيش مانع وانا تحت امرك
والتنازل في القسم وشكرا لحضرتك واهتمام حضرتك بالموضوع اخوك م / وائل 01516789987 |
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
اقتباس:
شكرا اخوك م / وائل 01516789987 |
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
شكرا يبشمهندس علي ردك بس انا معرفش الصراحه هل بيسمحو باكثر من سلاح في الرخصه ولا عامه انا لو منفعش هعمل استبدال او تكهين لزيجزور لانه ماسورته فيها برومه جامده لدرجه انها اتخرمت اثناء الضرب بيه والحمدلله مفرقعش ومش لاقي ماسوره فربنا يكرم انا هتصل بحضرتك غدا واحدد موعد للمعاينه والتجربه وباذن الله هخلص فيه
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
تشرفني يا فندم بس في ليا استفسار ازاي الماسورة اتخرمت انت ضربت بيه كام طلقه؟؟؟
على فكره انا اعرف واحد بيصلح هو مجرم في التصليح ومش غالي وكل محلات السلاح او 99% منهم بيصلحو عندو ولو حضرتك شوفت اول صفحه في الموضوع هنا هتلاقي كل الصور للسلاح التجربة هتبقى صعبة جدا علشان البيت عنده كمية سفارات كتيره في الشارع على العموم يا باشا تشرفني في اي وقت بس نظبطها على تليفون علشان انا مش قاعد مع الحاج انا متجوز وساكن بعيد عنه وفي انتظار تليفون حضرتك في اي وقت 24/7 |
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
اسأل الله العظيم رب العرش الكريم انه يشفيه شفاءا لايغادر سقما
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
اسأل الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيه
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
شاكر جدا لشعوركم النبيل ودعائكم الصادق ولا يري الله احد منك مكروها في عزيز لديه
تحياتي لكم جميعا |
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
ربنا يشفية ويديلة الصحة والعافية اللهم اشفية شفاء لا يغادر سقما
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
شكرا اخي العزيز
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
تم بيع السميث بحمد الله واشكر كل من ساهموا معي بطيب الكلام وعفيف المشاعر
أشكركم جميعا اخواني |
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
أسأل الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه و يبارك لك فى بيعتك و ينفعك بمالها
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
الف سلامه على والد حضرتك
وباذن الله يعمل العمليه ويكون افضل من الاول ان شاء الله تحياتى وتمنياتى بالشفاء العاجل |
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
اللهم إشفيه شفاءاً لا يغادر سقما.
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
ya rab ishfy ant alshafy ..... la shefa2 ila shefaok....ya rab .... wa atmem b5yerya rab.
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
الف سلامه علي الحاج وربنا يعفي عني هو وجميع مرضي المسلمين
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
بالشفاء ان شاء الله و ألف مبروك مقدما , تحياتي
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
ربنا يشفى الجميع و يحفظ البلد و بالنسبة للسميث اخر سعرة كام و اتباع ولا لسة
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
كنت أود معرفة السعر وعدد الطلقات
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
اسأل الله العظيم رب العرش الكريم انه يشفيه شفاءا لايغادر سقما ويديم عليه الصحه وفضله
السعر ممكن |
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
ربنا يشفى والدك ان شاء الله ويخليهولك ويديله الصحة وطولة العمر
بالنسبة للبرونى هل العرض مازال قائم وسعره كام |
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
ربنا يطمنك على الحاج و يقوم بالسلامه باذن الله و ربنا يحسن سوق التحفتين الى معاك و تقبل مرورى
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
يا جدعان الموضوع ده قديم فحت واتباع المسدس من زمان وانا اتصلت وقالى بخ خلاص اتباع ..... اقفلوا الموضوع بقا
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
اسأل الله العظيم رب العرش الكريم انه يشفى والدك شفاءا لايغادر سقما ويديم عليه الصحه
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
،المسدس دا تحفة فعلا ..... رائع للاسف كان في واحد عارض اخوه - بس شمال - بسعر اقل ... [/color][/u][/b]
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
أولا شكرا لكم جميعا اخواني الاعزاء العزازعلى قلبي كلكم
ثانيا المسدس السميث اتباع الحمد لله بس البروني لسه عايز ابيعه في اسرع وقت والسعر 1900 ومعاه العلبه والفرشه والكاس زي الصور بالضبط وفي كمان علبة طلقات 25 طلقه حي لسه ما اتباعتش بس دي بردو على رخصه نمشي قانوني احسن علشان ربنا يسترها معانا وعلى فكره المنتدى متراقب وكل كلمة بتتقال فيه متراقبة حتى الرسايل الخاصة كمان متراقبه واللي عايز ممكن يكلمني على الرقم ده 01016789987 مفتوح 24 ساعه معلش انا ممكن اكون بغيب بس على النت مش على التليفون علشان ظروف الشغل بس مش اكتر وانا تحت امر الجميع في اي حاجه البروني والطلقات عايز ابيعهم النهارده قبل امبارح والتسليم في اي مكان داخل القاهره علشان ظروف شغلي مش بقدر اسافر كتير غير مأموريات بس بالنسبة للطلقات حسب سع السوق وتحياتي لكل من ساهم بكلمة حلوه او دعاء ربنا يديم المعروف والصداقة على خير ومحبه |
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
ربنا ياومة بسلامة واتمنا لة الشفاء العاجل
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
أرجو تعديل المشاركة الاصلية أول الموضوع وتضيف فيها كلمة تــــــــــــــــــــم البيع اسأل الله العظيم رب العرش الكريم انه يشفيه شفاءا لايغادر سقما ويديم عليه الصحه وفضله اسأل الله العظيم رب العرش الكريم انه يشفيه شفاءا لايغادر سقما ويديم عليه الصحه وفضله اسأل الله العظيم رب العرش الكريم انه يشفيه شفاءا لايغادر سقما ويديم عليه الصحه وفضله |
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
اسال الله العلي العظيم رب العرش العظيم ان يتم شفاه ويكلل العمليه بالنجاح انشاء الله اللهم امين
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
ربنا يشفى الحاج انشاء الله و مبروك على بيع السميث و عقبال البى4
|
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
اقتباس:
كنت عايز اسأل معاليك سؤال بخصوص سنتر الرماية وصل لغاية فين يا كبير طمني على الموضوع ارجو انه يكون وصل لخطوات متقدمه ربنا يوفق حضرتك فيه ويتممه على خير |
رد: لأصحاب التراخيص مسدس حي للبيع (مرخص)
شكرا استاذ الجباروت واستاذ جوده على الدعاء الجميل ارجو من الله الا يري احد منكم مكروها في عزيز لديه
|
| الساعة الآن 04:14 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir