![]() |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
1 مرفق
اقتباس:
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
والله يا استاذ احمد كفافى انتى قريت الى كنت لسه بفكر فيه فى دماغى وقولت ليه ميقولشى كل واحد سنه علشان الواحد يحس انه ازداد معرفه بالى بيكلمه وهى والله مجرد حاجه شعوريه ملهاش علاقه بان الواحد يكلم حد اده اواصغر او اكبر الله ينور عليك تاريخ ميلادى 1 - 8 - 1984
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
بصراحة موضوع جميل , مافيش مانع بجانب اكتساب خبرات فى مجال الصيد من التعرف اكثر على من تحدثة فى موضوع او تتناقش معة ,
انا بقى 10- 3 - 1976 حوالى 35 سنة شكرا مرة اخرى وتم التقييم |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
ونورت الموضوع يا محمد بيه وانا الى اتشرفت بمعرفة حضرتك |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
ونورت الموضوع |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
فعلا للمرة التانية يشارك من غير ميقول على السن بس اكيد هو نسى بس بالامانة انا مبسوط جدا برسالتة ومشاركتك معانا يا دكتور |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
ربنا يخليهولك يارب ويحفظهولك وتفرح بيه يا خالد بيه ونورت الموضوع |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
منتديات كتيير قوى بتلاقيها عارضة مع بيانات العضو من عدد مشاركات وتاريخ تسجيل بتلاقيها بردو عارضة تاريخ ميلاد وفى الاعدادات ممكن تلغى عرض تاريخ الميلاد وفرصة سعيدو جدا لمعرفة حضرتك |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
هى ضلع رئيسى فى اى مجتمع متقدم ده عشان تبادل الخبرات و المعرفة بين الناس وبعضها ونورت يفندم الموضوع |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
عبداللة خواجة 3-9-1994 اصغر شاب على المنتدى
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
محمد صلاح
اصغر واحد 26-8-1997 يعنى حوالى 14 |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
يسعدنى انى اشارك فى الموضع اسمى شادى نجيب محفوظ 22/8/1979 يعنى 32 او ممكن تقولو كده 15 سنه هههههههههه
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
1 مرفق
محمد عزت 3/6/1962 شرقاوى من الزقازيق ودى صورتى اهى يالا بقى ورونى حاتعملوا ايه؟؟
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
مروان عمرو
14 عام 19\3\1997 |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
عبد الرحمن اسامة
ثانوية عامة 25\10\1994 17 سنة تقريبا مشكوووور على الموضوع |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
عادل احمد
15-02-1962 شكرا استاذ كفافى وتحياتى |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
وبعدين يفندم حضرتك فى عزو لسة , كمان ان شاء الله 40 سنة كدة نقول كدة , احسن انا عمرى قريب لعمر حضرتك :) |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
ان كل واحد يبقا عارف الى قدامه عنده كام سنة عشان اعتبارات كتيير قوى وكلنا عرفينها وشكرا على مشاركتك |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
بس ليا سؤال حضرتك السمك دى خوفض محرات ؟ ولا نوعها ايه؟ |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
وحضرتك نورتنا |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
انا سعيد جدا جدا بمشاركة حضرتك والله والف الف شكر على نصائح حضرتك الى كانت على الخاص ومنور يفندم الموضوع |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
3 مرفق
اقتباس:
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
يفندم ربنا يعزك والله من زق حضرتك
انا من الغردقة يفندم وليا الشرف انى اتعرف بحضرتك ولما تيجى الغردقة انشاء الله هنطلع سوا مع بعض رحلة تسقيط انشاء الله طبعا الصور هنا واضحة قوى , هو الاولى و الثالثة دى نوع من انواع القرش فعلا وبنقول عليه الحلوانى او الجميل زى مامعليك قلت والتالتة دى اسمها مانتا او رجادة (رقادة) واسمها العلمى stingray وعاوز بس اقول لاخواتى هنا بامانه حضرتك استاذ صيد بصراحة لان النوعين دول تقال جداااااااااااااااااااااا على اى خيط مع العلم ممكن يكون وزنهم فى حدود 3 او 4 كيلو ولكن عندهم كفائة انهم يقطعوا اى خيط نظرا لان جسمهم عريض قوى بيعمل مقاومة هائلة وانت بتسحبهم برا الميه , فمعنى ان حضرتك طلعتهم يعنى قعدت تناور معاهم وتديهم بحمل على الخيط وتلم وهكذا بتعمل (Fighting time with braking spool) بصراحة حضرتك استاذ |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
كفافى بك يشرفنى اطلع معاك رحلة صيد ان شاء الله لما ارجع من الحج ومش عايزين الناس هنا يزعلوا انناخرجنا عن الموضوع بتاعك الرائع ده بس فعلا( الرجاده) دى زى ماقلت فسحتنى على الشط كله اكتر من ساعه عشان تتطلع وماطلعتش الا بالهوك زى مانت شايف
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
محمد عابدين
24/6/1990 |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
دكتور محمد عابدين اهلا بحضرتك ومنورنا يفندم
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
طبعا يشرفني اني اكون عضو فعال في هذا المنتدي الرائع اللي استفدت منه ومن الاساتذة الكبار فيه اكبر استفادة ممكنة واحب اشكر حضرتك جزيل الشكر علي الموضوع ده عشان الواحد يعرف يختار صيغة الحوار المناسبة مع الناس حسب اعمارهم
انا اخوكم او ابنكم أحمد علاء الوكيل من مواليد سنة 96 وتحديد في يوم 20 من شهر تموز (( يوليو )) ولسه بدور علي بندقية او مسدس غاز في حدود امكانياتي وشكرا لكل من يساهم في هذا المنتدي حتي لو بمشاركة |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اخى احمد منور الموضوع والله
وهو ده الهدف من الموضوع وربنا يرزقك بسلاح كويس ونصيحة شخصية خليك فى الالمانى حتى ولو طالت فترة الانتظار والصبر مفتاح الفرج وربنا يوفقك يا احمد بيك ونورت الموضوع |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
شكرا كفافي باشا بس شالكي هميل ناحية البنادق فكنت عايز رأيك في المعادي 5.5 ايه نظامه او حضرتك ترشلحي ايه في حدود 800 ج ووممكن غاية 1000 بالعافية
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
اقتباس:
|
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
عادل بيك الله ينور على حضرتك ويشرفنى ان حضرتك مشترك فى الموضوع والصورة بتاعة منظر الغروب دى جامدة جدا ,,
بالنسبة للمعادى نمرة 2 بندقية محترمة وقوية بصراحة مش ضعيفة وبتجيب من على مسافات لان نشانها دقيق ومعمرة ولاكن لو معاك لحد الف جنية فى اخوة هنا كتيير بيبيعوا الكرال فى متوسط السعر ده مستعمل بحالتها فيبقا الكرال افضل وربنا يوفقك لما فيه خيرا |
رد: انت عندك كام سنة ؟؟
يعني رأيكم اشوف الكرال التركي
طب وساعتها اجيب 5.5 ولا 4.5 ؟؟؟ |
| الساعة الآن 01:44 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir